alex.burlacu Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Ha! Nu cred că-l dă p-ăla ... aia era poza în care se laudă cu cea nouă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Atat cricul central cat si toba sunt omologate in Germania pentru Honda NX650, indiferent de anul de fabricatie. » Post actualizat in 17 Jul 2015 11:36Ha! Nu cred că-l dă p-ăla ... aia era poza în care se laudă cu cea nouă Poza contine motocicleta mai noua. Momentan nu am in vedere sa vand cricul central, nu pare sa afecteze foarte mult garda la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Multumesc prieteni pentru mesaje, sfaturi si implicare. Pentru mine, un incepator in ale motocicletelor, este inca o lectie de camaraderie si promit ca ma voi comporta ca atare... Respect all who ride! ...cat despre cdi, am decis sa iau unul nou concomitent cu incercarea de a-l repara pe cel vechi... Asfalt uscat si cat mai multi km. fara evenimente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Vand Honda Dominator mx 650 cu kick start . Daca nu se vinde pana in 01.08, atunci se dezmembreaza. pret 2000lei tot detalii 0751223726 Robi » Post actualizat in 30 Jul 2015 04:42Se Dezmembreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 (editat) Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci Probleme posibile: - Presiune joasa in anvelope - Filtru de aer murdar - Furtun rezervor-carburator uzat, pierde benzina - Tub emulsor uzat - Cui de dozaj uzat - Joc tacheti mare Cand impingi motocicleta, ea merge infranat sau usor ? Editat August 14, 2015 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci verifica furtunul ala subtire care iese din carburatuor si merge jos, in fata rotii din spate am avut aceeasi pb si furtunul ala era infundat cu niste noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci E normal pentru mers la munca pe domi in Bucuresti. Un 6.5 ar fi normal daca nu prinzi cozi si apuci sa si mergi normal, insa daca stai toata dimineata/seara sa crosetezi 15 minute masini (si asta e tot drumu), cu siguranta iti va bea 7-8 la suta de km. Editat August 17, 2015 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 mai oameni buni, daca ar fi sa pun niste cutii laterale din aluminiu pe domi, cam ce dimensiuni ar fi potrivite? ma gandesc si la comoditatea pasagerului intrebarea este pt cei care au deja, dar si pt cei care au facut un pic de cercetare pe zona asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci De ce nu-i faci un test de consum la sosea? In oras consumul nu e relevant si depinde in primul rand de trafic. 7,5 poate fi normal mai ales daca circuli in coloane si accelerezi si franezi alternativ. Fa-i testul la sosea. Daca tot veni vorba eu pot sa dau un feedback pentru consumul in teren, e de circa 5,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 la drum intins, cu pasager si bagaje, (topcase incarcat bine si rucsac) am avut o medie calculata la 1200 km de 4 l/100 km interesant ca si pe Transrarau, pe curbe, urcare, trepte mici, tot pe acolo a fost in oras, nu ajunge la 6 indiferent cat e de aglomerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 mai oameni buni, daca ar fi sa pun niste cutii laterale din aluminiu pe domi, cam ce dimensiuni ar fi potrivite? ma gandesc si la comoditatea pasagerului intrebarea este pt cei care au deja, dar si pt cei care au facut un pic de cercetare pe zona asta pasagerul nu are treaba cu dimensiunile Sidecaseurilor daca le montezi corespunzator, ideal este sa aibe 37-45l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 la drum intins, cu pasager si bagaje, (topcase incarcat bine si rucsac) am avut o medie calculata la 1200 km de 4 l/100 km interesant ca si pe Transrarau, pe curbe, urcare, trepte mici, tot pe acolo a fost in oras, nu ajunge la 6 indiferent cat e de aglomerat Hai la Bucuresti si mai vedem. Mergi cu mine prin trafic (cu crosetat ca nu ne credem automobile) si iti garantez ca iti va lua 6-7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 (editat) Andreizalau, referitor la sidecase-uri, eu am pe motor varianata celor de la Nonfango varianta TTL. Intra un pic pe site-ul lor.... Sunt rezistente (motorul a cazut de cateva ori pe ele si n-au patit nimic) apoi - aerodinamice. Asta inseamna ca la viteza mare sau cand esti nevoit sa stai in spatele unui TIR, motorul nu incepe sa danseze sub tine (asta tine si de ce anvelope ai), ca sa nu mai vorbim de consum; cu sau fara vant de fata...etc. La aluminiu, vibratiile se transmit mai puternic si cum la monocilindrice ai vibratii din plin, risti sa-ti apara fisuri .....Sistemul de prindere si blocare e cu aceeasi cheie si e foarte comod... Deasemenea imbinarile suportului e indicat sa fie cu suruburi tocmai pentru a preveni ruperea sudurilor; tot datorita vibratiilor... Daca mai am drum de Zalau, te sun ca sa le si analizezi cum trebuie... sau poate treci tu prin Cluj... Numai bine! » Post actualizat in 19 Aug 2015 11:12..... ca sa nu mai vorbim ca le pui si le iei de pe