phreak_or Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ah. Pai chestia cu inclinatul...si la k60 era valabil, (120/90/17) adica ma inclinam pana frecam cu scarita (sau cu cizma) si tot nu am ajuns chiar la marginea cauciucului. Despre mers... as zice ca merg cam 70-80% pe asfalt si 20-30% off road. Stiu ca nu prea exista ce vreau eu... un cauciuc care sa mearga bine si pe offroad si pe sosea si sa tina mult si... si... dar as vrea sa gasesc ceva cat mai apropiat de cerintele astea. Bridgestone tw42 cam cat tine? Inteleg ca era dotarea standard de pe domi. Michlen Sirac cum e? Profilul arata bine, cat tine in regim de mers 80/20 ? Tu, Purice, ti-ai mai lua TA? Tu mergi mai mult pe asfalt banuiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ah. Pai chestia cu inclinatul...si la k60 era valabil, (120/90/17) adica ma inclinam pana frecam cu scarita (sau cu cizma) si tot nu am ajuns chiar la marginea cauciucului. Despre mers... as zice ca merg cam 70-80% pe asfalt si 20-30% off road. Stiu ca nu prea exista ce vreau eu... un cauciuc care sa mearga bine si pe offroad si pe sosea si sa tina mult si... si... dar as vrea sa gasesc ceva cat mai apropiat de cerintele astea. Bridgestone tw42 cam cat tine? Inteleg ca era dotarea standard de pe domi. Michlen Sirac cum e? Profilul arata bine, cat tine in regim de mers 80/20 ? Tu, Purice, ti-ai mai lua TA? Tu mergi mai mult pe asfalt banuiesc... cand am terminat TA mi-am luat tourance si is foarte dezamagit de ele, inainte am avut michelin M72 un model vechi la fel de bun dc nu incerci Karoo T, poate te impaca, din ce am inteles asa de offroad cum arata ele se preteaza bine si pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pai cel putin pe ADW lumea zice asa: Karoo T tine mai putin decat TKC80 (Care la randul sau tine mai putin si decat K60) Karoo T e mai de offroad, TKC80 e bun si pe sosea si pe offroad. Multi zic ca sunt multumiti de K60, dar cam toti folosesc dimensiuni de 140 sau mai mari. Despre care am inteles ca au alta constructie, respectiv mijlocul mai tare, astfel incat nu se uzeaza in halul in care o face k60-ul de 120 sau 130. Ah. Si deja cu toate marcile astea ajung la preturi care imi cam depasesc bugetul. Karoo, chiar si TKC merg cam la fel ca si K60, ba gresesc, sunt mai ok pe offroad, dar pe off am fost multumit de k60. In schimb se uzeaza foarte repede pe asfalt. (Karoo vreo 3500 km, TKC vreo 5500 km) cel putin din cate am inteles eu. Corectez. ADV (in loc de ADW). Ar merita oare sa incerc Mitas E07?; E08- e cam ca si tourance, iar E09- e gen TKC (prea de offroad pt mine) Cine a incercat E07 pe domi? E ok? Cum e pe ud? Cam cat tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Mitas au rezistenta dar nu au aderenta. Mai ales pe asfalt ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Mitas au rezistenta dar nu au aderenta. Mai ales pe asfalt ud. am avut eu experienta sa am asa ceva iti sugerez sa nu iti iei aderenta f slaba , rezistenta.......maxima ca doar zici ca sunt facute din plastic ...pe ploaie esti ca pe gheata . cauta orice dar nu mitas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Multumesc pt sfaturi. Am gasit in sfarsit un loc unde sa fie ceva despre toate ) http://www.hondadominator.de/ la sectiunea Technik -> Reifen. Nu merge tradusa toata pagina cu google, dar individual caracteristicile se pot traduce cu google translate. Probabil cel mai ok pt ce vreau eu ar fi Bridgestone TW 41/42. Dar nici nu stiu de unde se pot cumpara sau cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Asa ca idee sa stii ca orice cauciuc bun cu aderenta multumitoare si pe ud se va uza mai repede decat unul tare si fara aderenta. De aceea cauciucurile rusesti tineau cat motocicleta...nu aveau aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) salut vezi pe anvelopemoto.eu au Bridgestone TW 42 TT io de acolo am luat da Heidenau, nu au de obicei pe stoc, da le-au adus in 5zile. dai un telefon si vezi.foarte seriosi nu