Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Multumesc mult switch si dominator72 pentru raspunsuri!

 

Astazi am mai chinuit-o am scos bujia, am curatat-o, desi are maxim 200 km de cand am schimbat-o, si a pornit, mai cu chiu, mai cu vai.

 

Era intr-adevar cum zicea switch, dadea o bufnitura pe teava de ziceai ca e pistol.

Bateria mie mi se pare ca e buna, pt ca invarte repede si bine, altadata o lua din prima. Treaba a inceput de cand mi-a cazut de pe cric, pe partea dreapta... de atunci merge cam aiurea.

 

Dupa o tura de vreo 10 km, am observat ca mergand asa, trage mult mai prost ca inainte, adica parca nu mai are putere, merg la 5..6000 de ture cum mergeam inainte la 2...3000.

 

Ceea ce suspectez eu e si cablul ala de soc, care s-a latit si s-a cam labartat. Socul nu mai revine automat ca la inceput, trebuie sa-l trag eu inapoi cu mana. In plus, e cam labartat cablul, si nu inteleg la ce foloseste dispozitivul ala de pe cablu, chiar langa maneta. E un tub care se invarte liber, se afla deasupra ghidonului.

 

Se poate sa merg aiurea cu socul prea mult tras, chiar daca maneta lui este dusa la minim? cam asta ar explica comportamentul foarte aiurea...

Toate cele bune si asfalt uscat tuturor!

 

N-are nicio legatura cu cazatura motoretei.

 

Daca te referi la mansonul de cauciuc de pe cablul de soc, vei observa daca-l tragi pe cablu inspre maneta de soc ca el protejeaza "intinzatorul" cablului de soc (adica de acolo ii poti regla jocul liber), ceva asemanator cu reglajul de la maneta de ambreiaj. Nu e cazul sa umbli acolo.

 

Daca ti se pare ca merge inecat verifica daca la carburator cablul de soc e bine conectat. Pentru asta, te uiti pe partea stanga printre furtunul de la epurator si alte elemente metalice :laugh: daca piesa de plastic (cu aspect hexagonal) prin care se conecteaza cablul de soc la carburator este intreaga. Am vazut de curand la cineva piesa respectiva rupta, ceea ce conducea si la probleme (destul de urate) la pornire. Dar odata pornita, nu mai facea nazuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc mult switch si dominator72 pentru raspunsuri!

 

Astazi am mai chinuit-o am scos bujia, am curatat-o, desi are maxim 200 km de cand am schimbat-o, si a pornit, mai cu chiu, mai cu vai.

 

Era intr-adevar cum zicea switch, dadea o bufnitura pe teava de ziceai ca e pistol.

Bateria mie mi se pare ca e buna, pt ca invarte repede si bine, altadata o lua din prima. Treaba a inceput de cand mi-a cazut de pe cric, pe partea dreapta... de atunci merge cam aiurea.

 

Dupa o tura de vreo 10 km, am observat ca mergand asa, trage mult mai prost ca inainte, adica parca nu mai are putere, merg la 5..6000 de ture cum mergeam inainte la 2...3000.

 

Ceea ce suspectez eu e si cablul ala de soc, care s-a latit si s-a cam labartat. Socul nu mai revine automat ca la inceput, trebuie sa-l trag eu inapoi cu mana. In plus, e cam labartat cablul, si nu inteleg la ce foloseste dispozitivul ala de pe cablu, chiar langa maneta. E un tub care se invarte liber, se afla deasupra ghidonului.

 

Se poate sa merg aiurea cu socul prea mult tras, chiar daca maneta lui este dusa la minim? cam asta ar explica comportamentul foarte aiurea...

Toate cele bune si asfalt uscat tuturor!

 

sunt si eu incepator, socul trebuie sa revina automat? la mine nu revine, il trag eu si apoi pe masura ce se incalzeste il imping la loc....idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ar trebui curatat cablul si kevierul de comanda al socului

mai exact, scoti surubul, cureti bine, ungi si pui la loc

atentie ca ai acolo o bila mica, ca de rulment,

la o strangere potrivita, ar trebui sa mearga usor

 

Mesaj completat

si,,,,da

ar trebui a evina singur, pe masura ce functioneaza motorul si se incalzeste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si eu incepator, socul trebuie sa revina automat? la mine nu revine, il trag eu si apoi pe masura ce se incalzeste il imping la loc....idei?

 

Te referi la maneta sau la tot ansamblul?

Ca la Dominator nimic din dispozitivul socului nu ii automat. Il tragi cand porneste, dupa ce merge un pic il lasi la jumatate si cand s-a incalzit motorul inchizi socul de tot(cel putin asa era la mine si mergea fara nici un bai motocicleta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nicio legatura cu cazatura motoretei.

