phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) pai din ce am googalit eu reiese ca mai bine iau heidenau k60 pt ca un continental conti escape e cam dublu la pret (sau poate nu am gasit eu site-urile potrivite) daca stii ceva site unde sa gasesc pret eventual sa compar... pe ansamblu, sunteti multumiti de heidenau k60? pe asfalt merge ok? se pot lua curbe bine? daca te apleci nu aluneca aiurea? etc... pe asfalt ud ce stie? de offroad nici nu stiu ce sa intreb.... daca voi ziceti ca e ok, si merge la ceva soft e perfect Editat Iunie 20, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Eu mi-am polizat scaritzele bine de tot cu K60uri... si cu pasager si bagaje, si solo. Ba chiar si prin Bucuresti la un viraj mai strans. Pe ud, am facut valea oltului la vreo 70-90 la ora fara probleme. Se comporta foarte bine gumele, chiar in si in teren accidentat. Eu unul zic k merita banii. As incerca un Metzler Karoo, pt mine, ca sa vad daca e doar efectul placebo sau chiar sunt asa bune K60urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 bun, mersi de raspunsuri:) deci inainte de dominatoriada trebuie sa imi procur un exemplar pe spate pe tine in special vroiam sa te intreb... legat de transmisie, ai ceva pinion mai mic pe spate, parca 43, pe fata cat ai? cum se comporta mobra si cam la ce viteza se simte bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 io sunt fan bridgestone trail wing. se uzeaza greu si au aderenta pe ud cat si pe uscat. merg bine si pe piatra si pe asfalt. dar nu sunt ieftine deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 io sunt fan bridgestone trail wing. se uzeaza greu si au aderenta pe ud cat si pe uscat. merg bine si pe piatra si pe asfalt. dar nu sunt ieftine deloc. pai ma gandesc ca la un moment dat cand platesti mai mult chiar primesti mai mult; dar nu as avea foarte multi bani de dat pe gume... ma intereseaza sa fie ok, si daca nu tin ca la masina ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) pe tine in special vroiam sa te intreb... legat de transmisie, ai ceva pinion mai mic pe spate, parca 43, pe fata cat ai? cum se comporta mobra si cam la ce viteza se simte bine? 15 fatza. Spate am 43, 45 si 46. Cu 46 era cea mai sprintena. Cu 43 e ceva mai lenesa dar se simte mai bine la drum intins. Am apucat sa merg foarte putin cu 43ul. Acum am 46 din nou, pentru ca nu mai scot mobra in afara orasului. PS: E incredibil cat de proaste sunt franele la domi Editat Iunie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 15 fatza. Spate am 43, 45 si 46. Cu 46 era cea mai sprintena. Cu 43 e ceva mai lenesa dar se simte mai bine la drum intins. Am apucat sa merg foarte putin cu 43ul. Acum am 46 din nou, pentru ca nu mai scot mobra in afara orasului. PS: E incredibil cat de proaste sunt franele la domi de ce zici ca sunt proaste franele ? e adevarat ca si eu am patit sa cedeze, cand am franat brusc de la 130 la ora cu pasager in spate. practic eu apasam pe frana dar parca aluneca... cred ca depinde foarte mult de placutele de frana pe care le ai. in conditii normale chiar mi se par ok franele... stiu ca era bine sa fie 2 discuri pe fata etc..dar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 nu-l lua in seama, el compara acum franele de pe domi cu furtune imbatranite cu alea de locomotiva bmw cu abs care mai are si telelever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) nu-l lua in seama, el compara acum franele de pe domi cu furtune imbatranite cu alea de locomotiva bmw cu abs care mai are si telelever. Sa te vad io cum franezi tu cu freewindu de la 130 la ora cu pasagera din dotare Eu stiu cum e de la 90-100 la ora sau peste cu dominatoru incarcat cu bagaje si pasagera. Daca intr-adevar vrei sa opresti... not funny! Editat Iunie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Pai io cand vreau sa opresc nu merg cu 130. Glumesc, evident. Cand se lasa rau de regula franez pana la limita la care simt cauciucul ca incepe sa chitaie. Pana acum n-am avut ocazia sa simt discul de frana ca dat cu ulei decat pe spate, dupa ce-a mers soata cu piciorul pe pedala mai multa vreme. Ideea e ca franele de domi nu nu pot fi comparate cu cele de pe vaca aia mare a ta. Dar daca-s intretinute cum trebuie, fac fata cu brio solicitarilor. Adica sa ai: furtune bune, care nu se umfla cand strangi frana. discuri cu uzura rezonabila placute de frana inca "necoapte" etrieri curatati sa nu-ti tina placuletele usor apasate pe discuri tot timpul. lichid de frana corespunzator. LE> prefer placutele de frana "organice"- le halesc de 2 ori mai repede decat pe cele sinterizate dar se "lipesc" mai bine de disc Editat Iunie 21, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Da, inteleg ce zici si sunt total de acord. Insa odata ce am un termen de comparatie, incep sa vad limitarile franelor de pe domi. Raman la concluzia mea: sub 80 la ora