freerider Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Bravo, ma bucur. Cand zici "o-ring" te referi cumva la mansonul acela de cauciuc care face legatura dintre carburator si cilindru? Sau exista un o-ring ca atare pe vreundeva? Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant. Mesaj completat Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant.Mesaj completat Ma refer la acea garnitura care se afla pe piesa care face legatura intre carbrator si cilindru , garnitura care este in partea dinspre cilindru. Este plasata intr-un lacas ca un sant. Daca nu zici si a treia oara, zau ca nu inteleg Ce avea garnitura aia? De unde ai luat-o? Cat a costat? In cat timp ai schimbat-o? Editat Aprilie 13, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Cotu de admisie. Vesnica problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 eu cred ca se refera la o-ring la galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 eu cred ca se refera la o-ringla galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane hai noroc Mie mi s-a rupt de tot o-ring-ul in cauza. Se gaseste undeva separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Mie mi s-a rupt de tot o-ring-ul in cauza. Se gaseste undeva separat? gasesti la magazine care vand rulmenti in general, (rulmenti, garnituri...) si mergi cu racordul in brate si incerci unul care sa intre la fix. vezi sa ceri ceva rezistent la temperatura. si nu uita sa cureti bine racordul ca altfel nu te lasa sa incerci. daca nu stii de nici un magazin de genul poti face o treaba "romaneasca" si sa pui silicon rosu (gasesti la piese auto) dar nu il pune peste! Dai jos racordul, scoti O-ringul si pui in zona aia un "snur" uniform, lasi cam 24 ore sa se vulcanizeze si apoi montezi racordul..... NU recomand asta!!! e mai usor sa gasesti O-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 gasesti la magazine care vand rulmenti in general, (rulmenti, garnituri...) si mergi cu racordul in brate si incerci unul care sa intre la fix. vezi sa ceri ceva rezistent la temperatura. si nu uita sa cureti bine racordul ca altfel nu te lasa sa incerci. daca nu stii de nici un magazin de genul poti face o treaba "romaneasca" si sa pui silicon rosu (gasesti la piese auto) dar nu il pune peste! Dai jos racordul, scoti O-ringul si pui in zona aia un "snur" uniform, lasi cam 24 ore sa se vulcanizeze si apoi montezi racordul..... NU recomand asta!!! e mai usor sa gasesti O-ring Problema la mine e ca imi lipseste o bucata de jumatate de cm din flansa respectiva in partea de jos intre o-ring si interiorul acesteia si desi e relativ noua (25-30000de km) ar cam trebui sa o schimb. S-ar putea totusi sa incerc sa schimb o-ringul ca in mod normal nu ar trebui sa traga aer fals... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutare,am si eu cateva intrebari daca se poate,nu stiu exact cu se face jocul la supape am citit pe forum, odata am incercat dara parca nu sunt sigur ca este bine,va rog frumos daca a facut cineva mai acum de curand sa imi spuna sii m mie adica sa imi scrie ?Si cam,care ar fii simtomele exact,nu se oprete cadnd vii din ture,nu da rateurii dar parca este un mic tzacani asa usor ,motoru are 44000 si porneste foarte bine,sta la relantiu dar ....?Va mutzumesc si va doresc asfalt uscat sau cu noroi cum vreti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Problema la mine e ca imi lipseste o bucata de jumatate de cm din flansa respectiva in partea de jos intre o-ring si interiorul acesteia si desi e relativ noua (25-30000de km) ar cam trebui sa o schimb. S-ar putea totusi sa incerc sa schimb o-ringul ca in mod normal nu ar trebui sa traga aer fals... in cazul asta daca tot va trebui sa o schimbi, poti sa folosesti si silicon rosu (rezistent la temp, max 300 grade) dar nu da cu el pe motor, ci dai jos flansa, scoti ce a ramas din o-ring, o cureti bine cu benzina sau decarburol, o lasi sa se usuce, si canalul in care intra o-ringul il umplii cu silicon de-la si in relief lasa vreo 2-3 mm. astepti 24 ore sa se usuce si apoi pui la loc flansa! Sa nu dai cu silicon pe camasa de la motor ca e pacat spor la munca Mesaj completat Salutare,am si eu cateva intrebari daca se poate,nu stiu exact cu se face jocul la supape am citit pe forum, odata am incercat dara parca nu sunt sigur ca este bine,va rog frumos daca a facut cineva mai acum de curand sa imi spuna sii m mie adica sa imi scrie ?Si cam,care ar fii simtomele exact,nu se oprete cadnd vii din ture,nu da rateurii dar parca este un mic tzacani asa usor ,motoru