Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

o modificare care trebuie facuta la un dominator.

scut de protectie la amortizorul spate ca arunca toata mizeria pe el

o sa incerc eu si o sa va spun .ma gandesc sa l fac din ceva aripa de plastic de la o bicicleta pentru mai multa inspiratie uitati va la un model care are asa ceva ex. honda xl500

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vreau sa schimb amortizorul spate sa i pun cu butelie de gaz reglabil...ca de la prea multe bagaje si de la mers prin gropi s a cam lasat garda si nu mai e asa rigid pe spate(paraca s a inmuiat arcul)ce pot sa fac de la ce se potriveste,...???

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Super Topicul asta! Felicitari axa cu scame pt initiativa!

 

Ideea e ca si io mi-am luat dominator, fabricat in 1991.

Am observat o chestie. La al meu, vechiul proprietar, cand a schimbat pinionul ce antreneaza lantul - a primit unul cu un dinte mai mic :cheers: . Si acum al meu alre peste 4500 rpm la 95 -100. Motorul e cam turat si ma gandesc sa schimb pinionul ... da nu stiu nici cat costa, nici d eunde sa fac rost.

Alta chestie: cica a avut mai demult probleme la culbutori.

Imi poate spune si mie cineva: Cati culbutori are motorul meu :laugh: ? Adica e dominator de 650 cm3...

De unde gasesc culbutori pt el?

Cat costa culbutorii??

 

Multam anticipat!

Gabii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o modificare care trebuie facuta la un dominator.

scut de protectie la amortizorul spate ca arunca toata mizeria pe el

o sa incerc eu si o sa va spun .ma gandesc sa l fac din ceva aripa de plastic de la o bicicleta pentru mai multa inspiratie uitati va la un model care are asa ceva ex. honda xl500

 

 

Ai reusit sa faci chestia asta? Daca da, ma intereseaza si pe mine cum. Am vazut o chestie in spatele amortizorului care arata cam ca un suport. Oare nu avea o astfel de protectie de la mama ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are protectie, partea de sus a telescopului e protectia si partea de jos tubul. Faptul ca protectia freaca pe tub si il lustruieste e normal, nu cred ca ii mai trebuie si alta protectie in plus. Din cate am vazut pe forumurile de afara, amortizorul spate incepe sa oboseasca pe la 60-70.000 km in utilizare normala, asta inseamna ca eu unul nu imi fac griji....al meu la 35000 km merge impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

I-am schimbat si eu micutei uleiul si filtrul si momentan am o problema: Trebuie sa inlocuiesc discul fata frana deoarece e cam uzat. Daca voi ati cumparat pana acuma piese din Bucuresti si sunteti multumiti spuneti-mi si mie va rog. In rest merge super si momentan nu am nici alte probleme cu ea. Ma gandesc sa ii schimb uleiul la 3000 de km. Voi la cat il schimbati? Precizez ca e ulei mineral.

Daca scap de munci poate ne vedem diseara pe la Arc

 

Toate bune

 

Ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana la urma m-am oprit la Motul 5100 Esther (semisintetic), 10W40 iarna si 15w50 vara. Schimbul il fac pana in 4000 km. Supraveghez atent nivelul si calitatea uleiului,la max 500 km... cand ai numai 2 litri in tot motorul si fara nici un indicator de ulei pe bord nu e bine sa mergi la ghici. Deh, asa sunt eu maniac cand vine vorba de intretinere...nici daca aveam cal nu il cautam atata in coarne :moto:

 

 

 

Cu discul, incearca la Remus de pe forum , poate iti aduce de la Auner sau vezi pe Louis. Nu iti recomand reprezentanta Honda pt ca, desi aduc numai piese bune si fac treaba ok in service, te jupoaie de bani de nu-ti mai trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verific uleiul saptamanal.

Sper ca nu am gresit cu uleiul de data asta. Daca voi aveti o parere mai buna de Motul 5100 o sa bag din asta de data viitoare.

O sa contactez persoanele care aduc de la Louis ca nici eu nu vreau sa ma risc la reprezentanta la Honda.

 

Sa ne vedem sanatosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are protectie, partea de sus a telescopului e protectia si partea de jos tubul. Faptul ca protectia freaca pe tub si il lustruieste e normal, nu cred ca ii mai trebuie si alta protectie in plus. Din cate am vazut pe forumurile de afara, amortizorul spate incepe sa oboseasca pe la 60-70.000 km in utilizare normala, asta inseamna ca eu unul nu imi fac griji....al meu la 35000 km merge impecabil.

 

Ai dreptate, e lustruit si asta e bine, dar dupa o tura pe coclauri observ ca e tencuit cu o gramada de noroi. Crezi ca asta se incadreaza la capitolul 'utilizare normala'? Eu am 40.000 si e in regula. Se poarta bine si nu da semne de oboseala. Cu toate astea imi fac ceva griji pentru ca sunt aproape sigur ca la germania nu a vazut prea des noroaie.

