lucay Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 salutare! ma puteti lamuri cum se regleaza intinderea lantului? am inlocuit anvelopele si l-am pus momentan pe semnele vechi, iar din ce am citit in manualul de service nu m-am luminat; mi se pare ca e cam slab lantul, are un joc destul de mare cand e suspendata roata si cuplez in viteza, mai plastic spus "falfaie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Jocul NU se masoara cand roata e in aer. Atunci in mod sigur lantul va avea joc mare si va 'bate', chiar daca e intins ca la carte. E normal si nu va face probleme in mers. Jocul la domi se masoara conform manualului. Si nu, nu voi cita din manualul de utilizare. Poti sa te uiti si tu la pag. 60-61. Manualul se obtine foarte usor cu un simplu search pe internet (incearca user manual nx 650 pe google); e acelasi din 88 pana in 2003, cu mici variatiuni (amplasarea surubului de relanti, tipul de surub - imbus sau drept - folosit la reglarea farului si alte detalii din astea minore). Editat Septembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Vezi la nenea stulewa (alias jumba) sau la nenea al_locului (alias Adi); ambii utilizatori ai forumului. Au la dezmembrare domi-uri din 93; oricum piesele respective sunt universale la domi-uri. Eu tre sa trec pe la jumba pt niste piese zilele astea, poate il intreb de bobina si releele alea. Capacelele alea se duc usor... In mod sigur releu de semnalizare e diferit de la modelele <94 si cele > 94 (cele mai vechi au doar doi papuci, cele mai noi au trei papuci)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 In mod sigur releu de semnalizare e diferit de la modelele <94 si cele > 94 (cele mai vechi au doar doi papuci, cele mai noi au trei papuci)... iar daca nu gasesti, sigur merge releu de dacie, si inca merge bine, clipeste regulat. (pe incercate) am si eu o intrebare (stupida de altfel) cum scot nemernicul ala de bec de la far? eu am incercat sa trag de mufa fara nici un succes; cauciucu nu pot sa il dau jos pana nu dau jos mufa(parca). in ce ordine si ce sa scot? cat de tare sa trag de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) Tragi ca dementu de mufa. @Dominator72 -- ce-i drept, nu sunt identice dar sigur intersanjabile. Chiar si cu releu de Dacie. Editat Septembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Stie cineva daca se potrivesc la Domi ('96 - etrier Nissin) garniturile de frana fata de la Transalp (modelul cu un singur disc de frana fata)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ochiometric si istoric, ar trebui sa fie acelasi etrier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ochiometric si istoric, ar trebui sa fie acelasi etrier... Mda, m-ai facut curios Asa ca am gasit pe net manual de Transplant si am aflat ca numai ochiometric se potrivesc, insa shublermetric nu! Transplantul monodisc frana fata are pistoanele (din etrier) mai subtiri decat Domi. In schimb, coincide la diamtetre la pompa de frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Interesant ce zici tu aici si schimba putin socotelile. O sa notez la caietel. PS - dimensiunile exacte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Interesant ce zici tu aici si schimba putin socotelile. O sa notez la caietel. PS - dimensiunile exacte? Dimensiunile sexacte sunt urmatoarele: Domi: cilindru I.D. = 32.030-32.080mm; piston O.D. = 31.948-31.998mm; Transplant: cilindru I.D. = 30.230-30.280mm; piston O.D. = 30.148-30.280mm; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Mda, m-ai facut curios Asa ca am gasit pe net manual de Transplant si am aflat ca numai ochiometric se potrivesc, insa shublermetric nu! Transplantul monodisc frana fata are pistoanele (din etrier) mai subtiri decat Domi. In schimb, coincide la diamtetre la pompa