switch Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 http://www.motodiscount.ro/ sau http://www.dillypoint.ro/ sau http://www.louis.de/ Ma jur ca asta i-am dat pe PM acu 2 minute, inainte sa deschid topicu. Great minds think alike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 salut! caut si eu un cerc de roata pe 17 sa-l pun la un xt de 600, al meu nu mai merge recuperat, poate aveti de la vreo roata cu butucul defect, spart sau ceva de genul. rog pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 buna,ajutati-ma cu sfaturi va rog ca sint disperat cu carburatorul de domi,am un consum in oras de 8,3litri cu schimbarea vitezelor pina in 4000 de ture.am demontat carburatorul si am gasit jiglerul principal de 148 si cel de relanti de 48 nu stiu daca sint originale.cu motorul pornit surubul de aer nu schimba deloc turatia motorului.bujia este toata neagra,membranele sint bune astept sfaturi in legatura cu jigloarele si cu consumurile voastre de benzina in oras si afara,multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Verifica mecanismul de soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 de vanzare roata xt 600 complect echipata noua cauciuc pirelli nou pinion nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) de vanzare roata xt 600 complect echipata noua cauciuc pirelli nou pinion nou Nu merge pe dominator si aici nu e bursa. ...si se scrie COMPLET. Nu COMPLECT. A dracu limba romana, parca ar fi rromana la cum fugim de ea! Editat Mai 25, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 bine Profesore Switch.Nu e bursa,dar era cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 bine Profesore Switch.Nu e bursa,dar era cineva interesat Atunci ii dai si tu PM, ca anuntul nu e de interes general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Pentru prima data, astazi era sa cad alunecand intr-o curba , respectiv datorita vitezei un pic cam mare (pt curba respectiva) mi-a fugit spatele (low side). Intrebarea este: Julitura asta: poate fi de la acest incident? Doar acum am vazut-o. Cu piciorul am frecat destul de bine deci nu mi-am mai dat seama daca a frecat sau nu altceva... de cazut NU am cazut (a fost si prima data cand am facut drift pe asfalt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Scuze daca am deranjat,dar roata merge pusa si pe domi modelul cu frana pe tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) Pentru prima data, astazi era sa cad alunecand intr-o curba , respectiv datorita vitezei un pic cam mare (pt curba respectiva) mi-a fugit spatele (low side). Intrebarea este: Julitura asta: poate fi de la acest incident? Doar acum am vazut-o. Cu piciorul am frecat destul de bine deci nu mi-am mai dat seama daca a frecat sau nu altceva... de cazut NU am cazut (a fost si prima data cand am facut drift pe asfalt). Foarte posibil - aia oricum e o aparatoare ordinara. Urmele de pe cadru insa par a fi mai vechi. Cazatura pe pietris pare-mi-se. Tind sa cred ca toate au aceeasi varsta, data fiind rugina. Editat Mai 25, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Cea de pe cadru era de cand am luat mobra... la fel si pe aparatoarea aia, doar ca o parte din vopsea pare proaspat zgariata. Am intrebat pt ca nu mi-am dat seama daca poate atinge sau nu. Am inclinat motorul dar nu am putut sa si vad cat mai are pana la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Cea de pe cadru era de cand am luat mobra... la fel si pe aparatoarea aia, doar ca o parte din vopsea pare proaspat zgariata. Am intrebat pt ca nu mi-am dat seama daca poate atinge sau nu. Am inclinat motorul dar nu am putut sa si vad cat mai are pana la sol. Pe viitor muta-ti fundul din sa spre interiorul curbei, astfel nu vei mai fi nevoit sa inclini mobra foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Da, stiu, si pot sa ma aplec si cu corpul suplimentar, sa scot piciorul inafara, spre fata, pe partea curbei (sau sa cobor genunchiul)....stiu... Atata doar ca nu ma asteptam sa fie asa stransa toata manevra ( un fel de sens giratoriu, din fericire fara trafic ) si stateam comod pe sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 @phreak_or din ce stiu eu scarita de la pilot e prima care ajunge jos, si in functie de cum e reglata, pedala de la schimbator, iar pe partea opusa daca ai nenorocul pedala de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 imi ziceti si mie care e cea mai mica turatie la care merge motoru fara sa moara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Daca e setat cum trebe, poate sa stea la relanti si la 800-900 rpm. Totusi, pe la 1200 deja ungerea e precara, mai ales la rece. Relantiul normal ar trebui sa fie peste 1300. 1300-1400. In sarcina, recomandarea e peste 2000-2200 rpm in primele doua viteze, peste 2500 in 3-4 si peste 3000 in viteza a 5a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Daca e setat cum trebe, poate sa stea la relanti si la 800-900 rpm. Totusi, pe la 1200 deja ungerea e precara, mai ales la rece. Relantiul normal ar trebui sa fie peste 1300. 1300-1400. In sarcina, recomandarea e peste 2000-2200 rpm in primele doua viteze, peste 2500 in 3-4 si peste 3000 in viteza a 5a. in sarcina vroiam sa stiu. ms mult. am incercat si mergea in 1500 si eram curios la cit moare motoru. nam vrut sa ma risc mai tare. Editat Mai 26, 2011 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 in sarcina vroiam sa stiu. ms mult. am incercat si mergea in 1500 si eram curios la cit moare motoru. nam vrut sa ma risc mai tare. Ah, de mers merge, insa la turatiile alea in sarcina motorul lucreaza inegal. Poti uza foarte tare cilindrul si segmentii in felu asta. Poti chiar sa bubui motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Ah, de mers merge, insa la turatiile alea in sarcina motorul lucreaza inegal. Poti uza foarte tare cilindrul si segmentii in felu asta. Poti chiar sa bubui motoru. ok. ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Domi meu are ralantiul reglat cam la 1450, 1500 rpm - variaza putin cu temperatura. In principiu, cu motorul cald, in treapta a I-a , pleaca doar din ambreiaj (nu brusc,evident) si merge constant cu viteza mica. Ce-i drept ca este cand scutura putin in situatii de genul, dar rar. Ah. Sa mentionez. Evit sa fac manevre de genul, prefer sa patinez putin ambreiajul la plecari de pe loc (aka ii dau drumul usor, tinand turatia pe la 1600 rpm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Dezmembrez Honda NX 650 Dominator RD 02 modelul 92-95 Amortizorul dreapta stramb, distributia primara precara, motocicleta a stat doi ani asteptand sa fie pusa pe picioare, inmatriculata RO. Se vand inclusiv si actele. Preturi negociabile, contact in semnatura. (exista si restul pieselor ce nu se vad in poze: carene, tobe, rezervor, etc) P.S. daca vine cineva cu 500 eu inainte sa dau din ea, pleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Rotile de pe RD02 se potrivesc pe RD08? Fara modificari sau altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Rotile de pe RD02 se potrivesc pe RD08? Fara modificari sau altceva? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Salutare posesori de dominatoare! Zilele trecute am gasit si eu un dominator din 92, la pret bun, dar inca nu am fost sa-l vad. Intrebarea mea pentru voi: ce probleme generale apar la dominatoarele de varsta asta? La ce trebuie sa fiu mai atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.