franele sunt adecvate. Peste, se simte nevoie de mai mult. Am mers 12000km cu nebunia asta de motor si mi s-a parut ca franeaza ok. Pana am tras o fuga cu un hornet, cu un TDM si apoi cu trolei-tancul meu (cu asta fugi de vreo 2000km). Si mai e ceva: eu am avut si un accident "datorita" franelor "bune" de pe domi. In alta ordine de idei: cand vor fi bani, 200e un disc de 320 cu adaptor la pachet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Insa odata ce am un termen de comparatie, incep sa vad limitarile franelor de pe domi. Nu-s neaparat limitari ale franelor pe cat sunt limitari ale intregului agregat. Atata timp cat maneta e ferma si intervine scartaitul rotii pe asfalt, se poate spune ca frana are randament maxim. Dar intervin alti factori - suspensia moale, centrul de greutate ridicat, profilul anvelopei, uzura ei, sentimentul de (ne)siguranta al pilotului fata de comportamentul motorului la asemenea solicitari. Pe orice sportiva sau rutiera te vei simti mai in siguranta la o franare pe asfalt, decat pe orice enduro si invers - pe orice enduro te vei simti mai ok in afara drumului decat pe orice rutiera. Teleleverul nu intra in discutie, e caz separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Hai mai Swichule ca ne innebunesti de cap...zi dumneata ce trebuie sa facem si ce motoare sa ne luam ca sa ne simtim si noi bine 300 km pe asfalt si 50 km pe drum forestier? Hai noroc! Glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 un TDM cu suspensiile inmuiate si cu karoo T pe spate si k60 pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 un TDM cu suspensiile inmuiate si cu karoo T pe spate si k60 pe fata inmuiate? nu e bine sa fie moale si nici Domi nu vobleaza singur cum face un TDM:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 inmuiate? nu e bine sa fie moale si nici Domi nu vobleaza singur cum face un TDM:) pai stai asa vrei sa mergi pe off-road cu suspensii de sportiva??? cand zici vobleaza la ce conditii te gandesti?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 un TDM cu suspensiile inmuiate si cu karoo T pe spate si k60 pe fata Cine nu crede, facem o calatorie impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Iote ce se strange gasca acilea. No apai daca tot postati acilea, hai la o beuta mica, mare Si tu bulinule, si tu cavalere, si tu roachere La sighiu, sa-l avm pe maestru dodomotax sa ne aleaga trasee de soft-enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 bah tu n-ai venit la mine sa bem o bere un week-end si vrei sa ma aburesti pe mine cu drumuri pana la sibiu =)) off-road o sa fac la anu, anu asta ma conserv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 bah tu n-ai venit la mine sa bem o bere un week-end si vrei sa ma aburesti pe mine cu drumuri pana la sibiu =)) off-road o sa fac la anu, anu asta ma conserv Stiu, stiu, mi-am luat multe injuraturi pt weenedu asta Ma revansez eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 vad ca se vorbeste de suspensii...cu ocazia asta intreb (din nou) despre furca de la domi. la al meu dominator parca are o treapta; cand ma las pe ea putin, nu se lasa, daca ma las mai tare atunci isi da drumul mai brusc. iar daca o misc incet mi se pare ca fuctioneaza in mici trepte... ce sa fie? asa-i modelu'? sau ar trebui sa schimb uleiul? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) vad ca se vorbeste de suspensii...cu ocazia asta intreb (din nou) despre furca de la domi.la al meu dominator parca are o treapta; cand ma las pe ea putin, nu se lasa, daca ma las mai tare atunci isi da drumul mai brusc. iar daca o misc incet mi se pare ca fuctioneaza in mici trepte... ce sa fie? asa-i modelu'? sau ar trebui sa schimb uleiul? numai bine Daca 'agata' e posibil sa nu fie 100% drepte jambele. Sau sa nu fie aliniata furca (sta jugu stramb cand mergi drept). Editat Iunie 22, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Daca 'agata' e posibil sa nu fie 100% drepte jambele. Sau sa nu fie aliniata furca (sta jugu stramb cand mergi drept). pai in mers nu se simte absolut nimic; pe loc daca apas mai tare merge bine nu se simte nimic. doar cand o comprim foarte incet se simte asa; jugul e drept. aaa..si mi se pare ca e prea tare; se poate sa aiba prea mult ulei si de-aia sa faca asa? daca ma iau dupa manualul de service pt model 89-90 e ok sa schimb uleiul? deci aceeasi cantitate, etc? si sa pun ATF (ulei de transmisie automata) asa cum scrie in manual? si acum pt ca m-am uitat inca odata pe manual... trebuie sa desfac chiar tot ce zic ei acolo ca sa ajung la ulei? Editat Iunie 22, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Mergi linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 baietii!!! eu ma refeream la altceva sa nu stati cu ea moale!!! niciodata. nici macar la enduro:). pai nu vobleaza cand e moale??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.