switch Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 mama ce activitate v-am dat ce sa zic ... switch in primul rand avea dreptate sa suspecteze ceva, dar in bugetul meu nu gasesc un touring care sa imi convina (exclud transplantul) iar in final poate ca viruss are dreptate, un naked m-ar atrage cel mai mult, am mai vazut si pe youtube sv-uri pe stanci deocamdata incerc sa vand domi, si apoi o sa ma decid... numai bine Tri litere: TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 (editat) Nu stiu de ce zici ca e mai manevrabil SLR-ul. Pentru ca ar avea garda mai mica la sol? Poti lasa si Dominatorul din amortizorul spate si eventual din juguri. Cat despre aspect... poti sa isi un far de Suzuki GS500 (vad ca e la moda dezmembrarea lor) cu 50 ron si cu o dupa-amiaza de rearanjarat "matele" electrice si dat jos carenele poti sa spui ca ai un naked "SLR-like". Oricum SLR-ul are un motor mai slab ca Domiul si o cutie cu rapoarte si mai proaste ca in Domiul normal (sincer nu mi-a placut niciodata treapta a 5a la Domi, ar fi putut sa fie mai lunga) "agravate" de raportul final de transmisie. Comparat cu rivalul DR de 6 jumatate. nu stiu ce stii tu despre SLR dar eu daca nu as avea Dominatorul sincer as vrea un SLR, mi se pare mult mai manevrabil si de multe ori zic ca arata si mult mai bine. Editat Septembrie 29, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Uite, pentru tine ca esti oradean, arunca o privire aici (la alt oradean, om serios de altfel): http://www.motoidea.ro/ Iti poate aduce - dupa ce verifica personal in prealabil si apoi iti povesteste tot - orice gasesti prin Italia. Daca nu-ti convine, nu dai banii... Cu alte cuvinte, ai garantia ca omul isi da interesul (atunci cand merge sa vada mobra pentru tine), altfel nu isi recupereaza banii. pai de la el e si domi il stiu dinainte sa aiba site-ul ala si cel mai probabil pt urmatoarea moto tot cu el voi vorbi @ switch - m-am uitat si la tdm...parca nu imi place consumul, as lua ceva pe injectie, cu un consum de max 5 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 5%? Asta e consum de drum intins cu pasager pentru majoritatea motoarelor. In oras mi-e greu sa cred ca te poti scoate asa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Tri litere: TDM. asta e autobuz ) nu exista ceea ce vrem noi, poate doar F800GS... ca idee pentru cine are timp aruncati o privire aici http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=90043 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) Interesant e ca din line-up-ul asta, dupa anii 90 nu a mai ramas nimic cu inclinatii offroad... ...si aici apar cei patru care au speriat restu: - F800GS by BMW (2009+) - XT660z by Yamaha (2007+) - Tuareg by Aprilia (2011) - Adventure by Triumph (2011) Si honda ciuciu! Editat Septembrie 30, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 5%? Asta e consum de drum intins cu pasager pentru majoritatea motoarelor. In oras mi-e greu sa cred ca te poti scoate asa bine. da stiu, tocmai acolo e dilema ... caut ceva diesel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 (editat) Salutare! Am o intrebare care necesita raspuns urgent. Bobina de inductie de cb500 se potriveste pe dominatorul meu ( '93 )? am gasit la un tip si bobina si releul de pornire cu 100 lei amandoua Mesaj completat Salutare! Am o intrebare care necesita raspuns urgent. Bobina de inductie de cb500 se potriveste pe dominatorul meu ( '93 )? am gasit la un tip si bobina si releul de pornire cu 100 lei amandoua Sau daca imi poate spune cine ce scria pe bobina de inductie de la dominator, eu nu am cum sa vad acum, il intreb pe om ce scrie pe cea de CB, si daca se potrviesc e buna Editat Septembrie 30, 2010 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) Anunt Pentru toti cei care au participat