Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

si-a montat cineva accesorii de pe louis.de? ma uitam la crash-baruri (STURZBUEGEL) si la indicatoare de temperatura pentru ulei.

 

protectii latelare:

 

articolul 10023916 STURZBUEGEL SW MO-TECH pentru FMX 650, culoare SCHWARZ pentru HONDA FMX 650 (RD12) la 99,95 euro

 

articolul 10023336 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER NX 650, BJ. 95-, culoare SCHWARZ pentru HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) la 134,95 euro

 

 

 

vroiam sa va intreb daca si-a luat cineva (si considera util) un indicator de temperatura al uleiului (ma gandesc ca un la un motor racit pe aer acesta ar fi un indicator al supraincalzirii, evitand astfel printr-o pauza "de racire" o "prajire" a uleiului - deci alterarea calitatilor acestuia de lubrifiere):

 

10034145 RR-OELTEMP.DIREKTANZEIGER - HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) & HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) 59,95 euro

 

10034209 RR-OELTEMP.DIREKTANZEIGER - HONDA XL600RM-LM/NX650-94 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) 59,95 euro

 

:D

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vroiam sa va intreb daca si-a luat cineva (si considera util) un indicator de temperatura al uleiului (ma gandesc ca un la un motor racit pe aer acesta ar fi un indicator al supraincalzirii, evitand astfel printr-o pauza "de racire" o "prajire" a uleiului - deci alterarea calitatilor acestuia de lubrifiere):

 

N-ai cum s-o incingi tu prin Bucuresti (chit ca sunt 40 de grade) in asa hal incat sa "rupa uleiul". Daca o footeai la greu prin paduri mai ziceam. E totusi Honda nu Nipru. :(

Filtre de ulei gasesti cate vrei la http://www.promotorinternational.ro, Aleea Tibles, in Crangasi. Si bujii. Si placute de frana.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie de unde pot cumpara piese pentru Domi ??

 

un site , magazin , orice . mersi

 

www.louis.de, dar e mai mult pentru accesorii si cred ca poti sa le comanzi si din Tm.

 

si-a montat cineva accesorii de pe louis.de? ma uitam la crash-baruri (STURZBUEGEL) si la indicatoare de temperatura pentru ulei.

 

protectii latelare:

 

articolul 10023916 STURZBUEGEL SW MO-TECH pentru FMX 650, culoare SCHWARZ pentru HONDA FMX 650 (RD12) la 99,95 euro

 

articolul 10023336 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER NX 650, BJ. 95-, culoare SCHWARZ pentru HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) la 134,95 euro

 

 

 

vroiam sa va intreb daca si-a luat cineva (si considera util) un indicator de temperatura al uleiului (ma gandesc ca un la un motor racit pe aer acesta ar fi un indicator al supraincalzirii, evitand astfel printr-o pauza "de racire" o "prajire" a uleiului - deci alterarea calitatilor acestuia de lubrifiere):

 

10034145 RR-OELTEMP.DIREKTANZEIGER - HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) & HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) 59,95 euro

 

10034209 RR-OELTEMP.DIREKTANZEIGER - HONDA XL600RM-LM/NX650-94 HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) 59,95 euro

 

:crack:

 

Salut,

 

Referitor la indicatorul de temperatura, cred ca nu este util, doar de design daca vrei neaparat. Costa mult si cum spunea cineva aici nu se prajeste uleiul asa de usor, atunci probabil avea radiator si nu racire pe aer.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a modificat careva aripa de pe fata?

 

vreau sa ii pun una gen cross, stiti pe undeva una ratacita (SH la un pret rezonabil), poate si un suport de prins pe furca (deja cer prea mult)

 

voi ce modificari ati facut la mobra?

Eu n-am modificat nimic, desi am vrut. :) De fapt, i-am pus filtru de aer sport (K&N), si asta dupa ce ma cam obisnuisem cu mobra, deja mi se parea ca nu mai trage etc etc... Ei bine, dupa ce i-am pus filtrul sport, parca era alta mobra, a inceput fata sa traga de rupe, nu alta! :)

 

In primul rand am vrut sa-i pun goarne pneumatice (ca la camioane). Deh, incercand sa compensez tobele stoc, la care n-am de gand sa umblu. Zis si facut: mi-am luat un set cu 3 goarne si-o pompa, am ajuns frumos acasa si zic "hai ca acu' i-acu"... Si asa a fost: n-a fost chip sa gasesc loc nici macar pentru pompa (seamana cu o bobina de inductie auto, numai ca-i putin mai mica), ce sa mai vorbim de goarne... Asa ca p-asta am lasat-o balta.

 

Mai departe, am zis ca vreau sa-i pun doua proiectoare pe furca, insa inca nu am gasit un model de proiectoare mici si finutze, ca sa nu pun lampi de locomotiva. Asta ramane in curs de cercetare in continuare.

