Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Ms de raspuns.Problema vad ca s a rezolvat dupa ce am schimbat uleiul de la ambreiaj...debraiaza ok fara sa mai agate.

In schimb ma confrunt cu o alta problema.Cilindrul spate nu functioneaza cum trebuie,se uda bujia si merge in suturi mai ales la trepte si turatii mici.Am inversat bujiile si ptoblema persista.Am dat injectoarele jos le am curatat..si suflat..nici o schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ms de raspuns.Problema vad ca s a rezolvat dupa ce am schimbat uleiul de la ambreiaj...debraiaza ok fara sa mai agate.

In schimb ma confrunt cu o alta problema.Cilindrul spate nu functioneaza cum trebuie,se uda bujia si merge in suturi mai ales la trepte si turatii mici.Am inversat bujiile si ptoblema persista.Am dat injectoarele jos le am curatat..si suflat..nici o schimbare.

Hmm, ar fi bine sa fie de la lichid. Pierduse lichid sau era rezervorul plin si doar l-ai schimbat?

 

Legat de problema cealalta, ar trebui sa inversezi si bobinele (partea care se infige in cilindru si ajunge la bujii).

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu iesitul greu din viteza+plecat de pe loc cu ambreiajul apasat are multe potentiale cauze. Pe langa cilindrul receptor,pompa ambreiaj, aerisire,oala ambreiaj, uzura placi, ulei uzat sau neconform,tija impingatoare pe care apasa cilindrul receptor, jigler ambreiaj infundat sau trecut pe o varianta de enduro(adica cu gaura mai mare),(+ intindere lant, relanti..).

 

In principiu asta e semnul la 990 ca trebuie sa schimbi uleiul motor sau ca uleiul are o temperatura prea mare. Sunt multe cauze, trebuie eliminate pe rand incepand de la cele mai simple.

 

Ca sa iti iasa din viteza usor cand face asta trebuie sa ii dau un pic de acceleratie scurta si in acelasi timp sa bagi in neutru.

 

 

Problema o gasesti in engleza ca si "dragging clutch"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul a fost schimbat acu 100 km motorex 10w 50 cross power,am desfcaut capacul de la ambreiaj placile arata bine nu sunt uzate probabil a fost schimbat inainte,dar dupa cum am spus am schimbat uleiul de la maneta am breiaj pentru ca era foarte foarte negru si avea foarte multe depuneri si acum se comporta normal,Problema care nu imi da pace e cu udatul bujiei de pe cilindru spate.Am schimbat si fisele astept bujiile noi ngk iridium DCPR8EIX.Fluctueaza putin relantiul nu sta exact pe 1500 de rotatii ,ma gandesc ca e amestecul bogat pe cilindrul spate si de aceea nu merge "ok".Multumesc de raspunsuri domnilor.

Editat de ovidiu radut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa schimbi bujiile cu unele cu iridium, iti dau o sugestie mai buna decat DCPR8EIX: Denso VXU24 sunt heavy duty si au iridium in centru plus o pastila de platina pe electrodul exterior. Eu le-am schimbat pe cele originale cu acestea si merg foarte bine.

 

Acum ma indoiesc ca o sa obtii ceva schimbari cu alte bujii dupa cum spui ca se uda bujia. Supapele sunt reglate? Daca ti se pare ca merge prea bogat, ai putea sa faci un log cu TuneECU (iti trebuie un cablu iar soft-ul e free) sau KTM sensors pe Android pentru care iti trebuie un dongle pe bluetooth. Asa poti sa vezi daca chiar amestecul e bogat pe pistonul din spate daca te uiti la valorile tensiunilor pe senzorii lambda. La un motor LC8 care functioneaza in parametri, pistonul din spate ar trebui sa mearga cu amestec un pic mai sarac decat cel din fata pentru ca temperatura pe el e mai mare fata de cel din fata.

 

Faptul ca nu sta fix la 1500 ture poate sa fie din multe alte cauze dar nu inseamna neaparat ca are un amestec prea bogat.

 

Numai bine,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca la KTM nu se umbla asa "usor" ca la japoneze, mai ales la injectia de la 990.Mie unul cu Tuneecu imi pare mult mai usor, la japoneze nu ai asa usor acces la asa un program. In schimb trebuie sa ai mai mult knowhow. Trebuie sa urmaresti niste proceduri ca dupaia o sa zici ca e KTM-ul prost. Daca n-ai acces la Tuneecu poti sa incerci prima data un reset de 15 minute. Cauta pe net despre ce e vorba. Foloseste cu incredere ktm950.info si advrider.com.

