Patrick_M Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 E aceeasi mama. Desi e scris KTM, propulsorul e proiectat de inginerii care au proiectat Rotaxul 655 (Bmw mono), deci unele piese sunt comune. Urmeaza sa scriu rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 La dragging clutch asta la care va referiti voi, is curios daca nu cumva pe masura ce se uzeaza ambreiajul, sa iti creasca nivelul in vasul de pe ghidon, si de aia sa simtiti ca agata desi e tras... Ati verificat nivelul sa nu fie prea mult, inainte sa faci orice altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Verificat domle', nu ma mai tot certa. » Post actualizat in 07 Apr 2017 05:29 Alta intrebare: unghiul de bracare. Am cele 2 suruburi de pe jugul inferior care nu permit virarea prea mare. Dacă le elimin, lovesc cu telescopul în cadrul. Problema e că virează prea puțin. La voi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 (editat) Nu poti sa scoti suruburile de tot ca o sa iti strambi jambele in cadru si mai strici si cablurile. Poti sa mai le strangi, dar vezi ca finalul cursei stanga-dreapta trebuie sa se intample tot in suruburi. Eu am umbla la ele. Editat Aprilie 23, 2017 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Asa am facut. Si am rezolvat si cu nedecuplatul ambreiajului la tragerea manetei. Era uleiul prea gros. Mai am ceva probleme cu relantinul, dar mai caut. Urmeaza sa ii fac amestecul mai sarac, sincronizari si alte magii. In rest, e o mica bestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Salut. Cineva care vinde un crash bar pentru 990 adv sau o persoana care sa confectioneze asa ceva...aveti idee?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Vezi la heavyduties.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Am intrebat...nu fac pentru 990 adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Stiu pe cineva in Bucuresti care face asa ceva. Pretul mi-a zis ca e undeva intre 500 si 600 roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Ms pentru raspuns.Am vorbit cu el azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Ovidiu, sincer mă îndoiesc ca ai vorbit cu cine am propus eu. De ce esti asa sigur? Nu am dat niciun amănunt despre el...cum il cheamă pe cel cu care ai vorbit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 L am gasit pe Olx.ro nu stiu cum il cheama dar pe olx...are ca nume Bondarul..si acelasi pret mi a spus si el.Ok rectific am presupus ca a fost el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Nu e el. Oricum cam astea sunt preturile si la altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Feryl Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salut, poate imi da cineva un sfat! De vreo 2 luni am luat un ktm 950, facut revizie....supape, antigel, ulei, frane etc.Motorul mergea bine, fara probleme. Cum a sosit caldura, am iesit offroad....si hoppa...observ ca da afara apa, si dupa ce opresc motorul, se aude, ca fierbe apa in bloc, in conditiile in care ventilatorul porneste des, si indicatorul de temperatura mai are 2 linii neaprinse. Desfac motorul, scot termostatul, aparent deschide bine, desi nu pot testa in conditii de laborator. Fara termostat am testat , doar acasa pe stender,(mi-a fost frica, ca pe drum va fi supraracit, fara termostat) nu am mai auzit fierberea. Ok....ALT TERMOSTAT, probabil e obosit. Cand vreau sa fac comanda la termostat, i-mi spune un prieten, ca nui termostatul, ci trebuie aerisit sisemul....ridicat fata motorului la aprox 45 de grade!?!?!? Am cautat pe net, dar faza asta cu 45 de grade n-am gasit nicaieri. Pareri? Ma gandesc a mai schimbat cineva antigel la motor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Cauta manualul de reparatie. Acolo e totul in detaliu. Plus www.ktm950.info va fi cel mai bun prieten al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Scrie in manual ca trebuie ridicata roata fata pentru aerisire corecta. Ciudat, dar na.. Foloseste niste trepte, doi amici.. Sau ce idei mai ai Si lnkul din postul precedent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 E din cauza unghiului in care sunt proiectati cilindrii. Face sens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Merge si daca o dai pe o roata dupa schimbul de antigel 100-200m. Am bagat 4 zile in Grecia, vreo 2000 si ceva de km. Am mers mult si pe autostrada, adica am facut ~900 km in 9-10 ore cu tot cu alimentari/mancat. Pe autostrada tot timpul peste 140-150km/h cu pasagera si topcase. Am avut consumul mediu de 5.6-5.7 l/100km. Decent, ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 990? Sau carb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Pai scrie la profil: 990. Deci injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Sunt pe mobil, nu vad profilul. Oricum, nesimtit consum. Astept si eu un kit de jiglere de la Head2Wind si sa vad si eu ce iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salutare domnilor.Aveti idee cat ulei intra in furca de ktm990 adv 2008?.Multzam. » Post actualizat in 28 Jun 2017 12:22 Domnilor ma confrunt cu o noua problema..poate ma puteti ajuta.Dupa ce merg cu motocicleta si s a incalzit , a ajuns la a 4 a linie imi sta relanti ul mai sus decat normal..undeva la 2000 de turatii.daca opresc motorul si il pornesc din nou relanti ul sta normal undev la 1400 ture,dupa ce plec cu el acceasi problema.Poate ma puteti ajuta.Multumesc!! » Post actualizat in 28 Jun 2017 12:22 Domnilor ma confrunt cu o noua problema..poate ma puteti ajuta.Dupa ce merg cu motocicleta si s a incalzit , a ajuns la a 4 a linie imi sta relanti ul mai sus decat normal..undeva la 2000 de turatii.daca opresc motorul si il pornesc din nou relanti ul sta normal undev la 1400 ture,dupa ce plec cu el acceasi problema.Poate ma puteti ajuta.Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Ai reusit sa o rezolvi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Salutare.Cumva.. Problema a disparut.A persistat 2 zile dupa ce am iesit la o tura cu foarte mult noroi si apa .Am curatat conectorii de sub scut crezand ca problema e de acolo.Am desfacut capacul de la filtru ,m am gandit ca am vreo frunza prinsa..Sincer nu stiu cauza problemei dar as vrea sa ii pun tunecu sa ii sterg erorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutdiv Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 Va salut dragi colegi ktm iști,dacă imi permiteti sa intru in randul vostru și sa ma alătur cu un ktm 950 S cumparat recent. Binenteles problemele nu au întârziat sa apară ca doar vb de ktm o motocicleta mult râvnita și prea exacta care nu tolerează gram de uzura asta am constat eu după problemele avute. În prima faza senzorul de ulei era defect. L am schimbat după care problema a apărut la presiunea de ulei...aceasta era mica.becul din bord clipocise constant...asa ca în doua luni am învățat foarte multe de acest motor lc8 cat altul în 2 ani neavând nici o problema... Dând gluma la o parte am constatat ca arcul din pompa de ulei (cea din dreapta) era mai scurt cu 1 mm adică măsură 41 mm oare sa fi influențat asta asa mult!?!? Trecem peste...mergem mai departe în interiorul capacului din dreapta are un cuzinet care vine pe arbore (de palier) parca ar avea ceva uzura și m am gândit sa l schimb. Am comandat piesa trebuie sa vina și o sa va țin la curent cu presiunea uleiului. Și dacă tot eram ulei pe mana m am gândit sa i fac schimbul de distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.