Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

s-a dat startul la constructia dominatorului supermoto. voi folosi o furca USD wp 38mm, amortizor pe gaz reglabil pe spate, si bineinteles il voi pune la vanzare cu doua seturi de roti! asta dupa ce ma dau si eu un pic cu el :laugh:

Am auzit! :laugh:

 

Vezi ca jugurile de domi sunt pe 41 nu pe 38. In rest, spor la treaba si ne vedem la o berula sa povestesti ce si cum :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am atasat un filmuletz in care Dominatorul a fost la inaltime, intr-o companie selecta.

Este vorba de o endureala foarte spectaculoasa, pe Platoul Cheia, la inceputul acestei luni. Materialul a fost filmat de Constantin, un nume care nu mai necesita nici o alta prezentare.

Editarea am facut-o eu.

 

http://vimeo.com/17128447

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mai

acum sunt si mai trist ca mi-a expirat asigurarea :duel:

frumos! :)

Nu mai fi trist, ca oricum nu aveai cauciucuri de iarna! :)

Mesaj completat

Ce ziceti de aceasta Honda... HOINAR (fost Domi, fost FMX)?

 

1269718665_dsc08139.jpg

 

P.S. De ce "Hoinar"? Pai daca are scaritele de pasager prinse pe.... BASCULA! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. De ce "Hoinar"? Pai daca are scaritele de pasager prinse pe.... BASCULA! :)

 

Nu-mi dau seama foarte bine din poza dar, atunci, si scaritele soferului si cricul tot de bascula sunt prinse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iluzie optica, desigur :) Dar e faina (a se citi: oldschool) ideea de scarite pe bascula. Ai senzatia ca mergi pe cal cand esti pasager :)

Evident, iluzie optica! Suportul de scarite (pilot si pasager) sunt independente de bascula, aceasta fiind independenta de suport (se "basculeaza" in spatele suportului). Dar prima senzatie (iluzie) e ca scarita pasager e prinsa pe bascula :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare :P asa ceva inca n-am vazut :duel: inca ma gandeam la varianta aia cu suruburi bagate prin cauciuc :)

chiar asa.... cum au mai schimbat astia legea? trebuie cauciucuri de iarna si la motociclete? :)

si off topic... daca pe masina am M+S alea sunt bune ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat cu CDI-ul, era o lipitura rece, ah ce bine suna Domi...

 

asa bine ca am pus-o la vanzare: /index.php?showtopic=608538

 

am renuntat la ideea de f650 Dakar si m-am hotarat spre clasa touring multicilindre: 1) V-strom; 2) Varadero; 3) Transalp

 

ce ma sfatuiti? ( cel mai mult o voi folosi pe asfalt, rareori off, in 2 ani nu am avut ocazia sa merg pe off decat pe zonele nasoale din Bucuresti :laugh: oare daca mergeam cu Domi off si in excursii mai lungi mai vroiam sa o vand? :alcy: )

 

(intre timp o sa comand un CDI sa ma asigur ca daca o vand o sa fie in stare perfecta, sau daca nu reusesc sa o vand la cat trebuie sa o pot folosi fara sa existe vreun risc, asa ca, "50bani" spune-mi te rog daca a fost bun CDI-ul luat de la cei din Oradea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(intre timp o sa comand un CDI sa ma asigur ca daca o vand o sa fie in stare perfecta, sau daca nu reusesc sa o vand la cat trebuie sa o pot folosi fara sa existe vreun risc, asa ca, "50bani" spune-mi te rog daca a fost bun CDI-ul luat de la cei din Oradea)

eu nu am mai cumparat de la Oradea ci de la un baiat din Timisoara ce dezmembreaza Domi , cel ce a pus la vanzare si cauciucurile (din care cel de spate e deja pe roata la mine ) e modelul mai nou cel cu mufele albe CI554 dar cum am auzit pe aici pe forum cu un fir tras de la mufa mica pe cadru am rezolvat treaba si functioneaza perfect.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mud (crampoane inalte si rare); Snow (cauciucuri cu tinte/cuie); Iarna (cauciuc cu compozitie moale pt o mai buna aderenta pe asfalt la temperaturi joase).

M+S+iarna este fix o strutocamila. La fel si la auto. Asta e realitatea care nu are nici o legatura cu legislatia. Pt politie, M+S sunt perfecte. Cu conditia sa fie simbolizat si fulgul de zapada langa inscrisul M+S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai fi trist, ca oricum nu aveai cauciucuri de iarna! :laugh:

Mesaj completat

Ce ziceti de aceasta Honda... HOINAR (fost Domi, fost FMX)?

 

1269718665_dsc08139.jpg

 

P.S. De ce "Hoinar"? Pai daca are scaritele de pasager prinse pe.... BASCULA! :blbl:

hmmmmhoinarul asta, pare-se ca a fost un bebe-domi :alcy:

da,,,,arata fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucurile M+S sunt fix de iarna, nu e nici o struto-camila.

Gresit, cauciucurile cu simbol un fulg de zapada, alea sunt de iarna. M&S inseamna doar compus moale, adecvat suprafetelor intabile si fleshcaite (zapada, namol) - nu si proprietati adecvate la temperaturi negative.

Mesaj completat

am rezolvat cu CDI-ul, era o lipitura rece, ah ce bine suna Domi...

 

asa bine ca am pus-o la vanzare: /index.php?showtopic=608538

 

am renuntat la ideea de f650 Dakar si m-am hotarat spre clasa touring multicilindre: 1) V-strom; 2) Varadero; 3) Transalp

 

ce ma sfatuiti? ( cel mai mult o voi folosi pe asfalt, rareori off, in 2 ani nu am avut ocazia sa merg pe off decat pe zonele nasoale din Bucuresti :laugh: oare daca mergeam cu Domi off si in excursii mai lungi mai vroiam sa o vand? :alcy: )

 

(intre timp o sa comand un CDI sa ma asigur ca daca o vand o sa fie in stare perfecta, sau daca nu reusesc sa o vand la cat trebuie sa o pot folosi fara sa existe vreun risc, asa ca, "50bani" spune-mi te rog daca a fost bun CDI-ul luat de la cei din Oradea)

 

Din optiunile tale, recomand sa elimini mega-vaca de Varadero. Mai bine un R1100GS - macar e mai manevrabila si consuma mai putin!

 

V-Strom-ul de 650 ar fi cel mai indicat dintre toate. Street tourer cu suspensii decente, fara pretentii de offroad prea dezvoltate. Cauta cu ABS - cum nu mai e asfaltul perfect este sfant. Zice unu care a avut si cu si fara.

 

Transalp-ul e bun, insa e invechit ca si design. Carburatia e old-school dar pe termen lung te rupe la buzunar. Nimic nu se compara cu lipsa de griji si consumul elegant de la inejectie. Zvac oricum nu are transalpul; mai bun e aici VStrom-u cu motoru lui luat de pe SV650. Sigur, Honda-i Honda si o sa imi sara in cap lumea, dar nu poti recomanda Transalp in loc de VStrom daca scopul include mult prea ocazional iesiri pe aratura.

Mesaj completat

Oricum, daca ai moto de aratura (unde-s crashbar-urile de pe domi-ul de la vanzare!? :blbl: ), clar nu o sa vrei transalp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

compus moale, adecvat suprafetelor intabile si fleshcaite (zapada, namol) - nu si proprietati adecvate la temperaturi negative.

 

La suprafete instabile si flescaite (zapada, namol) este necesar un compus moale al cauciucului? Iar alternativa: la suprafete stabile si dure este necesar un compus tare al cauciucului? Mie mi se pare ca e taman pe dos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...