Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

si io zic ca tre sa desfaci mufele si sa le cureti bine de tot

mai ia in calcul suntarea butonului de on/off si fa o proba

 

pe mine ma supara a mea in relanti

in sarcina merge brici, consum de 4,5 cu pasager si bagaje

in schimb, la stop, de nu is atent,,,,,,se opreste(uneori), dar si cand se intampla, tre sa astept 5 minute ca sa porneasca

si porneste la sfert

tre sa mai curat o data carbul,,,,schimba O-ring de la admisie,,alea alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare lume !

Are cineva un far de Domi ? Daca-i pret bun il cumpar sau dau la schimb un CDI ( nu-i original, are doar 4 fire dar a fost montat si a functionat bine la mine pe motor )

Rog telefon la 0740.062592

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da voi verifica/curata toate contactele. Ciudat e ca merge 30-50 Km fara probleme si dupa aia incepe brusc, daca merg prin oras unde tot pornesc/opresc la semafor nu face sau cel putin nu inca.

Cum asi putea verifica cdi-u. Ma gandesc sa nu fie fisa, pipa sau bobina. cum am zis si mai devreme daca ii dau la automat imediat cum a murit nu o ia, daca dau off -> on abea ce ating butonu si porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume !

Are cineva un far de Domi ? Daca-i pret bun il cumpar sau dau la schimb un CDI ( nu-i original, are doar 4 fire dar a fost montat si a functionat bine la mine pe motor )

Rog telefon la 0740.062592

 

 

Am rezolvat , multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un pic de efort poate ne-am strange cativa si am da comanda de cdi de aici cdi-ul.

http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1989/NX650+A/WIRE+HARNESS/parts.html

 

LA acest site am vazut ca putem aflaunde a fost comercializata in functie de seria de cadru:

http://www.cmsnl.com/honda-nx650_model279/

 

si acum ceva poze:

 

 

 

 

 


» Post actualizat in 29 Jun 2014 11:46

si:

 

 


» Post actualizat in 29 Jun 2014 11:48

si :

 

 


» Post actualizat in 29 Jun 2014 11:56

rezistentele data viitore.

In lista condensatorilor am scris la inceput ce era inscriptionat pe ei si apoi am scris capacitatea lor dupa cum am gasit ca reprezinta acele litere. DAca am gresit undeva in citire va rog sa ma corectati. la C10numi-andat seama daca era 108 sau 103 scris pe el. EU inclin ca era 103. TOT in aceasta lista 3 un C6 si un C61 asta pentru ca mi-a fost lene sa renumerotez condensatorii din lista.

Deci ce spuneti. ??

am putea sa schimbam condensatorii toti pentru ca se gasesc, iar la tranzistori din ce am cautat doar vreo 3 sunt de gasit restul, hmmm.

Si condensatorul electrolitic mare se gaseste dar nu in aceea carcasa. daca se pastreaxa diametrul lui atunci se gaseste la inaltimea de 30mm si nu la 18mm cat are originalul.

Astept ajutor de l;a voi privitor la ce este insccriptionat pe piese si daca am gresit undeva cu citirea lor.

enjoy......


» Post actualizat in 29 Jun 2014 12:05

stiu ca am cateva greseli de ortografie dar e lenea mare sa le corectez. scuze.