 

 

Daca o sa verifici peste 500-1000 km uleiul de la ambreiaj(pompa) o sa fie la fel de negru si o sa vezi si particule de aluminiu(argintii) daca te uiti atent la ulei. Eu unul am trecut de pe mineral oil pe ulei de furca sintetic de 5W. Ca sa nu zic ca si acum cred ca ai uleiul negru iar, iti spun asta din experienta. :rolleyes:

 

Tine-ne la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bujiile..cu aceste ngk iridium pentru ca le comandasem deja.La supape nu am umblat decat clapetele le am aliniat sa zic asa.Un cablu unde as putea gasi sa ii fac o diagnoza..sau daca stiti cat ar costa o mapare sau o reglare la dementor .am lasat o exact acu 15 min sa mearga la relanti..revin dupa un test drive si va spun cum sta treaba.Stiti pe cineva care are cablu sau se pricepe sa faca operatia asta in bucuresti??eu sunt din pitesti.

» Post actualizat in 22 Jun 2016 20:24

Mda...problema persista...nu s a imbunatatit nimic.Am crezut la inceput ca si a revenit...dar probabil din cauza ca bujia era noua si pana a afumato...a fost ok....dupa 5 km problema a reaparut,Cred ca singura varianta este sa pun testerul pe ea...si sa ii fac reglajele .Daca stiti vreun "cetatean",care face asa ceva sau cat ar costa la dementor sa rezolv problema .. astept indrumari....eu nu prea pot sa ii mai fac ceva.

Editat de ovidiu radut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot sa-ti rescriu harta injectiei cu cea originala, apoi sa dau un reset adaptation si apoi idle de 15min. Insa nu e nimic de reglat la injectie la un LC8 ca sa functioneze normal, doar daca fostul proprietar si-a bagat mana si a modificat harta in asa hal incat sa dea mult mult prea multa benzina la turatii joase. Eu m-am jucat destul de mult la motorul meu modificand harta si ajustand injectia pentru a obtine mai mult cuplu la turatii joase sau incercand sa obtin un consum mai mic. Nu am ajuns in situatia sa se ude bujiile vreodata.

 

De asta inclin sa cred ca problema la tine e de alta natura, posibil sa fie ceva mecanic. Eu as incerca urmatoarele in aceasta ordine:

 

- verificat conectorul si firele care merg la fisa, verificat intensitatea scanteii (vizual cu bujia scoasa)

- schimbat senzorii MAP intre ei (e cate unul pe piston)

- verificat daca admisia de aer pe pistonul respectiv nu e cumva obturata cu ceva

- as studia mai mult pe net sa vad ce au facut altii in cazul acesta

- in final poate sa fie de la supape sau segmeti dar fiind destul de greu de reparat as lasa asta la sfarsit

 

Numai bine,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din calculator imi spui ca nu se poate face vreun reglaj sa ii dau mai mult aer pe cilindru spate..

Am dat bujia jos..scanteia e buna si nu da la masa..daca poti sa imi spui unse gaaesc senzorii map??

Multumesc pt raspuns.Respect.

» Post actualizat in 23 Jun 2016 05:05

Din calculator imi spui ca nu se poate face vreun reglaj sa ii dau mai mult aer pe cilindru spate..

Am dat bujia jos..scanteia e buna si nu da la masa..daca poti sa imi spui unde se gasesc senzorii map??

Multumesc pt raspuns.Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti sa reglezi aerul din ECU. Poti sa reglezi benzina pe care o dau injectoarele in diverse conditii. Insa cu harta default trebuie sa mearga fara probleme asa cum iti spuneam mai sus.

Mai poti sa verifici vizual daca al doilea rand de clapete se deschid in functionare (in engleza se numesc secondary butterflies). Sunt clapetele de deasupra care sunt deschise de ECU printr-un motoras conform hartii (cele de jos sunt deschise cand tragi de gaz). Am vazut ca unii dau jos complet al doilea rand de clapete fara prea mari implicatii.

 

Senzorii MAP sunt plasati pe cadru de o parte si de alta a cutiei filtrului. Au un furtun care vine de la senzor la admisie. Nu am gasit o poza mai buna decat asta, poti sa cauti pe net mai mult: http://www.ebay.co.uk/itm/2010-KTM-990-ADVENTURE-R-OEM-MAP-MASS-AIR-FLOW-PRESSURE-SENSOR-MAF-WORKS-OEM-/111379782646

Daca un senzor MAP e stricat complet ar trebui sa se aprinda in bord becul galben. Insa merita schimbati intre ei si vazut ce se intampla.

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu te-as putea ajuta doar ca n-am timp in perioada asta ca vreau sa mai bag iar +1000 km in weekend.

 

In schimb, iti recomand sa nu mai incerci chestii pana nu o pui pe tester. S-ar putea sa strici mai mult.

 

@motosilent

Ce consum ai scos daca te-ai jucat la harta? Pana acum am un 4.9l/100km la 100-110km/h singur pe motor. Am tras in weekend-ul trecut 1500 km pana in Grecia cu pasagera si bagaje si m-am intors cu 5.9 consum. Eu ma joc cu harta de AKRA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wawessh - Eu scot mai mult cu tobele wings pe care le am. Doar eu si mers 120-130km/h cam 5.2l/100km. Cu pasager, cutii si bagaje 6l/100km. Trebuie sa spun ca atunci cand aveam tobele originale mi-aduc aminte ca la un drum in Bosnia si inapoi am scos tot cu cutii si pasagera cam 5.5l/100km.