are 44000 si porneste foarte bine,sta la relantiu dar ....?Va mutzumesc si va doresc asfalt uscat sau cu noroi cum vreti!!! e destul de simplu dar trebuie sa fii atent; trebuie sa dai jos rezervorul, sa desfaci cele 2 capace rotunde in stanga motorului, unul e mai mare altul mai mic, sa invarti cu o cheie de 18 in sens orar de axul din mijloc pana cand vezi prin gaura de mai sus ca se aliniaza sageata cu marcajul T din interior. apoi desfaci cele 4 capace de deasupra motorului cu o cheie parca de 24, si folosesti lera sa verifici: la admisie(spre spatele mobrei) trebuie sa ai 0.10mm iar la evacuare (spre fata mobrei) trebuie sa ai 0.12 mm; reglajul il faci cu o cheie si o surubelnita in timp ce lasi si lera inauntru ca sa nu gresesti... daca vrei mai detaliat da-mi un p.m. si vorbim sa iti dau partea asta din manualul de service... spor Mesaj completat linkul era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 De supapre am povestit roi pe pagina asta ori pe pagina anterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 variante cu Hayabusa aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 eu cred ca se refera la o-ringla galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane hai noroc Exact. LA mine era si rupt in 2 locuri. A fost schimbat si mergea perfect pana aseara cand am observat ca unul dintre cele 3 suruburi de laflansa mai avea nitel si pica pe jos (probabil nu a fost strans bine) . Bine ca stiu care e buba. Cautam o-ring si mai punem unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 variante cu Hayabusa aici Super afacere! Sa iei un Dominator de 58CP la numai 1 euro, eu zic ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Super afacere! Sa iei un Dominator de 58CP la numai 1 euro, eu zic ca merita Daca facem licitatie eu ma arunc tare ....dau 10 euro. nu am cum sa pierd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Daca facem licitatie eu ma arunc tare ....dau 10 euro. nu am cum sa pierd Io dau si mai mult, da' numai dupa ce vad pe Dynotest ca are 58CP la roata (si ca sa nu fiu rau: la roata din fata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 variante cu Hayabusa aici Eu tot stau si ma gandesc cine ar schimba Hayabusa pe Dominator? Fie si cu diferenta de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Ultimele detalii legate de excursia de 1 Mai la Baile Herculane/Orsova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Note to others: Piesele de legatura dintre bascula, cadru si amortizorul spate difera intre RD02-RD08, desi aparent sunt identice (la piesa prinsa de bascula, toate gaurile de prindere, suruburile si bucsile aferenta sunt cam cu 1mm mai subtiri la RD08). Destul de important cand te apuci de modificari la bascula, de la inaltare/coborare pana la schimbare cu totu. Exista posibilitatea de compatibilitate, dar trebuie fabricate bucsi noi -- nu cea mai ieftina solutie. Editat Aprilie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Io dau si mai mult, da' numai dupa ce vad pe Dynotest ca are 58CP la roata (si ca sa nu fiu rau: la roata din fata ) Roata morii se-nvarteste TAC TAC TAC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 A mea are 40cp in cartea tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 A mea are 40cp in cartea tehnica cum ca a mea are 29kW*1.4=40.6CP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Desi a mea e de 500 ... in talon am date foarte interesante : Viteza maxima 126 kmh , putere 17 KW. Cred ca am spalat-o prea des a si devenit de 250 .... in curand 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 cum ca a mea are 29kW*1.4=40.6CP A mea are 30kW = 40.7cp, conform google. A ta are fix 40. Mai am un prieten care are Husaberg FE450 cu vreo 45-50cp si i-au trecut-o in talon cu 9kW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Datorita faptului ca avem niste oameni competenti de maxima calitate la RAR, si masina mea in acte are tractiune spate si instalatie GPL, chiar daca in realitate are tractiune fata si carburant benzina. Asta avem , cu asta defilam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 super tare faza cu hayabusa la mine in talonul de italia (inca nu am facut actele) scrie ca are 30 kw, 9 cai putere, greutate 258 si greutate maxima 344; macar zice ca e pe benzina si in 4 timpi ) vreau sa va intreb si pe voi... are cineva suport pt casca? ma refer pe domi, in partea stanga undeva sub sa; am citit in ceva manual ca ar fi ceva suport casca care se poate incuia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.