post-25838-0-06558800-1404042117_thumb.jpg

post-25838-0-20515000-1404042127_thumb.jpg

post-25838-0-16072800-1404042138_thumb.jpg

post-25838-0-32538800-1404042147_thumb.jpg

post-25838-0-09650300-1404042158_thumb.jpg

post-25838-0-76830900-1404042171_thumb.jpg

post-25838-0-61597700-1404042184_thumb.jpg

post-25838-0-06476700-1404042203_thumb.jpg

post-25838-0-61005900-1404042210_thumb.jpg

post-25838-0-69213800-1404042241_thumb.jpg

post-25838-0-31643600-1404042301_thumb.jpg

post-25838-0-67363300-1404042312_thumb.jpg

post-25838-0-20177900-1404042320_thumb.jpg

post-25838-0-53315600-1404042329_thumb.jpg

post-25838-0-15763400-1404042343_thumb.jpg

post-25838-0-12654400-1404042351_thumb.jpg

post-25838-0-35279500-1404042359_thumb.jpg

post-25838-0-52870000-1404042367_thumb.jpg

post-25838-0-07206000-1404042382_thumb.jpg

post-25838-0-37843500-1404042391_thumb.jpg

post-25838-0-35839700-1404042478_thumb.jpg

post-25838-0-74568000-1404042486_thumb.jpg

post-25838-0-86115100-1404042494_thumb.jpg

post-25838-0-24806400-1404042502_thumb.jpg

post-25838-0-70254300-1404042513_thumb.jpg

post-25838-0-32153600-1404042521_thumb.jpg

post-25838-0-63675300-1404042534_thumb.jpg

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema...

carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac...

bujie relativ noua...

supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa...

desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului...

CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vreau sa mai zic. Povestea cu poze incepe din drapta jos si teinănd in atanga sua. Asa vad ca le-a luat site-ul.

Pe de alta parte e bine sa le descarcati pe toate caci nu sunt toate la fel. Sursa de lumina este pozitionata in diferite lociri pentru a se putea vedea anumite piese. Multam

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema...

carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac...

bujie relativ noua...

supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa...

desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului...

CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind?

s-ar putea sa nu iti lucreze socul

fara maria-sa, nu porneste la rece de nici un fel

» Post actualizat in 01 Jul 2014 19:35

s-ar putea sa nu iti lucreze socul

fara maria-sa, nu porneste la rece de nici un fel

ah,,,,benzina cat e de veche, sau de,,,,buna?

scurge putina benzina din carb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema...

carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac...

bujie relativ noua...

supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa...

desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului...

CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind?

Radu, am lasat si eu motorul intr-o sura cam doua saptamani si n-a pornit apoi de fel pana nu i-am golit benzina din carb. Ca buna practica iti recomand sa inchizi benzina cu un minut doua inainte sa opresti motorul. Obtii acelasi efect, benzina proaspata, fara sa umbli la surubul de golire. O sa porneasca mult mai usor. Deasemenea regleaza pilot screw macar la 2,5 ture, ca la 1,5-2 merge mult prea sarac.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La radu problema e alta, nu de carburatie . Se invarte electromotorul in gol ca si la Dacie cand e dus bendixul. Probabil ca la cald se dilata piesele si de aceea porneste.

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca nu-si da seama Radu cand se invarte in gol. Ar mai putea fi o chestie, bobina de inductie. Monocilindricele pornesc greu de felul lor, totul la ele este impotriva pornirii, in primul rand decompresia necesara invartirii, apoi o explozie initiala slaba la doua ture de motor. Daca si scanteia e slaba, pornirea e un cosmar. Scanteia trebuie sa fie cat mai alba si sa se auda.

 

Se scoate fisa de pe cablu si se verifica lungimea scanteii, minimum 1 cm. Apoi se verifica si rezistenta din pipa sa nu fie arsa sau chiar sa lipseasca cum am patit eu la un dominator.Cel mai bine incerci cu o alta bobina sa vezi daca ai scanteie mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a exprimat Radu bine. Am vazut si auzit motorul lui. Nu-i cupleaza (sa zic asa) electromotorul intotdeauna. La rece da la bumb 5min pana agata si invarte si pistonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumva e defect frei-ul?????

ambreiajul unisens.........

ar avea sens: ulei rece, vascos, ungere buna, iar rolele alea nu blocheaza,,,

electromotorul nu e ca la dacie, sa arunce bendixul

este tot timpul cuplat

totul se repara

in nici un caz nu tre aprinsa!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu e ca la Dacie. Faceam comparatia doar ca sa se inteleaga care e problema. Ca nu e o problema de carburatie sau electrica ci una mecanica.

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...