Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

he he

la cate kile si cai are, pun pariu ca pe off bate la fund pe Domi cel mare

Si nu numai!Cu un carmaci pe masura,rupe dealul!

La tura din poze,am pierdut un surub de prindere al parbrizului!Noroc ca am vazut,ca-l pierdeam si pe al doilea cu tot cu parbriz!(Uita-te atent la poze:unele au parbrizul,altele nu,caci il aveam dat jos si bagat in rucsac deja!)

Nu mai zic ca mi-a plecat de vreo 3 ori dintre picioare la cate o acceleratie mai fara finete...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici un moto pt off road nu se face cu jante turnate

Normal,caci AX-1 e model dual.Ca sa reziste jantele mai bine in teren,s-au facut spitele mai multe si mai dese!Avantajul jantelor este ca suporta anvelope tubeless,ceea ce mie mi se pare extraordinar,in cazul unei pene pe vreun coclau,undeva...

Pe sosea avand suspensia progresiva se comporta aproape ca un SM,te poti inclina bine de tot pe viraje si sta tare de tot,chiar si pe la 120-125 km/h!Dup-aia devine instabil si se pierde si acceleratia.Asta din propria experienta.Iar cine este curios,il invit sa faca o tura!

In zilele noastre nu se mai fac experimentele de genul,pe care Honda de exemplu,le facea incepand cu anii '70.

Azi politica e clara,motor dedicat!De ce sa ai un motor ce face 2 in 1,cand mai bine faci vanzare si iei 2 motoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutara in toamna asta pregatesc un poriect scrambler si am decis ca domi intra cel mai perfect in peisaj datorita bugetului stabilit pentru motoreta + RK + custom-ul de riguare ! Vreau sa ma documentez de unde as putea sa iau piese gen piston segmenti ambreiaj ca sa fac un RK complet (cat ar costa in principiu toata distractia) si daca sunt oameni capabili sa faca o treaba ca la carte nu de mantuiala ca mai bine ma bag eu sa o cioplesc ! Ma intereseaza doar pe parte mecanica cine imi poate desface motorul si reface stiind ce face ! Cunoasteti in bucuresti un service serios de la care sa nu plec dezamagit nici despre manopera nici despre pret ?

 

Asta a fost prima parte, acum a doua de ce domi 650 scrambler ? Pentru ca desi ador offroad-ul si eu de mic copil m-am indragostit de motociclism prin prisma motoretelor de motocross, sunt mic de statura nu cred ca inaltimea mea sare de 1,70-1,73 si as vrea un aspect retro cu insertii moderne pe o motocicleta fiabila durabila si cu aspect de cross ! Am oscilat intre transalp si domi insa un scrambler se vede mai bine monocilindru ! Ce intrebari mai am eu, vreau sa i micsorez garda la sol ca sa o pot cuprinde cel putin cu o talpa intreaga pe sol sa i scot carnele si tot ce tine de ele si sa o cioplesc in chip de scrambler printr-o sea usoara un rezervor care sa se preteze la acest proiect si un cadru de aluminiu pentru sea ! Am inteles ca intampina dificultati la calareala in 2, Credeti ca daca l-as usura cat de cat de ce are el plastice si ce mai are acolo (fara top case si bagaj suplimentar ) suporta 2 persoane gen eu la 75 kg si femeia de 50 ? Eu o gandesc logic si zic ca ar trebui sa se descurce mai usor fat de cum ar fi el original, de acea vreau sa schimb tot in el cel putin piston segmenti ambeiaj si consumabilele (ulei/filtre/placute)

 

Ataez si o poza ca sa vedeti cam despre ce ar fi vorba pentru ca nu stiu cati stiu de curentul scrambler !

 

 

post-89415-0-69830500-1434233831_thumb.jpg

post-89415-0-58532600-1434233832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina ideea,dar arata mai bine cu toba(sau tobele)la semi inaltime.

De exemplu:

post-41801-0-01934600-1434259773_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutara in toamna asta pregatesc un poriect scrambler si am decis ca domi intra cel mai perfect in peisaj datorita bugetului stabilit pentru motoreta + RK + custom-ul de riguare ! Vreau sa ma documentez de unde as putea sa iau piese gen piston segmenti ambreiaj ca sa fac un RK complet (cat ar costa in principiu toata distractia) si daca sunt oameni capabili sa faca o treaba ca la carte nu de mantuiala ca mai bine ma bag eu sa o cioplesc ! Ma intereseaza doar pe parte mecanica cine imi poate desface motorul si reface stiind ce face ! Cunoasteti in bucuresti un service serios de la care sa nu plec dezamagit nici despre manopera nici despre pret ?

