Simpson_ Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salut! sunt nou venit pe acest forum,am o problema la pornire:se aude cum lucreaza releul de pornire dar in rest nimic.Daca misc putin motorul cand e in treapta a-2-a mai porneste cate odata.As vrea sa stiu care ati mai intalnit aceasta problema si cum s-ar putea rezolva. Aproape sigur bateria. Q? Aveti idee daca cdi ul de domi e identic cu cel de transalp? Nu e identic.Depinde anu(modelu) nici la domiuri nu se potriveste cdiu intre modele rd02-rd08. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Sunt un prieten al lui Geo Man si postez in numele lui. Nu e bateria descarcata, pentru ca dai la buton de cateva ori, si se aude doar acel tzac, care vine exact de la releul de pornire (bornele sunt fixate bine, le-am verificat). Dupa cateva incercari de dat la buton, bagat in viteza, tras, lasat ambreaj, miscata putin, cat sa se miste motorul 1,2 cm (nu impinsa pentru a porni), porneste la sfert, f usor. Deci cand primeste in sfarsit comanda, bateria invarte fara probleme, cu putere. Initial ma gandeam la ceva contacte, senzori cric sau alte minuni, acum ma gandesc ca o fi ceva la electromotor sau releu pornire. Sau are ceva treaba cu decompresorul automat? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Carbunii la electromotorgarantat,asa afacut si a mea si erau carbunii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Carbunii la electromotorgarantat,asa afacut si a mea si erau carbunii! In final am ajuns si eu la aceasta concluzie,mai ramane sa demontez electromotorul sa ma conving cu ochii mei.Nu sti cumva unde e pozitionat elctromotorul si cat de complicat e sa-l demontez? P.S: Daca ai cumva ceva schite mi-ar fi de mare folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Electromotorul este sub carburator. Se demontează din 2 șuruburi. Dar pt montare e obligatoriu de desfăcut capacul reductorului Ala mic de pe partea stânga, asa ca cel mai bine e sa demontezi reductorul prima data, apoi scoți Electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Ce e reductor? Ca la ARO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Sunt convins că știi mai bine de atât Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 NX650 R Section 18 Electric start system http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-NX-650-1988-1989-Manual-de-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Tu cum ii zici unui ansamblu de roti dințate care are rolul de a reduce turația unui motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 In final am ajuns si eu la aceasta concluzie,mai ramane sa demontez electromotorul sa ma conving cu ochii mei.Nu sti cumva unde e pozitionat elctromotorul si cat de complicat e sa-l demontez? P.S: Daca ai cumva ceva schite mi-ar fi de mare folos. Desfaci electromot. si al tragi inapoi,nu desfaci nimic altceva,succes.Carbuni originali, daca nu de Dacie prelucrati, sint f ieftini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Tu cum ii zici unui ansamblu de roti dințate care are rolul de a reduce turația unui motor? Tot reductor ii spun. Dar abia acum m-am prins la ce parte din mobra te referi. Este vorba despre roata dintata cu ambreiaj unidirectional dintre demaror si coroana ambreiajului mobrei. Lumea mai foloseste termenul englezesc de freewheel. Probabil poti da jos demarorul fara sa demontezi reductorul asta dar sigur la montajul lui la loc e mai bine sa ai reductorul dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Se demonteaza si se monteaza fara sa desfaci nici un reductor,doar al teagi afara si al ampingi la loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 NX650 R Section 18 Electric start system http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-NX-650-1988-1989-Manual-de-reparatie.html Foarte cuprinzator manualul asta,merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Intre electromotor și freewheel dau frei,cum am mai întâlnit, mai este un ansamblu de vreo trei roti dințate cu rolul de a reduce turația electromotorului. Cred ca m,am înșelat și nu e nevoie de demontarea acestui reductor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 (editat) Salutare, La garantie (am schibat bateria) imi spune ca am probleme cu releul de incarcare: mers in gol (far consumatori) ~14V, cu consumator, faza lunga ~12.8V. Mai e ceva de verificat sau pot sa ma pregatesc de unul nou? Idei pe unde pot gasi in TM de preferabil (RD02) ? merci! Editat Aprilie 7, 2016 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 (editat) Salutare, La garantie (am schibat bateria) imi spune ca am probleme cu releul de incarcare: mers in gol (far consumatori) ~14V, cu consumator, faza lunga ~12.8V. Turata sau la ralanti? Da, poti verifica si mufele de la releu si stator, sa nu fie topite, sa faca contact bine. Editat Aprilie 7, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 7, 2016 Share Postat Aprilie 7, 2016 Turata sau la ralanti? Da, poti verifica si mufele de la releu si stator, sa nu fie topite, sa faca contact bine. Turata. O sa verific si ce ai zis inainte de a schimba/proba altul. Merci » Post actualizat in 09 Apr 2016 11:49 La voi cum e cu inrcarea? In gol vs turat cu faza lunga, ce valori aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salut! Are cineva de vanzare vreu rezervor de lichid de frana pentru spate la Domi de 650? (ca cel de 250 are frana pe saboti in spate, nu de alta) ? Multumesc anticpat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Salutare! Ma gandeam ca la reizia de primavara,poate constata cineva o defectiune.la furca.Am un set burdfuri furca fata DOMINATOR de culoare verzuie.si un ax fata.Daca cineva din BV are nevoie ma gaseste la 0744842164. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Multumesc. Adjudecat Am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Am gasit ceva dragut si cum sunt socialist, impart http://www.honda-museum.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Am gasit ceva dragut si cum sunt socialist, impart http://www.honda-museum.com/ frumos, dar cam departe de noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Am rezolvat treaba cu electromotorul,schimbat periile(carbunii) cu altii asemanatori la un meserias batran.Montat totul inapoi porneste brici.Merci tuturor pt. indrumari! Asfalt uscat colegii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Ajutor!Daca cunoaste cineva proprietarul sau dominatorul cu numarul(BC 01 ATM)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.