Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Eu pot sa-ti rescriu harta injectiei cu cea originala, apoi sa dau un reset adaptation si apoi idle de 15min. Insa nu e nimic de reglat la injectie la un LC8 ca sa functioneze normal, doar daca fostul proprietar si-a bagat mana si a modificat harta in asa hal incat sa dea mult mult prea multa benzina la turatii joase. Eu m-am jucat destul de mult la motorul meu modificand harta si ajustand injectia pentru a obtine mai mult cuplu la turatii joase sau incercand sa obtin un consum mai mic. Nu am ajuns in situatia sa se ude bujiile vreodata.

 

De asta inclin sa cred ca problema la tine e de alta natura, posibil sa fie ceva mecanic. Eu as incerca urmatoarele in aceasta ordine:

 

- verificat conectorul si firele care merg la fisa, verificat intensitatea scanteii (vizual cu bujia scoasa)

- schimbat senzorii MAP intre ei (e cate unul pe piston)

- verificat daca admisia de aer pe pistonul respectiv nu e cumva obturata cu ceva

- as studia mai mult pe net sa vad ce au facut altii in cazul acesta

- in final poate sa fie de la supape sau segmeti dar fiind destul de greu de reparat as lasa asta la sfarsit

 

Numai bine,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din calculator imi spui ca nu se poate face vreun reglaj sa ii dau mai mult aer pe cilindru spate..

Am dat bujia jos..scanteia e buna si nu da la masa..daca poti sa imi spui unse gaaesc senzorii map??

Multumesc pt raspuns.Respect.

» Post actualizat in 23 Jun 2016 05:05

Din calculator imi spui ca nu se poate face vreun reglaj sa ii dau mai mult aer pe cilindru spate..

Am dat bujia jos..scanteia e buna si nu da la masa..daca poti sa imi spui unde se gasesc senzorii map??

Multumesc pt raspuns.Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti sa reglezi aerul din ECU. Poti sa reglezi benzina pe care o dau injectoarele in diverse conditii. Insa cu harta default trebuie sa mearga fara probleme asa cum iti spuneam mai sus.

Mai poti sa verifici vizual daca al doilea rand de clapete se deschid in functionare (in engleza se numesc secondary butterflies). Sunt clapetele de deasupra care sunt deschise de ECU printr-un motoras conform hartii (cele de jos sunt deschise cand tragi de gaz). Am vazut ca unii dau jos complet al doilea rand de clapete fara prea mari implicatii.

 

Senzorii MAP sunt plasati pe cadru de o parte si de alta a cutiei filtrului. Au un furtun care vine de la senzor la admisie. Nu am gasit o poza mai buna decat asta, poti sa cauti pe net mai mult: http://www.ebay.co.uk/itm/2010-KTM-990-ADVENTURE-R-OEM-MAP-MASS-AIR-FLOW-PRESSURE-SENSOR-MAF-WORKS-OEM-/111379782646

Daca un senzor MAP e stricat complet ar trebui sa se aprinda in bord becul galben. Insa merita schimbati intre ei si vazut ce se intampla.

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu te-as putea ajuta doar ca n-am timp in perioada asta ca vreau sa mai bag iar +1000 km in weekend.

 

In schimb, iti recomand sa nu mai incerci chestii pana nu o pui pe tester. S-ar putea sa strici mai mult.

 

@motosilent

Ce consum ai scos daca te-ai jucat la harta? Pana acum am un 4.9l/100km la 100-110km/h singur pe motor. Am tras in weekend-ul trecut 1500 km pana in Grecia cu pasagera si bagaje si m-am intors cu 5.9 consum. Eu ma joc cu harta de AKRA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wawessh - Eu scot mai mult cu tobele wings pe care le am. Doar eu si mers 120-130km/h cam 5.2l/100km. Cu pasager, cutii si bagaje 6l/100km. Trebuie sa spun ca atunci cand aveam tobele originale mi-aduc aminte ca la un drum in Bosnia si inapoi am scos tot cu cutii si pasagera cam 5.5l/100km.

