Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salutare oameni buni!

 

 

Vad ca inca se mai da lumea cu dominatoare! Eu ma tot uit cand aud sau vad unul prin trafic - poate recunosc rider-ul :D

 

 

Mai stiti ceva de vechiul meu domi? Stiu ca ajunsese la jumba odata :) :)

mno!

n-are a face

posta mai merge, daca te hotarasti sa te bagi la reparatii,,,,,,,

Salut switch. As vrea sa iau legatura cu tine in legatura cu cateva sfaturi in ceea ce priveste honda dominator. Te rog sa imi dai nr tau de tel.pe PM. Multumesc.

 

Salutare. Are cineva un motor complet de rd 02 de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe?


sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ai un levier de frina de mina deR02 s-un pret?

 

Am eu un levier. Merge la RD02 si, in general cam la orice cauciuc. Nu stiu insa cum poti frana cu el....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica/mare problema.
Moare mobra in mers, independent de turatie, viteza.

Am curatat carburatoru, schimbat bujia(care era cam dusa), curatat robinetul de benzina si cauciucu din rezervor (si da era cam murdar).

Ieri am zis sa ies putin din oras sa vad daca sa rezolvat. Am fost pana in padure la Snagov (~50km), pana acolo perfect tras constant, frumos, m-am oprit langa lac sa fumez o tigara si dupa aia sa zic ca am mai mers 1 km si a inceput iar.

Pur si simplu se opreste motoru in mers prima data cade turatia( de la 3500 la 1500 ceva de genu da nu se opreste) dupa aia se opreste brusc motoru, iau ambreaju apas pe buton(in general nu vrea sa o ia), dau pe OFF si Iar pe ON

abea ce ating butonu porneste, daca ma misc repede nici nu mai e nevoie sa apas pe buton, dau repede off - on si o ia (precizez ca am ambreaju actionat). Dupa care merge 100m - 1Km - 20 Km fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI sau contacte proaste pe partea cu aprinderea. Daca era alimentarea (carb, rezervor) nu se oprea brusc si, in orice caz, nu repornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io zic ca tre sa desfaci mufele si sa le cureti bine de tot

mai ia in calcul suntarea butonului de on/off si fa o proba

 

pe mine ma supara a mea in relanti

in sarcina merge brici, consum de 4,5 cu pasager si bagaje

in schimb, la stop, de nu is atent,,,,,,se opreste(uneori), dar si cand se intampla, tre sa astept 5 minute ca sa porneasca

si porneste la sfert

tre sa mai curat o data carbul,,,,schimba O-ring de la admisie,,alea alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume !

Are cineva un far de Domi ? Daca-i pret bun il cumpar sau dau la schimb un CDI ( nu-i original, are doar 4 fire dar a fost montat si a functionat bine la mine pe motor )

Rog telefon la 0740.062592

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da voi verifica/curata toate contactele. Ciudat e ca merge 30-50 Km fara probleme si dupa aia incepe brusc, daca merg prin oras unde tot pornesc/opresc la semafor nu face sau cel putin nu inca.

Cum asi putea verifica cdi-u. Ma gandesc sa nu fie fisa, pipa sau bobina. cum am zis si mai devreme daca ii dau la automat imediat cum a murit nu o ia, daca dau off -> on abea ce ating butonu si porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume !

Are cineva un far de Domi ? Daca-i pret bun il cumpar sau dau la schimb un CDI ( nu-i original, are doar 4 fire dar a fost montat si a functionat bine la mine pe motor )

Rog telefon la 0740.062592

 

 

Am rezolvat , multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un pic de efort poate ne-am strange cativa si am da comanda de cdi de aici cdi-ul.

http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1989/NX650+A/WIRE+HARNESS/parts.html

 

LA acest site am vazut ca putem aflaunde a fost comercializata in functie de seria de cadru:

http://www.cmsnl.com/honda-nx650_model279/

 

si acum ceva poze:

 

 

 

 

 


» Post actualizat in 29 Jun 2014 11:46

si:

 

 


» Post actualizat in 29 Jun 2014 11:48

si :

 

 


» Post actualizat in 29 Jun 2014 11:56

rezistentele data viitore.