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor....eu am acu' castrol grand prix....am dat 500 mii pe litru

are aproape 3000km ...cand sa-i fac celalat schimb?

am inteles ca uleiul asta e bun si pot sa-l schimb la 5000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

:angryfire:

:blbl:

:lol:

:box:

adica cate o banana pt fiecar culbutor schimbat

si :goodposting: pt axul cu came schimbat.

Motorul meu e pe calea ce abuna, adica cei 4 culbutori + axa le-am schimbat in week-end (nu io ci un prieten) - mi le-a adus din Ungaria de la reprezentanta Honda. Au fost in total 385 euro :kiss: - ca cica nu sunt consumabile si nu se gasesc decat originale!

In fine, in week-endul ce vine sper sa ma dau si io cu dominatoru. Actele sunt gata. Mai trebe schimbat uleiul, filtru am nou nout- il pun cand schimb uleiul. Pinionul ala l-am comandat, nu ma grabesc deocamdata.

 

Numai bine!

 

:pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema urgenta (ca vine 1Mai): am ramas fara cablu de ambreiaj (prin rupere).

intrebarea mea este daca se poate gasi unul de schimb repede sau daca se poate inlocui temporar

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

asa cum unii stiu deja, se pare ca am mare nevoie de un kit de lant.

am mai multe variante la dispozitie:

- sa incerc un SH pt lant (pinionul inca mai mere)

- sa merg usurel inca o bucata ... sau:

- sa iau unul nou.

 

in cazul in care as lua unul nou, credeti ca trebe musai lant cu o-ringuri? stiu ca sunt mai sigure si mai durabile, dar decat sa merg cu lantul prost inca 2 luni, mai bine imi iau unul mai convenabil cu x-ringuri sau ... cu z-ringuri.

 

de exemplu asta:

10041453

 

ce parere aveti?

pentru care varianta ar trebui sa optez?

multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum citesc mesajele voastre pe forum ,m-a luat un dor sa calaresc si eu dominatorul(saracu e din 89 dar pot sa sic ca merge beton nu am absolut nici o problema cu ea).M-am si urcat azi pe ea ,desi am facut o promisiune ca nu ma dau cu motoru pana nu termin cu bacalaureatu,ca nu se stie nici o data ce patesti si pe urma sa ai probleme.Cum am inceput sa zic m-am pus pe motor sa dai goarna pe dealu din apropiere,ajung la o panta de vreo 40 de grade cu iarba si un pic uda am simtit ca se duce de sub mine motocicleta.Eu am sarit de pe ea si am culact-o frumos pe iarba,asa incat nu a patit nimic.AAAA am uitat sa zic ca nebunu de mine nici macar casca nu am avut,in blugi direct de la scoala.

Tre sa zic ca mi-a intrat un pic morcovu,ca daca dihania imi prindea picioru acolo adio bac din educatie fizica.

Siii tre sa-i schimbi si cauciucu pe spate ca e de sosea si tocita 70%.

Cam asta ar fi povestea mea de amator.Da in orice caz ma-ti inebunit cu topicu asta,cand citesti mesajele simti in tine ca pur si simplu nu ai stare!!! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum citesc mesajele voastre pe forum ,m-a luat un dor sa calaresc si eu dominatorul(saracu e din 89 dar pot sa sic ca merge beton nu am absolut nici o problema cu ea).M-am si urcat azi pe ea ,desi am facut o promisiune ca nu ma dau cu motoru pana nu termin cu bacalaureatu,ca nu se stie nici o data ce patesti si pe urma sa ai probleme.Cum am inceput sa zic m-am pus pe motor sa dai goarna pe dealu din apropiere,ajung la o panta de vreo 40 de grade cu iarba si un pic uda am simtit ca se duce de sub mine motocicleta.Eu am sarit de pe ea si am culact-o frumos pe iarba,asa incat nu a patit nimic.AAAA am uitat sa zic ca nebunu de mine nici macar casca nu am avut,in blugi direct de la scoala.

Tre sa zic ca mi-a intrat un pic morcovu,ca daca dihania imi prindea picioru acolo adio bac din educatie fizica.

Siii tre sa-i schimbi si cauciucu pe spate ca e de sosea si tocita 70%.

