Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

O simpla retapitare cred ca ti-ar rezolva problema.

 

 

---------------------------------------------------------------

 

 

Na ca am patit-o si eu, in fine. Azi am avut o mica altercatie in urma careia dominatoru meu s-a culcat pe-o ureche. Pe dreapta mai exact. Nu ca ar fi mare lucru asta, dar acum ghidonul (sau ceva pe acolo) e stramb, si asta vizibil. Practic, pentru a merge drept trebuie sa tin ghidonul stanga vreo... 5 grade? Nu prea apreciez corect. Oricum trebuie sa tin dreapta. Iar in pozitia asta, daca las liber ghidonul, incepe sa mearga mobra pe 5 carari (se poate tine fara maini, dar danseaza urat).

 

Intrebarea mea e: cat de grav e si cum se poate rezolva? Din ca am auzit, poate fi indreptat destul de usor, dar mie nu prea mi-e clar cum. Sugestii, recomandari?

pai sa speram ca ai doar suportii aia stimbi si anume strimbi fata de jug adica inclinati diferit in bucse. Asta se rezolva desurubind suportii (de la piulitele care sunt sub placa prin care trec capetele amortizoarelor si in care este prins butucul contactului), pozitionarea lor corecta si apoi insurubarea la loc a piulitelor.

Mai nasol este daca s-au rotit amortizoarele si nu mai formeaza un plan (capetele se jos cu alea de sus formeaza un patrulater-spatial) ca atunci tre sa despaci amortizoarele si din placa de sus, si din placa de jos si sa le potrivesti in asafel incit sa fie coplanare toate cele patru capete.

Sper ca nu tre sa-ti spun ce naspa e daca s-au indoit amortizoarele.

 

 

 

LE:

aia de sus. As putea pune pariu ca daca numa s-a strimbat ceva la ghidon si nu e busita motocicleta (ceea ce insemna ca acuma esti pe la spital) e doar chestia cu suportii. Pui minutza pe o cheie de 14 (parca), desfaci doua piulitze (mai binezis le slabesti) si in 10 minute ai un ghidon care merge singur.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca s-au indoit alea, incep sa caut la dezmembrari :P Doamne-ajuta sa nu ajung acolo!

 

Asa mai pe intelesu meu... te referi la placa metalica neagra din spatele farului (prima transversala de deasupra rotii), prinsa in 4 suruburi? Sau la piesa de sus pe care e prins ghidonul si contactul?

 

Bun deci e vorba de cele 4 suruburi de 12 de pe piesa de sus pe care e prins ghidonu + contactu. Astea din prim plan in poze:

 

post-42478-1226407194_thumb.jpg

post-42478-1226407112_thumb.jpg

 

 

Vreau sa fiu sigur, ca oricum sunt intepenite si o sa am de lucru la desfacerea lor...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-5582-1226407720_thumb.jpg

verifica spatiile din dreptunghiurile marcate pe poza. Acolo daca sunt diferentze, poti sa te bucuri ca doar s-au inclinat prinderile ghidonului de placa.

Prinderile alea sunt pe niste ..."bucse" (asa stiu ca se numeau la Dacie piesele alea teava pe dinafara, cauciuc si dup-aia iar o teava; preiau deobicei vibratii senvisurile astea) cu un surub care trece prin bucse si e prins la iesire cu o saiba mare si o piulitza (sunt sub placa, merge sa umbli la ele cu o cheie asa cum sunt, fara dat jos carene insa dai de multe ori la cheie pina desfiletezi suficient)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspuns (din nou :P ).

 

Acolo e jumate din problema. Chestia e ca avand roata pe drept, piesa care incadreaza contactu (cum s-o numi ea) si tine amortizoarele e si ea usor stramba. Deci probabil va trebui sa umblu peste tot...

 

EDIT: On second thought... se pare ca piesa aia e relativ dreapta cand roata bate drept. Ghidonu in schimb e shui rau de tot. hai ca ma uit la piulitele alea doua...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspuns (din nou :P ).

 

Acolo e jumate din problema. Chestia e ca avand roata pe drept, piesa care incadreaza contactu (cum s-o numi ea) si tine amortizoarele e si ea usor stramba. Deci probabil va trebui sa umblu peste tot...