de frana... Inseamana ca poti sa schimbi pompa cu un etrier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 vezi ca la dilly gasesti garniturile astea (sursa ar fi wemoto). eu asa le-am luat si au mers la marele fix. Stie cineva daca se potrivesc la Domi ('96 - etrier Nissin) garniturile de frana fata de la Transalp (modelul cu un singur disc de frana fata)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 vezi ca la dilly gasesti garniturile astea (sursa ar fi wemoto). eu asa le-am luat si au mers la marele fix. Stiu ca la Dilly. Tu ce fel de garnituri ai luat: de Domi sau de Transalp (compatibile cu Domi)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Domi. Ti le-as da pe cele vechi ca sa le masori dar au plecat impreuna cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Domi. Ti le-as da pe cele vechi ca sa le masori dar au plecat impreuna cu mobra A, da, de Domi sunt ok pentru... Domi. Am crezut ca ai luat de Transalp si s-au potrivit la Domi. Oricum, iti multumesc! Apropos, cui ai dat Dominatorul, daca nu e o intrebare indiscreta? Tot in Bucuresti a ramas? Pentru moment, nu mai am nevoie. Cand am intrebat, vroiam sa scot pistonasele de la etrierul fata ca sa curat sistemul. Si, conform indicatiilor din carte, m-am gandit ca ar fi bine sa schimb si garniturile. Am vorbit cu Dilly si nu avea pe stoc decat de Transalp si zicea ca stie ca-s la fel. D-aia am intrebat pe forum, dar pentru ca nimeni nu stia exact, am verificat dimensiunile din cartile tehnice si... nu se potrivesc de Transalp. Si pentru ca eram nemultumit de faptul ca aveam pistonasele cam blocate in etrier, mi-am luat inima in dinti si le-am dat afara in seara asta... si bine am facut. In cilindrul de jos aveam aproape 1 cm cub de depuneri!!! Ca sa nu spun ca erau destul de jegoase (ma refer la cilindri in mod special, dar si pistonasele), mai ales in vecinatatea garniturilor de praf. Am avut noroc ca garniturile erau ok si, mester mare fiind, am pus inapoi pistoanele (dupa ce am curatat tot, inclusiv cilinindrii) in asa fel incat NU a fost nevoie sa aerisesc sistemul de frana. Buna treaba, nu? Recunosc, a intrat putin aer in semisfera de plastic de pe fundul paharului de lichid de frana, insa am rezolvat bula de aer cu o seringa cu ac subtire ; Doamne, si am acum o frana prompta in fata!!! Editat Septembrie 22, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 La mine dupa ce am pus placute si disc noi, am aerisit si nu stiam de ce tine doar langa manson... cand am reglat maneta am facut stoppie fara sa vreau la primu semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Sa incerci si furtunul de frana racing. Face frana foarte bine dozabila, mai ales la drum intins/viteza. Domi-ul a ramas in Bucuresti, va continua lupta cu traficul, dar va primi numere de GJ. Editat Septembrie 23, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 In doua vorbe: la motocicletele cu un sigur carburator (cazul nostru, de exemplu), nu se pune problema de sincronizare (se sinconizeaza minim doua carburatoare). La al tau te poti gandi la o curatare, de exemplu. Dupa ce schimbi bobina de inductie, vezi daca mai ai probleme cu relantiul. Din ce an e motocicleta? Pardon, am vrut sa scriu "reglare" nu sincronizare... de curatatat a fost f bine curatata Motocicleta e din '93 O sa mai scriu dupa ce schimb bobina, aseara chiar am visat ca mi-a adus cineva si se chinuia sa imi explice cum sa o schimb Multumesc, numai bine! Mesaj completat Vezi la nenea stulewa (alias jumba) sau la nenea al_locului (alias Adi); ambii utilizatori ai forumului. Au la dezmembrare domi-uri din 93; oricum piesele respective sunt universale la domi-uri. Eu tre sa trec pe la jumba pt niste piese zilele astea, poate il intreb de bobina si releele alea. Capacelele alea se duc usor... Ok, multumesc, o sa le scriu mai spre seara. Te rog, daca au bobina sa ma anunti, eventual si restul (releu pornire, releu semnalizare (imi porneau semnalizatoarele stanga la vreo 4 secunde dupa ce dadeam comanda, am dat cu spray wd40 in el si acum e destul de promp, dar cred ca e bine sa il schimb totusi) si "capacelul"). Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 ...Te rog, daca au bobina sa ma anunti, eventual si restul (releu pornire, releu semnalizare (imi porneau semnalizatoarele stanga la vreo 4 secunde dupa ce dadeam comanda, am dat cu spray wd40 in el si acum e destul de promp, dar cred ca e bine sa il schimb totusi) si "capacelul"). Numai bine! problema cu pornirea intarziata si eu am avut-o si nu e de la releu. la mine releul e electronic si e prins in carcasa cu o rasina. deci nu am putut sa il desfac, dar am taiat capacul (cel pe care este scris) si am vazut ca nu am ce sa ii fac. problema era in blocul de comanda de la semnalizare. desfa blocul din stanga, si incepe sa desfaci cu grija ansamblul de la maneta (mica ce-i drept) de semnalizare. curata bine locul cu un spray de contacte (eventual de carburator) - am impresia ca wd40 nu curata bine contactele. Eventual pe partile metalice din intrerupator poti sa dai cu un smirghel fin (ex 250 sau mai fin) iar apoi ungi mecanismul (nu si contactele) si pui totul la loc. La mine a functionat asa. acuma cum misc maneta si semnalizeaza. si ma ajuta tinand cont ca imi place sa semnalizez ) si daca schimb banda de vreo 5-7 ori pe minut ) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Ok, multumesc, o sa le scriu mai spre seara. Te rog, daca au bobina sa ma anunti, eventual si restul (releu pornire, releu semnalizare (imi porneau semnalizatoarele stanga la vreo 4 secunde dupa ce dadeam comanda, am dat cu spray wd40 in el si acum e destul de promp, dar cred ca e bine sa il schimb totusi) si "capacelul"). Numai bine! Cum bine a remarcat si phreak, simptomul asta nu e de la releu. Ala saracul de el face o singura chestie: cand ii dai la intrare 12 volti curent continuu constant, la mufa de iesire iti scoate trepte de 12v, mai lungi sau mai scurte, in functie de rezistenta circuitului de iesire. Daca porneste cu intarziere, cel mai probabil e vorba de contacte proaste pe undeva pe circuit. Ori la releu, ori pe la vreo mufa, insa cel mai probabil la intrerupatorul de pe ghidon. E buba veche, care se rezolva cu WD 40 si servetele (si o surubelnita cap cruce BUNA). Ideea e ca daca doar dai cu spray, inmoi mizeria dar nu o indepartezi. Trebuie sa dai jos blocul de contacte, sa cureti mecanismul (merge WD40, insa daca vrei tu poti folosi spray de contacte) si apoi sa-l reasamblezi. E treaba foarte simpla daca ai mai demontat butoane. La reasamblare e bine sa ungi pivotul (nu contactul) cu ceva vaselina pentru a preveni uzura si a acumula mizeria in alta parte decat la contacte. EDIT: siu_long, tu ai cumva motoru care a fost la gabi (axa)? Editat Septembrie 23, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Ca sa nu fiu off-topic, iata o aglomeratie de Dominatoare + Dominatori: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Jocul NU se masoara cand roata e in aer. Atunci in mod sigur lantul va avea joc mare si va 'bate', chiar daca e intins ca la carte. E normal si nu va face probleme in mers. am rezolvat cu jocul lantului, era de 60 mm, acum e in limitele acceptate, aproximativ 35mm insa a fost necesar sa scurtez cu o zala lantul pentru ca erau pe capat intinzatoarele. Cu ocazia asta am observat si un joc destul de mare al pinionului - sunt uzate canelurile si cred ca si axul are uzura (presupun ca e din cauza intinderii slabe a lantului?!?) oricum am de gand sa inlocuiesc lantul si pinioanele sezonul urmator dar in cazul axului nu stiu