valdemar Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare domnilor! Vreau sa-mi dau Transalp-ul in vederea achizitionarii unui Domi, ca e ceva mai usor si mai agil pe trasee dificile Daca va tenteaza (pentru schimb) sau stiti pe cineva interesat (pentru cumparare), uitati aici anunt: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...987-278707.html Uitati si detalii: - primul proprietar in Romania (adusa din Italia in feb. 2009) - rulata in tara ~ 15000 KM - kit lant nou (DID x-ring black + pinioane) ~1000 KM - kit ambreiaj nou (~3000 KM) - segmenti noi (~6000 KM) - kit distributie nou (~6000 KM) - manere incalzite (buton cu pozitii Off, Low, Hi) - crash-bar Kappa - topcase - cadru genti laterale + gentile laterale - parbriz touring - sa modificata si retapitata la Darian - priza 12V - 2 seturi de chei (moto + topcase + laterale) - cauciucuri Dunlop Trailmax de offroad (rulaj: cauciuc spate ~4500 KM; cauciuc fata: ~2500 KM) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Userul DarkDrac cauta sa-si dea un Dominator editie 92-94 pe un Transalp. Similar cam cu ce ai tu, indraznesc sa spun. Vorbeste cu el, poate il intereseaza schimbul. Ii stiu motocicleta - nici vorba de probleme majore sau alte prostii. Editat Mai 3, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare. As vrea sa multumesc aici persoanei care s-a oprit sa ma ajute astazi cand m-a vazut impingand de zor la dominatorul meu cu lantul rupt. Multumesc aici pt ca este si el posesor de dominator si nervos si grabit ca intarzii la serviciu am si uitat sa facem cunostinta. Despre lant pot sa spun ca s-a rupt la 2km dupa ce am plecat de acasa, la demarajul de la semafor(nu plec pe-o roata...stati linisitit) dupa ce asta noapte m-am intors dintr-o tura de 800 de km din dobrogea. Ce noroc am avut ca nu s-a rupt prin pustiu.... Spor maxim tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Bob, tu esti, mah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Userul DarkDrac cauta sa-si dea un Dominator editie 92-94 pe un Transalp. Similar cam cu ce ai tu, indraznesc sa spun. Vorbeste cu el, poate il intereseaza schimbul. Ii stiu motocicleta - nici vorba de probleme majore sau alte prostii. Am mai vb cu el prin decembrie, si nu parea foarte interesat de batrana mea doamna. M-ar incanta si un Domi cu kick daca s-ar gasi cineva sa dea unul in mintile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare....are cineva idee cam cat ajunge un kit complet de ambreaj pt un Dominator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salut aproximativ 700 lei,,,,,, pe romimoto.ro Mesaj completat ia te uita!!!!!!!! 377 lei, ambreiaj complet EBC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 in sfarsit am o veste cu adevarat buna azi a ajuns si membrana pentru carburator (genuine honda) si inca nu v-am spus partea buna! furnizorul magazinului a gresit pretul! si astfel eu am primit diafragma cu cilindru la un pret de 73 RON cea veche era toata rupta, o carpisem eu cumva si a mers vreo 2 sapt (nu tragea sub 4000 rpm) acum am pus-o pe cea noua si este fabulos, trage de rupe, am ajuns la 130 fara sa ma gandesc prea mult (inainte era de munca).... a si azi mi-am pus si semnalizatorul dreapta la loc dupa ce l-am lipit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Vreau sa schimb si eu uleiu la domi , spre ce ulei ma indrumati ptr el ,ceva decent nu foarte scump, ce ideie aveti despre ARAL, PROCYCLE, Mobil1 din cate am inteles ceva semi sintetic si cand schimb uliu are surubu ala dupa cadru si mai e unu cumva sub filtru de ulei ca nu prea se vede bine in poze la manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 vezi ca al doilea este pe partea stanga chiar in fata la pedala de schimbat vitezele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare, am Dominatorul de un an si ceva si a sosit vremea sa schimb placutele de frana, acum problema e ca nu stiu ce marca sa pun si nu stiu ce coduri au sa caut la preturi eventual comanda pe net, putin ajutor va rog. P.S. Dominator72 sper ca ai reusit sa-l rezolvi pe colegul si ai ajuns acasa cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 vezi ca al doilea este pe partea stanga chiar in fata la pedala de schimbat vitezele aha deci in total ar fi 3 de desfacut ca sa se goleasca toata baia, si dupaia am inteles ca