stulewa Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) Poti sa faci rost de unul, cu tot cu piulita, mergi la un magazin specializat in suruburi si ceri suruburi de inalta rezistenta, si piulite autoblocante. nu m-as fi gandit nici in 100 de ani....8.8, 10.9, 12.9.... mersi oricum pentru sfat DA NU MI BINE INTREB PE FORUM CA POATE ARE CINEVA ORIGINALE SI IL SCAP DE ELE? e defect de EXPLOATARE sau LUNGA UTILIZARE se intampla si la dr-uri, la mizeriile alea de XT-uri n-am prea auzit, dar nu-i timpul pierdut )) PS: nimic nu e vesnic, la un momendat crapa.... asta e, tre' sa mai traiasca si orezarii aia mici de produc piese de schimb. Editat Ianuarie 4, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 chestia asta cu iesitul scaunului de supapa din chioulasa nu poate fi cumva defect de fabricatie?totusi nu-i normal...cote de dilatatie diferite etc...dar nu orice motor supraincalzit pateste chestia asta. Vorbim de motociclete de 10-20 ani, exploatate de multe ori in mod abuziv. Cate dominatoare de la noi credeti ca au sub 100.000km? Eu nu am auzit de scaune de supape sarite la FMXuri, cu toate ca motorul e identic. Dar, nu e timpul pierdut. Apropo jumba, suna-l pe Laur pt suruburile alea. Posibil sa aiba el prin lazile lui de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Apropo jumba, suna-l pe Laur pt suruburile alea. Posibil sa aiba el prin lazile lui de piese. n-are, ca l-am stresat deja )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 nici eu nu am dat de suruburile alea,,,,,,,sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Antrunire Honda Dominator 2011 Polonia http://youtu.be/GiTn2pkAdBw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Cine imi zice ce lungime are cablul de ambreiaj de la Dominator? Daca se poate, as dori sa stiu si lungimea camasii cablului. Vreau sa-mi inalt ghidonul la Vigor si cablul meu e prea scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Am gasit tutorialul asta pentru reparat CDI , l-am urmat pas cu pas si aproape am reusit. Dupa refacerea lipiturilor CDI-ul a functionat perfect dar l-am distrus folosind silicon sanitar ( transparent ) in loc de silicon negru. Se pare ca cel sanitar este acid si corodeaza rapid. http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=980822 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Am gasit tutorialul asta pentru reparat CDI , l-am urmat pas cu pas si aproape am reusit. Dupa refacerea lipiturilor CDI-ul a functionat perfect dar l-am distrus folosind silicon sanitar ( transparent ) in loc de silicon negru. Se pare ca cel sanitar este acid si corodeaza rapid. http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=980822 Foarte interesant ... in viitorul apropiat ma voi folosi si eu de acest tutorial pentru a-mi rectifica lipiturile , Multumim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Salutare si "La multi ani !". Doresc sa-mi achizitionez o pereche de cizme moto. In sezonul ce urmeaza intentionez sa merg mai mult pe coclauri, desigur, ca sa ajung acolo mai strabat ceva km si pe asfalt, etc, endureala mai light, asa cum i se potriveste Dominatorului. Voi ce ghete moto folositi si ce mi-ati putea recomanda? Am vazut pe fc-moto.de preturi destul de bune la SIDI si as vrea sa profit de perioada aceasta cand inca as mai putea beneficia de reduceri. Mersi anticipat. Toate cele bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) Salutare si "La multi ani !". Doresc sa-mi achizitionez o pereche de cizme moto. In sezonul ce urmeaza intentionez sa merg mai mult pe coclauri, desigur, ca sa ajung acolo mai strabat ceva km si pe asfalt, etc, endureala mai light, asa cum i se potriveste Dominatorului. Voi ce ghete moto folositi si ce mi-ati putea recomanda? Am vazut pe fc-moto.de preturi destul de bune la SIDI si as vrea sa profit de perioada aceasta cand inca as mai putea beneficia de reduceri. Mersi anticipat. Toate cele bune . Eu folosesc ghete de motocross. M-au ferit de vreo doua ori de neplaceri. Recomand Crossfire de la sidi, daca vrei ceva pentru coclau. Daca nu, ia-ti orice cizma moto - nu-i mare diferenta intre ele dpdv al protectiei. Ghetele "crossover" care arata ca cele de motocross dar sunt mult mai comode nu prea ofera niciun fel de protectie in plus fata de niste ghete ordinare probiker din piele cu arici (ghete simple de touring). Un minim de protectie pt offroad ar fi: - talpa si bot semirigid spre foarte rigid - glezna bine