la Dominatoriada 2010 (dar nu numai), va fac cunoscut faptul ca am incarcat absolut toate arhivele cu fotografii, acestea putand fi descarcate conform indicatiilor din acest link. Editat Octombrie 4, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Salut,imi pare rau ca am lipsit;am facut o alegere proasta:gagica in defavoarea motocicletei... pacatele tineretii... Si eu, tot gagica, asa e cand esti nehotarat si nu sti pe cine iubesti mai mult... sau a fost ceva de genul "nu a fost domi gata la timp din cauza ca am acordat mai mult timp gagicii, dar daca era gata domi veneam?" > Intre timp am gasit piesele de care aveam nevoie la un tip, stiulewa, pt cei care au nevoie de piese pt domi are unul la dezmembrat, om serios, mi-a lasat impresie placuta Cat despre bujii compatibile am primit un raspuns f bun si simpu, e ceva legat de bujia folosita, din ce am inteles daca cele 2 motoare au bujii identice, atunci si bobina de inductie este compatibila Salut, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 Stulewa, stulete sau jumba. Cu el n-am mai apucat io sa vorbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Intre timp am gasit piesele de care aveam nevoie la un tip, stiulewa, pt cei care au nevoie de piese pt domi are unul la dezmembrat, om serios, mi-a lasat impresie placuta Ai nr. lui de tel ? E forumist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 (editat) Intre timp am gasit piesele de care aveam nevoie la un tip, stiulewa, pt cei care au nevoie de piese pt domi are unul la dezmembrat, om serios, mi-a lasat impresie placuta Ai nr. lui de tel ? E forumist? Stulewa: /index.php?showuser=1864 Dai de el la 0735.862.388. Intreaba-l si de butonu' lu switch daca vb cu el Editat Octombrie 6, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 ti-am gasit butonu ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 dragii mosului, azi am facut socoteala cu aproximatie si am urmatorul rezultat pt mobra mea. dupa 20 ani se comporta in felul urmator: avand 75 mii km reali cu aproximatie, marja de eroare + sau - 1000 km, consum ulei cca 100 ml la 1500 km, nu scoate fum, iar despre motor pot sa spun ca merge din ce in ce mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 dragii mosului, azi am facut socoteala cu aproximatie si am urmatorul rezultat pt mobra mea. dupa 20 ani se comporta in felul urmator: avand 75 mii km reali cu aproximatie, marja de eroare + sau - 1000 km, consum ulei cca 100 ml la 1500 km, nu scoate fum, iar despre motor pot sa spun ca merge din ce in ce mai bine merge mai rotund dar si consumul e putin mai mare, am dreptate sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 merge mai rotund dar si consumul e putin mai mare, am dreptate sau nu ? pai 200 ml la 3000 km e consum? io stiam ca e ceva normal la un cilindru Mesaj completat pai 200 ml la 3000 km e consum? io stiam ca e ceva normal la un cilindru scz. motor monocilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 merge mai rotund dar si consumul e putin mai mare, am dreptate sau nu ? Mai Purice, ala care merge rotund e Transalp. Dominatoru' merge hexagonal si consuma cat vrea. Se poate si altfel: KTM 640 Adv. Ala chiar merge patrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 cand am luat motoru la 44 mii( cu melc stricat de km), tot atata consuma. parca la ulei sintetic lua mai mult cu 50-100 ml. din cate imi amintesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) ghiceste personajul, povestea o sa vina de la urs Editat Octombrie 9, 2010 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 (editat) ghiceste personajul, povestea o sa vina de la urs Pe Dorinel (zis si ursu') il stie mai toata lumea; insa Domi negru pare a fi a lui Silviu, insa cine e personajul "misterios" care o calareste? LE: Tocmai l-am sunat pe