ia 2,2 l cu tot cu filtru? zic bine? Mesaj completat Salutare, am Dominatorul de un an si ceva si a sosit vremea sa schimb placutele de frana, acum problema e ca nu stiu ce marca sa pun si nu stiu ce coduri au sa caut la preturi eventual comanda pe net, putin ajutor va rog. P.S. Dominator72 sper ca ai reusit sa-l rezolvi pe colegul si ai ajuns acasa cu bine. eu tocmai ce le-am comandat de la louis la 17 euro ptr fata uite ai linku http://www.louis.de/_101d42050ca10c7f4e6a5...x=0&cmd.y=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 aha deci in total ar fi 3 de desfacut ca sa se goleasca toata baia, si dupaia am inteles ca ia 2,2 l cu tot cu filtru? zic bine? Mesaj completat deci ai ala de la cadru deasupra de scut si cel de la motor de sub schimbatorul de viteze, a treia "gaura" este daca schimbi filtrul de ulei la cele 3 suruburi din dreapta. ms pt link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 aha deci in total ar fi 3 de desfacut ca sa se goleasca toata baia, si dupaia am inteles ca ia 2,2 l cu tot cu filtru? zic bine?Mesaj completat deci ai ala de la cadru deasupra de scut si cel de la motor de sub schimbatorul de viteze, a treia "gaura" este daca schimbi filtrul de ulei la cele 3 suruburi din dreapta. ms pt link aha acum am inteles ca m-am uitat pe manualul de reapratie si imi apre acele 3 suruburi ptr filtru de ulei dupa dreapta cel din cadru , si imi apare unu ca cel de pe stinga sub schimbator si pe dreapta deasupra la frina si acolo zice ca cica amindoi , acuma sincer nu prea as vedea la ce amindoua ca daca o las pe cric sta inclinata si se scurge tot prin stinga apropo ce ulei folosesti? Mesaj completat aha acum am inteles ca m-am uitat pe manualul de reapratie si imi apre acele 3 suruburi ptr filtru de ulei dupa dreapta cel din cadru si cel de golire a carterului dupa stanga , cel care ziceam eu dupa dreapta e ptr alceva , acolo zice ''ulei de a verifica cui '' apropo ce ulei folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Motul 5100 10w40 schimb recomandat la 3000 , schimb filtru recomandat la 6000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Motul 5100 10w40 schimb recomandat la 3000 , schimb filtru recomandat la 6000 aha am inteles si filtru de aer se schimba tot asa ? sau la fiecare schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 @GEORGIAN: Fa si tu rost de un manual si respecta-l. Omu ti-a zis bine acolo, dar toate se gasesc intr-un manual de utilizare. Referitor la placutele de frana, toate modelele intre 88 si 97 au un tip de placute si toate cele din 97 pana in '03, alt tip. Multi producatori sunt pur si simplu idioti, si te trezesti ca ai comandat pt model 95 si iti ivn pentru model 97+. Testat. Cel mai sanatos? Te duci la magazinu de unde cumperi si le ceri pt motorul tau. Daca esti in dubii, indiferent ce model de Domi ai, ceri pt model 99 (daca ai frane Brembo) sau model 92 (daca ai frane Nissin). Imposibil sa faca atunci confuzie baietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salutare, am Dominatorul de un an si ceva si a sosit vremea sa schimb placutele de frana, acum problema e ca nu stiu ce marca sa pun si nu stiu ce coduri au sa caut la preturi eventual comanda pe net, putin ajutor va rog. P.S. Dominator72 sper ca ai reusit sa-l rezolvi pe colegul si ai ajuns acasa cu bine. Eu am pus anul trecut pe spate placute SBS. Anul asta, inainte sa vin in Orsova, am pus tot SBS si pe fata. Sunt foarte multumit de ele. Pe cele de pe spate nu mai stiu cati bani am dat, insa joia trecuta am platit 102 lei pe setul pentru fata. Pe de alta parte, iti multumesc pentru sprijinul acordat in fata sclupturii lui Decebal de pe malul Dunarii N-a (mai) fost nevoie sa apelez la amicul tau din Resita. Cu 200 de kilometrii in plus, prietenul care l-a insotit pe prietenul care a facut nefericita pana a reusit sa achiztioneze (din Lugoj) o camera, fapt care a salvat situatia relativ neplacuta. In Apuseni, al vara, ai bere rece de la mine Dodomotox si Silviu vor da gratarul P.S. 1 Sub nicio forma sa nu pui Ferodo, ca arunci efectiv banii pe fereastra. P.S. 2 Te-am filmat (intamplator, ce-i drept) cand traversai podul de langa statuie (la aproximativ 45 de minute dupa ce ne-am cunoscut, eu venind din sens opus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 aha am inteles si filtru de