Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Bravo, ma bucur. Cand zici "o-ring" te referi cumva la mansonul acela de cauciuc care face legatura dintre carburator si cilindru? Sau exista un o-ring ca atare pe vreundeva?

 

 

Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.

Mesaj completat

Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.

Mesaj completat

Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.

Daca nu zici si a treia oara, zau ca nu inteleg :love:

 

Ce avea garnitura aia? De unde ai luat-o? Cat a costat? In cat timp ai schimbat-o?

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca se refera la o-ring

la galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring

ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo

costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane

hai noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca se refera la o-ring

la galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring

ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo

costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane

hai noroc

Mie mi s-a rupt de tot o-ring-ul in cauza. Se gaseste undeva separat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a rupt de tot o-ring-ul in cauza. Se gaseste undeva separat?

 

gasesti la magazine care vand rulmenti in general, (rulmenti, garnituri...) si mergi cu racordul in brate si incerci unul care sa intre la fix. vezi sa ceri ceva rezistent la temperatura. si nu uita sa cureti bine racordul ca altfel nu te lasa sa incerci.

 

daca nu stii de nici un magazin de genul poti face o treaba "romaneasca" si sa pui silicon rosu (gasesti la piese auto) dar nu il pune peste! Dai jos racordul, scoti O-ringul si pui in zona aia un "snur" uniform, lasi cam 24 ore sa se vulcanizeze si apoi montezi racordul..... NU recomand asta!!! e mai usor sa gasesti O-ring :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti la magazine care vand rulmenti in general, (rulmenti, garnituri...) si mergi cu racordul in brate si incerci unul care sa intre la fix. vezi sa ceri ceva rezistent la temperatura. si nu uita sa cureti bine racordul ca altfel nu te lasa sa incerci.

 

daca nu stii de nici un magazin de genul poti face o treaba "romaneasca" si sa pui silicon rosu (gasesti la piese auto) dar nu il pune peste! Dai jos racordul, scoti O-ringul si pui in zona aia un "snur" uniform, lasi cam 24 ore sa se vulcanizeze si apoi montezi racordul..... NU recomand asta!!! e mai usor sa gasesti O-ring :)

Problema la mine e ca imi lipseste o bucata de jumatate de cm din flansa respectiva in partea de jos intre o-ring si interiorul acesteia si desi e relativ noua (25-30000de km) ar cam trebui sa o schimb. S-ar putea totusi sa incerc sa schimb o-ringul ca in mod normal nu ar trebui sa traga aer fals...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am si eu cateva intrebari daca se poate,nu stiu exact cu se face jocul la supape am citit pe forum, odata am incercat dara parca nu sunt sigur ca este bine,va rog frumos daca a facut cineva mai acum de curand sa imi spuna sii m mie adica sa imi scrie :( ?Si cam,care ar fii simtomele exact,nu se oprete cadnd vii din ture,nu da rateurii dar parca este un mic :) tzacani asa usor ,motoru are 44000 si porneste foarte bine,sta la relantiu dar ....?Va mutzumesc si va doresc asfalt uscat sau cu noroi :P cum vreti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la mine e ca imi lipseste o bucata de jumatate de cm din flansa respectiva in partea de jos intre o-ring si interiorul acesteia si desi e relativ noua (25-30000de km) ar cam trebui sa o schimb. S-ar putea totusi sa incerc sa schimb o-ringul ca in mod normal nu ar trebui sa traga aer fals...

 

in cazul asta daca tot va trebui sa o schimbi, poti sa folosesti si silicon rosu (rezistent la temp, max 300 grade) dar nu da cu el pe motor, ci dai jos flansa, scoti ce a ramas din o-ring, o cureti bine cu benzina sau decarburol, o lasi sa se usuce, si canalul in care intra o-ringul il umplii cu silicon de-la si in relief lasa vreo 2-3 mm. astepti 24 ore sa se usuce si apoi pui la loc flansa!