 

Asta a fost prima parte, acum a doua de ce domi 650 scrambler ? Pentru ca desi ador offroad-ul si eu de mic copil m-am indragostit de motociclism prin prisma motoretelor de motocross, sunt mic de statura nu cred ca inaltimea mea sare de 1,70-1,73 si as vrea un aspect retro cu insertii moderne pe o motocicleta fiabila durabila si cu aspect de cross ! Am oscilat intre transalp si domi insa un scrambler se vede mai bine monocilindru ! Ce intrebari mai am eu, vreau sa i micsorez garda la sol ca sa o pot cuprinde cel putin cu o talpa intreaga pe sol sa i scot carnele si tot ce tine de ele si sa o cioplesc in chip de scrambler printr-o sea usoara un rezervor care sa se preteze la acest proiect si un cadru de aluminiu pentru sea ! Am inteles ca intampina dificultati la calareala in 2, Credeti ca daca l-as usura cat de cat de ce are el plastice si ce mai are acolo (fara top case si bagaj suplimentar ) suporta 2 persoane gen eu la 75 kg si femeia de 50 ? Eu o gandesc logic si zic ca ar trebui sa se descurce mai usor fat de cum ar fi el original, de acea vreau sa schimb tot in el cel putin piston segmenti ambeiaj si consumabilele (ulei/filtre/placute)

 

Ataez si o poza ca sa vedeti cam despre ce ar fi vorba pentru ca nu stiu cati stiu de curentul scrambler !

Obtii o chestie buna pentru oras si plimbari scurte, sper ca est constient. Elimini orice posibilitate de a putea cara bagaje altfel decat la nevasta in rucsac. Chiar si asa domi este un monocilindru tipic cu toate tarele astora (tractor pe asfalt), incat merita in opinia mea utilizat exclusiv in teren, adica mesteci in cutie de inebunesti, n-ai final ca lumea (90-100 max LA CONFORT) si culmea din cauza porcariei de decompresor centrifugal nu trage nici foarte de jos. Daca tot esti pus pe "sculptat", eu iti recomand transalp , macar ai putere destula, elasticitate si final cum trebuie. Sa nu uit, domi in stare buna greu sa gasesti, daca ramai totusi calat pe idea asta, neaparat unul rulat afara cu max 40-50k km reali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Acum ceva timp mi-am cumparat un kit de furtune de frana pentru Dominatorul din 1998, de la HEL. La furtunul fata, am inel banjo spre etrier, iar la celalalt capat am terminatie mama cu filet interior 3/8-24 UNF. In pompa frana fata se intra cu surub banjo M10x1mm , ca si in etrier (ma insel cumva ?). Nu prea gasesc adaptoare de la 3/8-24 UNF la M10x1mm.

Sa tai furtunul si sa-i pun un banjo 20 grade ? asa cred ca ar fi cel mai simplu, dar cine mufeaza furtune?
As vrea sa arate ca aici: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1121169
Ce am acum arata asa:

2hq5qmt.jpg

 

http://tinypic.com/r/25zlbh1/8

Editat de naminator2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi Dominatoristi,

Am cumparat un disc de frana spate pentru un Transalp, dar se pare ca nu prea pusca. Ar trebui sa aibe 240mm diametru si are 220mm. Mi s-a sugerat ca ar fi de Dominator. Poate careveva dintre voi sa-mi confirme?

 

post-30-0-35588300-1434533476_thumb.jpgpost-30-0-56780200-1434533423_thumb.jpgpost-30-0-33252700-1434533440_thumb.jpgpost-30-0-33252700-1434533440_thumb.jpgpost-30-0-16235100-1434533459_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Acum ceva timp mi-am cumparat un kit de furtune de frana pentru Dominatorul din 1998, de la HEL. La furtunul fata, am inel banjo spre etrier, iar la celalalt capat am terminatie mama cu filet interior 3/8-24 UNF. In pompa frana fata se intra cu surub banjo M10x1mm , ca si in etrier (ma insel cumva ?). Nu prea gasesc adaptoare de la 3/8-24 UNF la M10x1mm.

Sa tai furtunul si sa-i pun un banjo 20 grade ? asa cred ca ar fi cel mai simplu, dar cine mufeaza furtune?