am ce zice. PS. subscriu la ce a zis mzrider, am avut o jawa inainte si iti cadea tot de pe ea inainte sa se duca cauciucurile si aderenta lasa de dorit mai ales pe ud. Editat Iunie 24, 2011 de Simpson_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Multumesc pt sfaturi. Am gasit in sfarsit un loc unde sa fie ceva despre toate ) http://www.hondadominator.de/ la sectiunea Technik -> Reifen. Nu merge tradusa toata pagina cu google, dar individual caracteristicile se pot traduce cu google translate. Probabil cel mai ok pt ce vreau eu ar fi Bridgestone TW 41/42. Dar nici nu stiu de unde se pot cumpara sau cat costa. eu inca te sfatuiesc sa mergi pe TA ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Am gasit o chestie: SHINKO E703 (mai de enduro) sau E705 (mai de strada). Sunt Facute de o firma japoneza, fabricate in Koreea. Am citit ca ar fi bune cam in toate conditiile pe asfalt, iar pe teren se descurca (mai greu un pic pe noroi sau iarba uda); Tin cam 15000 km in regim 90/10 (pe tenere) Avantajul este pretul. Cam 230 ron pt 130/80-17. De la Achimoto. Despre anvelopemoto.eu nu stiu ce sa zic. Probabil ca sunt seriosi dar mi se pare ca au preturi mari. Mai ales ca afisaza fara TVA (care e un sfert de pret totusi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Am avut Anakee, acum am TA. Ca si comportament pe orice suprafata la care se preteaza (asfalt uscat si ud, macadam, forestiere mai nasoale cu ceva noroi), Anakee mi-au lasat o impresie mai buna. In primul rand, Anakee sunt excelente pe asfalt ud. Eu aveam de multe ori tendinta sa merg mai tare pe ud decat pe uscat. Pe asfalt uscat, am avut un pic mai multa incredere pe curbe cu Anakee. Pe macadam Conti mi s-au parut o idee mai slabe, pentru ca tind sa "fuga" mai repede pe orice pietricica mai marisoara. Pe noroi, ambele sunt la fel de proaste. Preturile sunt comparabile din cate imi aduc eu aminte, insa Conti par sa tina mai mult, mai ales spatele. Sper sa va fie de folos comparatia, cu toate ca io am KLE. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Gata. Am incheiat. Am discutat, am citit, etc. Am comandat SHINKO E703 - ar trebui sa ma astept sa tina cam 15 000 km. Lumea zice ca e foarte ok, avand aderenta in toate conditiile. Evident in noroi nu e ca unul de cross dar ca si cauciuc 70/30 e bun. O sa revin cu informatii despre el cand il voi primi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Hai ca sunt curios sa vad cum sunt astea. Apropo, era cineva de 1,65 care voia pe domi. Stiu sigur ca se poate cu putin tupeu. O idee ar fi sa pui amortizor de RD02 pe RD08 - ii cobori spatele cu 3-4cm. Apoi infigi jambele in coroane si lasi si fatza cu 4cm si ai o ciclistica buna. Daca mai scazi si de la sha (se poate - eu fara sa vreau am scazut vreo 2 cm) atunci nu mai ai treaba chiar si la inaltimea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 salutare! am vrut sa fac o chestie si nu mi-a iesit,asa ca scot la vanzare o janta completa de transalp sau domi pe fata! are rulmenti noi si disc 50% ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 salutare! am vrut sa fac o chestie si nu mi-a iesit,asa ca scot la vanzare o janta completa de transalp sau domi pe fata! are rulmenti noi si disc 50% ! Pai TA cu un singur disc are disc de 276 iar domi de 256. Deci discul nu s-ar potrivi decat la TA. Daca e de TA cu 2 discuri... discutam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Pai TA cu un singur disc are disc de 276 iar domi de 256. Deci discul nu s-ar potrivi decat la TA. Daca e de TA cu 2 discuri... discutam este cu un singur disc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Deci....nu discutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Am o problema, ieri am scimbat uleiul la Dominatorul meu NX650 din '91. Am desfacut surubul de drenare din cadru, am scos filtrul de ulei.... dar la ultimul surub jos langa ambreiaj nu am mai avut succes, i sa dus filetul, asa ca am desfacut alt surub de scurgere, cel