Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Cea de pe cadru era de cand am luat mobra... la fel si pe aparatoarea aia, doar ca o parte din vopsea pare proaspat zgariata. Am intrebat pt ca nu mi-am dat seama daca poate atinge sau nu. Am inclinat motorul dar nu am putut sa si vad cat mai are pana la sol.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cea de pe cadru era de cand am luat mobra... la fel si pe aparatoarea aia, doar ca o parte din vopsea pare proaspat zgariata. Am intrebat pt ca nu mi-am dat seama daca poate atinge sau nu. Am inclinat motorul dar nu am putut sa si vad cat mai are pana la sol.

:cheers:

 

Pe viitor muta-ti fundul din sa spre interiorul curbei, astfel nu vei mai fi nevoit sa inclini mobra foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu, si pot sa ma aplec si cu corpul suplimentar, sa scot piciorul inafara, spre fata, pe partea curbei (sau sa cobor genunchiul)....stiu...

Atata doar ca nu ma asteptam sa fie asa stransa toata manevra ( un fel de sens giratoriu, din fericire fara trafic ) si stateam comod pe sa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@phreak_or din ce stiu eu scarita de la pilot e prima care ajunge jos, si in functie de cum e reglata, pedala de la schimbator, iar pe partea opusa daca ai nenorocul pedala de frana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e setat cum trebe, poate sa stea la relanti si la 800-900 rpm. Totusi, pe la 1200 deja ungerea e precara, mai ales la rece. Relantiul normal ar trebui sa fie peste 1300. 1300-1400.

 

In sarcina, recomandarea e peste 2000-2200 rpm in primele doua viteze, peste 2500 in 3-4 si peste 3000 in viteza a 5a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e setat cum trebe, poate sa stea la relanti si la 800-900 rpm. Totusi, pe la 1200 deja ungerea e precara, mai ales la rece. Relantiul normal ar trebui sa fie peste 1300. 1300-1400.

 

In sarcina, recomandarea e peste 2000-2200 rpm in primele doua viteze, peste 2500 in 3-4 si peste 3000 in viteza a 5a.

in sarcina vroiam sa stiu. ms mult. am incercat si mergea in 1500 si eram curios la cit moare motoru. nam vrut sa ma risc mai tare.

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sarcina vroiam sa stiu. ms mult. am incercat si mergea in 1500 si eram curios la cit moare motoru. nam vrut sa ma risc mai tare.

Ah, de mers merge, insa la turatiile alea in sarcina motorul lucreaza inegal. Poti uza foarte tare cilindrul si segmentii in felu asta. Poti chiar sa bubui motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, de mers merge, insa la turatiile alea in sarcina motorul lucreaza inegal. Poti uza foarte tare cilindrul si segmentii in felu asta. Poti chiar sa bubui motoru.

ok. ms mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domi meu are ralantiul reglat cam la 1450, 1500 rpm - variaza putin cu temperatura. In principiu, cu motorul cald, in treapta a I-a , pleaca doar din ambreiaj (nu brusc,evident) si merge constant cu viteza mica. Ce-i drept ca este cand scutura putin in situatii de genul, dar rar.

 

Ah. Sa mentionez. Evit sa fac manevre de genul, prefer sa patinez putin ambreiajul la plecari de pe loc (aka ii dau drumul usor, tinand turatia pe la 1600 rpm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmembrez Honda NX 650 Dominator RD 02 modelul 92-95

 

Amortizorul dreapta stramb, distributia primara precara, motocicleta a stat doi ani asteptand sa fie pusa pe picioare, inmatriculata RO. Se vand inclusiv si actele. Preturi negociabile, contact in semnatura. (exista si restul pieselor ce nu se vad in poze: carene, tobe, rezervor, etc)

 

P.S. daca vine cineva cu 500 eu inainte sa dau din ea, pleaca.

post-479-0-09611300-1306578703_thumb.jpg

post-479-0-06004200-1306578709_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de dominatoare!

Zilele trecute am gasit si eu un dominator din 92, la pret bun, dar inca nu am fost sa-l vad. Intrebarea mea pentru voi: ce probleme generale apar la dominatoarele de varsta asta? La ce trebuie sa fiu mai atent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Iar eu cu intrebari

Pot pune rezervor mai mare(de la un domi din alt an), pe domiu meu am unu de 13L ca e modelu din '89.

Pardon mai e o optiune: rezervor Acerbis de 23L. Dar costa cat un sfert de Domi d'asta d'al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am cautat sh sau nou si nu am gasit sau cel putin ce se gasea erau pentru 92-95.

 

am observat ca ai participat la o camanda de 25 de bucati

 

cred ca docamdata incerc sa ma descurc cu ce am(nu e chestia de bani ci de gasit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, imi poate spune cineva unde as putea gasi (destul de repede) simeringuri de supapa si perii colectoare pentru demaror ...pentru un RD02 ???

 

Stima,

 

Liviu

http://www.oemmotorparts.com/

sau

http://www.wemoto.com/

Si de adus ti le aduce: http://www.dillypoint.ro/

 

Sau ai putea sa incerci cu un telefon si la http://www.motodiscount.ro/

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...