phreak_or Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata. Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata. Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok. ia continental escape. o sati placa. un parbriz inalt de domi are careva de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Hmm... O sa caut sa vad si preturi. Chestia e ca am gasit Tourance la pret foarte bun - 340 ron- cu 50 lei mai mult decat k60(la aceeasi dimensiune 130/80-17). Totusi din cei care au Metzeler Tourance pe Domi... spuneti va rog cum va simtiti cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Hmm... O sa caut sa vad si preturi. Chestia e ca am gasit Tourance la pret foarte bun - 340 ron- cu 50 lei mai mult decat k60(la aceeasi dimensiune 130/80-17). Totusi din cei care au Metzeler Tourance pe Domi... spuneti va rog cum va simtiti cu ele si eu am k60 pe spate. imi place mai mult ca si tourance u. am avut inainte de astatourance dar era cam dus. mie nu mia placut. si mai stiu vreo 2 transalpisti care au schimbat cu conti. mie pe pegaso mi-a placut si bridgeston radial trail max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Eu am tourance-uri dar daca m-am descurcat cat de cat in off cu voi este pentru ca sunt eu foarte bun. Acuma lasand gluma la o parte adevarul este ca in teren nu sunt bune de nimic, mai ales pe noroaie sau nisip. Pe drumuri forestiere uscate merg si pe asfalt sunt destul de multumit de ele, au aderenta buna si pe ud, eu nu am avut probleme cu ele si dupa vreo 10000 de km inca arata bine. Daca vrei un compromis bun, cauta michelin sirac. Eu am avut cauciucurile astea si am fost foarte multumit (am si umblat 25000 de km cu ele si cel de pe fata mai mergea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 mai incerc o data, poate poate: propun un schimb: pinion 48 am eu stare f buna. vreau unul de 46, chiar 45. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Se apropie clipa in care trebuie sa schimb cauciucul de pe spate. Sunt relativ multumit de K60, dar mi se pare ca se duce enorm de repede, eu am facut cam 7000 km cu el si e aproape gata. Vreau sa intreb pe cei care au incercat. Cum se comporta Metzeler Tourance? Mai precis, pe asfalt, pe ud, cand e mai frig...etc. Si cat tine? Pe offroad am vazut. Dominatorul dotat cu astfel de anvelope a mers cu noi pe traseele soft din muntii Cindrel deci e ok. Tourance e o panarama de cauciuc, profil tare, se incalzeste foarte greu, derapeaza pe asfalt uscat, se toceste aiurea si la mine ajunge acusi la 10.000km si e gata Recomandarea mea e COntinental TrailAttack, e un cauciuc foarte special si iti da un feedback foarte bun la contactul cu asfaltul, foarte previzibil. in offroad recunosc ca nu ai sa faci mare lucru cu continental trail attack, dar anul trecut am fost si eu cu voi si m-am descurcat, si a tinut 23000km. pret aproximativ 350Ron+30RON livrarea, locatia: anvelonet.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Mersi de raspuns. Ma uitam la TA dar nu eram convins pt ca pare prea de strada profilul. O sa caut sa compar Escape cu TrailAttack si o sa ma hotarasc. . In principiu m-am convins. Escape merge cat de cat si pe nisip, si noroi, cu aderenta decenta pe asfalt, cu un mic - pe ud. Trail Attack are aderenta superba pe asfalt, uscat sau ud, merge bine pe pamant uscat, sau pietris, dar in nisip si noroi nu prea face mai nimic. Alta caracteristica ar fi durabilitatea. Despre Trail Attack stiu ca tine foarte mult, aka vreo 20 000 km (spate) dar despre ContiEscape nu stiu. Merita pana la urma sa iau mai lat? Pe 130 in loc de 120? Ce avantaje/ dezavantaje ar fi? (inafara de faptul ca arata mai bine cel mai lat). Multumesc anticipat pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 am pe XT-ul de vanzare Conti Trail Attack, au 7000 km de asfalt de Londra si se prezinta foarte bine....dar pe off-road nu m-as baza foarte tare, dupa cum zice si Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Greu