As vrea sa arate ca aici: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1121169

Ce am acum arata asa:

2hq5qmt.jpg

 

http://tinypic.com/r/25zlbh1/8

furtunuri poti sertiza la ateliere de confectionat furtunuri hidraulice

sa vezi ce mi-o fur de la specialistii in gramatica pt repetitie,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi Dominatoristi,

Am cumparat un disc de frana spate pentru un Transalp, dar se pare ca nu prea pusca. Ar trebui sa aibe 240mm diametru si are 220mm. Mi s-a sugerat ca ar fi de Dominator. Poate careveva dintre voi sa-mi confirme?

post-15231-0-44394400-1434564405_thumb.jpgpost-15231-0-44024300-1434564420_thumb.jpgpost-15231-0-55996400-1434564444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi Dominatoristi,

Am cumparat un disc de frana spate pentru un Transalp, dar se pare ca nu prea pusca. Ar trebui sa aibe 240mm diametru si are 220mm. Mi s-a sugerat ca ar fi de Dominator. Poate careveva dintre voi sa-mi confirme?

 

attachicon.gifIMG_20150617_083119.jpgattachicon.gifIMG_20150617_082958.jpgattachicon.gifIMG_20150617_083044.jpgattachicon.gifIMG_20150617_083044.jpgattachicon.gifIMG_20150617_083102.jpg

am masurat discul, diametrul fiind de 220 mm

nu stiu insa daca potrivesc prinderile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunuri poti sertiza la ateliere de confectionat furtunuri hidraulice

...

Da,cu conditia sa nu specifici ca-i vorba de furtun de frana!!!

Spui ca-i racord hidraulic sau altceva!Been there,done that! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am masurat discul, diametrul fiind de 220 mm

nu stiu insa daca potrivesc prinderile

 

Mda... dupa pozele puse de Emilian se pare ca nu e de Dominator. Ce drac de disc mi-or fi trimis astia? Pe etichete scrie Transalp....

 

 

post-30-0-69114700-1434608002_thumb.jpgpost-30-0-31733900-1434608016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l poti face retur si sa-l schimbe?Greseala se pare ca e a lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... dupa pozele puse de Emilian se pare ca nu e de Dominator. Ce drac de disc mi-or fi trimis astia? Pe etichete scrie Transalp....

 

 

attachicon.gifIMG_20150617_083142.jpgattachicon.gifIMG_20150617_083159.jpg

xlv600v este primul model dc nu ma insel. Si avea tambur pe spate, probabil ca de la tambur au trecut la discul de dominator (ca diametru) si apoi au elaborat unul propriu. Doar ca sigur nu se potriveste la dominator pentru motivul ca la domi gaurile sunt mai mari (suruburi mai solide, cuplul ala de tractor izbit tot la 4 timpi). Trimite-l inapoi! ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu bou ca nu am verificat imediat. L-am luat mai demult de la o firma din Germania si l-am aruncat intr-un colt in garaj. Acum ca am avut nevoie de el, mi-am dat seama ca e mai mic. Le-am scris alora ca placutele se potrivesc si discul nu. Le-am trimis si pozele, sa vedem ce o sa raspunda, daca o sa mai raspunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu bou ca nu am verificat imediat. L-am luat mai demult de la o firma din Germania si l-am aruncat intr-un colt in garaj. Acum ca am avut nevoie de el, mi-am dat seama ca e mai mic. Le-am scris alora ca placutele se potrivesc si discul nu. Le-am trimis si pozele, sa vedem ce o sa raspunda, daca o sa mai raspunda.

Daca-s nemti o vor face,daca is doar de cetatenie germana,poate ca da-poate ca nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dragii mei & dragele mele,

 

Recunosc din prima, voi fi putin off-topic, insa nu chiar de tot :) Pe data de 18.07.2015 organizez un concurs de anduranta ecvestra in Snagov, la Centrul de Echitatie si Hipoterapie "Poveste cu Cai" (pe care il detinem, de altfel), cu probe care vor acoperi distante de 15km (amatori) si 30, 40, 60 si 80km in aceeasi zi. Detalii despre toata povestea cu cai gasiti aici: www.PovesteCuCai.ro (loc in care motociclistii sunt intotdeauna bineveniti; prietenii stiu de ce ;) )

 

Pe scurt, acest concurs va fi primul organizat in zona de sud a Romaniei si, ca orice inceput, va fi rezultatul efortului unor entuziasti care isi doresc sa promoveze aceasta disciplina ecvestra in aceasta zona a tarii, ceea ce inseamna ca se va concretiza ca urmare a unor investitii (de bani si timp) care nu se intentioneaza a fi recuperate.

