phreak_or Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 ...dar, mai e destul pana atuncea,,,, da stiu...dar nu mai am rabdare oricum, daca ne strangem cativa e tocmai bine sa fim pregatiti sufleteste de o ieseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 da stiu...dar nu mai am rabdare oricum, daca ne strangem cativa e tocmai bine sa fim pregatiti sufleteste de o ieseala io imi mai astampar nevoia de adrenalina cu cate un pic de ski,,,,,un tir dinamic,,,,,,, dar, da ai dreptate mi-e si mie dor de o ieseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Eu maine ma dau cu Domi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Eu maine ma dau cu Domi ca sa nu crezi ca esti singurul,,,,,,,,,,sa sti ca eu deja m-am dat o tura mica,,,,,iar maine, merg sa il ajut pe Mosul SARBATORI FERICITE TUTUROR !!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) azi mi-am facut si eu asigurare am gasit o oferta pe 12 luni 210 RON. De la Asirom pt curiosi Atata ca am facut-o din 15 ianuarie, ca pana atunci tot voi fi plecat sau alte cele... Maine ma deplasez spre Campululng Muscel, jud Arges. Nu o sa am acces la internet de acolo deci va urez de acum Sarbatori Fericite, si Craciun Fericit !!! Editat Decembrie 23, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Eu maine ma dau cu Domi ai grija ca nu are abs ca bemweu si cu asta e mai greu Mesaj completat ca sa nu crezi ca esti singurul,,,,,,,,,,sa sti ca eu deja m-am dat o tura mica,,,,,iar maine, merg sa il ajut pe Mosul SARBATORI FERICITE TUTUROR !!!!!!!!!!!!!! sarBAUTORI fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 SARBATORI FERICITE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 SARBATORI FERICITE ! la fel si tie. numa bine. te astept la inceputul verii sa ne suim cu motoarele la apa rece si bere rece din apa rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Scuzati ca intrerup discutia , am de adresat o intrebare: Are un prieten ce are domninator de vanzare , impecabil totul original pe el , dar are o mica problema atunci cand este pornit dupa ce se raceste motorul are un zdranganit metalic pronuntat(banuiesc ca sunt culbotorii),insa dupa ce acesta se incalzeste nu se mai aude nimic , motoreta functionand perfect. S-a confruntat cineva cu aceasta problema? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 te astept la inceputul verii sa ne suim cu motoarele la apa rece si bere rece din apa rece incantat de invitatie insa nu stiu in ce judet ar trebui sa onorez cu prezenta, iar pana atunci mai dau cate o tura asa mai pe frig mai pe zapada ca nu pot astepta 4 - 5 luni cu motorul pe dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Scuzati ca intrerup discutia , am de adresat o intrebare:Are un prieten ce are domninator de vanzare , impecabil totul original pe el , dar are o mica problema atunci cand este pornit dupa ce se raceste motorul are un zdranganit metalic pronuntat(banuiesc ca sunt culbotorii),insa dupa ce acesta se incalzeste nu se mai aude nimic , motoreta functionand perfect. S-a confruntat cineva cu aceasta problema? Multumesc anticipat! da eu cred ca e vorba despre lantul de distributie,,,, asta are simtomele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Scuzati ca intrerup discutia , am de adresat o intrebare:Are un prieten ce are domninator de vanzare , impecabil totul original pe el , dar are o mica problema atunci cand este pornit dupa ce se raceste motorul are un zdranganit metalic pronuntat(banuiesc ca sunt culbotorii),insa dupa ce acesta se incalzeste nu se mai aude nimic , motoreta functionand perfect. S-a confruntat cineva cu aceasta problema? Multumesc anticipat! Daca suna mai degraba a "tzac-tzac-tzac" e vorba de arcul decompresorului automat. Daca suna mai mult a sfarait sau a lant, e vorba de lantul de distributie. Ambele se aud mai bine pe dreapta: in partea dreapta, pe la jumatatea inaltimii cilindrului se aude lantul, ca un zornait semicontinuu (gandeste-te ca tragi foarte repede un lant gros pe scari), iar pe partea dreapta, imediat sub capacul de vizitare al supapei dreapta fatza se aude un fel de ticait regulat care suna mai degraba a ciocanitoare - asta ar fi decompresorul automat. Ambele sunt semne de motor batranel, pe la vreo 60k sau 100k km. Nu-i nimic de speriat insa e posibil sa fie nevoie sa investesti ceva bani daca vrei sa scapi de tzacanitul/zornaitul respectiv (lant distributie respectiv arc sau ansamblu decompresor) Ambele zgomote sunt non-critice insa daca sunt ignorate mii si mii de km la rand pot cauza uzura prematura a pieselor adiacente (care altfel nu se uzeaza pe durata normala de viata a motorului): ghidajele lantului de distributie respectiv