 

A mai cescut consumul un pic si de la delimitarea pe care am facut-o intrerupand firele de la senzorul de viteze (nu aveam atunci TuneECU) si da, trage mai tare dar si consuma mai mult.

 

Numai bine,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wawaessh Poate saptamana viitoare dau o fuga pe la bucuresti...si ne uitam putin la ea..asta daca ai timp.Am venit la munca cu ea..si vad ca e ok...nu ma galopeaza..in schimb aseara cand am umblat la clapete cu ele sincronizate..mergea prost..asa ca i am dat mai mult aer pe cilindru spate..si se simte diferenta.

Multumesc pt raspunsuri...week placut.

» Post actualizat in 24 Jun 2016 09:55

Problema s a rezolvat.Defectiunea a fost reparata,constand in schimbarea furtunului crapat de la senzorul map de pe cilindrul din spate.

Va multunesc pentru detalii si timpul acordat.

Editat de ovidiu radut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De cateva saptamani am luat RC8, (Scriu aici deoarece nu este topic pentru acest model) iar dupa cateva sute km experimetez urmatoarele probleme:

- problema de ambreiaj experimentata de Ovidiu mai sus

- scurgere de ulei, cel mai probabil de la pompa de apa (ceva gen in poza atasata)

 

Cum nu ma pricep deloc la mecanica, nu voi schimba singur, asa ca am nevoie de un mecanic

Ca idee, ce service sau mecanic, din Bucuresti recomandati?

- dementor

- rams

- mecanici nu stiu

 

 

Tanks

Alin

post-12583-0-56313400-1467365532_thumb.jpg

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De cateva saptamani am luat RC8, (Scriu aici deoarece nu este topic pentru acest model) iar dupa cateva sute km experimetez urmatoarele probleme:

- problema de ambreiaj experimentata de Ovidiu mai sus

se pare ca numai daca pui pompa Oberon vei scapa de probleme http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu iesitul greu din viteza+plecat de pe loc cu ambreiajul apasat are multe potentiale cauze. Pe langa cilindrul receptor,pompa ambreiaj, aerisire,oala ambreiaj, uzura placi, ulei uzat sau neconform,tija impingatoare pe care apasa cilindrul receptor, jigler ambreiaj infundat sau trecut pe o varianta de enduro(adica cu gaura mai mare),(+ intindere lant, relanti..).

 

In principiu asta e semnul la 990 ca trebuie sa schimbi uleiul motor sau ca uleiul are o temperatura prea mare. Sunt multe cauze, trebuie eliminate pe rand incepand de la cele mai simple.

 

Ca sa iti iasa din viteza usor cand face asta trebuie sa ii dau un pic de acceleratie scurta si in acelasi timp sa bagi in neutru.

 

 

Problema o gasesti in engleza ca si "dragging clutch"

 

As adauga problema tipica la uzura placilor, si anume saiba "cu arc" care apasa pe placa cea mai dinspre interior a ambreiajului si in timp sapa un sant. Asta e una dintre cauzele de ambreiaj care "agata". Se rezolva simplu schimband 2 placi de ambreiaj intre ele (daca nu au alta uzura) sau schimband kitul de ambreiaj.

» Post actualizat in 12 Jul 2016 09:40

O alta varianta despre care am citit numai de bine e cel de la Sigutech ( http://www.sigutech.com/english/e-kupplungsmitnehmerzylinder/) si mi-am luat si pus un astfel de cilindru acum in primavara. E alta treaba, ambreiajul merge mult mai usor ca inainte. Aerisirea la cilindrele acestea se face impingand lichidul de jos in sus cu o seringa, asta pentru a elimina bulele de aer din cilindru care nu prea dispar daca faci aerisirea in mod normal de sus in jos.

