Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

salut lume!

 

ma ajutati cu un sfat? nu porneste motorul, nu se alimenteaza mai exact, a stat 7luni. Scanteie are. I-am dat si cu spray de pornire, nimic. Nu miroase a benzina pe evacuare. Pot sa fac ceva la carburator, in afara sa il dau jos de tot si sa il desfac bucati?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut lume!

 

ma ajutati cu un sfat? nu porneste motorul, nu se alimenteaza mai exact, a stat 7luni. Scanteie are. I-am dat si cu spray de pornire, nimic. Nu miroase a benzina pe evacuare. Pot sa fac ceva la carburator, in afara sa il dau jos de tot si sa il desfac bucati?

 

Merci!

 

Scurgi benzina din carburator. Ai un surub de supraplin in partea de jos (extrema de jos a carburatorului). Are cap lat si trebe o surubelnita groasa ca sa il desfaci. Merge relativ usor. Dupa ce dai una-doua ture tre sa curga benzina jos. Faci o baltoaca mica si apoi strangi surubul la loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

 

caut si eu un cerc de roata pe 17 sa-l pun la un xt de 600, al meu nu mai merge recuperat, poate aveti de la vreo roata cu butucul defect, spart sau ceva de genul.

 

rog pm

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,ajutati-ma cu sfaturi va rog ca sint disperat cu carburatorul de domi,am un consum in oras de 8,3litri cu schimbarea vitezelor pina in 4000 de ture.am demontat carburatorul si am gasit jiglerul principal de 148 si cel de relanti de 48 nu stiu daca sint originale.cu motorul pornit surubul de aer nu schimba deloc turatia motorului.bujia este toata neagra,membranele sint bune astept sfaturi in legatura cu jigloarele si cu consumurile voastre de benzina in oras si afara,multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vanzare roata xt 600 complect echipata noua cauciuc pirelli nou pinion nou

 

Nu merge pe dominator si aici nu e bursa.

 

...si se scrie COMPLET. Nu COMPLECT. A dracu limba romana, parca ar fi rromana la cum fugim de ea!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru prima data, astazi era sa cad alunecand intr-o curba :baldy: , respectiv datorita vitezei un pic cam mare (pt curba respectiva) mi-a fugit spatele (low side).

Intrebarea este:

Julitura asta: post-51492-0-53291200-1306328802_thumb.jpg poate fi de la acest incident?

Doar acum am vazut-o. Cu piciorul am frecat destul de bine deci nu mi-am mai dat seama daca a frecat sau nu altceva... de cazut NU am cazut :rolleyes: :) (a fost si prima data cand am facut drift pe asfalt).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru prima data, astazi era sa cad alunecand intr-o curba :baldy: , respectiv datorita vitezei un pic cam mare (pt curba respectiva) mi-a fugit spatele (low side).

Intrebarea este:

Julitura asta: post-51492-0-53291200-1306328802_thumb.jpg poate fi de la acest incident?

Doar acum am vazut-o. Cu piciorul am frecat destul de bine deci nu mi-am mai dat seama daca a frecat sau nu altceva... de cazut NU am cazut :rolleyes: :) (a fost si prima data cand am facut drift pe asfalt).

Foarte posibil - aia oricum e o aparatoare ordinara. Urmele de pe cadru insa par a fi mai vechi. Cazatura pe pietris pare-mi-se. Tind sa cred ca toate au aceeasi varsta, data fiind rugina.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea de pe cadru era de cand am luat mobra... la fel si pe aparatoarea aia, doar ca o parte din vopsea pare proaspat zgariata. Am intrebat pt ca nu mi-am dat seama daca poate atinge sau nu. Am inclinat motorul dar nu am putut sa si vad cat mai are pana la sol.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea de pe cadru era de cand am luat mobra... la fel si pe aparatoarea aia, doar ca o parte din vopsea pare proaspat zgariata. Am intrebat pt ca nu mi-am dat seama daca poate atinge sau nu. Am inclinat motorul dar nu am putut sa si vad cat mai are pana la sol.

:cheers:

 

Pe viitor muta-ti fundul din sa spre interiorul curbei, astfel nu vei mai fi nevoit sa inclini mobra foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu, si pot sa ma aplec si cu corpul suplimentar, sa scot piciorul inafara, spre fata, pe partea curbei (sau sa cobor genunchiul)....stiu...

Atata doar ca nu ma asteptam sa fie asa stransa toata manevra ( un fel de sens giratoriu, din fericire fara trafic ) si stateam comod pe sa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@phreak_or din ce stiu eu scarita de la pilot e prima care ajunge jos, si in functie de cum e reglata, pedala de la schimbator, iar pe partea opusa daca ai nenorocul pedala de frana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e setat cum trebe, poate sa stea la relanti si la 800-900 rpm. Totusi, pe la 1200 deja ungerea e precara, mai ales la rece. Relantiul normal ar trebui sa fie peste 1300. 1300-1400.

 

In sarcina, recomandarea e peste 2000-2200 rpm in primele doua viteze, peste 2500 in 3-4 si peste 3000 in viteza a 5a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e setat cum trebe, poate sa stea la relanti si la 800-900 rpm. Totusi, pe la 1200 deja ungerea e precara, mai ales la rece. Relantiul normal ar trebui sa fie peste 1300. 1300-1400.

 

In sarcina, recomandarea e peste 2000-2200 rpm in primele doua viteze, peste 2500 in 3-4 si peste 3000 in viteza a 5a.

in sarcina vroiam sa stiu. ms mult. am incercat si mergea in 1500 si eram curios la cit moare motoru. nam vrut sa ma risc mai tare.

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sarcina vroiam sa stiu. ms mult. am incercat si mergea in 1500 si eram curios la cit moare motoru. nam vrut sa ma risc mai tare.

Ah, de mers merge, insa la turatiile alea in sarcina motorul lucreaza inegal. Poti uza foarte tare cilindrul si segmentii in felu asta. Poti chiar sa bubui motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, de mers merge, insa la turatiile alea in sarcina motorul lucreaza inegal. Poti uza foarte tare cilindrul si segmentii in felu asta. Poti chiar sa bubui motoru.

ok. ms mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...