cu anvelopele astea. Am citit deja vreo 100 review-uri despre ele si tot nu stiu. Favorabile au toate, si K60 si ContiEscape si TrailAttack. K60 intra in general cam in aceeasi categorie cu TKC80. Cele 2 conti sunt un pic aparte. Escape se vrea a fi 70/30 iar TA 90/10 (on/off). Cum faceti (unii dintre voi) sa va tina un k60 pe spate 10-15 mii km? Trebuie sa se inventeze ceva anvelope high-tech care sa se adapteze automat la conditiile de drum si sa tina .... forever ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Cum faceti (unii dintre voi) sa va tina un k60 pe spate 10-15 mii km? mergem pe roata din fata te-ai gandit de cand ai motorul pe ce tip de teren te-ai deplasat cel mai mult ? avantaju la 130 e ca te inclini pana ajungi cu scaritele in asfalt si inca mai ai balon pe care sa rulezi, si profilul la TA este rotund asa ca ai suprafata de rulare pe orice unghi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ah. Pai chestia cu inclinatul...si la k60 era valabil, (120/90/17) adica ma inclinam pana frecam cu scarita (sau cu cizma) si tot nu am ajuns chiar la marginea cauciucului. Despre mers... as zice ca merg cam 70-80% pe asfalt si 20-30% off road. Stiu ca nu prea exista ce vreau eu... un cauciuc care sa mearga bine si pe offroad si pe sosea si sa tina mult si... si... dar as vrea sa gasesc ceva cat mai apropiat de cerintele astea. Bridgestone tw42 cam cat tine? Inteleg ca era dotarea standard de pe domi. Michlen Sirac cum e? Profilul arata bine, cat tine in regim de mers 80/20 ? Tu, Purice, ti-ai mai lua TA? Tu mergi mai mult pe asfalt banuiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ah. Pai chestia cu inclinatul...si la k60 era valabil, (120/90/17) adica ma inclinam pana frecam cu scarita (sau cu cizma) si tot nu am ajuns chiar la marginea cauciucului. Despre mers... as zice ca merg cam 70-80% pe asfalt si 20-30% off road. Stiu ca nu prea exista ce vreau eu... un cauciuc care sa mearga bine si pe offroad si pe sosea si sa tina mult si... si... dar as vrea sa gasesc ceva cat mai apropiat de cerintele astea. Bridgestone tw42 cam cat tine? Inteleg ca era dotarea standard de pe domi. Michlen Sirac cum e? Profilul arata bine, cat tine in regim de mers 80/20 ? Tu, Purice, ti-ai mai lua TA? Tu mergi mai mult pe asfalt banuiesc... cand am terminat TA mi-am luat tourance si is foarte dezamagit de ele, inainte am avut michelin M72 un model vechi la fel de bun dc nu incerci Karoo T, poate te impaca, din ce am inteles asa de offroad cum arata ele se preteaza bine si pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pai cel putin pe ADW lumea zice asa: Karoo T tine mai putin decat TKC80 (Care la randul sau tine mai putin si decat K60) Karoo T e mai de offroad, TKC80 e bun si pe sosea si pe offroad. Multi zic ca sunt multumiti de K60, dar cam toti folosesc dimensiuni de 140 sau mai mari. Despre care am inteles ca au alta constructie, respectiv mijlocul mai tare, astfel incat nu se uzeaza in halul in care o face k60-ul de 120 sau 130. Ah. Si deja cu toate marcile astea ajung la preturi care imi cam depasesc bugetul. Karoo, chiar si TKC merg cam la fel ca si K60, ba gresesc, sunt mai ok pe offroad, dar pe off am fost multumit de k60. In schimb se uzeaza foarte repede pe asfalt. (Karoo vreo 3500 km, TKC vreo 5500 km) cel putin din cate am inteles eu. Corectez. ADV (in loc de ADW). Ar merita oare sa incerc Mitas E07?; E08- e cam ca si tourance, iar E09- e gen TKC (prea de offroad pt mine) Cine a incercat E07 pe domi? E ok? Cum e pe ud? Cam cat tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Mitas au rezistenta dar nu au aderenta. Mai ales pe asfalt ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Mitas au rezistenta dar nu au aderenta. Mai ales pe asfalt ud. am avut eu experienta sa am asa ceva iti sugerez sa nu iti iei aderenta f slaba , rezistenta.......maxima ca doar zici ca sunt facute din plastic ...pe ploaie esti ca pe gheata . cauta orice dar nu