 

In afara de asta, vreau sa-i pun un bi-xenon, ca se merita. Insa nu sunt sigur ce fel de bec e pus din fabrica, stie cineva? (ca sa nu ma apuc sa umblu la el, ca mi-e asa o silaaaa... :) )

 

Si parbriz, dar nu gasesc :P

 

Nu i-as umbla la aripa din fata, ca protejeaza atat de bine (inclusiv bujia).

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*Dominator72 poza din avatarul tau se potriveste la avatarul meu :)

 

proiectoare pe furca eu nu te sfatuiesc - sunt bune numai daca o ti pentru ture in oras (fara cazaturi pe aratura)

 

aripa pe fata m-am saturat sa o tot dau jos la fiecare namol mai lipicios pe care il trec, asa ca m-am hotarat sa ii pun o aripa de la un ktm sau ce s-ar potrivi inca nu m-am apucat

 

DSC00046.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aripa pe fata m-am saturat sa o tot dau jos la fiecare namol mai lipicios pe care il trec, asa ca m-am hotarat sa ii pun o aripa de la un ktm sau ce s-ar potrivi inca nu m-am apucat

 

Sau de Suzuki DR 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*Dominator72 poza din avatarul tau se potriveste la avatarul meu :)

Nu se potriveste, deoarece calutzul in cauza e de calarie (competitzie), nu "trapas" :P

 

proiectoare pe furca eu nu te sfatuiesc - sunt bune numai daca o ti pentru ture in oras (fara cazaturi pe aratura)

Asta poate fi adevarat, desi la toate trantele pe care le-am luat pe camp, am reusit s-o pun jos direct pe ghidon. Dar observatia e buna, ca daca ajung sa-i pun, poate folosesc un sistem care sa-mi permita sa le dau jos usor. Dar mai intai o sa-i pun xenon, sa vad cum se modifica vizibilitatea noaptea, si-apoi ma gandesc si la proiectoare.

 

Merci de sfat, oricum.

 

Apropos de namoale, pietre si coclauri: intre 5 si 12 iulie e foarte posibil sa se organizeze o plecare in Piatra Craiului. E cineva interesat? Cei care nu pot lipsi o saptamana, sunt bineveniti si pe perioade mai scurte in intervalul mentionat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am modificat nimic, desi am vrut. :) De fapt, i-am pus filtru de aer sport (K&N), si asta dupa ce ma cam obisnuisem cu mobra, deja mi se parea ca nu mai trage etc etc... Ei bine, dupa ce i-am pus filtrul sport, parca era alta mobra, a inceput fata sa traga de rupe, nu alta! :)

 

In primul rand am vrut sa-i pun goarne pneumatice (ca la camioane). Deh, incercand sa compensez tobele stoc, la care n-am de gand sa umblu. Zis si facut: mi-am luat un set cu 3 goarne si-o pompa, am ajuns frumos acasa si zic "hai ca acu' i-acu"... Si asa a fost: n-a fost chip sa gasesc loc nici macar pentru pompa (seamana cu o bobina de inductie auto, numai ca-i putin mai mica), ce sa mai vorbim de goarne... Asa ca p-asta am lasat-o balta.

 

Mai departe, am zis ca vreau sa-i pun doua proiectoare pe furca, insa inca nu am gasit un model de proiectoare mici si finutze, ca sa nu pun lampi de locomotiva. Asta ramane in curs de cercetare in continuare.

 

In afara de asta, vreau sa-i pun un bi-xenon, ca se merita. Insa nu sunt sigur ce fel de bec e pus din fabrica, stie cineva? (ca sa nu ma apuc sa umblu la el, ca mi-e asa o silaaaa... :) )

 

Si parbriz, dar nu gasesc :P

 

Nu i-as umbla la aripa din fata, ca protejeaza atat de bine (inclusiv bujia).

 

Saltu,

 

Poti sa-mi spui si mie ce tip de filtru K&N ai pus, si de unde l-ai comandat?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekend sau saptamana in Piatra Craiului - Plaiul Foii (5-11 iulie 2008)

 

Salut! Pentru cei interesati de plimbarica la munte (cu cortul) iata mai multe detalii /index.php?showtopic=221044

 

Eu ma bag! :P Din cate am inteles, pana acum in gasca exista Honda Dominator si Suzuki DR. Am inteles ca drumul este accesibil pentru orice fel de motor, inclusiv vitezane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Tocmai mi-am luat si eu Dominator.Ma ajuta si pe mine cineva cu un manual?Nu stiu nici cati litri de ulei sa-i bag.Fab. 99.Multumesc!

 

Weekend sau saptamana in Piatra Craiului - Plaiul Foii (5-11 iulie 2008)

 

Salut! Pentru cei interesati de plimbarica la munte (cu cortul) iata mai multe detalii /index.php?showtopic=221044

 

Eu ma bag! :bigstar: Din cate am inteles, pana acum in gasca exista Honda Dominator si Suzuki DR. Am inteles ca drumul este accesibil pentru orice fel de motor, inclusiv vitezane.

