Dan_Dumitrescu Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) Ok...deci am mai dat troaca de asfalt... M-am saturat sa tot schimb manete de ambreiaj (a 2-a so far) si vreau sa ii pun crash-bar si handguard-uri (cu astea ma descurc eu)... are cineva idee de unde pot sa cumpar asa ceva si cum pot sa o prind? Editat Iunie 15, 2008 de Dan_Dumitrescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 16, 2008 Autor Share Postat Iunie 16, 2008 Handguarduri gasesti la magazinul din Cotroceni , cu sau fara ramforsare din aluminiu. Protectii laterale vezi la louis. Cand mai pui maneta noua, da-i o gaura langa bumb sau fa-i o crestatura cu flexul pana la jumate din carnita , in caz ca o mai scapi jos sa se rupa de acolo si sa mai ramai cu maneta utila. Ar ajuta si niste capete de ghidon, protejeaza manetele la cazaturi . Pt problema de la posturile de mai sus, verificati flansa de admisie prima daca moare inexplicabil la relanti si in ture joase( dupa cum s-a mai discutat, crapa in partea de jos). Daca se opreste in mers inexplicabil si porneste dupa aia numai cand vrea ea, cel mai probabil e CDI-ul. S-a mai vorbit si de asta, te prinzi usor daca mai da sau nu scanteie in timp ce dai la demaror, daca tresare acul de la turometru e ok, daca nu tresare --> nema scanteie. Solutia la 90% din cazuri e simpla, se decupeaza plasticul pe CDI fix un patratel in spatele mufei, se indeparteaza un start subtire de rasina pana ajungi la placa ( fara sa intrerupi circuite! ), se refac cele 6 lipituri de la contactele mufei. Astea se "racesc" de la viratiile transmise de legatura de fire la mufa. Se sigileaza inapoi cu rasina,ceara, lipici de pistol sau orice altceva INAFARA DE SILICON pentru ca acidul acetic din el mananca fludorul din lipituri . SPOR !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) si-a montat cineva accesorii de pe louis.de? ma uitam la crash-baruri (STURZBUEGEL) si la indicatoare de temperatura pentru ulei. protectii latelare: articolul 10023916 STURZBUEGEL SW MO-TECH pentru FMX 650, culoare SCHWARZ pentru HONDA FMX 650 (RD12) la 99,95 euro articolul 10023336 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER NX 650, BJ. 95-, culoare SCHWARZ pentru HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) la 134,95 euro vroiam sa va intreb daca si-a luat cineva (si considera util) un indicator de temperatura al uleiului (ma gandesc ca un la un motor racit pe aer acesta ar fi un indicator al supraincalzirii, evitand astfel printr-o pauza "de racire" o "prajire" a uleiului - deci alterarea calitatilor acestuia de lubrifiere): 10034145 RR-OELTEMP.DIREKTANZEIGER - HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) & HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) 59,95 euro 10034209 RR-OELTEMP.DIREKTANZEIGER - HONDA XL600RM-LM/NX650-94 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) 59,95 euro Editat Iunie 18, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salut, Stie cineva unde pot gasi un parbriz pentru Domi? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 cine stie de unde pot cumpara piese pentru Domi ?? un site , magazin , orice . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 vroiam sa va intreb daca si-a luat cineva (si considera util) un indicator de temperatura al uleiului (ma gandesc ca un la un motor racit pe aer acesta ar fi un indicator al supraincalzirii, evitand astfel printr-o pauza "de racire" o "prajire" a uleiului - deci alterarea calitatilor acestuia de lubrifiere): N-ai cum s-o incingi tu prin Bucuresti (chit ca sunt 40 de grade) in asa hal incat sa "rupa uleiul". Daca o footeai la greu prin paduri mai ziceam. E totusi Honda nu Nipru. Filtre de ulei gasesti cate vrei la http://www.promotorinternational.ro, Aleea Tibles, in Crangasi. Si