lucay Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Eu folosesc presiunea indicata in manual (in principiu, urc la 1.6 pe spate) si este absolut ok. Altii sunt mai "rai" si le umfla mai mult. Dar eu asa le-am folosit intotdeauna. uite ce a raspuns producatorul: "In our opinion, your mentioned air pressure is to low for street use. For this purpose we recommend 2,0 / 2,2 bar. For offroad use (rider only), the tyre pressure of 1,5 / 1,8bar is a good choice. Best regards Pierre Schäffer Leiter Vertrieb / Sales Manager Reifenwerk Heidenau GmbH & Co. Produktions KG" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 uite ce a raspuns producatorul: "In our opinion, your mentioned air pressure is to low for street use. For this purpose we recommend 2,0 / 2,2 bar. For offroad use (rider only), the tyre pressure of 1,5 / 1,8bar is a good choice. Best regards Pierre Schäffer Leiter Vertrieb / Sales Manager Reifenwerk Heidenau GmbH & Co. Produktions KG" E ceva diferenta. Ia sa incerc si eu asa... poate nu ma vars pe asfalt la prima frana pe linia de tramvai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) eu cam 2,1 ; 2,2 am pe spate si in fata cam 1,6. cam asa de cand am luat motoru la inceput am umflat asa pt ca mi s-a parut prea putin 1,5; iar apoi pt ca in fiecare zi cand ies cu motoru merg si singur, si merg si cu pasager(a) (cine stie, cunoaste ). deci e cam la mijloc; dar pot sa spun ca si singur daca este 2,2 presiunea in roata spate, cu k60 am aderenta super (evident fuge spatele daca franez cu fata tare si apas si frana pe spate putin, doar e aproape in aer roata) ps: domi a implinit ieri 35.000 km adica 4000 de cand l-am luat Editat Septembrie 15, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) La gume, 1.5 / 1.7 e standard pentru mine solo cu bagaje in drumuri dubioase. Cand o tai insa la drum intins, 1.7 cu 2.0 e norma. Daca am pasager, mai bag un 0.1-0.2 pe spate. @phreak -- La multi km, domnul meu! Editat Septembrie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 io am citit undeva ca trebuie 1,7 cu 2. De 30 mii km tot asa am mers. ori fara, ori cu un pasager, ori cu doi pasageri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) ASV Air Switching Valve PCV Positive Crankcase Ventilation valve Editat Septembrie 17, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Intrebare: ce ulei folositi pt telescoapele fata? ma refer in special la vascozitate dar si la marca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) Intrebare: ce ulei folositi pt telescoapele fata? ma refer in special la vascozitate dar si la marca Deci tu intrebai pe advrider? Baga ceva 10 de calitate. Sau ATF mai vascos. Editat Septembrie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 FOTO&VIDEO Intrunirea oficiala posesori Honda Dominator 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez P.S: de asemenea sunt in cautare de: - releu de semnalizare - releu de pornire - capacelul din imaginea atasata P.P.S: am scris mai devreme de o problema, murea la relanti, am banuit ca este flansa dintre carburator si pompa de benizna. int-adevar era crapata toata, am schimbat-o... diferenta enorma (asta ca sa nu scriu o gramada de randuri cu cat de mult consuma si cat de bine trage acum). cum imi dau seama daca am nevoie de o sincronizare la carburator? inca moare la relanti, cand se incinge, sper sa fie bobina de inductie... Va multumesc anticipat! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez P.S: de asemenea sunt in cautare de: - releu de semnalizare - releu de pornire - capacelul din imaginea atasata P.P.S: am scris mai devreme de o problema, murea la relanti, am banuit ca este flansa dintre carburator si pompa de benizna. int-adevar era crapata toata, am schimbat-o... diferenta enorma (asta ca sa nu scriu o gramada de randuri cu cat de mult consuma si cat de bine trage acum). cum imi dau seama daca am nevoie de o sincronizare la carburator? inca moare la relanti, cand se incinge, sper sa fie bobina de inductie... Va multumesc anticipat! Numai bine! In doua vorbe: la motocicletele cu un sigur carburator (cazul nostru, de exemplu), nu se pune problema de sincronizare (se sinconizeaza minim doua carburatoare). La al tau te poti gandi la o curatare, de exemplu. Dupa ce schimbi bobina de inductie, vezi daca mai ai probleme cu relantiul. Din ce an e motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Salutare tovarasi dominatoristi. Am o mare rugaminte: cine ma poate ajuta cu o bobina de inductie pt Domi? (a mea se pare ca este de scuter). Banuiesc ca nu trebuie sa fie neaparat noua, deci daca auziti de ceva sh sau de la dezmembrari va rog sa ma anuntati. Cat ma costa, de unde o ridic, ma revansez Vezi la nenea stulewa (alias jumba) sau la nenea