moto.consumabile Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 (editat) La dominator nu cred ca merge!Eu am unul si am sa ancerc daca iese ceva te .anunt » Post actualizat in 10 Mar 2016 18:43 Are cineva un cablu de soc pentru dominator cu partea ce se anfileteaza an carb cu tot? Uite aici http://kit-lant.ro/cablu-soc-carburator-honda-nx-650-dominator-1988-1989-1990-1991-1992-1993-1994/ Editat Martie 12, 2016 de moto.consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) o veste bună http://www.advpulse.com/adv-bikes/2017-honda-nx650-dominator/ Editat Martie 15, 2016 de ovideu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 o veste bună http://www.advpulse.com/adv-bikes/2017-honda-nx650-dominator/ interesant, sa speram ca o vor si produce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Un Domi cu a6a viteza overdrive sa poti sa mergi lejer cu 160 pe autostrada,sa faci si enduro si cu racire pe aer,sa scapi si de antigel,radiator,furtune,pompa apa,termostat,motor electric,elici,termocupla,scurgeri antigel,schimburi,coliere si alte rahaturi,ar fi o adevarata comoara,chiar supermotocicleta visata, fiabila cu costuri de intretinere insignifiante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Ar fi cineva interesat de un domi '97 ... nepornit de peste 1 an? Probleme: se prelinge ulei de la garnitura din capul chiulasei (aia de sus, nu garnitura de chiulasa). Plus multe alte probleme mici si de estetica (lipsesc carene laterale, rezervorul e infundat pe ambele parti). As vrea sa il dau pe o suma foarte mica, macar sa fie folosit, ca eu nu am timp sa ma ocup de reparatii. Momentan nu sunt in tara, abia la inceput de mai sunt disponibil. Pentru detalii, dati-mi un mesaj va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 salutare, daca intereseaza pe cineva am spre vanzare sistemul complet de kilometraj si anume: melc + cochilie +cablu(nou) potrivit DILLY POINT melcul este 130 ron iar cablul este 62 ron, se vinde cu 130 ron + 20 ron transport sau la schimb cu acelasi sistem dar pentru Transalp 650 sau 600(dupa 97). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Q? Aveti idee daca cdi ul de domi e identic cu cel de transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Arata la fel, dar nu se potrivesc de la unul la celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Q? Aveti idee daca cdi ul de domi e identic cu cel de transalp? Depinde de la ce Domi la ce Transalp sau invers faci transplantul... cert e ca eu am facut asa ceva in trecut , am montat pe un Domi din 91 un CDI de la un Transalp din 89 si a functionat, daca nu ma insel a trebuit facuta doar o masa de la mufa pe cadru » Post actualizat in 04 Apr 2016 20:02 Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva. incearca sa lovesti cu ceva in electromotor in timp ce apesi pe buton, cel mai probabil ai carbunii la electromotor dusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva. Baterie descarcata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva. Aproape sigur bateria. Q? Aveti idee daca cdi ul de domi e identic cu cel de transalp? Nu e identic.Depinde anu(modelu) nici la domiuri nu se potriveste cdiu intre modele rd02-rd08. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Sunt un prieten al lui Geo Man si postez in numele lui. Nu e bateria descarcata, pentru ca dai la buton de cateva ori, si se aude doar acel tzac, care vine exact de la releul de pornire (bornele sunt fixate bine, le-am verificat). Dupa cateva incercari de dat la buton, bagat in viteza, tras, lasat ambreaj, miscata putin, cat sa se miste motorul 1,2 cm (nu impinsa pentru a porni), porneste la sfert, f usor. Deci cand primeste in sfarsit comanda, bateria invarte fara probleme, cu putere. Initial ma gandeam la ceva contacte, senzori cric sau alte minuni, acum ma gandesc ca o fi ceva la electromotor sau releu pornire. Sau are ceva treaba cu decompresorul automat? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Carbunii la electromotorgarantat,asa afacut si a mea si erau carbunii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Carbunii la electromotorgarantat,asa afacut si a mea si erau carbunii! In final am ajuns si eu la aceasta concluzie,mai ramane sa demontez electromotorul sa ma conving cu ochii mei.Nu sti cumva unde e pozitionat elctromotorul si cat de complicat e sa-l demontez? P.S: Daca ai cumva ceva schite mi-ar fi de mare folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Electromotorul este sub carburator. Se demontează din 2 șuruburi. Dar pt montare e obligatoriu de desfăcut capacul reductorului Ala mic de pe partea stânga, asa ca cel mai bine e sa demontezi reductorul prima data, apoi scoți Electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Ce e reductor? Ca la ARO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Sunt convins că știi mai bine de atât Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 NX650 R Section 18 Electric start system http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-NX-650-1988-1989-Manual-de-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Tu cum ii zici unui ansamblu de roti dințate care are rolul de a reduce turația unui motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 In final am ajuns si eu la aceasta concluzie,mai ramane sa demontez electromotorul sa ma conving cu ochii mei.Nu sti cumva unde e pozitionat elctromotorul si cat de complicat e sa-l demontez? P.S: Daca ai cumva ceva schite mi-ar fi de mare folos. Desfaci electromot. si al tragi inapoi,nu desfaci nimic altceva,succes.Carbuni originali, daca nu de Dacie prelucrati, sint f ieftini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Tu cum ii zici unui ansamblu de roti dințate care are rolul de a reduce turația unui motor? Tot reductor ii spun. Dar abia acum m-am prins la ce parte din mobra te referi. Este vorba despre roata dintata cu ambreiaj unidirectional dintre demaror si coroana ambreiajului mobrei. Lumea mai foloseste termenul englezesc de freewheel. Probabil poti da jos demarorul fara sa demontezi reductorul asta dar sigur la montajul lui la loc e mai bine sa ai reductorul dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Se demonteaza si se monteaza fara sa desfaci nici un reductor,doar al teagi afara si al ampingi la loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 NX650 R Section 18 Electric start system http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-NX-650-1988-1989-Manual-de-reparatie.html Foarte cuprinzator manualul asta,merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Intre electromotor și freewheel dau frei,cum am mai întâlnit, mai este un ansamblu de vreo trei roti dințate cu rolul de a reduce turația electromotorului. Cred ca m,am înșelat și nu e nevoie de demontarea acestui reductor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.