Sa nu dai cu silicon pe camasa de la motor ca e pacat :(

spor la munca :D :)

Mesaj completat

Salutare,am si eu cateva intrebari daca se poate,nu stiu exact cu se face jocul la supape am citit pe forum, odata am incercat dara parca nu sunt sigur ca este bine,va rog frumos daca a facut cineva mai acum de curand sa imi spuna sii m mie adica sa imi scrie :) ?Si cam,care ar fii simtomele exact,nu se oprete cadnd vii din ture,nu da rateurii dar parca este un mic :P tzacani asa usor ,motoru are 44000 si porneste foarte bine,sta la relantiu dar ....?Va mutzumesc si va doresc asfalt uscat sau cu noroi :P cum vreti!!!

 

e destul de simplu dar trebuie sa fii atent; trebuie sa dai jos rezervorul, sa desfaci cele 2 capace rotunde in stanga motorului, unul e mai mare altul mai mic, sa invarti cu o cheie de 18 in sens orar de axul din mijloc pana cand vezi prin gaura de mai sus ca se aliniaza sageata cu marcajul T din interior.

apoi desfaci cele 4 capace de deasupra motorului cu o cheie parca de 24, si folosesti lera sa verifici: la admisie(spre spatele mobrei) trebuie sa ai 0.10mm iar la evacuare (spre fata mobrei) trebuie sa ai 0.12 mm; reglajul il faci cu o cheie si o surubelnita in timp ce lasi si lera inauntru ca sa nu gresesti...

 

daca vrei mai detaliat da-mi un p.m. si vorbim sa iti dau partea asta din manualul de service...

 

 

spor

Mesaj completat

linkul era

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca se refera la o-ring

la galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring

ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo

costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane

hai noroc

 

 

 

Exact. LA mine era si rupt in 2 locuri. A fost schimbat si mergea perfect pana aseara cand am observat ca unul dintre cele 3 suruburi de laflansa mai avea nitel si pica pe jos (probabil nu a fost strans bine) . Bine ca stiu care e buba. Cautam o-ring si mai punem unul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super afacere! Sa iei un Dominator de 58CP la numai 1 euro, eu zic ca merita :P :( :D

 

Daca facem licitatie eu ma arunc tare ....dau 10 euro. nu am cum sa pierd :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Note to others:

 

Piesele de legatura dintre bascula, cadru si amortizorul spate difera intre RD02-RD08, desi aparent sunt identice (la piesa prinsa de bascula, toate gaurile de prindere, suruburile si bucsile aferenta sunt cam cu 1mm mai subtiri la RD08).

 

Destul de important cand te apuci de modificari la bascula, de la inaltare/coborare pana la schimbare cu totu. Exista posibilitatea de compatibilitate, dar trebuie fabricate bucsi noi -- nu cea mai ieftina solutie.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io dau si mai mult, da' numai dupa ce vad pe Dynotest ca are 58CP la roata (si ca sa nu fiu rau: la roata din fata :P )

 

 

Roata morii se-nvarteste TAC TAC TAC :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi a mea e de 500 ... in talon am date foarte interesante : Viteza maxima 126 kmh , putere 17 KW. Cred ca am spalat-o prea des a si devenit de 250 .... in curand 125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorita faptului ca avem niste oameni competenti de maxima calitate :P la RAR, si masina mea in acte are tractiune spate si instalatie GPL, chiar daca in realitate are tractiune fata si carburant benzina.

Asta avem , cu asta defilam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super tare faza cu hayabusa :P

la mine in talonul de italia (inca nu am facut actele) scrie ca are 30 kw, 9 cai putere, greutate 258 si greutate maxima 344; macar zice ca e pe benzina si in 4 timpi :))

 

vreau sa va intreb si pe voi... are cineva suport pt casca? ma refer pe domi, in partea stanga undeva sub sa; am citit in ceva manual ca ar fi ceva suport casca care se poate incuia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...