Sanchez Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Apropo daca are cineva nevoie de un kit de sidebags pt Dominator, mai am eu, nou nout, nefolosit. Si mai am si capacul de plastic original Honda pe care se fixeaza suportul de topcase pe portbagajul spate. Preturi? Poza cu kit-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebi_C Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Merci mult de sfaturi....problema era intr-adevar cu murdaria adunata prin site. S-a rezolvat si acum mergeeeeeeeeeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 sunt la finalul proiectului de a pune la punct o honda dominator de 500 din 93 e ca si cea de 650 mai putin setul am vopsit ce era de vopsit, saua e la tapitat,placutele de frana sunt pe drum si saptamana viitoare sper sa fiu gata cu ea la motor nu am ce umbla ca e in regula, mai trebuie insa sa schimb consumabilele: cauciucuri si kit de lant cu pinioane, eventual o bujie intrebarea este: ce parere aveti? merita sa ii pun bujie iridium, ce avantaje are si ce kit de lant cu pinioane ar fi cel mai bun si cam la ce pret se gasesc de asemenea, daca are cineva o carte tehnica pt modelul asta (500 p/93) m-ar interesa numarul original de dinti de pe pinioane multumesc pun si o poza cu ea inainte de a ma apuca de ea si pe saptamana viitoare sper si o poza dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Preturi? Poza cu kit-ul? Poza nu am. Pretul e de 50E, se poate vedea in orice seara daca sunteti din bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 ce parere aveti? merita sa ii pun bujie iridium, ce avantaje are si ce kit de lant cu pinioane ar fi cel mai bun si cam la ce pret se gasesc de asemenea, daca are cineva o carte tehnica pt modelul asta (500 p/93) m-ar interesa numarul original de dinti de pe pinioane Daca pui Iridium, o sa porneasca mai repede motorul si n-o sa moara la fel de usor la turatii mici cand e rece. Consumul nu pare sa fie afectat. Kit cu lant endless gasesti ieftin la Louis, dar trebuie sa desfaci bascula si pro-linkul ca sa-l instalezi. Lanturile la metru sunt mai usor de montat. Stiu magazin, dar in Bucuresti. Am eu manualul utilizatorului - e acelasi pt NX500 si NX650. Da-mi PM cu adresa ta de mail si ti-l trimit. Manuale tehnice gasesti prin topicul asta. Pinionul la Dominatoare e de 15 dinti si foaia 45-47 in functie de anul de fabricatie. Daca vrei sa folosesti motoreta pe off ia foaia cu dinti mai multi, daca vrei sa te dai mai mult pe sosea - mai putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Trebuie sa dau o bere unui calaret de Dominator, daca e printre voi sa zica !... L-am intalnit in Bucuresti in magazinul Moto Adventure de langa podul Cotroceni. Calareste un NX 650 Dominator din '94-'96 in culorile verde+albastru+rosu. Nu m-am uitat la numarul de inmatriculare. Tipul e inalt, cam la 1,81 - 1,86 metri, constitutie atletica, avea parul lung, brunet, prins in coada, era imbracat in piele neagra (mai degraba ca un chopper-ist rocker decat un calaret de Dominator, dar cine sunt eu sa critic...), si parea sa aiba vreo 22-26 de ani. S-a intamplat pe 01.10.2007, eu aveam niste bani pusi deoparte si imi cautam un motor. Ma pregateam sa dau comanda sa mi-l aduca din Germania. Treceam prin fata magazinului si am vazut Dominatorul afara. M-am uitat un pic la el, dupa care am intrat in magazin si l-am intrebat pe tipul din fata casei de marcat daca e al lui Domi-ul de afara, si daca nu-l vinde, ca vreau si eu unul. L-am intrebat si daca stie pe cineva care vinde unul in stare buna, si mi-a recomandat un concesionar din Bucuresti. M-am dus acolo, si in aceeasi zi mi-am cumparat un Dominator NX 650 alb cu verde, in stare foarte buna. Pentru asta respectivul baiat cu parul lung si imbracat in piele merita o bere. Daca-l cunoaste cineva, sau daca vreunul din cei care posteaza pe topicul asta se recunoaste in descrierea mea, sa vina sa-ri revendice "cinstea" ... Oricum ar fi, urez Sanatate si Integritate Corporala tuturor calaretilor de Dominator... Ai aici link-ul cu manualul de service, este si pentru NX500 ca tot a intrebat cineva mai devreme. http://www.dansmc.com/shopmanual2.htm Enjoy! Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 multumesc mult, chiar cautam demult asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 multumesc mult, chiar cautam demult asa ceva Sper sa-ti si foloseasca bye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 intrebare : merita un domi din 96 (decembrie 96) si cu 19k 1200 euro in conditiie in care ii lispeste farul si masca fata? eu ma gadeam de mult la o jucarie de enduro ca africa nu e de bagat chiar pe oriunde ca e mare rau.... cred ca as putea sa o iau la 1200 .. in poze arata bine. ma voi gandi daca ma si duc sa o cumpar si sa o vad.. e in bruxelles.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Sper ca nu vrei sa vii calare pe ea, asa fara far ) Daca venii vorba farul nu-i o problema, te duci la un mester sa-ti faca o forma de metal si poti sa-i pui si far de autobuz la o adica... conteaza mai mult motorul si ciclistica (cum a fost tinuta si cum s-a mers cu ea), ca alea nu se pot adapta pe genunchi. intrebare : merita un domi din 96 (decembrie 96) si cu 19k 1200 euro in conditiie in care ii lispeste farul si masca fata? eu ma gadeam de mult la o jucarie de enduro ca africa nu e de bagat chiar pe oriunde ca e mare rau.... cred ca as putea sa o iau la 1200 .. in poze arata bine. ma voi gandi daca ma si duc sa o cumpar si sa o vad.. e in bruxelles.