al_locului (alias Adi); ambii utilizatori ai forumului. Au la dezmembrare domi-uri din 93; oricum piesele respective sunt universale la domi-uri. Eu tre sa trec pe la jumba pt niste piese zilele astea, poate il intreb de bobina si releele alea. Capacelele alea se duc usor... Editat Septembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 salutare! ma puteti lamuri cum se regleaza intinderea lantului? am inlocuit anvelopele si l-am pus momentan pe semnele vechi, iar din ce am citit in manualul de service nu m-am luminat; mi se pare ca e cam slab lantul, are un joc destul de mare cand e suspendata roata si cuplez in viteza, mai plastic spus "falfaie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Jocul NU se masoara cand roata e in aer. Atunci in mod sigur lantul va avea joc mare si va 'bate', chiar daca e intins ca la carte. E normal si nu va face probleme in mers. Jocul la domi se masoara conform manualului. Si nu, nu voi cita din manualul de utilizare. Poti sa te uiti si tu la pag. 60-61. Manualul se obtine foarte usor cu un simplu search pe internet (incearca user manual nx 650 pe google); e acelasi din 88 pana in 2003, cu mici variatiuni (amplasarea surubului de relanti, tipul de surub - imbus sau drept - folosit la reglarea farului si alte detalii din astea minore). Editat Septembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Vezi la nenea stulewa (alias jumba) sau la nenea al_locului (alias Adi); ambii utilizatori ai forumului. Au la dezmembrare domi-uri din 93; oricum piesele respective sunt universale la domi-uri. Eu tre sa trec pe la jumba pt niste piese zilele astea, poate il intreb de bobina si releele alea. Capacelele alea se duc usor... In mod sigur releu de semnalizare e diferit de la modelele <94 si cele > 94 (cele mai vechi au doar doi papuci, cele mai noi au trei papuci)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 In mod sigur releu de semnalizare e diferit de la modelele <94 si cele > 94 (cele mai vechi au doar doi papuci, cele mai noi au trei papuci)... iar daca nu gasesti, sigur merge releu de dacie, si inca merge bine, clipeste regulat. (pe incercate) am si eu o intrebare (stupida de altfel) cum scot nemernicul ala de bec de la far? eu am incercat sa trag de mufa fara nici un succes; cauciucu nu pot sa il dau jos pana nu dau jos mufa(parca). in ce ordine si ce sa scot? cat de tare sa trag de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Tragi ca dementu de mufa. @Dominator72 -- ce-i drept, nu sunt identice dar sigur intersanjabile. Chiar si cu releu de Dacie. Editat Septembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Stie cineva daca se potrivesc la Domi ('96 - etrier Nissin) garniturile de frana fata de la Transalp (modelul cu un singur disc de frana fata)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ochiometric si istoric, ar trebui sa fie acelasi etrier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ochiometric si istoric, ar trebui sa fie acelasi etrier... Mda, m-ai facut curios Asa ca am gasit pe net manual de Transplant si am aflat ca numai ochiometric se potrivesc, insa shublermetric nu! Transplantul monodisc frana fata are pistoanele (din etrier) mai subtiri decat Domi. In schimb, coincide la diamtetre la pompa de frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Interesant ce zici tu aici si schimba putin socotelile. O sa notez la caietel. PS - dimensiunile exacte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Interesant ce zici tu aici si schimba putin socotelile. O sa notez la caietel. PS - dimensiunile exacte? Dimensiunile sexacte sunt urmatoarele: Domi: cilindru I.D. = 32.030-32.080mm; piston O.D. = 31.948-31.998mm; Transplant: cilindru I.D. = 30.230-30.280mm; piston O.D. = 30.148-30.280mm; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Mda, m-ai facut curios Asa ca am gasit pe net manual de Transplant si am aflat ca numai ochiometric se potrivesc, insa shublermetric nu! Transplantul monodisc frana fata are pistoanele (din etrier) mai subtiri decat Domi. In schimb, coincide la diamtetre la pompa de frana... Inseamana ca poti sa schimbi pompa cu un etrier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 vezi ca la dilly gasesti garniturile astea (sursa ar fi wemoto). eu asa le-am luat si au mers la marele fix. Stie cineva daca se potrivesc la Domi ('96 - etrier Nissin) garniturile de frana fata de la Transalp (modelul cu un singur disc de frana fata)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 vezi ca la dilly gasesti garniturile astea (sursa ar fi wemoto). eu asa le-am luat si au mers la marele fix. Stiu ca la Dilly. Tu ce fel de garnituri ai luat: de Domi sau de Transalp (compatibile cu Domi)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.