 

Traseele pe care se vor desfasura competitiile sunt planificate astfel incat vor traversa paduri, campuri, atat pe malul diferitelor lacuri salbatice (cu fauna si flora deosebita), dar vor traversa si anumite lacuri.

 

Ceea ce vreau sa va rog pe voi (si ma adresez in mod special celor din vecinatatea localitatii Snagov, fie ca sunt prahoveni, damboviteni, ilfoveni, bucuresteni etc) este sa va ganditi si sa-mi spuneti - cat mai curand - daca ma puteti ajuta in calitate de voluntari pe parcursul desfasurarii probelor, conform programului competitional pe care il puteti consulta aici.

 

Voluntarii vor avea joburi foarte simple de indeplinit, respectiv am nevoie de:

 

1) 3 perechi a cate doi voluntari care sa asiste la traversarea carosabilului de catre competitori (mai exact calaret calare pe cal), in 3 puncte distincte; asta inseamna ca o data la 1-2-3 ore (pe parcursul a aproximativ 5-6 ore) vor traversa grupuri de competitori (estimez ca maxim 10-15 competitori/grup, nu neaparat grup compact) care vor trebui asistati la traversarea carosabilului (cel mai probabil impreuna cu cate un reprezentat al Politiei Locale).

 

2) Una sau doua perechi de voluntari care sa vor trebui sa supravegheze static (in doua puncte de control de pe traseu) tranzitia competitorilor prin punctele respective de control si sa noteze acest lucru (competitorii pot fi foarte usor verificati prin intermediul numerelor de pe tricou, clare si vizibile). Aceste perechi de voluntari vor avea "postul" de supraveghere in padure si, respectiv, in imediata vecinatate a padurii (si a lacurilor), astfel incat enduristii sunt bineveniti (traseele nu sunt foarte dificile, putand fi parcurse lejer cu "vacute" precum Dominatoarele, Transaplurile, Africa Tween sau Tenere/Super Tenere); deasemeni, la punctele de control se poate ajunge lejer si cu "conserve" cu garda la sol normala (Logan, de exemplu).

 

3) Doua-trei-patru persoane care sa asiste punctul de Start/Finish.

 

Acolo unde este specificat "pereche de voluntari", este pentru confortul personal/socializare/pasager/pasagera, o singura persoana fiind suficienta in mod normal pentru buna desfasurare a activitatii de voluntariat in punctul respectiv. Si nu in ultimul rand, pentru ca acolo unde-s doi puterea creste...

 

Niciunul dintre voluntari nu trebuie sa fie persoane cu experienta din domeniul ecvestru (vor avea doar de supravegheat, nu de interactionat cu caii), insa pot fi pasionati impatimiti ai artei foto/video, deoarece vor avea ocazia de a surprinde cadre cu totul deosebite cu caii si calaretii pe traseul competitional.

 

Prefer enduristii deoarece, daca toti sunt la fel ca si cei pe care i-am cunoscut de-a lungul anilor si la intalnirile moto cu specific enduro, sunt oameni responsabili si de cuvant. Aria de provenienta nu este exclusivista, astfel incat motociclisti ca AndreiZalau sau DorinSBForzaInter, EmilianRKS etc. sunt bineveniti :) .

 

In plus, traseele din competitia de anduranta sunt trasee cu totul speciale, in care calare pe cal fiind (deci... silentios), am avut ocazia sa pun in miscare turme de caprioare sau stoluri/exemplare de fazani, berze, lisite, rate/gaste salbatice, cormorani etc, astfel incat responsabilitatea intr-un mediu natural aparte este de dorit.

 

Voluntarii vor beneficia de:

- bauturi racoritoare & sandwich-uri la "punctele de lucru";

- acces gratuit impreuna cu comitetul de organizare la cina haiduceasca si focul de tabara din seara concursului.

 

Pentru mai multe detalii si optiuni de inscriere ma puteti contacta prin mesaj privat sau prin email la contact @ povestecucai.ro

 

Data limita de inscriere este joi, 09.07.2015.

 

Va multumesc si va astept la concurs, si nu neaparat in calitate de voluntari!

 

post-33842-0-11085900-1435962854_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-s nemti o vor face,daca is doar de cetatenie germana,poate ca da-poate ca nu!

 

Sunt nemti get-beget. Nu vor sa schimbe. Ei sustin ca au trimis ce trebuie, eu i-am intrebat daca s-au uitat la pozele trimise de mine si mi-au spus ca da, dar a trecut prea mult timp si nu pot sa mi le schimbe. Niste gunoaie...