urs si mi-o zis: "no' stai ca te sun inapoi imediat, ca scriu ceva la domiatori acolo"... deci povestea toata e pe cale sa apara in curand aici... Editat Octombrie 9, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Multam domnu Purice. Dragii mosului, dupa cum se spune de dragul nostru conducator, ''iarna nu-i ca vara'', dar nici io ca altii sa stau acasa la caldura, cand in oras era doar putin innorat, se vedea catre munte ceva mai senin. hai sa merem pana la 2244 m altitudine, ce naiba ca doar nu e atat de greu Da pe la 1600 m mai sus de statiunea Paltinis, parca vad io cate ceva alb in aer mic mic si tot mai mare...am urcat in continuare pe drum forestier pe unde v-am dus si pe voi. Din vf dealului acolo unde Purice a cautat zmeura prin sant anul trecut, am mai mers 300 m si stop. drum ingust in dreapta direct prin padure si , cu toate ca deja ningea destul de binisor cu fulgi mici, eu cu gume de vai de mama lor, mai ales spatele, da-i in sus . incepea sa fie tot mai rau drumul, pietre tot mai mari, parca imi cerea xr ul, vai ca abia urca domi pe piatra aia si deja cu putina zapada pe ea. am mers asa in chinuri cam 1 km, urcare dificila pe piatra inzapezita. am inceput sa mergem pe creasta, afara din padure. apai se vedea in jur cam la 50 m. in rest nimic. tot mai tare viscolul. si am hotarat sa ne intoarcem. dar acuma incepea chinul ca abia taram motoarele prin bolovanii aia cu zapada pe ei, oaii ce alunecau zici ca erai pe patinoar si era cutremur nu mai zic nimic, alpinistul dominatorist e la un vin fiert acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Multam domnu Purice. Dragii mosului, dupa cum se spune de dragul nostru conducator, ''iarna nu-i ca vara'', dar nici io ca altii sa stau acasa la caldura, cand in oras era doar putin innorat, se vedea catre munte ceva mai senin. hai sa merem pana la 2244 m altitudine, ce naiba ca doar nu e atat de greu Da pe la 1600 m mai sus de statiunea Paltinis, parca vad io cate ceva alb in aer mic mic si tot mai mare...am urcat in continuare pe drum forestier pe unde v-am dus si pe voi. Din vf dealului acolo unde Purice a cautat zmeura prin sant anul trecut, am mai mers 300 m si stop. drum ingust in dreapta direct prin padure si , cu toate ca deja ningea destul de binisor cu fulgi mici, eu cu gume de vai de mama lor, mai ales spatele, da-i in sus . incepea sa fie tot mai rau drumul, pietre tot mai mari, parca imi cerea xr ul, vai ca abia urca domi pe piatra aia si deja cu putina zapada pe ea. am mers asa in chinuri cam 1 km, urcare dificila pe piatra inzapezita. am inceput sa mergem pe creasta, afara din padure. apai se vedea in jur cam la 50 m. in rest nimic. tot mai tare viscolul. si am hotarat sa ne intoarcem. dar acuma incepea chinul ca abia taram motoarele prin bolovanii aia cu zapada pe ei, oaii ce alunecau zici ca erai pe patinoar si era cutremur nu mai zic nimic, alpinistul dominatorist e la un vin fiert acasa E clar, l-am "citit" bine si pe Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 ghiceste personajul, povestea o sa vina de la urs F tare! vreau si eu... Dominatorul meu dotat cu gume Mitas E-05 se descurca pe asa ceva? Revin cu: dupa o zi intreaga, operatiunea de schimbare a bobinei de inductie, a releului de pornire si a electromotorului (doar dupa ce am dat jos o galerie) a fost finalizata. Diferenta enorma. Acum inteleg ce scriati voi mai sus cu "pornit la sfert de ceas". Acum inteleg ce inseamna "sa invarta electromotorul". Merge mai rotund. Sunt din nou multumit de ea si sunt si mai hotarat sa o pastrez. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 mergea cu orice fel de guma pt dominator, daca erai norocos nu o tranteai. Mesaj completat astia cu iutubu mananca mult din calitatea imaginii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.