tachetul/culbutorul dreapta fatza. Semnul extrem de uzura este prezenta zgomotelor la cald. Editat Decembrie 28, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Depinde cati kilometri are , se poate sa trebuiasca doar refacut reglajul jocurilor la tacheti . De regula cand este lantul de distributie "pe duca" zornaitul se aude in permanenta . Luna trecuta am restaurat un NX si dupa schimbarea uleuilui, bujiei , filtrelor , ambreiajului , curatarea si reglarea carburatorului precum si controlul lantului al patinelor si al intinzatorului s-a mai efectuat si reglarea tachetilor . Nu se mai aude nici o bataie si in schimb porneste muuult mai bine si chiar si merge mai bine . Deci in concluzie in primul rand reglarea jocurilor la tacheti ( 0,08 mm admisie si 0,12 mm evacuare) totdeauna e mai bine sa fie putin mai mare decat mai mic , asta daca nu iese ca la carte . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Lantul de distributie tine intre 40k si 60k km. De regula zornaie la rece si daca il ignori 6-7-8 mii de km zornaie aproape tot timpul. Cand zornaie tot timpul deja s-au dus dracu patinele. Jocul supapelor este de 0.10 si 0.12; mi-e mila de motorul care a mers cu 0.08 pe admisie (uzura, mama ei de uzura; merge si mai mic sa ai oleaca mai mare compresia, dar nu ai un castig semnificativ ca sa justifice uzura accelerata). Oricum reglajul supapelor e treaba de juma de ora la dominator si presupun ca orice vanzator in mintile lui il face inainte sa puna anuntu. La ce zice nenea acolo, presupun ca-i vorba ori de decompresorul automat (cost reparatie intre 10 si 400 lei + manopera, daca nu s-au suprauzat tachetii/culbutorii) ori de lantul de distributie (400 - 800 ron + manopera, functie de starea patinelor). preturile sunt pentru piese de provenienta certificabila, nu chinezarii sau e-bay-arii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Depinde cati kilometri are , se poate sa trebuiasca doar refacut reglajul jocurilor la tacheti . De regula cand este lantul de distributie "pe duca" zornaitul se aude in permanenta . Luna trecuta am restaurat un NX si dupa schimbarea uleuilui, bujiei , filtrelor , ambreiajului , curatarea si reglarea carburatorului precum si controlul lantului al patinelor si al intinzatorului s-a mai efectuat si reglarea tachetilor . Nu se mai aude nici o bataie si in schimb porneste muuult mai bine si chiar si merge mai bine . Deci in concluzie in primul rand reglarea jocurilor la tacheti ( 0,08 mm admisie si 0,12 mm evacuare) totdeauna e mai bine sa fie putin mai mare decat mai mic , asta daca nu iese ca la carte . Bafta! Scuze de greseala facuta , intr-adevar jocurile sunt 0,10 mm admisie si 0,12 mm evacuare . Errare humanum est . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 incantat de invitatie insa nu stiu in ce judet ar trebui sa onorez cu prezenta, iar pana atunci mai dau cate o tura asa mai pe frig mai pe zapada ca nu pot astepta 4 - 5 luni cu motorul pe dreapta... ai fost cu mine la bere inainte sa vina bucurestenii la inceputul drumului tau catre apuseni. io cred ca Swich-one zice bine ce zice la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Scuze de greseala facuta , intr-adevar jocurile sunt 0,10 mm admisie si 0,12 mm evacuare . Errare humanum est . Intr-adevar, nu-i bai. mentionam aspectele alea pentru ca stiu asa zisi mecanici care le fac voit mai mici cu 0.01 sau 0.02 "ca sa aiba compresie". Nu mi-e clar care e faza, insa stiu ca se uzeaza mai repede si se 'afuma' grav. Dupa aia dai bani pe rectificari de supape si scaune. Editat Decembrie 28, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Intr-adevar, nu-i bai. mentionam aspectele alea pentru ca stiu asa zisi mecanici care le fac voit mai mici cu 0.01 sau 0.02 "ca sa aiba compresie". Nu mi-e clar care e faza, insa stiu ca se uzeaza mai repede si se 'afuma' grav. Dupa aia dai bani pe rectificari de supape si scaune. Pai daca il reglezi mai mic, atunci cand se va incalzi motorul si se vor dilata piesele prin el, culbutorii vor apasa pe supape deschizandu-le un pic. As zice ca joc mai mic = compresie mai mica. