harciogu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 variante cu Hayabusa aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 eu cred ca se refera la o-ringla galeria de admisie,,,,aia din cauciuc, dintre carb si cilindru, este un o-ring ala, din cauza temperaturii motorului, isi pierde elasticitatea. si sunt sanse mari sa traga aer fals pe acolo costa doar un leu,,,,,,,,,dar face niste probleme,,,,,,,,,,de milioane hai noroc Exact. LA mine era si rupt in 2 locuri. A fost schimbat si mergea perfect pana aseara cand am observat ca unul dintre cele 3 suruburi de laflansa mai avea nitel si pica pe jos (probabil nu a fost strans bine) . Bine ca stiu care e buba. Cautam o-ring si mai punem unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 variante cu Hayabusa aici Super afacere! Sa iei un Dominator de 58CP la numai 1 euro, eu zic ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Super afacere! Sa iei un Dominator de 58CP la numai 1 euro, eu zic ca merita Daca facem licitatie eu ma arunc tare ....dau 10 euro. nu am cum sa pierd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Daca facem licitatie eu ma arunc tare ....dau 10 euro. nu am cum sa pierd Io dau si mai mult, da' numai dupa ce vad pe Dynotest ca are 58CP la roata (si ca sa nu fiu rau: la roata din fata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 variante cu Hayabusa aici Eu tot stau si ma gandesc cine ar schimba Hayabusa pe Dominator? Fie si cu diferenta de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Ultimele detalii legate de excursia de 1 Mai la Baile Herculane/Orsova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Note to others: Piesele de legatura dintre bascula, cadru si amortizorul spate difera intre RD02-RD08, desi aparent sunt identice (la piesa prinsa de bascula, toate gaurile de prindere, suruburile si bucsile aferenta sunt cam cu 1mm mai subtiri la RD08). Destul de important cand te apuci de modificari la bascula, de la inaltare/coborare pana la schimbare cu totu. Exista posibilitatea de compatibilitate, dar trebuie fabricate bucsi noi -- nu cea mai ieftina solutie. Editat Aprilie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Io dau si mai mult, da' numai dupa ce vad pe Dynotest ca are 58CP la roata (si ca sa nu fiu rau: la roata din fata ) Roata morii se-nvarteste TAC TAC TAC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 A mea are 40cp in cartea tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 A mea are 40cp in cartea tehnica cum ca a mea are 29kW*1.4=40.6CP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Desi a mea e de 500 ... in talon am date foarte interesante : Viteza maxima 126 kmh , putere 17 KW. Cred ca am spalat-o prea des a si devenit de 250 .... in curand 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 cum ca a mea are 29kW*1.4=40.6CP A mea are 30kW = 40.7cp, conform google. A ta are fix 40. Mai am un prieten care are Husaberg FE450 cu vreo 45-50cp si i-au trecut-o in talon cu 9kW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Datorita faptului ca avem niste oameni competenti de maxima calitate la RAR, si masina mea in acte are tractiune spate si instalatie GPL, chiar daca in realitate are tractiune fata si carburant benzina. Asta avem , cu asta defilam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 super tare faza cu hayabusa la mine in talonul de italia (inca nu am facut actele) scrie ca are 30 kw, 9 cai putere, greutate 258 si greutate maxima 344; macar zice ca e pe benzina si in 4 timpi ) vreau sa va intreb si pe voi... are cineva suport pt casca? ma refer pe domi, in partea stanga undeva sub sa; am citit in ceva manual ca ar fi ceva suport casca care se poate incuia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 da este suport pt casca cu aceeasi cheie de la contact si busonul de rezervor e undeva mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 da este suport pt casca cu aceeasi cheie de la contact si busonul de rezervor e undeva mai jos pacat ca a mea nu are suport de-asta dar ii montez unul cat de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Bai ce-i cu curu asta pe acilea? Ia tineti voi in pat fundurile astea! Suport de casca, e o chestie mica deasupra scaritei stanga. E un fel de lacat ancorat pe cadru. Iti trebuie ceva anou metalic (vreo 15cm de cablu cu cate o ureche la fiecare capat) pe care il treci prin casca si cu care o ancorezi de acel 'suport'. E pt tarile civilizate, unde nu se fura ca in codru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Bai ce-i cu curu asta pe acilea? Ia tineti voi in pat fundurile astea! Suport de casca, e o chestie mica deasupra scaritei stanga. E un fel de lacat ancorat pe cadru. Iti trebuie ceva anou metalic (vreo 15cm de cablu cu cate o ureche la fiecare capat) pe care il treci prin casca si cu care o ancorezi de acel 'suport'. E pt tarile civilizate, unde nu se fura ca in codru. scuze, dar era tare suportul ala pe care l-a propus mersi de explicatie:) nici de-ala n-am dar nu stiu daca ii voi duce lipsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
polizoru' Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 .................. oameni buni ! voi ce faceti cand se duce melcu de kilometraj ? se poate comanda pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 .................. oameni buni ! voi ce faceti cand se duce melcu de kilometraj ? se poate comanda pe undeva? Da, se poate. Vezi la www.dillypoint.ro (ma refer la datele de contact). Dar nu suna mai devreme de martea viitoare, ca e plecat din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 .................. oameni buni ! voi ce faceti cand se duce melcu de kilometraj ? se poate comanda pe undeva? Uiti de kilometraj si gata. Costa cel putin 100 RON si daca s-a dus odata se vor duce pe banda; din pacate trebuie curatat si gresat foarte bine si elementul de sustinere, eventual schimbat cu totul. Pretul estimativ ar fi de vreo 600 ron in cazul asta. Deja in banii astia iti modifici bordul si pui kilometraj de bicla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Uiti de kilometraj si gata. Costa cel putin 100 RON si daca s-a dus odata se vor duce pe banda; din pacate trebuie curatat si gresat foarte bine si elementul de sustinere, eventual schimbat cu totul. Pretul estimativ ar fi de vreo 600 ron in cazul asta. Deja in banii astia iti modifici bordul si pui kilometraj de bicla. Neniculeee, ce facusi, bausi de cand ne-am vazut noi (cu vreo juma' de ora inainte sa postezi???) De unde scoti preturile astea? Melcu' e cel mult 70 de lei. Iar aia 600 de lei din ce se compun? Ca ma faci sa-mi cumpar KTM, sa moara kick-startu' la Husaberg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Neniculeee, ce facusi, bausi de cand ne-am vazut noi (cu vreo juma' de ora inainte sa postezi???) De unde scoti preturile astea? Melcu' e cel mult 70 de lei. Iar aia 600 de lei din ce se compun? Ca ma faci sa-mi cumpar KTM, sa moara kick-startu' la Husaberg! Uita-te tu cat e un melc + suport + rulmenti + cablu. De la un TA-ist care tot manca melci pe banda stiu ca pana nu scimbi mai tot... nu rezolvi. El a incercat intai melc, apoi melc + rulmenti + saiba, apoi a schimbat si angrenaju si cablul iar acum ii tine deja din vara trecuta. Iar melcu la dilly e ~100ron. Daca prinzi promotii la 70ron, ia vreo 10, ca se dau usor ...si ca sa-ti raspund: ABSOLUT. Editat Aprilie 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 ...si ca sa-ti raspund: ABSOLUT. Asta cu ABSOLUT e dementiala. Cine-a gandit brand-ul asta la vodca a fost foooarte inspirat. Si vezi ca de la Dilly am luat melc cu cel mult 70 lei anul trecut. Golden Brau rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.