mitas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Multumesc pt sfaturi. Am gasit in sfarsit un loc unde sa fie ceva despre toate ) http://www.hondadominator.de/ la sectiunea Technik -> Reifen. Nu merge tradusa toata pagina cu google, dar individual caracteristicile se pot traduce cu google translate. Probabil cel mai ok pt ce vreau eu ar fi Bridgestone TW 41/42. Dar nici nu stiu de unde se pot cumpara sau cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Asa ca idee sa stii ca orice cauciuc bun cu aderenta multumitoare si pe ud se va uza mai repede decat unul tare si fara aderenta. De aceea cauciucurile rusesti tineau cat motocicleta...nu aveau aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) salut vezi pe anvelopemoto.eu au Bridgestone TW 42 TT io de acolo am luat da Heidenau, nu au de obicei pe stoc, da le-au adus in 5zile. dai un telefon si vezi.foarte seriosi nu am ce zice. PS. subscriu la ce a zis mzrider, am avut o jawa inainte si iti cadea tot de pe ea inainte sa se duca cauciucurile si aderenta lasa de dorit mai ales pe ud. Editat Iunie 24, 2011 de Simpson_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Multumesc pt sfaturi. Am gasit in sfarsit un loc unde sa fie ceva despre toate ) http://www.hondadominator.de/ la sectiunea Technik -> Reifen. Nu merge tradusa toata pagina cu google, dar individual caracteristicile se pot traduce cu google translate. Probabil cel mai ok pt ce vreau eu ar fi Bridgestone TW 41/42. Dar nici nu stiu de unde se pot cumpara sau cat costa. eu inca te sfatuiesc sa mergi pe TA ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Am gasit o chestie: SHINKO E703 (mai de enduro) sau E705 (mai de strada). Sunt Facute de o firma japoneza, fabricate in Koreea. Am citit ca ar fi bune cam in toate conditiile pe asfalt, iar pe teren se descurca (mai greu un pic pe noroi sau iarba uda); Tin cam 15000 km in regim 90/10 (pe tenere) Avantajul este pretul. Cam 230 ron pt 130/80-17. De la Achimoto. Despre anvelopemoto.eu nu stiu ce sa zic. Probabil ca sunt seriosi dar mi se pare ca au preturi mari. Mai ales ca afisaza fara TVA (care e un sfert de pret totusi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Am avut Anakee, acum am TA. Ca si comportament pe orice suprafata la care se preteaza (asfalt uscat si ud, macadam, forestiere mai nasoale cu ceva noroi), Anakee mi-au lasat o impresie mai buna. In primul rand, Anakee sunt excelente pe asfalt ud. Eu aveam de multe ori tendinta sa merg mai tare pe ud decat pe uscat. Pe asfalt uscat, am avut un pic mai multa incredere pe curbe cu Anakee. Pe macadam Conti mi s-au parut o idee mai slabe, pentru ca tind sa "fuga" mai repede pe orice pietricica mai marisoara. Pe noroi, ambele sunt la fel de proaste. Preturile sunt comparabile din cate imi aduc eu aminte, insa Conti par sa tina mai mult, mai ales spatele. Sper sa va fie de folos comparatia, cu toate ca io am KLE. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Gata. Am incheiat. Am discutat, am citit, etc. Am comandat SHINKO E703 - ar trebui sa ma astept sa tina cam 15 000 km. Lumea zice ca e foarte ok, avand aderenta in toate conditiile. Evident in noroi nu e ca unul de cross dar ca si cauciuc 70/30 e bun. O sa revin cu informatii despre el cand il voi primi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Hai ca sunt curios sa vad cum sunt astea. Apropo, era cineva de 1,65 care voia pe domi. Stiu sigur ca se poate cu putin tupeu. O idee ar fi sa pui amortizor de RD02 pe RD08 - ii cobori spatele cu 3-4cm. Apoi infigi jambele in coroane si lasi si fatza cu 4cm si ai o ciclistica buna. Daca mai scazi si de la sha (se poate - eu fara sa vreau am scazut vreo 2 cm) atunci nu mai ai treaba chiar si la inaltimea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 salutare! am vrut sa fac o chestie si nu mi-a iesit,asa ca scot la vanzare o janta completa de transalp sau domi pe fata! are rulmenti noi si disc 50% ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.