phreak_or Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Cea de pe cadru era de cand am luat mobra... la fel si pe aparatoarea aia, doar ca o parte din vopsea pare proaspat zgariata. Am intrebat pt ca nu mi-am dat seama daca poate atinge sau nu. Am inclinat motorul dar nu am putut sa si vad cat mai are pana la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Cea de pe cadru era de cand am luat mobra... la fel si pe aparatoarea aia, doar ca o parte din vopsea pare proaspat zgariata. Am intrebat pt ca nu mi-am dat seama daca poate atinge sau nu. Am inclinat motorul dar nu am putut sa si vad cat mai are pana la sol. Pe viitor muta-ti fundul din sa spre interiorul curbei, astfel nu vei mai fi nevoit sa inclini mobra foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Da, stiu, si pot sa ma aplec si cu corpul suplimentar, sa scot piciorul inafara, spre fata, pe partea curbei (sau sa cobor genunchiul)....stiu... Atata doar ca nu ma asteptam sa fie asa stransa toata manevra ( un fel de sens giratoriu, din fericire fara trafic ) si stateam comod pe sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 @phreak_or din ce stiu eu scarita de la pilot e prima care ajunge jos, si in functie de cum e reglata, pedala de la schimbator, iar pe partea opusa daca ai nenorocul pedala de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 imi ziceti si mie care e cea mai mica turatie la care merge motoru fara sa moara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Daca e setat cum trebe, poate sa stea la relanti si la 800-900 rpm. Totusi, pe la 1200 deja ungerea e precara, mai ales la rece. Relantiul normal ar trebui sa fie peste 1300. 1300-1400. In sarcina, recomandarea e peste 2000-2200 rpm in primele doua viteze, peste 2500 in 3-4 si peste 3000 in viteza a 5a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Daca e setat cum trebe, poate sa stea la relanti si la 800-900 rpm. Totusi, pe la 1200 deja ungerea e precara, mai ales la rece. Relantiul normal ar trebui sa fie peste 1300. 1300-1400. In sarcina, recomandarea e peste 2000-2200 rpm in primele doua viteze, peste 2500 in 3-4 si peste 3000 in viteza a 5a. in sarcina vroiam sa stiu. ms mult. am incercat si mergea in 1500 si eram curios la cit moare motoru. nam vrut sa ma risc mai tare. Editat Mai 26, 2011 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 in sarcina vroiam sa stiu. ms mult. am incercat si mergea in 1500 si eram curios la cit moare motoru. nam vrut sa ma risc mai tare. Ah, de mers merge, insa la turatiile alea in sarcina motorul lucreaza inegal. Poti uza foarte tare cilindrul si segmentii in felu asta. Poti chiar sa bubui motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Ah, de mers merge, insa la turatiile alea in sarcina motorul lucreaza inegal. Poti uza foarte tare cilindrul si segmentii in felu asta. Poti chiar sa bubui motoru. ok. ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Domi meu are ralantiul reglat cam la 1450, 1500 rpm - variaza putin cu temperatura. In principiu, cu motorul cald, in treapta a I-a , pleaca doar din ambreiaj (nu brusc,evident) si merge constant cu viteza mica. Ce-i drept ca este cand scutura putin in situatii de genul, dar rar. Ah. Sa mentionez. Evit sa fac manevre de genul, prefer sa patinez putin ambreiajul la plecari de pe loc (aka ii dau drumul usor, tinand turatia pe la 1600 rpm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Dezmembrez Honda NX 650 Dominator RD 02 modelul 92-95 Amortizorul dreapta stramb, distributia primara precara, motocicleta a stat doi ani asteptand sa fie pusa pe picioare, inmatriculata RO. Se vand inclusiv si actele. Preturi negociabile, contact in semnatura. (exista si restul pieselor ce nu se vad in poze: carene, tobe, rezervor, etc) P.S. daca vine cineva cu 500 eu inainte sa dau din ea, pleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Rotile de pe RD02 se potrivesc pe RD08? Fara modificari sau altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Rotile de pe RD02 se potrivesc pe RD08? Fara modificari sau altceva? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Salutare posesori de dominatoare! Zilele trecute am gasit si eu un dominator din 92, la pret bun, dar inca nu am fost sa-l vad. Intrebarea mea pentru voi: ce probleme generale apar la dominatoarele de varsta asta? La ce trebuie sa fiu mai atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Salut! Am nevoie de o oglinda cu tot cu suport. 0751185194 adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salutare Iar eu cu intrebari Pot pune rezervor mai mare(de la un domi din alt an), pe domiu meu am unu de 13L ca e modelu din '89. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salutare Iar eu cu intrebari Pot pune rezervor mai mare(de la un domi din alt an), pe domiu meu am unu de 13L ca e modelu din '89. Nu fara sa schimbi carenaj si sha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 aha am inteles... dragut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salutare Iar eu cu intrebari Pot pune rezervor mai mare(de la un domi din alt an), pe domiu meu am unu de 13L ca e modelu din '89. Pardon mai e o optiune: rezervor Acerbis de 23L. Dar costa cat un sfert de Domi d'asta d'al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 a si pe unde gasesc daca nu sunt indiscret si cam cat e unu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 a si pe unde gasesc daca nu sunt indiscret si cam cat e unu 200-300euro, mai putin la S-H. Sub 100-140e slabe sanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 asa am cautat sh sau nou si nu am gasit sau cel putin ce se gasea erau pentru 92-95. am observat ca ai participat la o camanda de 25 de bucati cred ca docamdata incerc sa ma descurc cu ce am(nu e chestia de bani ci de gasit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salut, imi poate spune cineva unde as putea gasi (destul de repede) simeringuri de supapa si perii colectoare pentru demaror ...pentru un RD02 ??? Stima, Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Salut, imi poate spune cineva unde as putea gasi (destul de repede) simeringuri de supapa si perii colectoare pentru demaror ...pentru un RD02 ??? Stima, Liviu http://www.oemmotorparts.com/ sau http://www.wemoto.com/ Si de adus ti le aduce: http://www.dillypoint.ro/ Sau ai putea sa incerci cu un telefon si la http://www.motodiscount.ro/ Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Salut, Exista cineva care sa aibe montat termometru de ulei pe Domi? Sunt curios la ce temperatura poate ajunge uleiul in perioada asta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.