In lista condensatorilor am scris la inceput ce era inscriptionat pe ei si apoi am scris capacitatea lor dupa cum am gasit ca reprezinta acele litere. DAca am gresit undeva in citire va rog sa ma corectati. la C10numi-andat seama daca era 108 sau 103 scris pe el. EU inclin ca era 103. TOT in aceasta lista 3 un C6 si un C61 asta pentru ca mi-a fost lene sa renumerotez condensatorii din lista.

Deci ce spuneti. ??

am putea sa schimbam condensatorii toti pentru ca se gasesc, iar la tranzistori din ce am cautat doar vreo 3 sunt de gasit restul, hmmm.

Si condensatorul electrolitic mare se gaseste dar nu in aceea carcasa. daca se pastreaxa diametrul lui atunci se gaseste la inaltimea de 30mm si nu la 18mm cat are originalul.

Astept ajutor de l;a voi privitor la ce este insccriptionat pe piese si daca am gresit undeva cu citirea lor.

enjoy......


» Post actualizat in 29 Jun 2014 12:05

stiu ca am cateva greseli de ortografie dar e lenea mare sa le corectez. scuze.

post-25838-0-06558800-1404042117_thumb.jpg

post-25838-0-20515000-1404042127_thumb.jpg

post-25838-0-16072800-1404042138_thumb.jpg

post-25838-0-32538800-1404042147_thumb.jpg

post-25838-0-09650300-1404042158_thumb.jpg

post-25838-0-76830900-1404042171_thumb.jpg

post-25838-0-61597700-1404042184_thumb.jpg

post-25838-0-06476700-1404042203_thumb.jpg

post-25838-0-61005900-1404042210_thumb.jpg

post-25838-0-69213800-1404042241_thumb.jpg

post-25838-0-31643600-1404042301_thumb.jpg

post-25838-0-67363300-1404042312_thumb.jpg

post-25838-0-20177900-1404042320_thumb.jpg

post-25838-0-53315600-1404042329_thumb.jpg

post-25838-0-15763400-1404042343_thumb.jpg

post-25838-0-12654400-1404042351_thumb.jpg

post-25838-0-35279500-1404042359_thumb.jpg

post-25838-0-52870000-1404042367_thumb.jpg

post-25838-0-07206000-1404042382_thumb.jpg

post-25838-0-37843500-1404042391_thumb.jpg

post-25838-0-35839700-1404042478_thumb.jpg

post-25838-0-74568000-1404042486_thumb.jpg

post-25838-0-86115100-1404042494_thumb.jpg

post-25838-0-24806400-1404042502_thumb.jpg

post-25838-0-70254300-1404042513_thumb.jpg

post-25838-0-32153600-1404042521_thumb.jpg

post-25838-0-63675300-1404042534_thumb.jpg

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema...

carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac...

bujie relativ noua...

supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa...

desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului...

CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vreau sa mai zic. Povestea cu poze incepe din drapta jos si teinănd in atanga sua. Asa vad ca le-a luat site-ul.

Pe de alta parte e bine sa le descarcati pe toate caci nu sunt toate la fel. Sursa de lumina este pozitionata in diferite lociri pentru a se putea vedea anumite piese. Multam

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io un nacaz....Dominatoru' meu nu porneste la rece...numa dupa vreo iuma de ceas+multe suduieli...dupa ce ii pornit, incalzit....merge si porneste fara nici o problema...

carburatoru' ii reglat de baieti care stiu ce fac...

bujie relativ noua...

supape reglate...0,10 admisii...la evacuare au fost reglate ambele pe 0,12...dar aia de pe decompresor am reglat-o la 0,15...am auzit ca ii mai ok asa...

desfacut electromotoru'...curatat tot...perii in parametri...CAPATUL AXULUI DE LA ELECTROMOTOR, PARE UZAT UN PIC...asa tre' sa fie?restul rotilor dintate is in statre perfecta...inclusiv "coroana", din spatele rotorului...

CE SA STIU SA MAI FAC?...inafara sa o aprind?

s-ar putea sa nu iti lucreze socul

fara maria-sa, nu porneste la rece de nici un fel

» Post actualizat in 01 Jul 2014 19:35

s-ar putea sa nu iti lucreze socul

fara maria-sa, nu porneste la rece de nici un fel

ah,,,,benzina cat e de veche, sau de,,,,buna?

scurge putina benzina din carb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...