Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Insa odata ce am un termen de comparatie, incep sa vad limitarile franelor de pe domi.

 

Nu-s neaparat limitari ale franelor pe cat sunt limitari ale intregului agregat. Atata timp cat maneta e ferma si intervine scartaitul rotii pe asfalt, se poate spune ca frana are randament maxim.

Dar intervin alti factori - suspensia moale, centrul de greutate ridicat, profilul anvelopei, uzura ei, sentimentul de (ne)siguranta al pilotului fata de comportamentul motorului la asemenea solicitari.

 

Pe orice sportiva sau rutiera te vei simti mai in siguranta la o franare pe asfalt, decat pe orice enduro si invers - pe orice enduro te vei simti mai ok in afara drumului decat pe orice rutiera.

 

Teleleverul nu intra in discutie, e caz separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inmuiate? nu e bine sa fie moale si nici Domi nu vobleaza singur cum face un TDM:)

 

pai stai asa vrei sa mergi pe off-road cu suspensii de sportiva???

 

cand zici vobleaza la ce conditii te gandesti??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iote ce se strange gasca acilea. No apai daca tot postati acilea, hai la o beuta mica, mare ;) Si tu bulinule, si tu cavalere, si tu roachere :) La sighiu, sa-l avm pe maestru dodomotax sa ne aleaga trasee de soft-enduro :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah tu n-ai venit la mine sa bem o bere un week-end si vrei sa ma aburesti pe mine cu drumuri pana la sibiu =))

 

off-road o sa fac la anu, anu asta ma conserv :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah tu n-ai venit la mine sa bem o bere un week-end si vrei sa ma aburesti pe mine cu drumuri pana la sibiu =))

 

off-road o sa fac la anu, anu asta ma conserv :P

Stiu, stiu, mi-am luat multe injuraturi pt weenedu asta :) ;)

 

Ma revansez eu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca se vorbeste de suspensii...cu ocazia asta intreb (din nou) despre furca de la domi.

la al meu dominator parca are o treapta; cand ma las pe ea putin, nu se lasa, daca ma las mai tare atunci isi da drumul mai brusc. iar daca o misc incet mi se pare ca fuctioneaza in mici trepte... ce sa fie? asa-i modelu'? sau ar trebui sa schimb uleiul? :P

 

numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca se vorbeste de suspensii...cu ocazia asta intreb (din nou) despre furca de la domi.

la al meu dominator parca are o treapta; cand ma las pe ea putin, nu se lasa, daca ma las mai tare atunci isi da drumul mai brusc. iar daca o misc incet mi se pare ca fuctioneaza in mici trepte... ce sa fie? asa-i modelu'? sau ar trebui sa schimb uleiul? :P

 

numai bine ;)

Daca 'agata' e posibil sa nu fie 100% drepte jambele. Sau sa nu fie aliniata furca (sta jugu stramb cand mergi drept).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca 'agata' e posibil sa nu fie 100% drepte jambele. Sau sa nu fie aliniata furca (sta jugu stramb cand mergi drept).

 

pai in mers nu se simte absolut nimic; pe loc daca apas mai tare merge bine nu se simte nimic. doar cand o comprim foarte incet se simte asa; jugul e drept.

aaa..si mi se pare ca e prea tare; se poate sa aiba prea mult ulei si de-aia sa faca asa? daca ma iau dupa manualul de service pt model 89-90 e ok sa schimb uleiul? deci aceeasi cantitate, etc? si sa pun ATF (ulei de transmisie automata) asa cum scrie in manual?

 

si acum pt ca m-am uitat inca odata pe manual... trebuie sa desfac chiar tot ce zic ei acolo ca sa ajung la ulei?

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii!!! eu ma refeream la altceva sa nu stati cu ea moale!!! niciodata. nici macar la enduro:). pai nu vobleaza cand e moale???:D

 

 

eu zic ca ai dreptate, clar nu e bine sa fie moale mai ales cand te folosesti de ea :) si mai ales la enduro cand este "bumpy ride" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata ca astia ne trimit in concediu daca mai vb. off topic.

 

a mai crapat vreun dominator? asa pentru statistica. care ar putea sa fie prima cauza? ulei insuficient sau stilul de pilotat?

astept raspuns de la prof. Switch

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ca nou posesor de honda dominato nx650 din 1998, si incepator totodata, am si facut prima prostie. Astazi, cand sa scot motocicleta din curte dupa vreo 4 zile de cand n-a mai fost pornita, am uitat sa trag de soclu. Si cum n-o lua, am zis ca e prea frig, si am mai apasat de cateva ori butonul starter.

