Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Domi meu are ralantiul reglat cam la 1450, 1500 rpm - variaza putin cu temperatura. In principiu, cu motorul cald, in treapta a I-a , pleaca doar din ambreiaj (nu brusc,evident) si merge constant cu viteza mica. Ce-i drept ca este cand scutura putin in situatii de genul, dar rar.

 

Ah. Sa mentionez. Evit sa fac manevre de genul, prefer sa patinez putin ambreiajul la plecari de pe loc (aka ii dau drumul usor, tinand turatia pe la 1600 rpm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dezmembrez Honda NX 650 Dominator RD 02 modelul 92-95

 

Amortizorul dreapta stramb, distributia primara precara, motocicleta a stat doi ani asteptand sa fie pusa pe picioare, inmatriculata RO. Se vand inclusiv si actele. Preturi negociabile, contact in semnatura. (exista si restul pieselor ce nu se vad in poze: carene, tobe, rezervor, etc)

 

P.S. daca vine cineva cu 500 eu inainte sa dau din ea, pleaca.

post-479-0-09611300-1306578703_thumb.jpg

post-479-0-06004200-1306578709_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de dominatoare!

Zilele trecute am gasit si eu un dominator din 92, la pret bun, dar inca nu am fost sa-l vad. Intrebarea mea pentru voi: ce probleme generale apar la dominatoarele de varsta asta? La ce trebuie sa fiu mai atent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Iar eu cu intrebari

Pot pune rezervor mai mare(de la un domi din alt an), pe domiu meu am unu de 13L ca e modelu din '89.

Pardon mai e o optiune: rezervor Acerbis de 23L. Dar costa cat un sfert de Domi d'asta d'al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am cautat sh sau nou si nu am gasit sau cel putin ce se gasea erau pentru 92-95.

 

am observat ca ai participat la o camanda de 25 de bucati

 

cred ca docamdata incerc sa ma descurc cu ce am(nu e chestia de bani ci de gasit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, imi poate spune cineva unde as putea gasi (destul de repede) simeringuri de supapa si perii colectoare pentru demaror ...pentru un RD02 ???

 

Stima,

 

Liviu

http://www.oemmotorparts.com/

sau

http://www.wemoto.com/

Si de adus ti le aduce: http://www.dillypoint.ro/

 

Sau ai putea sa incerci cu un telefon si la http://www.motodiscount.ro/

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Exista cineva care sa aibe montat termometru de ulei pe Domi? Sunt curios la ce temperatura poate ajunge uleiul in perioada asta.

 

Multumesc

 

La inceput si eu imi faceam griji de temperatura la care ajunge motorul si aveam tot felul de idei sa ii pun radiator etc.

Mi-au zis colegii forumisti ca nu are rost, pt ca motorul e bine proiectat si se raceste ok cu aer.

 

Ca exemplu: Ieri au fost 33 de grade la umbra. De la ora 11.00 pana la 19.00 am fost afara, intr-o parcare, in soare (deci pe la 45-50 grade) si motorul a mers 70% din timp, stand ori la ralanti, ori in treptele 1 si 2 (2 mai rar). De tinut cont si de faptul ca o mare parte din timp am si patinat ambreiajul (incalzire suplimentara a uleiului). Motivul pt care am facut asta a fost ca am participat la un curs de aprofundare a cunostintelor de mers pe mobra, am facut tot felul de manevre printre jaloane, etc.

 

Motorul a mers frumos cu toate ca a fost in conditiile alea, iar dupa am iesit la o tura, inclusiv urcat pe ceva dealuri si a mers impecabil.

Bafta! :)

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am motorul de pe domi pe fmx. Temperatura uleiului cand era mai racoare afara 20-25 grade indiferent de cat de mult as merge prin oras nu trecea de 110 grade. Acum cand a venit caldura a urcat si spre 120. De mentionat ca in primele zile de mers cu ea cand nu ma strecuram deloc a ajuns si la 125 in conditiile in care afara erau 10 grade :)

 

Alta mentiune ar fi ca la drum lung sta la 120 chiar daca nu merg excesiv in ture si are si flux de aer sa se ventileze.

 

La vara ma astept si la un 130 dar aveam nevoie de confirmare. Ulei folosit Motul 300v 15w50 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am motorul de pe domi pe fmx. Temperatura uleiului cand era mai racoare afara 20-25 grade indiferent de cat de mult as merge prin oras nu trecea de 110 grade. Acum cand a venit caldura a urcat si spre 120. De mentionat ca in primele zile de mers cu ea cand nu ma strecuram deloc a ajuns si la 125 in conditiile in care afara erau 10 grade :)

 

Alta mentiune ar fi ca la drum lung sta la 120 chiar daca nu merg excesiv in ture si are si flux de aer sa se ventileze.

 

La vara ma astept si la un 130 dar aveam nevoie de confirmare. Ulei folosit Motul 300v 15w50 parca.

1. pune motorex sta mai jos cu 10 grade

2. de la 120 grade in sus se arde uleiul si se si consuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Exista cineva care sa aibe montat termometru de ulei pe Domi? Sunt curios la ce temperatura poate ajunge uleiul in perioada asta.

 

Multumesc

Da,

Eu am montat pe Domi ceas pt masurat temp.

Se cam incinge uleiul, pe drum intins se cam apropie de 120 grade. Pe forestiere cu multe urcusuri in viteza I ajunge la 130 destul de repede.

 

Am uitat sa zic ca am ulei REPSOL RIDER 15W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi aveti carburatia reglata prea sarac :P

 

La drum intins n-am vazut niciodata sa sara temperatura de 110 grade, si asta in conditii de 140 constant.

 

In oras se mai duce spre 120, dar nu prea trece; prima bucata de 200m de mers/nu stat si temperatura revine in limite acceptabile.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi aveti carburatia reglata prea sarac :P

 

La drum intins n-am vazut niciodata sa sara temperatura de 110 grade, si asta in conditii de 140 constant.

 

In oras se mai duce spre 120, dar nu prea trece; prima bucata de 200m de mers/nu stat si temperatura revine in limite acceptabile.

 

 

Probabil,

Ai idee cum se regleaza carburatia?

Ca din ce am citit in manual se regeleaza doar amestecul la ralantiu.

Am uitat sa zic, eu am pus aripa de cross si poate obtureaza putin debitul de aer si din cauza aia se incinge.

 

post-15231-0-61584400-1307356124_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, logic.

 

Taie partea din spate de la aripa si cred ca vei vedea temperaturi ceva mai scazute.

 

Aripa inalta la domi nu face bine nici la racire, nici la fluxul de aer catre airbox.

 

Sau incearca asa ceva (ACERBIS FRONT FENDER UNIVERSAL)

0000_Acerbis_Universal_Supermoto_Front_Fender.jpg

 

A se observa ca FMXul, un domi mai modern chipurile, are aripa inalta insa... doar in partea din fata a furcii. Aripa respecitva nu are nicio extensie in partea din "spate".

 

Legat de carburatie, se regleaza modificand jetting-ul (schimband jiclerele). Acu exact ce jicler sa pui, nu stiu. Daca ai un Dyno prin zona, sigur poti rezolva acolo.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...