Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva.

Aproape sigur bateria.

 

Q? Aveti idee daca cdi ul de domi e identic cu cel de transalp?

Nu e identic.Depinde anu(modelu) nici la domiuri nu se potriveste cdiu intre modele rd02-rd08.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt un prieten al lui Geo Man si postez in numele lui. Nu e bateria descarcata, pentru ca dai la buton de cateva ori, si se aude doar acel tzac, care vine exact de la releul de pornire (bornele sunt fixate bine, le-am verificat). Dupa cateva incercari de dat la buton, bagat in viteza, tras, lasat ambreaj, miscata putin, cat sa se miste motorul 1,2 cm (nu impinsa pentru a porni), porneste la sfert, f usor. Deci cand primeste in sfarsit comanda, bateria invarte fara probleme, cu putere.

Initial ma gandeam la ceva contacte, senzori cric sau alte minuni, acum ma gandesc ca o fi ceva la electromotor sau releu pornire. Sau are ceva treaba cu decompresorul automat? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carbunii la electromotorgarantat,asa afacut si a mea si erau carbunii!

In final am ajuns si eu la aceasta concluzie,mai ramane sa demontez electromotorul sa ma conving cu ochii mei.Nu sti cumva unde e pozitionat elctromotorul si cat de complicat e sa-l demontez?

P.S: Daca ai cumva ceva schite mi-ar fi de mare folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotorul este sub carburator.

Se demontează din 2 șuruburi.

Dar pt montare e obligatoriu de desfăcut capacul reductorului

Ala mic de pe partea stânga, asa ca cel mai bine e sa demontezi reductorul prima data, apoi scoți Electromotorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In final am ajuns si eu la aceasta concluzie,mai ramane sa demontez electromotorul sa ma conving cu ochii mei.Nu sti cumva unde e pozitionat elctromotorul si cat de complicat e sa-l demontez?

P.S: Daca ai cumva ceva schite mi-ar fi de mare folos.

 

Desfaci electromot. si al tragi inapoi,nu desfaci nimic altceva,succes.Carbuni originali, daca nu de

Dacie prelucrati, sint f ieftini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cum ii zici unui ansamblu de roti dințate care are rolul de a reduce turația unui motor?

 

Tot reductor ii spun. Dar abia acum m-am prins la ce parte din mobra te referi. Este vorba despre roata dintata cu ambreiaj unidirectional dintre demaror si coroana ambreiajului mobrei. Lumea mai foloseste termenul englezesc de freewheel. Probabil poti da jos demarorul fara sa demontezi reductorul asta dar sigur la montajul lui la loc e mai bine sa ai reductorul dat jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre electromotor și freewheel dau frei,cum am mai întâlnit, mai este un ansamblu de vreo trei roti dințate cu rolul de a reduce turația electromotorului. Cred ca m,am înșelat și nu e nevoie de demontarea acestui reductor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

La garantie (am schibat bateria) imi spune ca am probleme cu releul de incarcare: mers in gol (far consumatori) ~14V, cu consumator, faza lunga ~12.8V.

 

Mai e ceva de verificat sau pot sa ma pregatesc de unul nou? Idei pe unde pot gasi in TM de preferabil (RD02) ?

 

merci!

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

La garantie (am schibat bateria) imi spune ca am probleme cu releul de incarcare: mers in gol (far consumatori) ~14V, cu consumator, faza lunga ~12.8V.

 

Turata sau la ralanti? Da, poti verifica si mufele de la releu si stator, sa nu fie topite, sa faca contact bine.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turata sau la ralanti? Da, poti verifica si mufele de la releu si stator, sa nu fie topite, sa faca contact bine.

Turata. O sa verific si ce ai zis inainte de a schimba/proba altul. Merci

» Post actualizat in 09 Apr 2016 11:49

La voi cum e cu inrcarea? In gol vs turat cu faza lunga, ce valori aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Ma gandeam ca la reizia de primavara,poate constata cineva o defectiune.la furca.Am un set burdfuri furca fata DOMINATOR de culoare verzuie.si un ax fata.Daca cineva din BV are nevoie ma gaseste la 0744842164.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...