Dap, tre sa umbli peste tot. Cam nasol. Nasol rau daca nu ai pe ce pune motorul. Ca sa faci treaba bine, ar trebui sa deblochezi toate surubelele care tin amortizoarele (deci sa nu mai stea pe roata fatza), sa aliniezi placa de jos cu placa de sus si apoi sa bagi la loc amortizoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa deci in urma unei investigatii soldate cu demontarea carenajului frontal al dominatorului (oricum trebuia sa le dau jos zilele astea), am constatat ca una la mana bucshile alea sau ce sunt is strambe rau; cred ca trebe date jos de tot si pe urma vazut daca le mai pot folosi si doi la mana... trebe un soi de stander central ca sa indrept calumea suportii aia din furca. Naspa treaba. Are cineva vreo sugestie? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa deci in urma unei investigatii soldate cu demontarea carenajului frontal al dominatorului (oricum trebuia sa le dau jos zilele astea), am constatat ca una la mana bucshile alea sau ce sunt is strambe rau; cred ca trebe date jos de tot si pe urma vazut daca le mai pot folosi si doi la mana... trebe un soi de stander central ca sa indrept calumea suportii aia din furca. Naspa treaba. Are cineva vreo sugestie? :P

Bucsele nu se strimba atit de tare cit crezi tu. Dupa ce desfaci piulitele, or sa revina cit de cit; numa sa nu se fi strimbat surubul, iar treaba nasoala.

Ca stander (central) eu folosesc o trusa de scule(cutie) si vreo 3 placi de pal (la fratimiu in garaj, cind nu e el acasa sa ma vada) dat am vazut si varianta cu lada de bere si varianta cu niste dale d'alea de pavaj (nu recomand). Un cric central ar fi taman bun da' n-au pus astia de la fabrica pe Domi. La fel de bun ar fi si un cric d-ala de la motoarele de cross (si nu numai)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa deci in urma unei investigatii soldate cu demontarea carenajului frontal al dominatorului (oricum trebuia sa le dau jos zilele astea), am constatat ca una la mana bucshile alea sau ce sunt is strambe rau; cred ca trebe date jos de tot si pe urma vazut daca le mai pot folosi si doi la mana... trebe un soi de stander central ca sa indrept calumea suportii aia din furca. Naspa treaba. Are cineva vreo sugestie? :P

Urat din parte lu' Domi al tau sa se strambe asa la tine :lol: Lasand gluma la o parte, daca vrei, poti sa vii la mine, ca am stander, asa ca il putem cocotza cum este nevoie. Stau pe langa "birou". Te astept cand vrei si lucram impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urat din parte lu' Domi al tau sa se strambe asa la tine :P Lasand gluma la o parte, daca vrei, poti sa vii la mine, ca am stander, asa ca il putem cocotza cum este nevoie. Stau pe langa "birou". Te astept cand vrei si lucram impreuna.

Ar fi dumnezeiesc pentru mine in momnentul asta, avand in vedere ca nenea domi al meu se stramba in continuare la mine fara nici o jena. Suspectez un surub buclucash. Ramane de vazut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o intrebare neroada: cat de usor va rugineste discul de frana fata? la mine, daca nu merg 2 zile si a dat si o ploicica, chiar daca motorul e acoperit de husa, apar cateva pete de rugina. :rock:

 

vara nu ar fi bai, pt ca la o utilizare normala, zilnica, l-ar curata pana la coltul strazii... dar oare o sa raman pana la primavara cu un disc de grosimea unei foi de hartie? cum e pe la altii?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o intrebare neroada: cat de usor va rugineste discul de frana fata? la mine, daca nu merg 2 zile si a dat si o ploicica, chiar daca motorul e acoperit de husa, apar cateva pete de rugina. :rock:

vara nu ar fi bai, pt ca la o utilizare normala, zilnica, l-ar curata pana la coltul strazii... dar oare o sa raman pana la primavara cu un disc de grosimea unei foi de hartie? cum e pe la altii?

Sincer, nu prea ma uit la discurile de frina da' banuiesc ca, daca s-ar fi ruginit ingrijorator de mult vreodata, as fi observat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca apar puncte de rugina nu e o problema... pana ajunge sa manance in interior sa fie cu adevarat o problema e o diferenta mare... Eu nu mi-as face probleme... o sa se curete imediat cand folosesti frana si gata.

 

revin cu o intrebare neroada: cat de usor va rugineste discul de frana fata? la mine, daca nu merg 2 zile si a dat si o ploicica, chiar daca motorul e acoperit de husa, apar cateva pete de rugina. :rock:

 

vara nu ar fi bai, pt ca la o utilizare normala, zilnica, l-ar curata pana la coltul strazii... dar oare o sa raman pana la primavara cu un disc de grosimea unei foi de hartie? cum e pe la altii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In cateva zile sunt posesorul unei Honda Dominator din 1991 cu 32000km (teoretic),oricum ea merge ok pentru cat ma pricep eu.

Acum vreau sa imi dati cateva sfaturi daca se poate.

