Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Pe cadru de RD02 iese capacul de ciulasa prin fata, insa cu (foarte foarte) mult chin. Pe cadru de RD08 nu. [sau era invers... stiu ca odata am reusit cu cineva sa il dam jos, insa nu tin minte daca era cadrul vechi sau cel nou] Oricum e mai bine sa dai jos carb-ul si sa il scoti pe acolo. Varianta frontala e numai pentru cine are mult prea multa rabdare si mult prea mult timp liber.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut, caut CDI SH pentru RD 02, 88. Daca aveti, lasati, va rog, un mesaj pe privat. Am scris si la sectiunea de cumparari piese. Mersi


» Post actualizat in 01 Sep 2016 14:50

Se poate repara? Vad ca e greu de gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut Galen,

 

La mine zornaia din cauza aparatorii de caldura de pe toba, am incercat sa desfac suruburile si s-au rupt.

Salut Emilian, La Țara Moților am venit cu oarecare strîngere de inimă, zbîrnîiala aia n-a dispăărut de tot da s-a mutat la turații mai scăzute și nu m-a mai deranjat. Azi m-am apucat să caut sistematic și am găsit slăbite prezoanele cu care sunt prinse de cadru bările anticădere din față. Alea zbîrnîiau de-mi veneau toți dracii de panică să nu fie ceva în motor. Le-am strîns și acum după ce se încălzește se aude doar tuf-tuf-ul de încredere. :)

» Post actualizat in 10 Oct 2016 06:39

Salut,

 

Am facut si asta, mai ales ca am descoperit problema pe un offroad la altitudine si am zis ca o rezolv din reglajul de amestec. Nici vorba, murea si daca il deschideam de tot. Ce ma face sa cred ca e o chestie de carburator murdar este ca inainte de episodul asta cu schimbul de ulei, 2 ani a mers ceas, pornit bine, relanti foarte stabil, consum bun. Acum totul e pe dos, consuma de rupe, relantiul la revedere, il tin eu din gaz... O duc azi la un tip sa vad ce si cum.

 

:tomato:

Nu știu ce numești tu reglaj de amestec. Carbul de domi are doar două reglaje, Clapeta de accelerație (rozeta aceea de ralenti scoasă la îndemînă printr-un cablu flexibil) și „pilot screw” (șurubul din partea inferioară ( la care se ajunge relativ cu greu ). Dacă ai umblat la acesta din urmă, ai dereglat grav motorul, merge înecat. Reglajul optim e la 1,5 -2 ture desfacut de la poziția complet strîns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna as vrea sai pun la domi o ariapa de cross pe fata si o masca de far

Daca stie careva de la ce se potriveste nu prea stiu de pe ce ar merge

O zi buna

Vezi ca nu o sa mai bata vantul in cilindru si chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...