Suna-ma te rog la 0740348967.Vreau cate ceva pentru Domi al meu.Ulei,filtre,bujie si altele.Multumesc!

 

Salut!Tocmai mi-am luat si eu Dominator.Ma ajuta si pe mine cineva cu un manual?Nu stiu nici cati litri de ulei sa-i bag.Fab. 99.Multumesc!

 

 

Suna-ma te rog la 0740348967.Vreau cate ceva pentru Domi al meu.Ulei,filtre,bujie si altele.Multumesc!

Mesajul este pentru Dominator72

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Tocmai mi-am luat si eu Dominator.Ma ajuta si pe mine cineva cu un manual?Nu stiu nici cati litri de ulei sa-i bag.Fab. 99.Multumesc!

 

 

Suna-ma te rog la 0740348967.Vreau cate ceva pentru Domi al meu.Ulei,filtre,bujie si altele.Multumesc!

 

 

Mesajul este pentru Dominator72

Salut,

 

Ai aici cam tot ce iti trebuie despre dominator 650.

 

http://rapidshare.com/files/126721553/domi_manuals.zip.html

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos... voua cam cat ulei va mananca DOmi intre 2 schimburi (3000 km)... cat completati pe parcurs?

Eu schimb la 2500km, ca deja am depasit 40000km. Ca sa pot sa-ti raspund la intrebare, am fost la motoreta, am masurat nivelul, am completat cu aprox. 400ml, pe care i-a papat in 1800km. Ceea ce inseamna un consum de aproximativ 222ml / 1000 km.

 

Eu zic ca e bine. Dar depinde si de stilul de condus. De exemplu eu nu prea mai depasesc - cel putin in oras - 4000 ture/min. Afara, merg cu maxim 5000-5300 ture/min (intr-a V-a, bineinteles). Rareori si cu totul accidental o mai duc spre 8000...

 

Salut!Tocmai mi-am luat si eu Dominator.Ma ajuta si pe mine cineva cu un manual?Nu stiu nici cati litri de ulei sa-i bag.Fab. 99.Multumesc!

 

 

Suna-ma te rog la 0740348967.Vreau cate ceva pentru Domi al meu.Ulei,filtre,bujie si altele.Multumesc!

 

 

Mesajul este pentru Dominator72

Ti-am trimis SMS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos... voua cam cat ulei va mananca DOmi intre 2 schimburi (3000 km)... cat completati pe parcurs?

 

 

depinde de cat de turat mergi, de cat de vascos e uleiul , de cat de incins e motorul, de uzura ghidurilor de supapa, de starea segmentilor... citisem pe undeva pe net ca unele domi-uri mai obosite ar putea manca si un 1L intre schimburi.

 

si eu merg cu motorul la 4000 rpm. am vazut ca acolo suna el bine, acolo ii place lui sa traga. niciodata sub 2500 ca incepe sa "traga" de lant, nici la 7-8000 ca vibratiile duc la distrgerea cartilajelor articulare... :bigstar:

 

just my 2 cents

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza cat mananca daca nu da cu fum alb. De nou poate sa manance 150 de ml la 1000 de km. Media este de 300 - 400ml la 100 de km din cate am vazut eu la monocilindrele astea 650 de enduro care au intre 35 - 60.000 de km in varii conditii de drum (sau langa drum :kiss: ).

Poate sa consume pana la 1L la mia de km vorba cuiva care a scris mai sus, n-are nici pe dreaq ca se unge puternic in cap.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva daca culbutorii sunt la fel la o honda xl600r pd03 cu cei de dominator de 650? Am un xl 600r si am un culbutor rupt si saraca esapeaza pe una si cele 2 tevi. Culbutorul fiind rupt nu are cine sa apese pe supapa ca sa se deschida sa lase gazele afara..... am vazut ca motoarele arata la fel pe dinafara si cum speranta moare ultima ma gandeam ca s-or potrivi.Aveti idee?

Editat de Taz XL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ar fi lukru fain... nu mai schimbi uleiul... doar completezi :blbl:))))))

 

 

 

Nu conteaza cat mananca daca nu da cu fum alb. De nou poate sa manance 150 de ml la 1000 de km. Media este de 300 - 400ml la 100 de km din cate am vazut eu la monocilindrele astea 650 de enduro care au intre 35 - 60.000 de km in varii conditii de drum (sau langa drum :burnout: ).

Poate sa consume pana la 1L la mia de km vorba cuiva care a scris mai sus, n-are nici pe dreaq ca se unge puternic in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noua problema.............daca citesti AXO help me

intrerupe in ture mari adica in a 2 a jumatate a plajei de ture

pana la 3500 merge bine ..porneste bine ca e facut motorul

suspectez cdi-ul

filtrul aer nou

bujii schimbate

ma gandesc si la fisa de la bujie dar nu am avut cum s-o schimb ca n-am alta la loc

care puteti dati cu diagnosticele

 

 

 

 

 

cu respect............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...