Cam asta ar fi povestea mea de amator.Da in orice caz ma-ti inebunit cu topicu asta,cand citesti mesajele simti in tine ca pur si simplu nu ai stare!!! :moto:

 

 

GRIJA MARE pe coclauri fara echipament adecvat.....ai mari sanse sa nu dai bac-ul la sport daca mai mergi asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Mi-am luat in februarie un Dominator model '93. :P :lol: :lol: :rose: :rose:

Pana acum nu am avut probleme cu el si nici el cu mine si am facut cam 1400 km cu el :lol: ....dar am observat ca o gramada de posesori de Dominator din Germania (vezi www.hondadominator.de) si-au montat un radiator de ulei. Am inteles de la nemti ca daca ii dai peste 5500 de ture si il tii asa mai mult timp (drum lung) se cam incinge uleiul si se cam arde…mai ales daca este foarte cald afara. Treaba cu arsul uleiului nu ar fi o problema pentru ca oricum trebuie schimbat la 3000 dar ma gandesc daca nu cumva i se prelungeste viata motorului daca functioneaza cu uleiul la o temperatura de 80 de grade Celsius.

Am vazut diferite modele de radiator pentru ulei...si sunt diferite firme care fabrica asa ceva…dar parca nu prea imi convine sa dau intre 130 si 200 de euro pentru o chestie care nu stiu daca imi foloseste foarte mult…plus de asta daca pui un radiator fara termostat o sa cam ai de asteptat pana iti ajunge uleiul la temperatura normala (80 de grade dupa cate stiu eu). Astia de la Suzuki au montat pe DR-ul de 650 radiator de ulei dupa cate stiu eu.

Am intrat pe site la Louis si am observat ca au niste indicatoare de temperatura pentru ulei (codul este 10034307) dar acolo scrie ca se potrivesc numai din ‘95 incoace. Eu presupun ca poate fi folosit asa ceva si pentru modelul din ‘93. Poate imi spuneti si mie daca busonul de umplere de la ulei (joja) se potriveste si la modelul din ’93 si la modelul din ’95 sau mai incoace (RD02 sau RD08). :lol: :ok: Vreau sa imi pun un indicator sa vad cam la ce temperature ajunge.

Mai am o intrebare: este adevarat ca un filtru K&N scade consumul?...ca altfel nu stiu cat de mult isi merita banii. :P ;)

Noroc si asfalt uscat ! :P :rose: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cat ar trebui sa consume? an '93

E normal sa nu porneasca dimineata decat daca trag socul?!?Tousi,nu e atat de rece ...

Unde lipesc aparatoarea de toba,s'a spart in 2?

Ce se intimpla daca merg numai peste 5000 ture?!?

Are placute racing pe spate si nu mai pot sa blochez spatele,e normal?Plus ca scartaie ca RATBu'.

 

 

 

Deocamdata atat,multumesc anticipat pt raspunsuri!

 

 

 

P.S.: cea mai tare intrebare - CE URMEAZA DUPA DOMINATOR??????? (sa nu ziceti CB500 ca va bat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ar trebui sa consume? an '93

E normal sa nu porneasca dimineata decat daca trag socul?!?Tousi,nu e atat de rece ...

Unde lipesc aparatoarea de toba,s'a spart in 2?

Ce se intimpla daca merg numai peste 5000 ture?!?

Are placute racing pe spate si nu mai pot sa blochez spatele,e normal?Plus ca scartaie ca RATBu'.

Deocamdata atat,multumesc anticipat pt raspunsuri!

P.S.: cea mai tare intrebare - CE URMEAZA DUPA DOMINATOR??????? (sa nu ziceti CB500 ca va bat)

 

 

a mea din 94 papa cam 5.8 mediu

cel mai mic a fost cam 5.2,............ cel mai mare (in oras) mult

in legatura cu pornitul dimineata cred ca e normal ca si a mea face la fel

daca tii mult la estetica du-te pe la baietii care fac spoilere daca nu fa-te maestrul poxipol ca merge

parerea mea e ca cel mai mult ii place dominatorului intre 4-5000 ture tine-o asa daca poti :disappointed:

faza cu placutele nu mi se pare normal

daca scartaie ma gandesc sa fie destul de mult uzate si sa frece metal pe metal

nu stiu sigur

sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai exemplul lui axa(africa twin) : fie varadero, fie super tenere fie v-strom 1000 fie ktm adventure :crack: :sick:

 

Mai e si posibilitatea bmw r 1100 gs, bmw r1150 gs sau bmw r 1200 gs, triumph tiger, aprilia caponord si cam atat :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ar trebui sa consume? an '93

 

Cat ii dai :crack: Variaza f mult in functie de cum mergi .

 

 

E normal sa nu porneasca dimineata decat daca trag socul?!?Tousi,nu e atat de rece ...

 

Da, e normal

 

 

Unde lipesc aparatoarea de toba,s'a spart in 2?
Turnata fibra pe spate... vb eventual cu Gabi din Moara sau Hellryder

 

Ce se intimpla daca merg numai peste 5000 ture?!?