bujii. Si placute de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 cine stie de unde pot cumpara piese pentru Domi ?? un site , magazin , orice . mersi www.louis.de, dar e mai mult pentru accesorii si cred ca poti sa le comanzi si din Tm. si-a montat cineva accesorii de pe louis.de? ma uitam la crash-baruri (STURZBUEGEL) si la indicatoare de temperatura pentru ulei. protectii latelare: articolul 10023916 STURZBUEGEL SW MO-TECH pentru FMX 650, culoare SCHWARZ pentru HONDA FMX 650 (RD12) la 99,95 euro articolul 10023336 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER NX 650, BJ. 95-, culoare SCHWARZ pentru HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) la 134,95 euro vroiam sa va intreb daca si-a luat cineva (si considera util) un indicator de temperatura al uleiului (ma gandesc ca un la un motor racit pe aer acesta ar fi un indicator al supraincalzirii, evitand astfel printr-o pauza "de racire" o "prajire" a uleiului - deci alterarea calitatilor acestuia de lubrifiere): 10034145 RR-OELTEMP.DIREKTANZEIGER - HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) & HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) 59,95 euro 10034209 RR-OELTEMP.DIREKTANZEIGER - HONDA XL600RM-LM/NX650-94 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) 59,95 euro Salut, Referitor la indicatorul de temperatura, cred ca nu este util, doar de design daca vrei neaparat. Costa mult si cum spunea cineva aici nu se prajeste uleiul asa de usor, atunci probabil avea radiator si nu racire pe aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 a modificat careva aripa de pe fata? vreau sa ii pun una gen cross, stiti pe undeva una ratacita (SH la un pret rezonabil), poate si un suport de prins pe furca (deja cer prea mult) voi ce modificari ati facut la mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) a modificat careva aripa de pe fata? vreau sa ii pun una gen cross, stiti pe undeva una ratacita (SH la un pret rezonabil), poate si un suport de prins pe furca (deja cer prea mult) voi ce modificari ati facut la mobra? Eu n-am modificat nimic, desi am vrut. De fapt, i-am pus filtru de aer sport (K&N), si asta dupa ce ma cam obisnuisem cu mobra, deja mi se parea ca nu mai trage etc etc... Ei bine, dupa ce i-am pus filtrul sport, parca era alta mobra, a inceput fata sa traga de rupe, nu alta! In primul rand am vrut sa-i pun goarne pneumatice (ca la camioane). Deh, incercand sa compensez tobele stoc, la care n-am de gand sa umblu. Zis si facut: mi-am luat un set cu 3 goarne si-o pompa, am ajuns frumos acasa si zic "hai ca acu' i-acu"... Si asa a fost: n-a fost chip sa gasesc loc nici macar pentru pompa (seamana cu o bobina de inductie auto, numai ca-i putin mai mica), ce sa mai vorbim de goarne... Asa ca p-asta am lasat-o balta. Mai departe, am zis ca vreau sa-i pun doua proiectoare pe furca, insa inca nu am gasit un model de proiectoare mici si finutze, ca sa nu pun lampi de locomotiva. Asta ramane in curs de cercetare in continuare. In afara de asta, vreau sa-i pun un bi-xenon, ca se merita. Insa nu sunt sigur ce fel de bec e pus din fabrica, stie cineva? (ca sa nu ma apuc sa umblu la el, ca mi-e asa o silaaaa... ) Si parbriz, dar nu gasesc Nu i-as umbla la aripa din fata, ca protejeaza atat de bine (inclusiv bujia). Editat Iunie 25, 2008 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 *Dominator72 poza din avatarul tau se potriveste la avatarul meu proiectoare pe furca eu nu te sfatuiesc - sunt bune numai daca o ti pentru ture in oras (fara cazaturi pe aratura) aripa pe fata m-am saturat sa o tot dau jos la fiecare namol mai lipicios pe care il trec, asa ca m-am hotarat sa ii pun o aripa de la un ktm sau ce s-ar potrivi inca nu m-am apucat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 aripa