 

1 la cat se schimba uleiul *in carte spune 6000 eu ma gandeam sa schimb la 2000 ca sa o protejez ca este mai veche.

2 daca respect tipul uleiului gen 10W40 20W50 ... conteaza daca este mineral/semisintetic sau full sintetic? am citit pe un forum afara ca daca pui sintetic iti poate patina ambreiajul?

3 se merita bujie iridium NGK sau Denso?

4 am vorbit cu un prieten care detine un Domi dar nu isi face el schimbul de ulei, ca sa nu gresesc imi poate spune cineva oridinea in care se face schimbul de ulei cu tot cu filtru si ulei cutie.

5 de unde cumparati consumabile pentru ea gen filtru are/ulei buji etc

6 stie cineva unde pot schimba protectiile furci fata (cele de cauciuc).

 

Va multumesc anticipat

 

PS:este prima mea motocicleta si o iubesc.

post-41186-1227290839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In cateva zile sunt posesorul unei Honda Dominator din 1991 cu 32000km (teoretic),oricum ea merge ok pentru cat ma pricep eu.

Acum vreau sa imi dati cateva sfaturi daca se poate.

 

1 la cat se schimba uleiul *in carte spune 6000 eu ma gandeam sa schimb la 2000 ca sa o protejez ca este mai veche.

obiceiul e sa se schimbe la 3000

2 daca respect tipul uleiului gen 10W40 20W50 ... conteaza daca este mineral/semisintetic sau full sintetic? am citit pe un forum afara ca daca pui sintetic iti poate patina ambreiajul?

da? aicea m-ai prins. eu bag 10W40 (7100-full sintetic; daca nu ma insel) de la Motul si mi-e lene sa imi pun problema daca fac bine sau nu.

3 se merita bujie iridium NGK sau Denso?se pare ca da. Sanchez sau Barbarossa ziceau ca au sesizat diferentza.

4 am vorbit cu un prieten care detine un Domi dar nu isi face el schimbul de ulei, ca sa nu gresesc imi poate spune cineva oridinea in care se face schimbul de ulei cu tot cu filtru si ulei cutie NU SE EXISTA.

Citisem si eu undeva ca se incepe cu surubul ala din fatza si apoi se scoate surubul de jos din dreptul schimbatorului. Am facut-o odata, am facut-o de doua ori si dup-aia mi-am dat seama ca e de doua ori mai multa mizerie. Acu, ca ordine, e recomandabil sa scurgi uleiul si apoi sa schimbi filtrul ca invers e mai multa mozoleala.

5 de unde cumparati consumabile pentru ea gen filtru are/ulei buji etc

in principal de pe Louis. Fotru de aer mi-am luat NK si acuma numa il spal. Filtre de ulei mi-am luat vreo trei ultima data. Bujii se cam gasesc pe la orice magazin de moto, numa sa stii codul si sa ai noroc sa nu se fi terminat stocul (nu le schimbi prea des asa ca nu tre sa-ti faci griji).

6 stie cineva unde pot schimba protectiile furci fata (cele de cauciuc).

vrei sa incepi cu ceva greu. Pai cauti o metoda de suspendat motocicleta, macar roata fatza, scoti furca din prinderile de sus si scoti/bagi pantalonasii noi si bagi la loc amortizoarele. E cam periculos (banuiesc) pentru ca umbli la jug. Daca nu esti mesterica si vrei sa-ti umble "profesionist" la ea, exista Dragonul (zona foisor), exista Gabi (Just_him) in Moara Domneasca, exista MyMoto (service pe linga fosta fabrica Excelent, pe Viilor, Razna motors din Pipera........sunt multe locuri

 

Va multumesc anticipat

 

PS:este prima mea motocicleta si o iubesc.

sa o stapinesti sanatos

schimba caucioacele

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: multumesc mult Serban pt info, la furca nu o sa umblu eu ma duc la mecanic .

 

Vreau sa schimb alea la furca pt ca sunt imbatranite si sa vada un mecanic daca nu are probleme(sa nu mai aiba ulei sau...)

Legat de cauciucuri ? Sunt terminate alea sau te referi sa imi iau enduro?

 

Iar de ulei cred ca mai intai o se merg la unul din mecanici enumerati de tine sa vad ce face exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In cateva zile sunt posesorul unei Honda Dominator din 1991 cu 32000km (teoretic),oricum ea merge ok pentru cat ma pricep eu.

Acum vreau sa imi dati cateva sfaturi daca se poate.

 

1 la cat se schimba uleiul *in carte spune 6000 eu ma gandeam sa schimb la 2000 ca sa o protejez ca este mai veche.