 

Incerc sa identific la ce moto s-ar potrivi ca sa pot sa il vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cumpar Honda NX650 Dominator , an fabricatie minim 1996.

Ma intereseaza strict modele de la 1996 in sus.

 

Numarul meu de telefon este 0741 095 483.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie unde as putea gasi un melc vitezometru/kilometraj pentru NX 250 AX-1?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dominatoristi !!!

Hop si eu pe aici !!! Mi-am luat Dominator... mai exact: anul trecut in septembrie intr-un moment de inspiratie m-am hotarat sa-mi iau motocicleta. Zis si facut ! Intr-o luna mi-am luat permisul iar dupa inca 3 zile motocicleta: o honda dominator din 99 cu vreo 39000 de km. Toata iarna am bibilit-o: i-am schimbat filtrele, uleiul, kitul de lant, cauciucurile cu Anakee3, axul cu came (cel vechi era uzat si tacanea); vopsit pe unde era cazul, pus handguarduri, gresat pe unde era cazul, inmatriculat, ITP, .. cumparat costum, casca AFX 41 (zgomotoasa ca naiba dupa 90 km/ora) .etc... cheltuit toate economiile inclusiv banii pe care nu-i aveam.

Saptamana trecuta,avand un pic de timp liber, inarmat cu un spray de lant si echipat cu top and side-caseuri, mi-am luat inima in dinti si singur-singurel am pornit spre Sinaia cu gandul sa ajung cu motorul pe Transbucegi pana la Sfinxul dar dupa Sighisoara a inceput ploaia... torentiala...pe sosea era covor de apa. Crezand ca e doar un nor si avand incredere in cauciucuri, am fortat si-am incercat sa ies de sub frontul de ploaie. Ti-ai gasit ! Intr-un peco, un tip ce venea din Bucuresti, mi-a spus ca pe tot drumul de acolo pana aici - ploua . Bun, zic. Mi-am mai luat o haina pe dedesupt si strangand din dinti de frig si umezeala... hai la drum. Bineinteles ca pe curbele din padurea Bogatii am derapat si-a fost cat pe ce sa ies in decor, dar motocicleta m-a iertat si parca o mana nevazuta m-a indreptat inapoi pe sosea. A fost momentul in care am devenit mai precaut si-am stat cuminte in coloana, nemaiavand curajul sa depasesc. Pe parcurs am intalnit vreo 4 masini iesite in decor... Am mers asa pana in Brasov unde ploaia torentiala si canalizarea infundata a format balti adanci de peste jumatate de metru, dar Domi nu le-a bagat in seama... M-am cazat in Predeal, unde receptionera mi-a vazut numarul de CJ si-a inceput sa-si faca cruci ca nu sunt normal la cap, ca pe vremea asta imi arde de motor... Mi-a dat repede cheia si m-a trimis la dus. Am fost surprins cand am scos mana din manusa de piele si am vazut ca pielea mea era neagra. Toata vopseaua din pielea manusii era pe palmele mele. Am lasat urma de apa dupa mine pana la etajul 2; asa eram de ud, dar bucuria si mandria de a merge cu motorul, era mai mare !

A doua zi n-a mai plouat, si-am profitat sa ung lantul si plec mai departe pe Transbucegi. Dupa Sinaia se face dreapta spre Targoviste iar dupa 6 km e un indicator dreapta spre Dichiu. Drumul,oficial e inchis dar se poate merge si e asfaltat pana la vreo 500 m de cabana Piatra Arsa (un loc fain in rezervatia de jnepeni), apoi e drum de pamant cu gropi si pietre. De-acolo m-am intors si-am coborat la Padina prin dreapta lacului Bolboci (asfaltat mai putin cu vreo 6 km.) unde mi-am tras sufletul, am facut ceva poze... pestera Ialomitei e in renovare si nu s-a putut vizita. M-am intors la Predeal si-am hotarat sa ajung la cabana 3 Brazi unde m-am intalnit cu ceva prieteni la o bere.

Urmatoarea zi, am montat GPS-ul pe motor si-am am plecat spre Bucuresti, unde ma asteptau niste prieteni, sa mergem impreuna la Buzau. Viteza inafara 120-130 km/ora si Dominatorul inca mai avea suflet. Am ajuns la Buzau dar soarta a facut sa ne intoarcem in noaptea aia, inapoi in capitala de unde dupa un somn de cateva ore si inca un uns de lant, m-am intors la Cluj prin valea Oltului. Singura oprire a fost la Mc'Donalds Sibiu pentru a ma racori si verifica uleiul.