fixata si protejata (daca te misti prea usor incaltat nu e bine) - intarituri in zona tibiei si in partea din spate a piciorului Editat Ianuarie 14, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) am o pereche de diadora mx6 aproape noi, la dau cu 100 euro pt ca nu le folosesc...am crossfire detalii pe pm Editat Ianuarie 14, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Jumba to the rescue Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) ce marime is cizmele? in alta ordine de ideii,am desfacut motorul sa schimb lantul de distributie. toate bune si frumoase pana am dat jos supapele.alea de evacuare deja inchideu pe calamina nu pe metal. bun,am incercat cu pasta de lepuit sa refac scaunele dar am observat ca alea de evacuare sunt inclinate,sau asa imi explic cel putin.deci 3 sferturi din circumferinta se lustruiesc si un sfert nu,nici nu atinge supapa scaunul ramane negru de la calamina. care ar putea fi motivul,si unde as putea gasi alezor sa refac scaunul? Editat Ianuarie 14, 2012 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 (editat) nu stiu daca nu cumva se pot inlocui scaunele altfel nu ai decat sa le rectifici! Editat Ianuarie 14, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 cizmele sunt 41-42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merrin Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 Am citit multe review-uri despre A-starts Tech 3 si pentru categoria de pret(pe fcmoto sunt 170 Euro) se pare ca ar fi cele mai bune. A folosit cineva asa ceva? Daca da, imi puteti oferi un feedback? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) O singura recomandare am: nu te grabi. Eu am luat cizme de 300 euro la 140 euro doar pentru ca in februarie au facut lichidari de stoc. De Tech-3 nu stiu ce sa zic. In general la Alpinestar am vazut ca e si un mic adaos de "brand" uneori nejustificat de calitate. Editat Ianuarie 15, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Salut! Poate sa-mi spuna cineva daca exista diferente la cadru intre R02, RD08 etc ? Mie imi par identice la cadru, nu stiu motorul... MERCI ptr ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 motoarele sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) Salut! Poate sa-mi spuna cineva daca exista diferente la cadru intre R02, RD08 etc ? Mie imi par identice la cadru, nu stiu motorul... MERCI ptr ajutor! Mi se pare ca la un moment dat incep sa difere prinderile de flansha. Nu mai stiu daca era la NXuri sau la FXuri chestia asta. Oricum 99.9% identice. Cadrele sunt partial diferite. Chestii similare - partea superioara cu rezervor si jug - prinderile motorului - pozitia basculei Chestii diferite - partea inferioara cu prinderile de scarite - partea posterioara cu prinderile de airbox, de tobe si de tot ce e mai in spate de airbox. Iar instalatiile electrice difera si ele destul de mult ca sa nu mearga transplant direct. Editat Ianuarie 15, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 citind un topic mai vechi am gasit o procedura,cred eu cea corecta de lepuire cu care am rezolvat problema in aprox o ora si jumatate. eu inverteam cu o bormasina cu acumulatori,stanga dreapta la viteza mica,insa nu slabeam forta de tragere si toata pasta o arunca afara. procedeul corect e sa dai stanga dreapta foarte putin de 2-3 ori,apoi sa delipesti putin supapa de scaun sa uniformizezi stratul de pasta abraziva pe toata suprafata scaunului supapei. am atasat si un filmulet in care se vede exact cum am refacut cu ajutorul unei mandrine de bormasina etansietatea supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 dupa ce ai slefuito ai probato nu curgea?Adica anchideau perfect supapele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 da,inchid perfect.am probat cu diluant,asta aveam la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tracul Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 salutare nu cred ca l-ai "distrus".eu cdi-ul "imbracat" in silicon "transparent" de aproape 2 ani si e ok.toamna asta a trebuit sa-l recarpesc dar in rest e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 salutare! dupa cum v-am mai povestit, mobra mea nu mai porneste la rece din buton, fapt pentru care am ajuns la ambreiajul de electromotor; daca are cineva de vanzare de ocazie sau a gasit la noi la un pret mai bun decat pe wemoto (aprox. 90 eurasi) il rog sa imi dea si mie pontul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.