2 daca respect tipul uleiului gen 10W40 20W50 ... conteaza daca este mineral/semisintetic sau full sintetic? am citit pe un forum afara ca daca pui sintetic iti poate patina ambreiajul?

3 se merita bujie iridium NGK sau Denso?

4 am vorbit cu un prieten care detine un Domi dar nu isi face el schimbul de ulei, ca sa nu gresesc imi poate spune cineva oridinea in care se face schimbul de ulei cu tot cu filtru si ulei cutie.

5 de unde cumparati consumabile pentru ea gen filtru are/ulei buji etc

6 stie cineva unde pot schimba protectiile furci fata (cele de cauciuc).

 

Va multumesc anticipat

 

PS:este prima mea motocicleta si o iubesc.

Salut!

 

S-o stapanesti sanatos (si ea la fel); e frumusica foc!

 

Cat despre intrebari:

1 & 2. Nu stiu unde ai citit tu ca la 6000 se schimba uleiul, dar eu n-am depasit 2500km. Am pus numai Motul 5100 10w40 (semisintetic). Din cate am inteles de la cei priceputi, cel sintetic nu e de ale noastre (cel putin la anul meu de fabricatie - '96 - si cu mai putin la al tau).

3. NGK La My Moto e(ra) 12 lei.

4. Vorba lui Serban, la cutie e acelasi ulei (adica pui si aia e :lol: ). Cu 2L (chiar putin peste) rezolvi schimbul de ulei atunci cand schimbi si filtrul.

5. Orice magazin moto sau intreaba-ma pe PM.

6. Ia seama de ce a zis Serban :laugh:

 

Pentru schimbul de ulei/filtru te ajut/invat eu si nu te costa nimic.

 

In plus... schimba gumeleeee :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

In cateva zile sunt posesorul unei Honda Dominator din 1991 cu 32000km (teoretic),oricum ea merge ok pentru cat ma pricep eu.

Acum vreau sa imi dati cateva sfaturi daca se poate.

 

1 la cat se schimba uleiul *in carte spune 6000 eu ma gandeam sa schimb la 2000 ca sa o protejez ca este mai veche.

2 daca respect tipul uleiului gen 10W40 20W50 ... conteaza daca este mineral/semisintetic sau full sintetic? am citit pe un forum afara ca daca pui sintetic iti poate patina ambreiajul?

3 se merita bujie iridium NGK sau Denso?

4 am vorbit cu un prieten care detine un Domi dar nu isi face el schimbul de ulei, ca sa nu gresesc imi poate spune cineva oridinea in care se face schimbul de ulei cu tot cu filtru si ulei cutie.

5 de unde cumparati consumabile pentru ea gen filtru are/ulei buji etc

6 stie cineva unde pot schimba protectiile furci fata (cele de cauciuc).

 

Va multumesc anticipat

 

PS:este prima mea motocicleta si o iubesc.

 

Ia uite inca un incepator pe domi :lol: Arata foarte bine, sa-l stapanesti sanatos si cat mai putin incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

.

Acum vreau sa imi dati cateva sfaturi daca se poate.

 

1 la cat se schimba uleiul *in carte spune 6000 eu ma gandeam sa schimb la 2000 ca sa o protejez ca este mai veche.

Va multumesc anticipat

 

PS:este prima mea motocicleta si o iubesc.

uleiul in carte scrie ca trebuie schimbat la 3000km (ii place castrol 10w40 sau 20w40 pune ti un indicator de temperatura la ulei costa in jur de 30e de la louis) este un motor excelet nu o sa ai nimic de reparat la el pana pe la vro 80mii km asta daca il intretii :laugh:

sa ai bafta de el si cat mai multe drumuri offroad :lol:

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MUltumesc Dominator72, Switch si Solo pentru raspunsuri dupa ce o inscriu poate ne vedem sa o ud :lol:

 

Legat de cauciucuri, va afecteaza cauciucurile cu crampoane handlingul la drum pe asfalt?

Metlezer Tourance este ok?

Eu o sa merg mai mult pe starda la inceput pana ma obisnuesc cu ea vmax 100kmh afara ca sa nu o turez prea mult.

Findca este folosita cand o iau vreau sa ii schimb urmatoarele:

*ulei si filtru(cu ai zis tu Motul semisintetic 5100)-Se schimba la 3200km sau 2000mile(intelesesem GRESIT 6000km)

*filtru are ma gandeam la ceva mai bun K&N-Se schimba cand se murdareste:D

*bujie noua iridium ngk-Se schimba la fiecare 8000km chiar daca mai functioneaza

*lichidul de frana se schimba la 19000km si la 38000km-asa ca am sa il schimb si pe acesta DOT3 sau DOT4

 

Am notat faza cu uleiul ms Solo cand este rece 10W40 si vara 20W40 ,legat de indicatorul de temperatura am inteles ca nu se potriveste decat pt RD08?