motor cu o singura mana, fara sa stai la desfacut suruburi... :-)) » Post actualizat in 19 Aug 2015 15:24.... acum, cei care aveti case-uri de aluminiu, sa nu dati cu levieru'... aceasta e parerea mea. Editat August 19, 2015 de kristyanson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 pasagerul nu are treaba cu dimensiunile Sidecaseurilor daca le montezi corespunzator, ideal este sa aibe 37-45l multam fain » Post actualizat in 20 Aug 2015 05:39 Hai la Bucuresti si mai vedem. Mergi cu mine prin trafic (cu crosetat ca nu ne credem automobile) si iti garantez ca iti va lua 6-7. nu ma bag io cu tine la crosetat, ca am capatat un pic de intelepciune in anii astia ( sic ) poi, Zalaul, nu prea il poti compara cu Bucurestiul,,,, » Post actualizat in 20 Aug 2015 05:42 Andreizalau, referitor la sidecase-uri, eu am pe motor varianata celor de la Nonfango varianta TTL. Intra un pic pe site-ul lor.... Sunt rezistente (motorul a cazut de cateva ori pe ele si n-au patit nimic) apoi - aerodinamice. Asta inseamna ca la viteza mare sau cand esti nevoit sa stai in spatele unui TIR, motorul nu incepe sa danseze sub tine (asta tine si de ce anvelope ai), ca sa nu mai vorbim de consum; cu sau fara vant de fata...etc. La aluminiu, vibratiile se transmit mai puternic si cum la monocilindrice ai vibratii din plin, risti sa-ti apara fisuri .....Sistemul de prindere si blocare e cu aceeasi cheie si e foarte comod... Deasemenea imbinarile suportului e indicat sa fie cu suruburi tocmai pentru a preveni ruperea sudurilor; tot datorita vibratiilor... Daca mai am drum de Zalau, te sun ca sa le si analizezi cum trebuie... sau poate treci tu prin Cluj... Numai bine! » Post actualizat in 19 Aug 2015 11:12 ..... ca sa nu mai vorbim ca le pui si le iei de pe motor cu o singura mana, fara sa stai la desfacut suruburi... :-)) » Post actualizat in 19 Aug 2015 15:24 .... acum, cei care aveti case-uri de aluminiu, sa nu dati cu levieru'... aceasta e parerea mea. de luat in considerare,,,,, viteza mare, la mine inseamna 100-110 lasa in pm nr, si vb multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Merci baieti de sfaturi ! Am incercat si la drum intins, 5.8% la viteza de 110km (5000rpm) ca trebuia sa ma tin dupa un CBF:) Eu zic ca e ok pana la urma, orasul chiar mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Salut, Caut melc vitezometru (jos la roata) pentru Honda Dominator 650, model 88 - RD02. Melcul de la roata s-a dus, nu se mai misca si nu imi mai indica viteza la bord. Daca are cineva asa ceva de vanzare va rog sa imi scrieti PM Am scris acelasi mesaj si pe bursa locala Cluj. Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Dezmembrez Honda Dominator nx 650 /index.php?/topic/730974-dezmembrez-honda-dominator-nx650-rd02/ toate piesele valabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Merci baieti de sfaturi ! Am incercat si la drum intins, 5.8% la viteza de 110km (5000rpm) ca trebuia sa ma tin dupa un CBF:) Eu zic ca e ok pana la urma, orasul chiar mananca. 5,8 maxim 6%, niciodata 7, ca nu e dacie » Post actualizat in 31 Aug 2015 12:57 chiar si 6 e muult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Merci baieti de sfaturi ! Am incercat si la drum intins, 5.8% la viteza de 110km (5000rpm) ca trebuia sa ma tin dupa un CBF:) Eu zic ca e ok pana la urma, orasul chiar mananca. nu e ok cum am zis, consumul tre se fie de 4 aproximativ (medie de 4 am scos pe 1200 km, cu nevasta pasager, si nu pe autostrada,,,,) am avut si 3,8, dar atuncea manca ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 (editat) 5,8 maxim 6%, niciodata 7, ca nu e dacie » Post actualizat in 31 Aug 2015 12:57 chiar si 6 e muult Pai atat am zis si eu, nu ? fa o proba cu al tau cu pionionul original la aceiasi turatie, sunt curios cat iasa, merci » Post actualizat in 01 Sep 2015 20:12 nu e ok cum am zis, consumul tre se fie de 4 aproximativ (medie de 4 am scos pe 1200 km, cu nevasta pasager, si nu pe autostrada,,,,) am avut si 3,8, dar atuncea manca ulei tot la 5000rpm l-ai tinut, ca sa stiu sa compar. o sa incerc si la 4000rpm sa vad cat ia, va zic dupa. Editat Septembrie 1, 2015 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 rapoartele sunt 15-45 la turatie intre 4000 si 5000 de regula alimentez in jurul a 200 km la drum intins, iar in oras,,,,,,numa dupa ce trec pe rezerva, ca nu imi frec neuronu sa tin minte cati km am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Un review scurt la ulei sintetic Motul 7100 10W40 : dupa o tura de 1k km asfalt/soft enduro, uleiul e ars. Motoreta e un XL racit cu aer. Temperatura ambientala max 30C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 (editat) Cea mai proasta experienta la Transalp am avut o cu 7100, eu zic ca nu e ulei pentru motoarele de generatie veche. Editat Septembrie 20, 2015 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 YaccoMVX500 semisint 15w50 dupa 2000km inca galben chiar si cu viteze de 140 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.