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 are cineva poze sau desene cu crash-bars pentru Dominator? PM sau e-mail va rog multumesc Asfalt uscat si toamna luuuuuunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 eu gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 A pus cineva roti de FMX650 (supermoto) pe Dominator? Pentru roata spate ce modificari trebuie sa fac? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 CUI II TREBUIE UN KIT DE REPARATIE PT FRANA FATA? este nou in tipla eu l-am comandat pt honda xl care eu credeam ca e aceeasi frana cu cea de la dominator, dar se pare ca nu este asa.pretul este cel pe care l-am dat si este de 20 lire sterline adica 96 lei.nu este inclus transportul. kitul contine piston, garnituri, arc, garnitura exterioara, siguranta. cui ii trebuia da pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Pt cei interesati am cate ceva de la Dominator si anume un suport original de top case si un kit pt "cutii" laterale dar se poate adapta pe el orice fel de bagaj lateral. Anunturile se gasesc in linkurile de mai jos. /index.php?showtopic=148159 /index.php?showtopic=148157 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 O spita pentru roata din spate de unde iau si eu ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 am uitat sa ma inscriu in club la dominatoristi.. pana in prezent este motorul care imi place cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 O spita pentru roata din spate de unde iau si eu ?!? Comanda la MyMotoPiese (ID Mess.) - magazinul de langa Gradina Botanica. Vin cam in 2 saptamani. La Honda vin in doar o saptamana, dar trebuie sa te deplasezi pana spre capatul Bd. Timisoara, dai avans, pe urma te duci s-o ridici. E mai mare deranju' pt 8 lei/buc. Difera spitele de pe staga fata de alea de pe dreapta din cauza conformatiei butucului, asa ca uita-te pe ce parte e cea rupta inainte sa comanzi. Spita cum de s-a rupt? Ce placute de frana ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Comanda la MyMotoPiese (ID Mess.) - magazinul de langa Gradina Botanica. Vin cam in 2 saptamani. La Honda vin in doar o saptamana, dar trebuie sa te deplasezi pana spre capatul Bd. Timisoara, dai avans, pe urma te duci s-o ridici. E mai mare deranju' pt 8 lei/buc. Difera spitele de pe staga fata de alea de pe dreapta din cauza conformatiei butucului, asa ca uita-te pe ce parte e cea rupta inainte sa comanzi. Spita cum de s-a rupt? Ce placute de frana ai? asa am luato nam vazut ca e lipsa cand am cumparato ... am observato cand am schimbat camera placutele nu mai stiu ce marca am pus .... da o sa le schimp in primavara ... ai ceva recomandari ?!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 asa am luato nam vazut ca e lipsa cand am cumparato ... am observato cand am schimbat camera placutele nu mai stiu ce marca am pus .... da o sa le schimp in primavara ... ai ceva recomandari ?!!? Nu stiu ce placute sa iau. Am niste Ferrodo SinterGrip care scartaie foarte tare. M-am saturat de zgomotele alea si cred ca de la vibratii au plesnit si niste spite - se aud ca niste diapazoane cand franez. Borduri sau gropi n-am luat in viteza, p-o roata n-am mai mers. Vreau sa lamuresc si ipoteza asta. As incerca altceva. Rog sugestii placute bune on/off - marca si pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 N-are nimeni roti de supermoto pe Dominator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 (editat) Ma tot uitam pe net si mi-am adus aminte de Dominatorul meu! Suuuper motocicleta! Am gasit cateva filmulete frumoase cu Dominator: si3. P.S. 3-ul e chiar un documentar in italiana! Vizionare placuta Editat Noiembrie 21, 2007 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 vreau sa iau un Domi! ce recomandati RD-02-ul german sau RD-08-ul italian (adica pre- si post '98)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 (editat) vreau sa iau un Domi! ce recomandati RD-02-ul german sau RD-08-ul italian (adica pre- si post '98)? RD 08 italianu' s-a fabricat din '95 daca imi amintesc bine. Din cate am auzit, motoarele (ma refer la propulsoare) sunt toate facute si asamblate in Japonia. Esapamentele sunt din fier ordinar la RD 02 (facute din '92 pana in '94 in JAPONIA). Daca stau in garaj, nu le mananca rugina. La restul modelelor pre si post seria asta, cica sunt din inox. La RD 08 am citit pe net ca multe ruginesc undeva intre cadru si rezervor. Nu-i problema mare. Mie imi plac cel mai mult ca aspect carenele de RD 02, insa sunt mai bine concepute alea de 08. Domi mai vechi de '92 au rezervorul mai mic cu vreo 3 litri decat modelele mai noi. Eu zic sa iei unul ingrijit, fara probleme si la care se aude bine motorul, indiferent de an. Editat Noiembrie 22, 2007 de Sanchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 Eu am 08, dar un bun prieten are 02. Viteza maxima cu RD08 este 160, iar RD02 se opreste pe la 130. (Poate pentru ca am filtru K&N) RD08 rugineste foarte usor. RD08 are tobe mai faine ca aspect, dar nu suna la fel de frumos ca la 02. La 08 tobele au gauri de la rugina in zona carenelor laterale de sub sea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.