Am ajuns cu bine la Cluj, obozit, plin de praf si muste zdrobite pe viziera castii, haine si motor, dar foarte mandru si fericit ca am parcurs asa distanta si-am devenit motociclist...

A fost ca un fel de botez in noua pasiune. :-)))

» Post actualizat in 08 Jul 2015 18:36

CDI Honda Dominator '99

 

Azi mi-am luat botezul si in cazaturi... mai exact: venind de la spalat Dominatorul, un logan de HD pierdut in spatiu, a schimbat banda fara sa se asigure si m-a aruncat in lateral cu totul.

Multumesc, baietilor cu motoare care au oprit si m-au ajutat! Respect !!!

 

Problema e ca Domi dupa ce initial a pornit... s-a oprit motorul in vreo 500 m si n-a mai pornit nici cu slujbe.... Abea dupa ce [-am testat cu un CDI de pe alt Domi a pornit.

 

Acum, am nevoie de un CDI second sau pe cineva din Cluj care repara asa ceva.

Ma poate ajuta cineva, macar cu vreo informatie?

post-87636-0-53813900-1436378560_thumb.jpg

post-87636-0-48388900-1436378581_thumb.jpg

post-87636-0-31116100-1436378595_thumb.jpg

post-87636-0-22578400-1436378620_thumb.jpg

post-87636-0-19007000-1436378639_thumb.jpg

Editat de kristyanson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dominatoristi !!!

Hop si eu pe aici !!! Mi-am luat Dominator... mai exact: anul trecut in septembrie intr-un moment de inspiratie m-am hotarat sa-mi iau motocicleta. Zis si facut ! Intr-o luna mi-am luat permisul iar dupa inca 3 zile motocicleta: o honda dominator din 99 cu vreo 39000 de km. Toata iarna am bibilit-o: i-am schimbat filtrele, uleiul, kitul de lant, cauciucurile cu Anakee3, axul cu came (cel vechi era uzat si tacanea); vopsit pe unde era cazul, pus handguarduri, gresat pe unde era cazul, inmatriculat, ITP, .. cumparat costum, casca AFX 41 (zgomotoasa ca naiba dupa 90 km/ora) .etc... cheltuit toate economiile inclusiv banii pe care nu-i aveam.

Saptamana trecuta,avand un pic de timp liber, inarmat cu un spray de lant si echipat cu top and side-caseuri, mi-am luat inima in dinti si singur-singurel am pornit spre Sinaia cu gandul sa ajung cu motorul pe Transbucegi pana la Sfinxul dar dupa Sighisoara a inceput ploaia... torentiala...pe sosea era covor de apa. Crezand ca e doar un nor si avand incredere in cauciucuri, am fortat si-am incercat sa ies de sub frontul de ploaie. Ti-ai gasit ! Intr-un peco, un tip ce venea din Bucuresti, mi-a spus ca pe tot drumul de acolo pana aici - ploua . Bun, zic. Mi-am mai luat o haina pe dedesupt si strangand din dinti de frig si umezeala... hai la drum. Bineinteles ca pe curbele din padurea Bogatii am derapat si-a fost cat pe ce sa ies in decor, dar motocicleta m-a iertat si parca o mana nevazuta m-a indreptat inapoi pe sosea. A fost momentul in care am devenit mai precaut si-am stat cuminte in coloana, nemaiavand curajul sa depasesc. Pe parcurs am intalnit vreo 4 masini iesite in decor... Am mers asa pana in Brasov unde ploaia torentiala si canalizarea infundata a format balti adanci de peste jumatate de metru, dar Domi nu le-a bagat in seama... M-am cazat in Predeal, unde receptionera mi-a vazut numarul de CJ si-a inceput sa-si faca cruci ca nu sunt normal la cap, ca pe vremea asta imi arde de motor... Mi-a dat repede cheia si m-a trimis la dus. Am fost surprins cand am scos mana din manusa de piele si am vazut ca pielea mea era neagra. Toata vopseaua din pielea manusii era pe palmele mele. Am lasat urma de apa dupa mine pana la etajul 2; asa eram de ud, dar bucuria si mandria de a merge cu motorul, era mai mare !

