Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Abia am cateva sute de km de cand am luat motocicleta, dar am luat-o cu kitul terminat. La motocicletele pe care le-am avut in trecut l-am folosit cu succes si nu am simtit niciodata ca s-ar fi uzat lantul sau pinioanele prematur. Am incercat mai demult si cu uleiuri si alte substante unsuroase, insa dupa o tura prafuita sau noroita nu simteam ca e chiar ok pt lant...in final am gasit solutia asta de compromis si mi s-a parut f ok. Probabil ca pentru cei care merg mai mult pe asfalt, uleiul e o alegere mai buna decat un spray dintr-asta...dar pentru felul in care folosesc eu mobra, mie asa mi s-a parut ca ar fi mai bun spray-ul asta "semiunsuros" :).

Problema e ca se "evapora" cam repede si ca sa ungi lantul ca lumea, cam scoti multi bani din buzunar. Acuma tot nu mai conteaza, dar cand pui kit-ul nou iti recomand sa folosesti ulei de motor. Dai un jet cu apa si apoi pensulezi cu ulei din 200 in 200km on road si cand trebuie "off". Nu mai este nevoie sa speli lantul cu solventi ca de ulei nu prea adera jegul, doar jet de apa si pensulat cand e nevoie, lasa sa planga negustorii de spray-uri! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am sa incerc si cu ulei, multumesc!

Probabil ca dupa Paste imi pun un alt kit de lant pe care l-am primit de la dl. Mihai (fairplaybiker) si caruia ii multumesc din nou pt. asta si sper sa am ocazia sa ma revansez candva.

Pana atunci, Dormitor al meu se odihneste la umbra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un set de placute fata corbone lorraine s4 ptr dominator cu etriere brembo , sunt sigiliate daca are cineva nevoie , revin si eu cu ceva intrebari dupa ce am reparat dominatoru care am avut accident in 2011 , problema e ca daca dau relantiu mai mic pe la 1100 incepe o tacaneala banuiesc de la decompresor si porneste greu dimineata oare sa fie de la supape ca le reglasem dupa accident si nu am mai mers cu ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tacaneala e asa cum banuiesti

relantiu tre sa fie pe la 1300, ca sa ai si ungere buna

cu pornitu, verifica din nou supapele, sa nu fie prea mic jocul, in special evacuarea dreapta

 

 

mai fratilor, dar de o mica Dominatoriada nu punem?

ca vine 1 Mai peste noi,,,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen are dreptate

 

tacaneala e asa cum banuiesti

relantiu tre sa fie pe la 1300, ca sa ai si ungere buna

cu pornitu, verifica din nou supapele, sa nu fie prea mic jocul, in special evacuarea dreapta

 

 

mai fratilor, dar de o mica Dominatoriada nu punem?

ca vine 1 Mai peste noi,,,,,,,

right

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un set de placute fata corbone lorraine s4 ptr dominator cu etriere brembo , sunt sigiliate daca are cineva nevoie , revin si eu cu ceva intrebari dupa ce am reparat dominatoru care am avut accident in 2011 , problema e ca daca dau relantiu mai mic pe la 1100 incepe o tacaneala banuiesc de la decompresor si porneste greu dimineata oare sa fie de la supape ca le reglasem dupa accident si nu am mai mers cu ea .

Cat vrei pe placute? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva ungator automat de lant pe domi? De care ati pus? Cum vi se pare? Merita cumparat/ facut? Eu unul as vrea sa scap de unsul lantului cu spray-uri si alte povesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Loobman din 2010 - dar cam murdareste janta si anveloa spate. Dar nu e automat, tre sa-l "storci" din cand in cand (al meu e model vechi - la modelul nou e mai elegant cu buton).

 

post-15231-0-75008600-1398406659_thumb.jpg

 

Daca vrei sa-ti faci singur din asta, sunt destule idei pe aici:

/index.php?/topic/202679-intretinere-lant/

 

Am facut si eu ceva asemanator pentru alte mobre:

/index.php?/topic/202679-intretinere-lant/page-95&do=findComment&comment=3082519

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut domnilor,

 

Stie cineva vreun atelier care confectionaza suporti de coburi pentru Dominator? Sau are cineva asa ceva de vanzare pentru un RD08? Acus vine vara si nu mai vreau sa umblu cu tricourile in pungi :peace: . Stiu ca acum ceva timp se grupasera cativa temerari care voiau sa faca o comanda mai serioasa catre Heavy Duties, mai stie cineva cum a ramas discutia aceea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, tocmai i-am achizitionat sotiei un dominator RD 08 din '96 extrem de frumos si am nevoie de un sfat. Sotia este mai mica asa si nu prea ajunge la sol cum trebuie. Ar trebuie coborata motoreta aprox. 5-6 cm, si nu as duce piulita de la amortizor la maxim. Aveti idee cum se poate rezolva asta? Am tot vazut pe net ceva chit-uri , dar am zis ca mai bine intreb la sursa. M-ar interesa chiar ceva confectionat nu neaparat firma recunoscuta ( TRW, Lucas, etc) . Sau macar idei cum se face unul , ca poate gasesc un strung prin zona. Merci anticipat.