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Dupa cum am spus, nu mi-e foarte clar care e faza. Eu unul prefer sa nu ma bag la astfel de manareli. Ca fapt divers, motoarele de XR au jocul supapelor dat ca o plaja: 0.10 - 0.15, nu 0.12 fix ca la domi. Presupun ca mici variatiuni nu sunt de natura sa strice motorul, insa stiu ce se intampla cand mergi cu o supapa prost reglata mult timp. Am un motor de XR600R de prin 80 la care toate supapele au fost facute strans; zici ca s-a jucat o ciocanitoare pe fetele culbutorilor. Chiar, nu are nimeni un capac de XR-L de vanzare? Editat Decembrie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Depinde cati kilometri are , se poate sa trebuiasca doar refacut reglajul jocurilor la tacheti . De regula cand este lantul de distributie "pe duca" zornaitul se aude in permanenta . Luna trecuta am restaurat un NX si dupa schimbarea uleuilui, bujiei , filtrelor , ambreiajului , curatarea si reglarea carburatorului precum si controlul lantului al patinelor si al intinzatorului s-a mai efectuat si reglarea tachetilor . Nu se mai aude nici o bataie si in schimb porneste muuult mai bine si chiar si merge mai bine . Deci in concluzie in primul rand reglarea jocurilor la tacheti ( 0,08 mm admisie si 0,12 mm evacuare) totdeauna e mai bine sa fie putin mai mare decat mai mic , asta daca nu iese ca la carte . Bafta! Mersi,si eu inclinam sa cred ca asta e problema datorita faptului ca nu este continu sunetul(probabil ca imedit dupa ce se dilata jocul este mai mic),cel mai bine o sa o desfac sa vad exact daca are distanta corespunzatoare. Mesaj completat Lantul de distributie tine intre 40k si 60k km. De regula zornaie la rece si daca il ignori 6-7-8 mii de km zornaie aproape tot timpul. Cand zornaie tot timpul deja s-au dus dracu patinele. Jocul supapelor este de 0.10 si 0.12; mi-e mila de motorul care a mers cu 0.08 pe admisie (uzura, mama ei de uzura; merge si mai mic sa ai oleaca mai mare compresia, dar nu ai un castig semnificativ ca sa justifice uzura accelerata). Oricum reglajul supapelor e treaba de juma de ora la dominator si presupun ca orice vanzator in mintile lui il face inainte sa puna anuntu. La ce zice nenea acolo, presupun ca-i vorba ori de decompresorul automat (cost reparatie intre 10 si 400 lei + manopera, daca nu s-au suprauzat tachetii/culbutorii) ori de lantul de distributie (400 - 800 ron + manopera, functie de starea patinelor). preturile sunt pentru piese de provenienta certificabila, nu chinezarii sau e-bay-arii. Baiatul care vinde motoreta nu are nici o treaba cu astea(il cunosc bine),motoreta fiind luata garantie ca urmare a unui accident facut de un alt prieten cu propria lui motoreta. Motoreta este impecabila,nu cred ca este o problema majora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Ah, pai oricum nu-i nimic grav Daca asa sta treaba, fa-i tachetii (preferabil la 25-30 de grade Celsius, nu la zero grade -- asta ca as fim mai catolici ca papa) si vezi cum suna a doua zi dimineata. Daca nu, posibil sa fie nevoie de interventia mentionata daca vrei sa ai grija de motor. Daca nu, stai calm ca nu moare din asta 5000km de acu incolo Tot nu ai zis care zgomot e: de lant sau de decompresor. Decompresoru se rezolva cu un arculet amarat - 2euro pe OEM! Mai mult timpul petrecut sa desfaci si sa pui la loc capacu. Daca nu-i decompresoru, e lantul si atunci pret de mii de km de acu incolo poti merge linistit. Recomandat sa-l schimbi in urmatorii 10k km daca persista zgomotu si dupa schimbul de ulei. Cam asta ar fi toata povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Ah, pai oricum nu-i nimic grav Daca asa sta treaba, fa-i tachetii (preferabil la 25-30 de grade Celsius, nu la zero grade -- asta ca as fim mai catolici ca papa) si vezi cum suna a doua zi dimineata. Daca nu, posibil sa fie nevoie de interventia mentionata daca vrei sa ai grija de motor. Daca nu, stai calm ca nu moare din asta 5000km de acu incolo Tot nu ai zis care zgomot e: de lant sau de decompresor. Decompresoru se rezolva cu un arculet amarat - 2euro pe OEM! Mai mult timpul petrecut sa desfaci si sa pui la loc capacu. Daca nu-i decompresoru, e lantul si atunci pret de mii de km de acu incolo poti merge linistit. Recomandat sa-l schimbi in urmatorii 10k km daca persista zgomotu si dupa schimbul de ulei. Cam asta ar fi toata povestea. Il voi inspecta mai indeaproape, deoarece nu am avut ocazia doar ca oferta imi facuse cu ochiul. Ms de sfat,raman dator Va tin la curent,posibil sa ma alatur cauzei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Daca nu iti stiam bugetul te intrebam daca nu vrei unul la pachet cu multe tampenii de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La multi ani, sanatate si un AN NOU MAI BUN !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Cum bine zice si Andrei, care nu a apucat sa ma prinda online zilele astea, se incheie un an. Un an deosebit de bun pentru unii, bunicel pentru altii si oarecare pentru putini nefericiti. Oricare ati fi voi, dominatoristi, va doresc un 2011 care sa va aduca si cele mai neasteptate si nebanuite realizari, sa va umple de fericire si de km fara probleme sau incidente neplacute! LA MULTI ANI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.