A doua zi n-a mai plouat, si-am profitat sa ung lantul si plec mai departe pe Transbucegi. Dupa Sinaia se face dreapta spre Targoviste iar dupa 6 km e un indicator dreapta spre Dichiu. Drumul,oficial e inchis dar se poate merge si e asfaltat pana la vreo 500 m de cabana Piatra Arsa (un loc fain in rezervatia de jnepeni), apoi e drum de pamant cu gropi si pietre. De-acolo m-am intors si-am coborat la Padina prin dreapta lacului Bolboci (asfaltat mai putin cu vreo 6 km.) unde mi-am tras sufletul, am facut ceva poze... pestera Ialomitei e in renovare si nu s-a putut vizita. M-am intors la Predeal si-am hotarat sa ajung la cabana 3 Brazi unde m-am intalnit cu ceva prieteni la o bere.

Urmatoarea zi, am montat GPS-ul pe motor si-am am plecat spre Bucuresti, unde ma asteptau niste prieteni, sa mergem impreuna la Buzau. Viteza inafara 120-130 km/ora si Dominatorul inca mai avea suflet. Am ajuns la Buzau dar soarta a facut sa ne intoarcem in noaptea aia, inapoi in capitala de unde dupa un somn de cateva ore si inca un uns de lant, m-am intors la Cluj prin valea Oltului. Singura oprire a fost la Mc'Donalds Sibiu pentru a ma racori si verifica uleiul.

Am ajuns cu bine la Cluj, obozit, plin de praf si muste zdrobite pe viziera castii, haine si motor, dar foarte mandru si fericit ca am parcurs asa distanta si-am devenit motociclist...

A fost ca un fel de botez in noua pasiune. :-)))

» Post actualizat in 08 Jul 2015 18:36

CDI Honda Dominator '99

 

Azi mi-am luat botezul si in cazaturi... mai exact: venind de la spalat Dominatorul, un logan de HD pierdut in spatiu, a schimbat banda fara sa se asigure si m-a aruncat in lateral cu totul.

Multumesc, baietilor cu motoare care au oprit si m-au ajutat! Respect !!!

 

Problema e ca Domi dupa ce initial a pornit... s-a oprit motorul in vreo 500 m si n-a mai pornit nici cu slujbe.... Abea dupa ce [-am testat cu un CDI de pe alt Domi a pornit.

 

Acum, am nevoie de un CDI second sau pe cineva din Cluj care repara asa ceva.

Ma poate ajuta cineva, macar cu vreo informatie?

Felicitari pentru achizitie si prima tura completata, desi domi ca majoritatea monocilindricelor e mai mult un motor de teren decat de touring. Dar pentru inceput e perfect pentru ca permite o deplasare comoda la 80-100km/h si e total nepasator la categoria de drum.

Nu iti recomand sa incerci reparatia cdi-ului pentru ca sansele de recidiva sunt foarte mari, electronica este prima afectata de trecerea timpului. Eu iti recomand sa comanzi de la cehi un cdi universal pentru motoare monocilindrice. Asta daca nu stie cineva vre-un produs facut special pt domi. Ideea e sa ai cdi nou, altfel cine stie pe unde ramaii cu motorul! http://www.ignitech.cz/en/vyrobky/dccdi/dccdi.htm

Reparatii se pot incerca prin taierea carcasei si curatarea rasinii epoxidice, apoi gasirea lipiturii reci (daca asta e problema) cauta undeva pe acest topic, este descrisa metoda. Dar e laborioasa si cu rezultate incerte. Eu sunt inginer electronist cu vechi state de serviciu :) nu am desfacut pana acum, pot incerca s-o desfac dar fara vre-o garantie ca o pot repara sigur.