 

Si uite asa, de prost ce am fost, nu mai porneste deloc acum, nici cu soclul la maxim. Electromotorul se invarte, se aude, dar tensiunea in baterie a scazut considerabil, 9,4 V in gol. Acum cand insist si tin butonul apasat, se invarte ceva, mai dau si de gaz, si tot degeaba, apoi tacane releul de sub sa (banuiesc ca e ala de la electromotor).

 

Nu stiu ce sa ii mai fac. Am scos si bujia, era nitel uda de o negreata asa, am curatat-o, am sters-o si am bagat-o la loc. Tot nu porneste motorul. Am verificat si cu ea scoasa, si face scantei.

Se poate sa fi infundat ceva, ca tot am tras de gaz de fiecare data cand apasam butonul..?

 

Multumesc mult pt orice ajutor.

Asfalt uscat!

I-am vazut utilaju ieri pe la un prieten.

 

E fainut rau motoru, desi a vazut si zile mai negre :) Mi-a placut ca trage 'curat', fara 'galme' si ca inca arata 'tzipla' :)

 

Sa ai grija de el, omu! Mai ales cu lantzu ala bleg!

Mesaj completat

.

.

.

 

@dododomotoxu

 

Tocmai ce crapase unu zilele astea, da' cica l-o facut omu. Oricum de cand am anuntu cu dezmembratu la semnatura, ma ia lumea ca vrea piese de d'aia, de d'ailalta.... na mah cilindru de domi sa ti-l pui la SRAD daca esti berbec!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dominator de 3 ani si abia acuma mi-am dat seama ce inseamna asta...e dintre putinele motoare cu care mergi pe asfalt cu 2 persoane si bagaje pana la drumul forestier, urci in munti pe carari si noroaie si dupa ce te saturi cobori din nou pe asfalt si ajungi acasa...Weekendul asta am facut o tura cj-borsec de unde am urcat prin calimani-150-160 km pe drumuri zic eu ceva mai mult decat soft, dupa care inapoi acasa...in total 700 de km

Mesaj completat

era sa uit, motocicletae de vanzare la 1100 de euro si isi merita toti banii

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-303002.html

post-8984-1277319537_thumb.jpg

post-8984-1277319596_thumb.jpg

post-8984-1277319628_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dominator de 3 ani si abia acuma mi-am dat seama ce inseamna asta...e dintre putinele motoare cu care mergi pe asfalt cu 2 persoane si bagaje pana la drumul forestier, urci in munti pe carari si noroaie si dupa ce te saturi cobori din nou pe asfalt si ajungi acasa...Weekendul asta am facut o tura cj-borsec de unde am urcat prin calimani-150-160 km pe drumuri zic eu ceva mai mult decat soft, dupa care inapoi acasa...in total 700 de km

Faina tura! Inainte sa ma uit la fotografii, ma intrebam daca este una si aceeasi tura de care era incatat si NX250; dupa ce am vazut una dintre fotografii, am fost convins ca e una si aceeasi! :)

 

Sa inteleg ca ne vedem in Apuseni la Dominatoriada? (in caz ca nu-l vinzi pana atunci...)

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina tura! Inainte sa ma uit la fotografii, ma intrebam daca este una si aceeasi tura de care era incatat si NX250; dupa ce am vazut una dintre fotografii, am fost convins ca e una si aceeasi! :)

 

Sa inteleg ca ne vedem in Apuseni la Dominatoriada?

ne vedem sigur, nu stiu inca cu care dintre dominatoare vin dar o sa fiu acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, incep sa ma intreb daca sa vin cu Dominatorul sau cu tancul la Dominatoriada :)

Pai simplu: du-te cum tancul la BMW Camp si cu Domi vino la Dominatoriada. Hai, ma, ca ai cu ce! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai simplu: du-te cum tancul la BMW Camp si cu Domi vino la Dominatoriada. Hai, ma, ca ai cu ce! :)

Nu ma duc bre la chestia aia, ce-ai patit!?

 

Cu domiu nu merg la drum lung -- nu-i absolut nicio placere peste 90 la ora cu pasager si bagaje. Viteza de confort - pentru mine - e 80-90. Iar eu la viteza aia adorm dupa 10km. Deci nu-i bine nicicum din punctul meu de vedere. Atata timp cat am un motor pe care e vis la 100-110... nu vad de ce m-as chinui.

 

Pacat ca arata asa fain acuma jucaria :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta da dilema existentiala. :)

 

cred ca si eu va trebui sa dau domiul si sa trec pe un boxer cu numere nemtesti. :)

 

Dragii mei, incep sa ma intreb daca sa vin cu Dominatorul sau cu tancul la Dominatoriada :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...