 

Confirm cu Sigutech. E chiar Ok, si ceva mai ieftin decat restul variantelor. Acuma cu noua valoare a lirei, s-ar putea totusi sa ma insel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu la partea cu slave cylinder. Cum stiu in ce parametrii trebuie sa lucreze? Am schimbat lichidul, dar tot iese greu din viteza, nu debraiaza de tot si merge singura in viteza 1 cu maneta trasa.

» Post actualizat in 19 Jul 2016 09:18

cata comunicare domle' pe sectiunea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am ajuns si eu la partea cu slave cylinder. Cum stiu in ce parametrii trebuie sa lucreze? Am schimbat lichidul, dar tot iese greu din viteza, nu debraiaza de tot si merge singura in viteza 1 cu maneta trasa.

» Post actualizat in 19 Jul 2016 09:18

cata comunicare domle' pe sectiunea asta.

Probleme am şi eu pe partea de ambreiaj la cilindru. Încerc să schimb o-ring-ul din interiorul cilindrului şi dacă tot aşa face îl schimb cu totul. de două ori am rămas fără presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorii de KTM 990! O sa plec intr-o saptamana intr-o tura in orientul mijlociu si ma gandeam sa iau niste piese de schimb la mine. Am comandat eu dar sunt pe suta de metri ca tocmai am luat viza de Iran si probail piesele o sa ajunga mai tarziu.

 

Asa ca apelez acum la cei care au sa-mi dea:

 

- maneta ambreiaj, frana (pot sa fie si folosite)

- ceva discuri de ambreiaj (pot sa fie si folosite)

- kit reparatie frana, ambreiaj

- rulmenti fata, spate

 

Mentionez ca 990-ul meu e din 2008

 

Numai bine,

Bogdan

 

Pot fi contactat pe tel. 0734770880

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu la partea cu slave cylinder. Cum stiu in ce parametrii trebuie sa lucreze? Am schimbat lichidul, dar tot iese greu din viteza, nu debraiaza de tot si merge singura in viteza 1 cu maneta trasa.

» Post actualizat in 19 Jul 2016 09:18

cata comunicare domle' pe sectiunea asta.

 

Stiu ca-i tarziu (poate) dar iti mai scriu o data:

 

Poate fi problema tipica la uzura placilor, si anume saiba "cu arc" care apasa pe placa cea mai dinspre interior a ambreiajului si in timp sapa un sant. Asta e una dintre cauzele de ambreiaj care "agata". Se rezolva simplu schimband 2 placi de ambreiaj intre ele (daca nu au alta uzura) sau schimband kitul de ambreiaj.

 

Daca ai probleme cu cilindrul receptor de ambreij o sa vezi ca iti scade nivelul lichidului din rezervor. Cel mai bine schimbi direct cilindrul cu un aftermarket si uiti de problema.

 

Alte cauze mai pot fi:

- probleme cu jiglorul de ulei pentru ambreiaj

- tija ambreiaj "ne-updatata"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jiglorul l-am curatat, iar tija pare modelul mai nou. Oricum la iarna deschid si ambreiajul sa vad ce e pe acolo. Mai am tot felul de rezolvat printre care si relantiul care urca brusc. Cred ca e o problema de vacuum si o sa le verific.

Cu lanturilw de distributie cand sa imi fac probleme? Are 62.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu lanturilw de distributie cand sa imi fac probleme? Are 62.000.

 

Cand bate :-D

 

Nu stiu sa fie vreo problema din cauza lor, si nici nu am avut. Sunt totusi 2 chestii "legate" oarecum:

- intinzatoarele hidraulice care se intepenesc

- presiunea scazuta de ulei, care poate avea multiple cauze (printre care si filtrul de ulei "umflat" din cauza ca ajunge antigel in ulei, din cauza pompei de apa...); intinzatoarele nu mai lucreaza corect si nu mai intind bine lanturile daca e presiunea prea mica - dar consecintele presiunii scazute la ulei sunt mai grave de atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...