» Post actualizat in 09 Jul 2015 07:15

Am mai citit prin forum, se pare ca tipii astia de la Ignitech pot sa-ti incarce in eprom curba de avans de la domi, adica sa-ti faca CDI-ul dedicat, trebuie sa iei legatura cu ei si sa-i intrebi.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dominatoristi !!! Hop si eu pe aici !!! Mi-am luat Dominator... mai exact: anul trecut in septembrie intr-un moment de inspiratie m-am hotarat sa-mi iau motocicleta. Zis si facut ! Intr-o luna mi-am luat permisul iar dupa inca 3 zile motocicleta: o honda dominator din 99 cu vreo 39000 de km. Toata iarna am bibilit-o: i-am schimbat filtrele, uleiul, kitul de lant, cauciucurile cu Anakee3, axul cu came (cel vechi era uzat si tacanea); vopsit pe unde era cazul, pus handguarduri, gresat pe unde era cazul, inmatriculat, ITP, .. cumparat costum, casca AFX 41 (zgomotoasa ca naiba dupa 90 km/ora) .etc... cheltuit toate economiile inclusiv banii pe care nu-i aveam. Saptamana trecuta,avand un pic de timp liber, inarmat cu un spray de lant si echipat cu top and side-caseuri, mi-am luat inima in dinti si singur-singurel am pornit spre Sinaia cu gandul sa ajung cu motorul pe Transbucegi pana la Sfinxul dar dupa Sighisoara a inceput ploaia... torentiala...pe sosea era covor de apa. Crezand ca e doar un nor si avand incredere in cauciucuri, am fortat si-am incercat sa ies de sub frontul de ploaie. Ti-ai gasit ! Intr-un peco, un tip ce venea din Bucuresti, mi-a spus ca pe tot drumul de acolo pana aici - ploua . Bun, zic. Mi-am mai luat o haina pe dedesupt si strangand din dinti de frig si umezeala... hai la drum. Bineinteles ca pe curbele din padurea Bogatii am derapat si-a fost cat pe ce sa ies in decor, dar motocicleta m-a iertat si parca o mana nevazuta m-a indreptat inapoi pe sosea. A fost momentul in care am devenit mai precaut si-am stat cuminte in coloana, nemaiavand curajul sa depasesc. Pe parcurs am intalnit vreo 4 masini iesite in decor... Am mers asa pana in Brasov unde ploaia torentiala si canalizarea infundata a format balti adanci de peste jumatate de metru, dar Domi nu le-a bagat in seama... M-am cazat in Predeal, unde receptionera mi-a vazut numarul de CJ si-a inceput sa-si faca cruci ca nu sunt normal la cap, ca pe vremea asta imi arde de motor... Mi-a dat repede cheia si m-a trimis la dus. Am fost surprins cand am scos mana din manusa de piele si am vazut ca pielea mea era neagra. Toata vopseaua din pielea manusii era pe palmele mele. Am lasat urma de apa dupa mine pana la etajul 2; asa eram de ud, dar bucuria si mandria de a merge cu motorul, era mai mare ! A doua zi n-a mai plouat, si-am profitat sa ung lantul si plec mai departe pe Transbucegi. Dupa Sinaia se face dreapta spre Targoviste iar dupa 6 km e un indicator dreapta spre Dichiu. Drumul,oficial e inchis dar se poate merge si e asfaltat pana la vreo 500 m de cabana Piatra Arsa (un loc fain in rezervatia de jnepeni), apoi e drum de pamant cu gropi si pietre. De-acolo m-am intors si-am coborat la Padina prin dreapta lacului Bolboci (asfaltat mai putin cu vreo 6 km.) unde mi-am tras sufletul, am facut ceva poze... pestera Ialomitei e in renovare si nu s-a putut vizita. M-am intors la Predeal si-am hotarat sa ajung la cabana 3 Brazi unde m-am intalnit cu ceva prieteni la o bere.Urmatoarea zi, am montat GPS-ul pe motor si-am am plecat spre Bucuresti, unde ma asteptau niste prieteni, sa mergem impreuna la Buzau. Viteza inafara 120-130 km/ora si Dominatorul inca mai avea suflet. Am ajuns la Buzau dar soarta a facut sa ne intoarcem in noaptea aia, inapoi in capitala de unde dupa un somn de cateva ore si inca un uns de lant, m-am intors la Cluj prin valea Oltului. Singura oprire a fost la Mc'Donalds Sibiu pentru a ma racori si verifica uleiul. Am ajuns cu bine la Cluj, obozit, plin de praf si muste zdrobite pe viziera castii, haine si motor, dar foarte mandru si fericit ca am parcurs asa distanta si-am devenit motociclist... A fost ca un fel de botez in noua pasiune. :-)))» Post actualizat in 08 Jul 2015 18:36 CDI Honda Dominator '99 Azi mi-am luat botezul si in cazaturi... mai exact: venind de la spalat Dominatorul, un logan de HD pierdut in spatiu, a schimbat banda fara sa se asigure si m-a aruncat in lateral cu totul. Multumesc, baietilor cu motoare care au oprit si m-au ajutat! Respect !!! Problema e ca Domi dupa ce initial a pornit... s-a oprit motorul in vreo 500 m si n-a mai pornit nici cu slujbe.... Abea dupa ce [-am testat cu un CDI de pe alt Domi a pornit. Acum, am nevoie de un CDI second sau pe cineva din Cluj care repara asa ceva. Ma poate ajuta cineva, macar cu vreo informatie?

Salut.te pot ajuta eu cu reparatul. Am reparat doua si merg si in zoua de azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...