de langa pedala de frana. Mentione ca am facut exact asa si data trecuta cand am schimbat uleiul si nu am avut nici o problema. Am pus cei 2 litri recomandati (15w50 5100 motul) si aici intervin problema...Am verificat uleiul era pe minus, am ajuns sa mai bag inca 300ml si acum cred ca ii bine, mentionez ca am facut si un drum de 100km cu vreo 2.3L si cand am ajuns acasa am mai completat sa fie pana sus cu inca 0.2L,deci in total 2.5L de ulei, o fi blocat ceva , vreo problema? cat am mers nu mi-am dat seama de nimic suspect, desi am mers destul de echilibrat si rezonabil.m-am uitat pe jos sau la suruburi si nu curge pe niciunde.. Ce imi spuneti sa fac , sau ce ar trebui sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) 1. Te duci la un mester care sa iti desfaca surubu din stanga, ala normal de drenaj. 2. Schimbi uleiul scurgand din cele doua puncte indicate (il lasi naibii pe ala din dreapta in pace) cu motorul cald, pe cric lateral. Bagi la loc 2L. 3. Inveti sa masori nivelul de ulei. Daca dupa schimb ai ajuns sa bagi 2,5L ai gresit ceva si ai prea mult ulei. Adica presiune mare. Adica risti sa iti puste vreo garnitura. Editat Iunie 28, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Daca dupa schimb ai ajuns sa bagi 2,5L ai gresit ceva si ai prea mult ulei. Adica presiune mare. Adica risti sa iti puste vreo garnitura. Sa nu dramatizam. Mai degraba risti sa-ti umple air-box-ul cu ulei prin epuratorul de gaze al carter-ului. Oricum, tot naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oximoto Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 am rezolvat-o si p-asta. am fost la service "Caprita" si cu 20RON mi-a facut mesterul o bucsa filetata. acu am si eu termometru in ulei. in alta ordine de idei: vind piesa aia care se strica la kilometraj aka "melcul". e facuta din aluminiu, costa 60RON si arata identic cu cea originala. eu am de aproape un an una identica si are deja mai mult de 3000km "la bord". codul piesei originale e posibil sa fie 44806-KFO-000 piesele sunt in numar de 3 si prefer sa nu le trimit prin posta. Salut, as avea nevoie de acel "melc" facuta din aluminiu. Problema e daca mai ai, alta e ca sunt din Cluj si ar trebui sa trimiti prin posta cu ramburs, posta o platesc eu. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 1. Te duci la un mester care sa iti desfaca surubu din stanga, ala normal de drenaj. 2. Schimbi uleiul scurgand din cele doua puncte indicate (il lasi naibii pe ala din dreapta in pace) cu motorul cald, pe cric lateral. Bagi la loc 2L. 3. Inveti sa masori nivelul de ulei. Daca dupa schimb ai ajuns sa bagi 2,5L ai gresit ceva si ai prea mult ulei. Adica presiune mare. Adica risti sa iti puste vreo garnitura. Mersi pt sfaturi, dar astazi am verificat uleiul din nou.... am pornit motorul la rece cu socul tras si dupa vreo 30 de secunde am scos socu si l-am lasat asa 5 MINUTE , am zis sa stea calumea ca poate nu stiu sa masor nivelul uleiului (desi am facut asta de nenumarate ori inainte) am oprit motorul dupa 5 minute l-am pus sa stea drept si imediat am masurat uleiul la joja unde era la nivel mediu, dupa 5 minute de stat la relanti.... trebuie sa las motorul mai mult de 5 minute??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 La mine, si dupa 5 min nivelul uleiului este foarte jos. Ideal ar fi sa incalzesti motorul mergand cu el vreo 10 minute. Dupa ce te-ai oprit tine mobra la verticala un minut, iar apoi verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Daca stiti careva seria rulmentilor de la axul ghidonului si eventual seria etansarii, va rog sa-mi spuneti si mie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Salut, e cineva din Timisoara care m-ar putea ajuta la cumpararea unui Dominator? Motorul e tot din Tm. Mersi Salut. De azi detin si eu o bestie din 1991 si ma intereaza sa-i pun un windshield si crashbar. Aveti idee de o solutie ok pentru asa ceva? Mersi anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.