Solo la ce temp iti sta uleiu si la ce te ajuta acel indicator.Daca cansuma mult ulei se incalzeste ce a ramas mai tare???

Scuze de intrebare dar sunt noob.

 

Salut si multumesc inca o data penrtu suport :laugh:

Editat de kopfschuss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MUltumesc Dominator72, Switch si Solo pentru raspunsuri dupa ce o inscriu poate ne vedem sa o ud :lol:

 

Legat de cauciucuri, va afecteaza cauciucurile cu crampoane handlingul la drum pe asfalt?

Metlezer Tourance este ok?

Eu o sa merg mai mult pe starda la inceput pana ma obisnuesc cu ea vmax 100kmh afara ca sa nu o turez prea mult.

Findca este folosita cand o iau vreau sa ii schimb urmatoarele:

*ulei si filtru(cu ai zis tu Motul semisintetic 5100)-Se schimba la 3200km sau 2000mile(intelesesem GRESIT 6000km)

*filtru are ma gandeam la ceva mai bun K&N-Se schimba cand se murdareste:D

*bujie noua iridium ngk-Se schimba la fiecare 8000km chiar daca mai functioneaza

*lichidul de frana se schimba la 19000km si la 38000km-asa ca am sa il schimb si pe acesta DOT3 sau DOT4

 

Am notat faza cu uleiul ms Solo cand este rece 10W40 si vara 20W40 ,legat de indicatorul de temperatura am inteles ca nu se potriveste decat pt RD08?

Solo la ce temp iti sta uleiu si la ce te ajuta acel indicator.Daca cansuma mult ulei se incalzeste ce a ramas mai tare???

Scuze de intrebare dar sunt noob.

 

Salut si multumesc inca o data penrtu suport :laugh:

Cand mi-am pus gumele (care-s 70% pt off-road) am avut o "problema": imi zumzaiau crampoanele pe asfalt de ziceai ca-i alta aia :D In schimb n-am intampinat niciun fel de dificultati in ceea ce priveste manevrabilitatea, pot spune ca sunt chiar foarte bune pentru asfalt, linii de tramvai etc.

 

Filtrul K&N mi s-a parut ok (a adus cu el ceva calutzi in plus), iar cand se murdareste... NU se schimba, ci se spala si apoi se unge (si pentru spalat si pentru uns exista solutii speciale de la K&N sau Motul).

 

Referitor la viteza de croaziera in afara localitatilor, se simte bine in intervalul 100-120km/h (unde si consumul este ok, in special la medie de 110km/h). Ca regim de turatie, daca schimbi treptele la 3000rot/min iarasi o faci sa se simta bine (si nici nu-ti va consuma excesiv; un consum ok pentru oras este de max 6l/100km).

 

Asfalt uscat (cat se mai poate) si noroi intre crampoane! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne inmultim, :laugh:. bun asa. creste numarul de dominatori, hi, hi hi.

asta inseamna ca treb sa strang repede diferenta ca sa iau si eu unul , asta pana da primii ghiocei. asa-i sebastiane? :lol:

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne inmultim, :laugh:. bun asa. creste numarul de dominatori, hi, hi hi.

asta inseamna ca treb sa strang repede diferenta ca sa iau si eu unul , asta pana da primii ghiocei. asa-i sebastiane? :lol:

@dsorinmihail:Nu mai sta pe ganduri!

 

Stie cineva prin Bucuresti un mester spitzar bun? Adica un nene care sa stie sa regleze spitele de la roata. Ca am roata din fata stramba si as vrea sa o aduc la linie.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rabinu 0724452023... inlocuire spite si echilibrare. Am fost la el acum vreo luna.

Foarte multumit de rezultat.

 

 

Stie cineva prin Bucuresti un mester spitzar bun? Adica un nene care sa stie sa regleze spitele de la roata. Ca am roata din fata stramba si as vrea sa o aduc la linie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rabinu 0724452023... inlocuire spite si echilibrare. Am fost la el acum vreo luna.

Foarte multumit de rezultat.

Multumesc frumos. Poti sa-mi spui prin ce zona e? E suficient daca ii duc doar roata? (Nu de alta, dar e atat de stramba incat freaca pe etrier - asta ca sa nu mai spun ca carenaj + instalatie electrica fata sunt la punga sau pe camp :lol:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...