 

A mai cescut consumul un pic si de la delimitarea pe care am facut-o intrerupand firele de la senzorul de viteze (nu aveam atunci TuneECU) si da, trage mai tare dar si consuma mai mult.

 

Numai bine,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@wawaessh Poate saptamana viitoare dau o fuga pe la bucuresti...si ne uitam putin la ea..asta daca ai timp.Am venit la munca cu ea..si vad ca e ok...nu ma galopeaza..in schimb aseara cand am umblat la clapete cu ele sincronizate..mergea prost..asa ca i am dat mai mult aer pe cilindru spate..si se simte diferenta.

Multumesc pt raspunsuri...week placut.

» Post actualizat in 24 Jun 2016 09:55

Problema s a rezolvat.Defectiunea a fost reparata,constand in schimbarea furtunului crapat de la senzorul map de pe cilindrul din spate.

Va multunesc pentru detalii si timpul acordat.

Editat de ovidiu radut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De cateva saptamani am luat RC8, (Scriu aici deoarece nu este topic pentru acest model) iar dupa cateva sute km experimetez urmatoarele probleme:

- problema de ambreiaj experimentata de Ovidiu mai sus

- scurgere de ulei, cel mai probabil de la pompa de apa (ceva gen in poza atasata)

 

Cum nu ma pricep deloc la mecanica, nu voi schimba singur, asa ca am nevoie de un mecanic

Ca idee, ce service sau mecanic, din Bucuresti recomandati?

- dementor

- rams

- mecanici nu stiu

 

 

Tanks

Alin

post-12583-0-56313400-1467365532_thumb.jpg

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De cateva saptamani am luat RC8, (Scriu aici deoarece nu este topic pentru acest model) iar dupa cateva sute km experimetez urmatoarele probleme:

- problema de ambreiaj experimentata de Ovidiu mai sus

se pare ca numai daca pui pompa Oberon vei scapa de probleme http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu iesitul greu din viteza+plecat de pe loc cu ambreiajul apasat are multe potentiale cauze. Pe langa cilindrul receptor,pompa ambreiaj, aerisire,oala ambreiaj, uzura placi, ulei uzat sau neconform,tija impingatoare pe care apasa cilindrul receptor, jigler ambreiaj infundat sau trecut pe o varianta de enduro(adica cu gaura mai mare),(+ intindere lant, relanti..).

 

In principiu asta e semnul la 990 ca trebuie sa schimbi uleiul motor sau ca uleiul are o temperatura prea mare. Sunt multe cauze, trebuie eliminate pe rand incepand de la cele mai simple.

 

Ca sa iti iasa din viteza usor cand face asta trebuie sa ii dau un pic de acceleratie scurta si in acelasi timp sa bagi in neutru.

 

 

Problema o gasesti in engleza ca si "dragging clutch"

 

As adauga problema tipica la uzura placilor, si anume saiba "cu arc" care apasa pe placa cea mai dinspre interior a ambreiajului si in timp sapa un sant. Asta e una dintre cauzele de ambreiaj care "agata". Se rezolva simplu schimband 2 placi de ambreiaj intre ele (daca nu au alta uzura) sau schimband kitul de ambreiaj.

» Post actualizat in 12 Jul 2016 09:40

O alta varianta despre care am citit numai de bine e cel de la Sigutech ( http://www.sigutech.com/english/e-kupplungsmitnehmerzylinder/) si mi-am luat si pus un astfel de cilindru acum in primavara. E alta treaba, ambreiajul merge mult mai usor ca inainte. Aerisirea la cilindrele acestea se face impingand lichidul de jos in sus cu o seringa, asta pentru a elimina bulele de aer din cilindru care nu prea dispar daca faci aerisirea in mod normal de sus in jos.

 

Confirm cu Sigutech. E chiar Ok, si ceva mai ieftin decat restul variantelor. Acuma cu noua valoare a lirei, s-ar putea totusi sa ma insel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu la partea cu slave cylinder. Cum stiu in ce parametrii trebuie sa lucreze? Am schimbat lichidul, dar tot iese greu din viteza, nu debraiaza de tot si merge singura in viteza 1 cu maneta trasa.

» Post actualizat in 19 Jul 2016 09:18

cata comunicare domle' pe sectiunea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am ajuns si eu la partea cu slave cylinder. Cum stiu in ce parametrii trebuie sa lucreze? Am schimbat lichidul, dar tot iese greu din viteza, nu debraiaza de tot si merge singura in viteza 1 cu maneta trasa.

» Post actualizat in 19 Jul 2016 09:18

cata comunicare domle' pe sectiunea asta.

Probleme am şi eu pe partea de ambreiaj la cilindru. Încerc să schimb o-ring-ul din interiorul cilindrului şi dacă tot aşa face îl schimb cu totul. de două ori am rămas fără presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...