cum sa procedez... din ce stiti voi e problema daca am scurtat lantul? ...si inca ceva, sunt sterse de pe bascula semnele de centrare a intinzatorului (de fapt era un sticker din care nu a mai ramas mare lucru), imi puteti spune pozitia acestora la motocicletele voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Sa incerci si furtunul de frana racing. Face frana foarte bine dozabila, mai ales la drum intins/viteza. Domi-ul a ramas in Bucuresti, va continua lupta cu traficul, dar va primi numere de GJ. Gata, stiu cui l-ai dat! Si mai stiu ca tre' sa dai o bere, ca eu l-am trimis la tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Cum bine a remarcat si phreak, simptomul asta nu e de la releu. Ala saracul de el face o singura chestie: cand ii dai la intrare 12 volti curent continuu constant, la mufa de iesire iti scoate trepte de 12v, mai lungi sau mai scurte, in functie de rezistenta circuitului de iesire. Daca porneste cu intarziere, cel mai probabil e vorba de contacte proaste pe undeva pe circuit. Ori la releu, ori pe la vreo mufa, insa cel mai probabil la intrerupatorul de pe ghidon. E buba veche, care se rezolva cu WD 40 si servetele (si o surubelnita cap cruce BUNA). Ideea e ca daca doar dai cu spray, inmoi mizeria dar nu o indepartezi. Trebuie sa dai jos blocul de contacte, sa cureti mecanismul (merge WD40, insa daca vrei tu poti folosi spray de contacte) si apoi sa-l reasamblezi. E treaba foarte simpla daca ai mai demontat butoane. La reasamblare e bine sa ungi pivotul (nu contactul) cu ceva vaselina pentru a preveni uzura si a acumula mizeria in alta parte decat la contacte. EDIT: siu_long, tu ai cumva motoru care a fost la gabi (axa)? Cand am "turnat" wd40 in releu am curatat si blocul de contacte. M-a dus mintea ca ar fi bine sa-l curat. Si contactele de la semnalizatoare. Nu sunt deloc priceput la mecanica, dar de nevoie, de cand am luat-o pe Domi, si de cand mai arunc cate un ochi pe acest forum am mai prins si eu cate ceva ( plec de la nivelul de absolut praf, nici nu stiam in ce sens se strange un surub... asa l-am rupt pe cel care strange handguard-ul si socul la prima operatiune pe domi - dat jos toate plasticele si curatat bine, curatat + uns lantul ) O sa ung pivotul cu vaselina, ms pt sfat Da, fostul motor al lui Axa este de 2 ani la mine. Insa sunt tare rusinat ca nu am reusit sa ajung cu ea la intrunire... Si am de gand sa o tin mult de acum inainte. Chiar daca va mai apare si alta motocicleta in viata mea, vreau sa fac tot posibilul sa o pastrez. Are compresie excelenta, zgomot fenomenal (citez din un clasic in viata (tu Switch, acum vreo 4 luni) : tobe "Axapovici"). Totusi cand vine vorba de relee, garnituri, contacte etc etc se cam vede varsta, doar la acest capitol ma supara Mesaj completat problema cu pornirea intarziata si eu am avut-o si nu e de la releu. la mine releul e electronic si e prins in carcasa cu o rasina. deci nu am putut sa il desfac, dar am taiat capacul (cel pe care este scris) si am vazut ca nu am ce sa ii fac. problema era in blocul de comanda de la semnalizare. desfa blocul din stanga, si incepe sa desfaci cu grija ansamblul de la maneta (mica ce-i drept) de semnalizare. curata bine locul cu un spray de contacte (eventual de carburator) - am impresia ca wd40 nu curata bine contactele. Eventual pe partile metalice din intrerupator poti sa dai cu un smirghel fin (ex 250 sau mai fin) iar apoi ungi mecanismul (nu si contactele) si pui totul la loc. La mine a functionat asa. acuma cum misc maneta si semnalizeaza. si ma ajuta tinand cont ca imi place sa semnalizez ) si daca schimb banda de vreo 5-7 ori pe minut ) bafta sa fie! ms. bafta si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Pardon, acel clasic e ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.