 

Daca te referi la mansonul de cauciuc de pe cablul de soc, vei observa daca-l tragi pe cablu inspre maneta de soc ca el protejeaza "intinzatorul" cablului de soc (adica de acolo ii poti regla jocul liber), ceva asemanator cu reglajul de la maneta de ambreiaj. Nu e cazul sa umbli acolo.

 

Daca ti se pare ca merge inecat verifica daca la carburator cablul de soc e bine conectat. Pentru asta, te uiti pe partea stanga printre furtunul de la epurator si alte elemente metalice :laugh: daca piesa de plastic (cu aspect hexagonal) prin care se conecteaza cablul de soc la carburator este intreaga. Am vazut de curand la cineva piesa respectiva rupta, ceea ce conducea si la probleme (destul de urate) la pornire. Dar odata pornita, nu mai facea nazuri.

 

da domnu. nu e de mult rupt filetul ala de plastic de la capatul de soc catre carburator. ca nu se auzea alizeele alea inante, acuma pe soc se aude crivatul dar e ok. bine ca mai trage cate ceva si din socul ala. dar merge, si-a revenit si daca ii arat doua beri porneste imediat, dimineata pe ploaie a seara pe luna plina. la 65 mii km parca trage tot mai bine ''vanata'' mea sau mai pe nume arnold terminator...

Mesaj completat

scuzati greselile de ortografie. la examenul de gramatica nu eram prieten cu , coniacul si berile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: :)

Mesaj completat

Am vazut ca sa tot discutat de stopuri de tractor si de trabant puse pe DOMINATOR.Tinand cont de faptul ca laudatorii mei sunt orbi va spun ca pe semnalizatoarele,farul si stopul de pe DOMINATORUL meu din 1992 scrie ,,MADE IN JAPAN".Le vand la un pret de 10 ori mai mare de cat va asteptati voi. :D Astept oferte in sute de $$$. :) (Am nevoie de chit de lant si de cauciucuri noi) PS:Accept credit ipotecar :D

Mesaj completat

 

am vrut sa scriu s liniuta a discutat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ziceti asa, nu vreti sa-mi spuneti si mie daca e ok sa-mi pun baterie mai mare (in amperi). :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ziceti asa, nu vreti sa-mi spuneti si mie daca e ok sa-mi pun baterie mai mare (in amperi). :)

De ce ti-ai pune? Mobra asta oricum porneste usor, iar cu o baterie buna poti sa te chinui si 10 minute ca tot nu crapa. Experienta proprie. Oricum a trecut sezonul pornirilor grele. Acu vara la juma de soc n-ai ce face in 1-2 invarteli :D Cu banii care ii dai in plus pe 1-2 Ah plus modificari de suport, nu mai bine iei o baterie standard, de calitate, eventual pe gel?

 

Ce faci cu rezervoru ala, l-ai montat? Ca inca am stutzu tau de benzina la mine pe birou :laugh:

 

 

...si apropo, scoate si tu imaginile alea ca e enervant de lunga semnatura, mai ales acu ca nu ai banda pe phtobucket...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ziceti asa, nu vreti sa-mi spuneti si mie daca e ok sa-mi pun baterie mai mare (in amperi). :laugh:

 

Daca are loc in lacas si nu te deranjeaza greutatea suplimentara, este foarte OK. Poti sa pui si baterie de 10 000 Ah. Curentul este dat de consumatori. Si oricum, cifra reprezinta energia pt o tensiune data - E=P*t=U*I*t. E/U= I*t [Ah].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ti-ai pune? Mobra asta oricum porneste usor, iar cu o baterie buna poti sa te chinui si 10 minute ca tot nu crapa. Experienta proprie. Oricum a trecut sezonul pornirilor grele. Acu vara la juma de soc n-ai ce face in 1-2 invarteli :D Cu banii care ii dai in plus pe 1-2 Ah plus modificari de suport, nu mai bine iei o baterie standard, de calitate, eventual pe gel?

 

Ce faci cu rezervoru ala, l-ai montat? Ca inca am stutzu tau de benzina la mine pe birou :)

 

 

...si apropo, scoate si tu imaginile alea ca e enervant de lunga semnatura, mai ales acu ca nu ai banda pe phtobucket...

Bai nene, ia da tu bateria ta nitel sa o testez ca a mea iar a crapat. E Varta pe gel fir-ar ea..... :laugh: .albastra. A stat de simbata de pe la 10 pina azi dimineatza nepornita si de la prima cheie s-a uitat urit la mine. Nu-i CDI-ul (teoretic). O sa imi mai bag eu la un moment dat nasul si in electromotor da' nu acum.

Rezervorul sta cumintel in pat ca si pina acum.