pe fata m-am saturat sa o tot dau jos la fiecare namol mai lipicios pe care il trec, asa ca m-am hotarat sa ii pun o aripa de la un ktm sau ce s-ar potrivi inca nu m-am apucat Sau de Suzuki DR 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 *Dominator72 poza din avatarul tau se potriveste la avatarul meu Nu se potriveste, deoarece calutzul in cauza e de calarie (competitzie), nu "trapas" proiectoare pe furca eu nu te sfatuiesc - sunt bune numai daca o ti pentru ture in oras (fara cazaturi pe aratura) Asta poate fi adevarat, desi la toate trantele pe care le-am luat pe camp, am reusit s-o pun jos direct pe ghidon. Dar observatia e buna, ca daca ajung sa-i pun, poate folosesc un sistem care sa-mi permita sa le dau jos usor. Dar mai intai o sa-i pun xenon, sa vad cum se modifica vizibilitatea noaptea, si-apoi ma gandesc si la proiectoare. Merci de sfat, oricum. Apropos de namoale, pietre si coclauri: intre 5 si 12 iulie e foarte posibil sa se organizeze o plecare in Piatra Craiului. E cineva interesat? Cei care nu pot lipsi o saptamana, sunt bineveniti si pe perioade mai scurte in intervalul mentionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Eu n-am modificat nimic, desi am vrut. De fapt, i-am pus filtru de aer sport (K&N), si asta dupa ce ma cam obisnuisem cu mobra, deja mi se parea ca nu mai trage etc etc... Ei bine, dupa ce i-am pus filtrul sport, parca era alta mobra, a inceput fata sa traga de rupe, nu alta! In primul rand am vrut sa-i pun goarne pneumatice (ca la camioane). Deh, incercand sa compensez tobele stoc, la care n-am de gand sa umblu. Zis si facut: mi-am luat un set cu 3 goarne si-o pompa, am ajuns frumos acasa si zic "hai ca acu' i-acu"... Si asa a fost: n-a fost chip sa gasesc loc nici macar pentru pompa (seamana cu o bobina de inductie auto, numai ca-i putin mai mica), ce sa mai vorbim de goarne... Asa ca p-asta am lasat-o balta. Mai departe, am zis ca vreau sa-i pun doua proiectoare pe furca, insa inca nu am gasit un model de proiectoare mici si finutze, ca sa nu pun lampi de locomotiva. Asta ramane in curs de cercetare in continuare. In afara de asta, vreau sa-i pun un bi-xenon, ca se merita. Insa nu sunt sigur ce fel de bec e pus din fabrica, stie cineva? (ca sa nu ma apuc sa umblu la el, ca mi-e asa o silaaaa... ) Si parbriz, dar nu gasesc Nu i-as umbla la aripa din fata, ca protejeaza atat de bine (inclusiv bujia). Saltu, Poti sa-mi spui si mie ce tip de filtru K&N ai pus, si de unde l-ai comandat? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Saltu, Poti sa-mi spui si mie ce tip de filtru K&N ai pus, si de unde l-ai comandat? Merci Salut, Ti-am trimis PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_Dumitrescu Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Aripa fata (desi nu stiu daca se potriveste) au la KTM, la fabuloasa suma de 100 ron daca nu ma insel... la banii astia poti sa ii faci tu prinderile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) a avut cineva vreo "idee" cu asa ceva? Editat Iunie 28, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Weekend sau saptamana in Piatra Craiului - Plaiul Foii (5-11 iulie 2008) Salut! Pentru cei interesati de plimbarica la munte (cu cortul) iata mai multe detalii /index.php?showtopic=221044 Eu ma bag! Din cate am inteles, pana acum in gasca exista Honda Dominator si Suzuki DR. Am inteles ca drumul este accesibil pentru orice fel de motor, inclusiv vitezane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Salut!Tocmai mi-am luat si eu Dominator.Ma ajuta si pe mine cineva cu un manual?Nu stiu nici cati litri de ulei sa-i bag.Fab. 99.Multumesc! Weekend sau saptamana in Piatra Craiului - Plaiul Foii (5-11 iulie 2008) Salut! Pentru cei interesati de plimbarica la munte (cu cortul) iata mai multe