Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

HO HO HO!

 

Craciun fericit tuturor!

 

Ma gandeam sa-mi fac un cadou ce Craciun: un DOMINATOR model 86, tinut doar pe benzina aditivata. Arata cam asa:

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

 

P02-12-11_12-18_EDIT.jpg

 

Voi ce parere aveti? :moto: :burnout:

:lol: Tata lor o sa fi..nu-ti mai taie nimeni cale si nu o sa mai zica nimeni ca nu te-a vazut.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HO HO HO!

 

Craciun fericit tuturor!

 

Ma gandeam sa-mi fac un cadou ce Craciun: un DOMINATOR model 86, tinut doar pe benzina aditivata. Arata cam asa:

aista dominator ii bun,,,,,,,

numa sa nu te buna jelea sa bagi benzina in el,,,,,,,,,,,,, :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

An nou fericit !!,o patit careva pana acuma sa-i sara scaunele de la supape la dominator?mi-o iesit ala din stanga de la evacuare de jumate doar,o inceput sa bata si am oprit motoru,am luat chiuloasa jos si nu ii afectat nimic,am dus-o la reparat si in 2 zile mi acasa.Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se intampla datorita incalzirii excesive a motoarelor racite pe aer, practic aluminiul se dilata asa de mult incat scaunul supapei aluneca din locasul in care este bagat prin presare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HAI LA MULTI ANI!

 

de unde pot achizitiona suruburi pentru pinionul spate de dominator? stie careva?

 

Poti sa faci rost de unul, cu tot cu piulita, mergi la un magazin specializat in suruburi si ceri suruburi de inalta rezistenta, si piulite autoblocante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia asta cu iesitul scaunului de supapa din chioulasa nu poate fi cumva defect de fabricatie?totusi nu-i normal...cote de dilatatie diferite etc...dar nu orice motor supraincalzit pateste chestia asta.

la ce ani de fabricatie se intampla chestia asta? are legatura cu modelele facute in italia fata de japonia sau e chestie specific dominatoreasca?

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa faci rost de unul, cu tot cu piulita, mergi la un magazin specializat in suruburi si ceri suruburi de inalta rezistenta, si piulite autoblocante.

 

nu m-as fi gandit nici in 100 de ani....8.8, 10.9, 12.9.... mersi oricum pentru sfat :friends:

 

DA NU MI BINE INTREB PE FORUM CA POATE ARE CINEVA ORIGINALE SI IL SCAP DE ELE? :scratch:

 

 

e defect de EXPLOATARE sau LUNGA UTILIZARE ;) se intampla si la dr-uri, la mizeriile alea de XT-uri n-am prea auzit, dar nu-i timpul pierdut :)))

 

 

PS: nimic nu e vesnic, la un momendat crapa.... asta e, tre' sa mai traiasca si orezarii aia mici de produc piese de schimb.

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia asta cu iesitul scaunului de supapa din chioulasa nu poate fi cumva defect de fabricatie?totusi nu-i normal...cote de dilatatie diferite etc...dar nu orice motor supraincalzit pateste chestia asta.

Vorbim de motociclete de 10-20 ani, exploatate de multe ori in mod abuziv. Cate dominatoare de la noi credeti ca au sub 100.000km?

 

Eu nu am auzit de scaune de supape sarite la FMXuri, cu toate ca motorul e identic. Dar, nu e timpul pierdut.

 

Apropo jumba, suna-l pe Laur pt suruburile alea. Posibil sa aiba el prin lazile lui de piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit tutorialul asta pentru reparat CDI , l-am urmat pas cu pas si aproape am reusit. Dupa refacerea lipiturilor CDI-ul a functionat perfect dar l-am distrus folosind silicon sanitar ( transparent ) in loc de silicon negru. Se pare ca cel sanitar este acid si corodeaza rapid.

http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=980822

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit tutorialul asta pentru reparat CDI , l-am urmat pas cu pas si aproape am reusit. Dupa refacerea lipiturilor CDI-ul a functionat perfect dar l-am distrus folosind silicon sanitar ( transparent ) in loc de silicon negru. Se pare ca cel sanitar este acid si corodeaza rapid.

http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=980822

Foarte interesant ... in viitorul apropiat ma voi folosi si eu de acest tutorial pentru a-mi rectifica lipiturile , Multumim !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si "La multi ani !". Doresc sa-mi achizitionez o pereche de cizme moto. In sezonul ce urmeaza intentionez sa merg mai mult pe coclauri, desigur, ca sa ajung acolo mai strabat ceva km si pe asfalt, etc, endureala mai light, asa cum i se potriveste Dominatorului. Voi ce ghete moto folositi si ce mi-ati putea recomanda? Am vazut pe fc-moto.de preturi destul de bune la SIDI si as vrea sa profit de perioada aceasta cand inca as mai putea beneficia de reduceri. Mersi anticipat. Toate cele bune :cheers:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si "La multi ani !". Doresc sa-mi achizitionez o pereche de cizme moto. In sezonul ce urmeaza intentionez sa merg mai mult pe coclauri, desigur, ca sa ajung acolo mai strabat ceva km si pe asfalt, etc, endureala mai light, asa cum i se potriveste Dominatorului. Voi ce ghete moto folositi si ce mi-ati putea recomanda? Am vazut pe fc-moto.de preturi destul de bune la SIDI si as vrea sa profit de perioada aceasta cand inca as mai putea beneficia de reduceri. Mersi anticipat. Toate cele bune :cheers:.

Eu folosesc ghete de motocross. M-au ferit de vreo doua ori de neplaceri. Recomand Crossfire de la sidi, daca vrei ceva pentru coclau.

 

Daca nu, ia-ti orice cizma moto - nu-i mare diferenta intre ele dpdv al protectiei. Ghetele "crossover" care arata ca cele de motocross dar sunt mult mai comode nu prea ofera niciun fel de protectie in plus fata de niste ghete ordinare probiker din piele cu arici (ghete simple de touring).

 

Un minim de protectie pt offroad ar fi:

- talpa si bot semirigid spre foarte rigid

- glezna bine fixata si protejata (daca te misti prea usor incaltat nu e bine)

- intarituri in zona tibiei si in partea din spate a piciorului

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o pereche de diadora mx6 aproape noi, la dau cu 100 euro pt ca nu le folosesc...am crossfire :D detalii pe pm

post-1864-0-12231500-1326527696_thumb.jpg

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce marime is cizmele?

 

in alta ordine de ideii,am desfacut motorul sa schimb lantul de distributie.

toate bune si frumoase pana am dat jos supapele.alea de evacuare deja inchideu pe calamina nu pe metal.

bun,am incercat cu pasta de lepuit sa refac scaunele dar am observat ca alea de evacuare sunt inclinate,sau asa imi explic cel putin.deci 3 sferturi din circumferinta se lustruiesc si un sfert nu,nici nu atinge supapa scaunul ramane negru de la calamina.

care ar putea fi motivul,si unde as putea gasi alezor sa refac scaunul?

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...