PS: Am dat search pe forum si nu a aparut nimic legat de asta pt. dominator. Probabil undeva s-a mai discutat, dar topicul are 300 si de pagini.....Merci de intelegere.

Editat de bruja_andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu 3 metode:

 

1. Schimbi telescopul cu unul de Transalp care e mai scurt, (sa fie de pe Transalp dupa 91, cu arcul negru - ca alea mai vechi cu arcul rosu nu intra la prinderea de sus a Dominatorului).

In caz ca e prea tare, poti pune arcul de Domi care e mai moale - interschimbabile.

 

2. Faci o alta piesa de prindere a telescopului:

 

post-15231-0-45065300-1399636420_thumb.jpgpost-15231-0-88196300-1399636429_thumb.jpgpost-15231-0-29021400-1399636441_thumb.jpg

 

3. Fabrici o noua piesa de legatura dintre triunghi si prinderea telescopului, ca sa il cobori trebuie sa lungesti - raportul e cam de1/3 - 1/4 adica 1cm prelungit la piesa inseamna 3-4cm coborat motorul.

post-15231-0-88923500-1399636661_thumb.jpg post-15231-0-01288100-1399636809_thumb.jpg

 

Plus lasi furca un pic in sus din juguri - 2-3cm - poate chiar mai mult, dar sa nu loveasca aripa undeva in cadru.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult. Cred ca varianta nr. 3 exclusiv, sau poate combinata cu varianta nr. 2, ar fi optime si putin mai ieftine. Acu va trebui sa gasesc un mester bun sa-mi faca o piesa solida care sa reziste ( la varianta 3 ma refer). O sa caut unul prin zona sa vad daca gasesc. Merci mult pt. sfaturi, raman dator. O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, a montat cineva inaltatoare de ghidon pe Dominator?

care e inaltimea maxima pe care o permit cablurile originale (frana, soc, acceleratie)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu o sa comand 2 bucati, daca mai este cineva interesat din Bucuresti (livrarea costa cat produsele) rog sa imi dea mesaj pana pe Marti 20 mai.

 

pt doritori fac un sumar:

-12 RON bucata

-inaltime 34 mm

-din aluminiu, ele sunt de fapt produse pt un model de cross de 125 dar pe site se vand ca pt scutere; dpdv rezistenta la soc/fisurare, am vb cu emilian_rks, si feedbackul lui a fost ca sunt rezistente

-se accentueaza putin vibratiile in ghidon pt ca se "lungeste" traseul pe care se transmite vibratia

-nu este necesara schimbarea/lungirea vreunui cablu; doar cel de soc, cand este actionat, la viraj dreapta maxim produce o accelerare moderata

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, tocmai i-am achizitionat sotiei un dominator RD 08 din '96 extrem de frumos si am nevoie de un sfat. Sotia este mai mica asa si nu prea ajunge la sol cum trebuie. Ar trebuie coborata motoreta aprox. 5-6 cm, si nu as duce piulita de la amortizor la maxim. Aveti idee cum se poate rezolva asta? Am tot vazut pe net ceva chit-uri , dar am zis ca mai bine intreb la sursa. M-ar interesa chiar ceva confectionat nu neaparat firma recunoscuta ( TRW, Lucas, etc) . Sau macar idei cum se face unul , ca poate gasesc un strung prin zona. Merci anticipat.

PS: Am dat search pe forum si nu a aparut nimic legat de asta pt. dominator. Probabil undeva s-a mai discutat, dar topicul are 300 si de pagini.....Merci de intelegere.

Salut.

Daca te gandesti sa schimbi telescopul spate de pe Domi cu unul de Transalp pt a mai cobora motoreta, am eu unul de la fostul meu motor ( TRANSALP DIN '92). Doar ca ii lipseste un singur lucru si anume piesa aceea din capat in forma de "U" care s-a rupt. Pot sa fac alta la fabrica si atunci va fi ca si nou.

Daca ai sa fi interesat, anunta-ma!

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat radiator de ulei pe dominator,radiatorul este de pe o vitezana de 600,poze pt care vrea sa se inspire!attachicon.gifPicture 811.jpgattachicon.gifPicture 806.jpg

 

attachicon.gifPicture 816.jpgattachicon.gifPicture 815.jpg

 

attachicon.gifPicture 807.jpgattachicon.gifPicture 808.jpg

 

poate ajuta pe cineva!

super!...ceva detalii...ce vitezana?...creste cantitatea de ulei?...unde l-ai racordat?...ceva efecte adverse?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...