detalii /index.php?showtopic=221044 Eu ma bag! Din cate am inteles, pana acum in gasca exista Honda Dominator si Suzuki DR. Am inteles ca drumul este accesibil pentru orice fel de motor, inclusiv vitezane. Suna-ma te rog la 0740348967.Vreau cate ceva pentru Domi al meu.Ulei,filtre,bujie si altele.Multumesc! Salut!Tocmai mi-am luat si eu Dominator.Ma ajuta si pe mine cineva cu un manual?Nu stiu nici cati litri de ulei sa-i bag.Fab. 99.Multumesc! Suna-ma te rog la 0740348967.Vreau cate ceva pentru Domi al meu.Ulei,filtre,bujie si altele.Multumesc! Mesajul este pentru Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salut!Tocmai mi-am luat si eu Dominator.Ma ajuta si pe mine cineva cu un manual?Nu stiu nici cati litri de ulei sa-i bag.Fab. 99.Multumesc! Suna-ma te rog la 0740348967.Vreau cate ceva pentru Domi al meu.Ulei,filtre,bujie si altele.Multumesc! Mesajul este pentru Dominator72 Salut, Ai aici cam tot ce iti trebuie despre dominator 650. http://rapidshare.com/files/126721553/domi_manuals.zip.html Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Apropos... voua cam cat ulei va mananca DOmi intre 2 schimburi (3000 km)... cat completati pe parcurs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 cat trebuie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Apropos... voua cam cat ulei va mananca DOmi intre 2 schimburi (3000 km)... cat completati pe parcurs? Eu schimb la 2500km, ca deja am depasit 40000km. Ca sa pot sa-ti raspund la intrebare, am fost la motoreta, am masurat nivelul, am completat cu aprox. 400ml, pe care i-a papat in 1800km. Ceea ce inseamna un consum de aproximativ 222ml / 1000 km. Eu zic ca e bine. Dar depinde si de stilul de condus. De exemplu eu nu prea mai depasesc - cel putin in oras - 4000 ture/min. Afara, merg cu maxim 5000-5300 ture/min (intr-a V-a, bineinteles). Rareori si cu totul accidental o mai duc spre 8000... Salut!Tocmai mi-am luat si eu Dominator.Ma ajuta si pe mine cineva cu un manual?Nu stiu nici cati litri de ulei sa-i bag.Fab. 99.Multumesc! Suna-ma te rog la 0740348967.Vreau cate ceva pentru Domi al meu.Ulei,filtre,bujie si altele.Multumesc! Mesajul este pentru Dominator72 Ti-am trimis SMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Apropos... voua cam cat ulei va mananca DOmi intre 2 schimburi (3000 km)... cat completati pe parcurs? depinde de cat de turat mergi, de cat de vascos e uleiul , de cat de incins e motorul, de uzura ghidurilor de supapa, de starea segmentilor... citisem pe undeva pe net ca unele domi-uri mai obosite ar putea manca si un 1L intre schimburi. si eu merg cu motorul la 4000 rpm. am vazut ca acolo suna el bine, acolo ii place lui sa traga. niciodata sub 2500 ca incepe sa "traga" de lant, nici la 7-8000 ca vibratiile duc la distrgerea cartilajelor articulare... just my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) Nu conteaza cat mananca daca nu da cu fum alb. De nou poate sa manance 150 de ml la 1000 de km. Media este de 300 - 400ml la 100 de km din cate am vazut eu la monocilindrele astea 650 de enduro care au intre 35 - 60.000 de km in varii conditii de drum (sau langa drum ). Poate sa consume pana la 1L la mia de km vorba cuiva care a scris mai sus, n-are nici pe dreaq ca se unge puternic in cap. Editat Iulie 5, 2008 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) Stiti cumva daca culbutorii sunt la fel la o honda xl600r pd03 cu cei de dominator de 650? Am un xl 600r si am un culbutor rupt si saraca esapeaza pe una si cele 2 tevi. Culbutorul fiind rupt nu are cine sa apese pe supapa ca sa se deschida sa lase gazele afara..... am vazut ca motoarele arata la fel pe dinafara si cum speranta moare ultima ma gandeam ca s-or potrivi.Aveti idee? Editat Iulie 5, 2008 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.