Imaginile alea nu le scot :) . Tre sa caut alt site sa le gazduiasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene, ia da tu bateria ta nitel sa o testez ca a mea iar a crapat. E Varta pe gel fir-ar ea..... :laugh: .albastra. A stat de simbata de pe la 10 pina azi dimineatza nepornita si de la prima cheie s-a uitat urit la mine. Nu-i CDI-ul (teoretic). O sa imi mai bag eu la un moment dat nasul si in electromotor da' nu acum.

Rezervorul sta cumintel in pat ca si pina acum.

Imaginile alea nu le scot :D . Tre sa caut alt site sa le gazduiasca.

Sunt enervante. Pacat ca la noi e tziganie si nu implementeaza nimeni regula cu semnaturi de maxim 200pixeli inaltime. Pana atunci, esti in legalitate :)

 

Eu, in locul tau, as verifica regulatorul de tensiune (sa nu incarce peste 14.4-14.5 sub nici o forma, iar la relanti sa ai macar 12.6V) si consumul 'la gol' (ampermetru inseriat intre baterie si restu circuitului). Nu cumva sa ai ceva contact aiurea care iti papa usurel bateria. 9Ah inseamna ca poate furniza 1A timp de 9ore, daca e incarcata complet. Deci daca peste noapte iti suge ceva bateria (ai alarma?)...

 

Zic si eu aici. O baterie nu se duce daca e exploatata cum trebuie. Daca e de anu trecut, e inca in garantie :) Acu daca tu ai lasat-o pe mobra afara la -9 grade, da, e posibil sa se fi facut praf. Dar deja nu mai conteaza bateria in cazul asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt enervante. Pacat ca la noi e tziganie si nu implementeaza nimeni regula cu semnaturi de maxim 200pixeli inaltime. Pana atunci, esti in legalitate :)

Ale mele aveau pe la 100 inaltime da' ale lu photobuket is mai mari. Da'-i expira lui banda, si sa vedem atunci ce mai pune :laugh:

Eu, in locul tau, as verifica regulatorul de tensiune (sa nu incarce peste 14.4-14.5 sub nici o forma, iar la relanti sa ai macar 12.6V) si consumul 'la gol' (ampermetru inseriat intre baterie si restu circuitului). Nu cumva sa ai ceva contact aiurea care iti papa usurel bateria. 9Ah inseamna ca poate furniza 1A timp de 9ore, daca e incarcata complet. Deci daca peste noapte iti suge ceva bateria (ai alarma?)...

Alarma am de 5 ani. Nu de aici ar trebui sa fie baiul. Adevarul e ca ar trebui totusi sa reverific toata reteaua sa vad ce i-au facut mesterii ca poate au pus ceva strimb pe acolo.

Zic si eu aici. O baterie nu se duce daca e exploatata cum trebuie. Daca e de anu trecut, e inca in garantie :) Acu daca tu ai lasat-o pe mobra afara la -9 grade, da, e posibil sa se fi facut praf. Dar deja nu mai conteaza bateria in cazul asta :D

E aia care a stat in casa, la caldurica. Din pacate nu mai stiu daca e aia noua sau aia veche. Tre sa compar niste chestii sa o identific. Daca e aia veche, tre sa-mi iau una noua si atunci ajungem la intrebarea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Am vazut ca sa tot discutat de stopuri de tractor si de trabant puse pe DOMINATOR.Tinand cont de faptul ca laudatorii mei sunt orbi va spun ca pe semnalizatoarele,farul si stopul de pe DOMINATORUL meu din 1992 scrie ,,MADE IN JAPAN".Le vand la un pret de 10 ori mai mare de cat va asteptati voi. :) Astept oferte in sute de $$$. :D (Am nevoie de chit de lant si de cauciucuri noi)

 

pai zi-le pretul la oameni sa nu isi mai puna stopuri de escavator...in schimb vrei sa iti pui tu?:laugh:

 

Babinule sunt la moda alea cu leduri, asa ca trebuie sa le lasi la pret mic alea originale. de 10 ori pret mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cum curatati/spalati filtrul de aer ? stiu ce e de preferat sa il schimb , dar momentan n-am de unde sa scot 100 si ceva de ron.

apa e buna ? ma gandesc sa nu se imprastie hartia de la apa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am comandat stop pe LED, releu de semnalizare si regulator (de rezerva). Cel putin asa nu mai conteaza ca in bord pun LEDuri in loc de becuri normale, sau ca pun semnale cu LED pe spate :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cum curatati/spalati filtrul de aer ? stiu ce e de preferat sa il schimb , dar momentan n-am de unde sa scot 100 si ceva de ron.

apa e buna ? ma gandesc sa nu se imprastie hartia de la apa .

