switch Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 (editat) s-a dat startul la constructia dominatorului supermoto. voi folosi o furca USD wp 38mm, amortizor pe gaz reglabil pe spate, si bineinteles il voi pune la vanzare cu doua seturi de roti! asta dupa ce ma dau si eu un pic cu el Am auzit! Vezi ca jugurile de domi sunt pe 41 nu pe 38. In rest, spor la treaba si ne vedem la o berula sa povestesti ce si cum Editat Noiembrie 23, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 schimb cu tot cu juguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Chiar mah, nu-ti tre' si niste carene? Facute belea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Am atasat un filmuletz in care Dominatorul a fost la inaltime, intr-o companie selecta. Este vorba de o endureala foarte spectaculoasa, pe Platoul Cheia, la inceputul acestei luni. Materialul a fost filmat de Constantin, un nume care nu mai necesita nici o alta prezentare. Editarea am facut-o eu. http://vimeo.com/17128447 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Dan? Off-road? Hmm, te bagi la enduristi cu vaci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 mai mai acum sunt si mai trist ca mi-a expirat asigurarea frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 mai maiacum sunt si mai trist ca mi-a expirat asigurarea frumos! Nu mai fi trist, ca oricum nu aveai cauciucuri de iarna! Mesaj completat Ce ziceti de aceasta Honda... HOINAR (fost Domi, fost FMX)? P.S. De ce "Hoinar"? Pai daca are scaritele de pasager prinse pe.... BASCULA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Nu mai fi trist, ca oricum nu aveai cauciucuri de iarna! pai nu conta, ca aveam lant macar unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 P.S. De ce "Hoinar"? Pai daca are scaritele de pasager prinse pe.... BASCULA! Nu-mi dau seama foarte bine din poza dar, atunci, si scaritele soferului si cricul tot de bascula sunt prinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Iluzie optica, desigur Dar e faina (a se citi: oldschool) ideea de scarite pe bascula. Ai senzatia ca mergi pe cal cand esti pasager Editat Noiembrie 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Iluzie optica, desigur Dar e faina (a se citi: oldschool) ideea de scarite pe bascula. Ai senzatia ca mergi pe cal cand esti pasager Evident, iluzie optica! Suportul de scarite (pilot si pasager) sunt independente de bascula, aceasta fiind independenta de suport (se "basculeaza" in spatele suportului). Dar prima senzatie (iluzie) e ca scarita pasager e prinsa pe bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) http://global.ebay.com/Honda_SLR_Vigor_650...0274916394/item http://global.ebay.com/BOITIER_CDI_HONDA_S...0408959491/item http://global.ebay.com/Honda_NX_SLR_650_XB...0431420615/item http://global.ebay.com/Honda_SLR_650_CDI_S...0550625859/item http://global.ebay.com/REAR_LIGHT_LENS_FIT...0495040322/item xr650 engine Editat Noiembrie 25, 2010 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Motoru pare o mica mina de aur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 pai nu conta, ca aveam lant macar unul Daca ai lant bun... nu conteaza ca nu ai cauciucuri bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Nice, jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 foarte tare asa ceva inca n-am vazut inca ma gandeam la varianta aia cu suruburi bagate prin cauciuc chiar asa.... cum au mai schimbat astia legea? trebuie cauciucuri de iarna si la motociclete? si off topic... daca pe masina am M+S alea sunt bune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Nu stiu exact cum e cu noua legislatie si ce defineste un cauciuc "de iarna". M+S nu e neaparat de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 m+s= mud+snow eu am avut asa ceva pe masina,,,,, e un fel de struto-camila nici prea-prea, nici foarte foarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 am rezolvat cu CDI-ul, era o lipitura rece, ah ce bine suna Domi... asa bine ca am pus-o la vanzare: /index.php?showtopic=608538 am renuntat la ideea de f650 Dakar si m-am hotarat spre clasa touring multicilindre: 1) V-strom; 2) Varadero; 3) Transalp ce ma sfatuiti? ( cel mai mult o voi folosi pe asfalt, rareori off, in 2 ani nu am avut ocazia sa merg pe off decat pe zonele nasoale din Bucuresti oare daca mergeam cu