aer se schimba tot asa ? sau la fiecare schimb? mai dar eu ti-am trimis manualul. la sectiunea 3 pe primele pagini ai un tabel acolo scrie tot ce trebuie facut si cat de des. am si eu o intrebare melcul de la cablu de km trebuie sa il desfac si sa il ung periodic? daca da, cat de des? e complicat sau doar desfac surubul din dreptul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salut, Cand am vazut Dominator trecand pe trecerea de pietoni am zis ca nu-i de bine ) Ma bucur ca s-a intamplat totusi aproape de casa. Decat la mama naibii pe drum... Salutare. As vrea sa multumesc aici persoanei care s-a oprit sa ma ajute astazi cand m-a vazut impingand de zor la dominatorul meu cu lantul rupt. Multumesc aici pt ca este si el posesor de dominator si nervos si grabit ca intarzii la serviciu am si uitat sa facem cunostinta. Despre lant pot sa spun ca s-a rupt la 2km dupa ce am plecat de acasa, la demarajul de la semafor(nu plec pe-o roata...stati linisitit) dupa ce asta noapte m-am intors dintr-o tura de 800 de km din dobrogea. Ce noroc am avut ca nu s-a rupt prin pustiu.... Spor maxim tuturor! Mesaj completat Eu am pe '97 Lucas-uri MCB671 pe fata si MCB672LF pe spate. @GEORGIAN: Fa si tu rost de un manual si respecta-l. Omu ti-a zis bine acolo, dar toate se gasesc intr-un manual de utilizare. Referitor la placutele de frana, toate modelele intre 88 si 97 au un tip de placute si toate cele din 97 pana in '03, alt tip. Multi producatori sunt pur si simplu idioti, si te trezesti ca ai comandat pt model 95 si iti ivn pentru model 97+. Testat. Cel mai sanatos? Te duci la magazinu de unde cumperi si le ceri pt motorul tau. Daca esti in dubii, indiferent ce model de Domi ai, ceri pt model 99 (daca ai frane Brembo) sau model 92 (daca ai frane Nissin). Imposibil sa faca atunci confuzie baietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 am inteles am sa studiez bine manualu Mesaj completat mai dar eu ti-am trimis manualul. la sectiunea 3 pe primele pagini ai un tabel acolo scrie tot ce trebuie facut si cat de des. drept sa iti spun nu prea am timp de manual si la cat ai scris mai sus puteai spune simplu ca se schimba filtru sau nu , dar in fine multumesc ptr manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) drept sa iti spun nu prea am timp de manual si la cat ai scris mai sus puteai spune simplu ca se schimba filtru sau nu , dar in fine multumesc ptr manual Dar tu crezi ca eu am timp sa consult manualul in locul tau? Hai sa fim civilizati si sa nu presupunem ca ceilalti sunt mai fraieri decat noi cand scriem pe un forum, ok? ...da-ti interesul catusi de putin si crede-ma ca te ajut cu cea mai mare placere. Editat Mai 4, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Dar tu crezi ca eu am timp sa consult manualul in locul tau? Hai sa fim civilizati si sa nu presupunem ca ceilalti sunt mai fraieri decat noi cand scriem pe un forum, ok? ...da-ti interesul catusi de putin si crede-ma ca te ajut cu cea mai mare placere. nici decum nu am gandit ca sunt mai fraieri ca si eu scriu si ajut pe cine pot cu ce stiu, dar nu cred ca a fost o intrebare stupida cu filtru de aer , ca am intilnit altele pe forum mai stupide si am raspuns omului cu ce stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Motul 5100 10w40 schimb recomandat la 3000 , schimb filtru recomandat la 6000 sau Castrol teilsynthetisch Grand Prix 10w40 4 T, sau Motorex Synthetic performance T Top speed 10w40 alea ce le-ai scris mobil1, p... si mai era una, nu am auzit pe nimeni sa foloseasca. poate la gatit Mesaj completat conteaza mai mult cand si cum pui frana decat ce si de care ai placutele. Sebi trebuia sa merg pana la timisoara ca acolo daca nu gaseam camera libera macar o gagica libera tot gaseam...acolo e miezul din lapte:) Mesaj completat ce si de care ai placutele...ce am stat a spune... in apuseni facem gratarul cel mai afumat din istorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Eu merg pe un ulei ceva mai gros. Un w50, un w60, care sa reziste la temperaturile mari la care functioneaza un air-cooled. Parerea mea. Eu am placute la moto si masina TRW, scumpe si bune, bune cel putin pt nebunia mea legata de siguranta in trafic. La fel ca si furtunul racing [da, stiu ca franele nu sunt totul, nu sariti pe mine] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.