O sa plangi dupa motor, mai ales dupa inca 1-2 porniri la rece cu urcat in rosu, rateuri pe tobe si burnout cu motorul rece.

 

Are placute racing pe spate si nu mai pot sa blochez spatele,e normal?Plus ca scartaie ca RATBu'.
Sunt placute sinter, ar trebui sa muste bine :disappointed: chiar prea bine

 

P.S.: cea mai tare intrebare - CE URMEAZA DUPA DOMINATOR??????? (sa nu ziceti CB500 ca va bat)

 

Urmeaza ce vrei tu sa urmeze, oricum in stilul asta dominatorul il pui pe butuci cu mult inainte sa inveti intr-adevar sa-l pilotezi :sick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

O sa plangi dupa motor, mai ales dupa inca 1-2 porniri la rece cu urcat in rosu, rateuri pe tobe si burnout cu motorul rece.

 

Sunt placute sinter, ar trebui sa muste bine :disappointed: chiar prea bine

Urmeaza ce vrei tu sa urmeze, oricum in stilul asta dominatorul il pui pe butuci cu mult inainte sa inveti intr-adevar sa-l pilotezi :sick:

 

 

Ok,ok,am inteles,fara rateuri :lol:

Da' burnout n'am facut eu,m'ai confundat,eu am fost cumintel,doar cateva rateuri si la plecare am blocat putin spatele,am reusit pina la urma.

Cuconsumul m'am lamurit,ieri la 150 km am ramas fara benzina,deci am reusit 8% :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,ok,am inteles,fara rateuri :crack:

Da' burnout n'am facut eu,m'ai confundat,eu am fost cumintel,doar cateva rateuri si la plecare am blocat putin spatele,am reusit pina la urma.

Cuconsumul m'am lamurit,ieri la 150 km am ramas fara benzina,deci am reusit 8% :disappointed:

mult dom'le mult la consum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

:sick:

In sfarsit, am inceput si io sa mai calaresc!

Joi am dat o tura mai lunga pe coclaurile din juru aradului, de unu singur! Am mers pe la Zadareni, apoi am dat ture prin jurul baltilor si pe nisipul d epe margine Muresului. La un moment dat mi s-a parut prea naspa drumul de tara arat de aia cu tractoru, asa ca am luat-o DIRECT prin lanul de grau- unde terenul era mai moale. Merge motoru de rupe pamantu! Cu ocazia asta am intalnit doua gagici care faceau plaja la putzulica goala in mijlocu natiruu ;) :lol: - credeau ele ca pe acolo nu trece nimeni - ei s-au inselat, pt ca io am dominator!!!! Au facut alea niste ochi cand s-au trezit ca vine motoru langa ele... nu stiua cum sa se adune de pe jos... :disappointed: . In fine, m-am plimbat pana am ramas pe rezerva... Am facut fix 144 de km cu a I-a, a II-a si a III-a! Au intrat fi 9,5 litri de benzen. Adica in jur de 6,6 % pe coclauri. Betooon!

Duminica am facut o tura pe asfalt. Pana la Deva si retur, de data asta cu nevasta in spate!

Cu ocazia asta am observat ca pot mere mult mai lejer si mai repede decat cu oltcitul. Adica cu oltcitul faceam de obicei 2 ore (160 km). Cu motorul am facut lejer o ora si 40 de minute :lol: . Pe bune, nu am sarit calul, am mers destul de constant cu 90 - 110 km/h. O singura data am trecut de 110 intr-o depasire.

Mers lejer intre 3500 si 4800 rpm! Merge EXCELENT!

Ma asteptam sa raman pe rezerva inainte s aajung in Deva. Am fost placut impresionat de consum! La plecare din Deva, am facut iarasi plinul - la 170 de km am bagat 9,2 litri de benzen :lol: . Adica 5,4 %. Consum bun, chiar foarte bun.

La intoarcere am prins una bucata ploaie torentiala - cu ocazia asta am observat ca motoru nu are absolut nici o problema pe apa :crack: . In schimb prin casca mea intrau picuri de apa, ma stropeau in ochi! Mi-a intrat apa in adidasi (dap, n-am cizme!). Oricum, a fost interesant. Am facut 330 km intr-o zi si nu m-a durut nici fundu, nici spatele. Doar putina trepidatie la oo, ca deh, e enduro, intr-un piston...

Un apeste alta, ma gandeam sa vand motoru sa imi iau F650 ... da avand in vedere cresterea taxlor vamale.. si faptul ca imi place din ce in ce mai mult motoru - cred ca anu asta il tin.

Uleiul:

Mi-a halit la 330 de km cam 100 de grame de ulei. La km lui (52.000) io zic ca e OK.

 

Intrebare: cum mama zbengii completez ulei? Ca fara palnie nu am reusit nicicum sa nimeresc gaura :lol: ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...