Pai daca filtrul nu e lavabil, nu incerca sa-l cureti.

 

Pentru cele care sunt lavabile (K&N sau BMC), exista un kit de curatare si ungere format din doua substante: un detergent special folosit pentru curatare (dupa care se clateste cu apa si se lasa la uscat) dupa care se aplica un ulei special pe toata suprafta elementului filtrant.

 

Daca speli filtrul clasic, sigur scoti bani din buzunar pentru unul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt adeptul LEDurilor si Xenoanelor, mai ales cand alternatoru de pe domi este penibil. Am gasit pe net ceva idei de re-bobinare - daca nu dau mobra pana iarna viitoare, o sa am de lucru :laugh: Hai sa facem o analiza:

 

Becuri bord [iluminat]: 3x 3W, 2x 5W = 19W

Bec pozitie: 5W

Far: 55W/60W

Indicatoare (3W cred, fiecare): neutru, sidestand, faza lunga, semnal stanga, semnal dreapta = 0/15W (practic 0-12W)

Semnalizatoare: 0/42W

Frana: 5/21W

 

Deci: 84W minim, 159W maxim; asta in conditiile in care alternatorul genereaza 180W doar spre cuplu maxim (undeva ~5000 ture).

 

Trecem la LEDuri acum:

Becuri bord: 1W x 5 = 5W

Bec pozitie: 1W

Far [Xenon 4300]: 35W / 60W la pornire pt ~10sec

Indicatoare: 5x1W (simultan, posibil si avarie)

Semnale: 0/20W (simultan toate patru)

Frana: 5W/10W (estimat)

 

Deci: 51W minim (tipic, de fapt); 81W maxim (de fapt 96W cat porneste xenonu).

 

 

 

A se observa ca am ajuns cu consumul maxim sub consumul tipic al instalatiei electrice normale. Preturile ar fi de cca:

 

Becuri bord: ~7ron bucata; total = 35 ron

Bec pozitie: idem; total = 7 ron

Kit Xenon: 200 ron

Indicatoare: idem becuri bord; total = 35 ron

Semnale: releu 55 ron; semnale 80 ron setul de 2; total 215 ron

Frana: stop cu led ~85 ron

 

Total: 577 ron; costa, stiu, dar deja poti pune o priza de 12v pe care chiar sa o poti folosi. Si chiar ti se incarca bateria cand mergi prin oras :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt adeptul LEDurilor si Xenoanelor, mai ales cand alternatoru de pe domi este penibil.

 

Trecem la LEDuri acum...

 

A se observa ca am ajuns cu consumul maxim sub consumul tipic al instalatiei electrice normale.

 

Si chiar ti se incarca bateria cand mergi prin oras :laugh:

Deci pana la urma s-ar putea monta proiectoare cu xenon ca sa putem si vedea ceva noaptea prin afara orasului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Tony

uite,,,,eu am un fitru de aer, care se poate spala, ca are o pasla sintetica

daca scoti hartia din filtru, o inlocuiesti cu un burete special de filtru de aer, pe care il poti gasi la magazine de accesorii de scutere la un pret mic, cca 6-7 lei, si mai si confectionezi din sarma de otel doua cercuri care sa tina buretele lipt de peretele filtrului,,,,eu zic ca te-ai scos,,,,si ieftin, si bine

multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ar trebui curatat cablul si kevierul de comanda al socului

mai exact, scoti surubul, cureti bine, ungi si pui la loc

atentie ca ai acolo o bila mica, ca de rulment,

la o strangere potrivita, ar trebui sa mearga usor

 

Mesaj completat

si,,,,da

ar trebui a evina singur, pe masura ce functioneaza motorul si se incalzeste

 

 

mai zice cineva ceva? pana la urma socul ar trebui sa revina automat? daca da, din ce cauza nu revine? (eu am verificat partea care intra in carb dar de acolo n-are cine sa il impinga la loc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Andrei de idee , cred ca am sa incerc asta .

Phreak_or socul nu revine automat , trebuie impins cu mana .

 

 

ok, mersi :laugh: acum m-am linistit :))

 

apropo, ca sa nu mai faci modificari la filtru de aer, dute la o vulcanizare si roga-i sa te lase sa il suflii cu aer comprimat. sufla inspre el din exterior spre interior si apoi sufla prin interior in asa fel incat sa scoti restul de praf prin una dintre cele 2 "gauri" ale cilindrului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca faci asta, o sa distrugi filtrul -- isi va pierde capacitatea de a filtra praful fin. Prafu asta odata ajuns in motor... face ravagii. Cum credeti voi. 90 lei odata si pe urma curatat de doua ori pe an sau cate 60 de lei pe an... macar atat merita motoru asta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...