Domi off si in excursii mai lungi mai vroiam sa o vand? ) (intre timp o sa comand un CDI sa ma asigur ca daca o vand o sa fie in stare perfecta, sau daca nu reusesc sa o vand la cat trebuie sa o pot folosi fara sa existe vreun risc, asa ca, "50bani" spune-mi te rog daca a fost bun CDI-ul luat de la cei din Oradea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 (editat) (intre timp o sa comand un CDI sa ma asigur ca daca o vand o sa fie in stare perfecta, sau daca nu reusesc sa o vand la cat trebuie sa o pot folosi fara sa existe vreun risc, asa ca, "50bani" spune-mi te rog daca a fost bun CDI-ul luat de la cei din Oradea) eu nu am mai cumparat de la Oradea ci de la un baiat din Timisoara ce dezmembreaza Domi , cel ce a pus la vanzare si cauciucurile (din care cel de spate e deja pe roata la mine ) e modelul mai nou cel cu mufele albe CI554 dar cum am auzit pe aici pe forum cu un fir tras de la mufa mica pe cadru am rezolvat treaba si functioneaza perfect. Editat Noiembrie 29, 2010 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 cauciucurile M+S sunt fix de iarna, nu e nici o struto-camila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Mud (crampoane inalte si rare); Snow (cauciucuri cu tinte/cuie); Iarna (cauciuc cu compozitie moale pt o mai buna aderenta pe asfalt la temperaturi joase). M+S+iarna este fix o strutocamila. La fel si la auto. Asta e realitatea care nu are nici o legatura cu legislatia. Pt politie, M+S sunt perfecte. Cu conditia sa fie simbolizat si fulgul de zapada langa inscrisul M+S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Nu mai fi trist, ca oricum nu aveai cauciucuri de iarna! Mesaj completat Ce ziceti de aceasta Honda... HOINAR (fost Domi, fost FMX)? P.S. De ce "Hoinar"? Pai daca are scaritele de pasager prinse pe.... BASCULA! hmmmmhoinarul asta, pare-se ca a fost un bebe-domi da,,,,arata fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 cauciucurile M+S sunt fix de iarna, nu e nici o struto-camila. Gresit, cauciucurile cu simbol un fulg de zapada, alea sunt de iarna. M&S inseamna doar compus moale, adecvat suprafetelor intabile si fleshcaite (zapada, namol) - nu si proprietati adecvate la temperaturi negative. Mesaj completat am rezolvat cu CDI-ul, era o lipitura rece, ah ce bine suna Domi... asa bine ca am pus-o la vanzare: /index.php?showtopic=608538 am renuntat la ideea de f650 Dakar si m-am hotarat spre clasa touring multicilindre: 1) V-strom; 2) Varadero; 3) Transalp ce ma sfatuiti? ( cel mai mult o voi folosi pe asfalt, rareori off, in 2 ani nu am avut ocazia sa merg pe off decat pe zonele nasoale din Bucuresti oare daca mergeam cu Domi off si in excursii mai lungi mai vroiam sa o vand? ) (intre timp o sa comand un CDI sa ma asigur ca daca o vand o sa fie in stare perfecta, sau daca nu reusesc sa o vand la cat trebuie sa o pot folosi fara sa existe vreun risc, asa ca, "50bani" spune-mi te rog daca a fost bun CDI-ul luat de la cei din Oradea) Din optiunile tale, recomand sa elimini mega-vaca de Varadero. Mai bine un R1100GS - macar e mai manevrabila si consuma mai putin! V-Strom-ul de 650 ar fi cel mai indicat dintre toate. Street tourer cu suspensii decente, fara pretentii de offroad prea dezvoltate. Cauta cu ABS - cum nu mai e asfaltul perfect este sfant. Zice unu care a avut si cu si fara. Transalp-ul e bun, insa e invechit ca si design. Carburatia e old-school dar pe termen lung te rupe la buzunar. Nimic nu se compara cu lipsa de griji si consumul elegant de la inejectie. Zvac oricum nu are transalpul; mai bun e aici VStrom-u cu motoru lui luat de pe SV650. Sigur, Honda-i Honda si o sa imi sara in cap lumea, dar nu poti recomanda Transalp in loc de VStrom daca scopul include mult prea ocazional iesiri pe aratura. Mesaj completat Oricum, daca ai moto de aratura (unde-s crashbar-urile de pe domi-ul de la vanzare!? ), clar nu o sa vrei transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 compus moale, adecvat suprafetelor intabile si fleshcaite (zapada, namol) - nu si proprietati adecvate la temperaturi negative. La suprafete instabile si flescaite (zapada, namol) este necesar un compus moale al cauciucului? Iar alternativa: la suprafete stabile si dure este necesar un compus tare al cauciucului? Mie mi se pare ca e taman pe dos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.