Dominator72 Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Super. Marca si pret imi poti comunica, te rog? Multumesc! sunt pt fata si domi meu era 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Super. Marca si pret imi poti comunica, te rog? Multumesc! ferodo. Pret, naiba stie cat oi fi dat eu pe ele acu vreo 5 ani. Fa o oferta si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Iti multumesc pentru intentie, insa Ferodo nu mai folosesc de cand am avut o experienta tare neplacuta cu placute marca asta. Sorry ferodo. Pret, naiba stie cat oi fi dat eu pe ele acu vreo 5 ani. Fa o oferta si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Salut dragi colegi. Am o problema cu Domi RD 02 din 88, primul model. Am iesit la o plimbare si mi-a murit motorul de cateva ori in turatie. In momentul in care am accelerat mi-a murit pur si simplu motorul. Dupa a trebuit sa dau la automat de cateva ori sa porneasca. Cateodata porneste mai greu la rece. Nu porneste din prima chiar daca e socul tras. Nu stiu daca sunt legate intre ele simptomele. Ce ar putea fi? Aveti vreo idee? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Intrerupatorul de la cricul lateral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Nu a functionat niciodata. Am motorul de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 nu are intrerupator la cric lateral cred ca trage aer fals pe la flansa de admisie e de verificat si carburatorul trage bine?cam ce consum are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 (editat) 1.modelu rd02 nu are senzor de cric 2.colegu vezi ca e cdiu si a mea acum 2 ani asa facea. Am curatat carburatoru,rezervoru,cauciucu de pe "sonda" de benzina din rezervor,schimbat bujie si mergea ~40Km fara probleme si dupa aia incepea sa intrerupa in mers indiferent de turatie viteza.Dupa ce am schimbat cdiu merge perfect. PS. Cand moare pune pe off si iar pe on si dupa aia dai la buton o ia imediat cel putin la mine asa facea (am facut drumu targoviste bucuresti asa cu intreeuperi odata la 10min sa zic ) Editat Iulie 8, 2016 de Simpson_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Da, ai dreptate! incepe cu CDI e si mai simplu, si mai usor de verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Ok, mersi. O sa verific. » Post actualizat in 09 Jul 2016 04:57 nu are intrerupator la cric lateral cred ca trage aer fals pe la flansa de admisie e de verificat si carburatorul trage bine?cam ce consum are? Trage bine, consumul e de 4-4,5%. Merg numai pe sosea cu ea, foarte rar am iesit de pe asfalt. » Post actualizat in 15 Jul 2016 21:06Flansa de admisie e problema. E crapata. Colegul Andrei a avut dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragosiii Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Salut domnilor, Am o problema de carburator, la cald sta foarte prost/deloc la relanti. Totul s-a intamplat dupa ultimul schimb de ulei, cred ca nu am incalzit bine uleiul vechi, nu a iesit tot, eu am pus 1,9l cat trebuia si cred ca a fost putin peste . In fine, am deschis airboxul si am vazut putin ulei acolo, am curatat carburatorul cu spray de carb, am curatat filtrul K&N cum trebuie... dar tot moare la semafor. Vreau sa o duc la un mecanic priceput sa se uite putin la ea (RD08 din '99). V-as fi recunoscator pentru orice sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 un pic de ulei in airbox e normal, mai ales ca ai filtru k@n maresti un pic relantiul de la surub ala din dreapta de sub rezervor » Post actualizat in 07 Aug 2016 19:45mai oamini buni si de ominie noi nu ne fiintam la MAN? ca se anunta treburi faine pe acolo,,,,, pe mine ma cam trage ata la Sovata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragosiii Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 un pic de ulei in airbox e normal, mai ales ca ai filtru k@n maresti un pic relantiul de la surub ala din dreapta de sub rezervor » Post actualizat in 07 Aug 2016 19:45 mai oamini buni si de ominie noi nu ne fiintam la MAN? ca se anunta treburi faine pe acolo,,,,, pe mine ma cam trage ata la Sovata Salut, Am facut si asta, mai ales ca am descoperit problema pe un offroad la altitudine si am zis ca o rezolv din reglajul de amestec. Nici vorba, murea si daca il deschideam de tot. Ce ma face sa cred ca e o chestie de carburator murdar este ca inainte de episodul asta cu schimbul de ulei, 2 ani a mers ceas, pornit bine, relanti foarte stabil, consum bun. Acum totul e pe dos, consuma de rupe, relantiul la revedere, il tin eu din gaz... O duc azi la un tip sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Flansa de admisie, membrana carburatorului... sau asamblare deficitara. Ori de la tine ori de la cel dinaintea ta. Mai pot fi si altele (gen cablu de soc ce nu mai inchide sau agata... sau chiar decomplresor sau CDI pe duca), dar pe la flansa/admisie e de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Si asa se transporta cadrul de Domy.20160626_183421.jpg Din pacate restaurarea/proiectul mea se termina cu vanzarea pieselor pe bucati. daca intereseaza pe cineva piese rog pm. am cadrul cu acte, butuci roti, spite, janta spate, carburator, motor(ii trebuie cilindru semgmenti si simeringuri supape), releu regulator, scarite, rezervor, furca fata si jug, discuri frana in stare buna, cablareie, bascula spate vopsita electrostatis, oase stare f buna, dastea si suruburi. Editat August 16, 2016 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Tare slaba miscarea Dominatorilor la MAN Sovata,,,,,, abia doua Domi,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Bun si asa...decat deloc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 La domi al meu îi cam bătea de la început puțin distribuția la rece dar acum de o vreme mai face o chestie, la ture înalte parcă intră ceva în rezonanță în motor, aproape o zbîrnîială, de parcă ar vibra semnalizatoarele din carenă (boală frecventă-da alea nu vibrează). M-am uitat să nu atingă scutul motorul sau alte chestii de astea, dar vibrația pare să vină din motor. Întrebare: 1. Este surubul acela special pe chiulasă, oare tensionează întinzătorul? Că asta aș încerca prima dată. Am încercat să-l rotesc cu o cheie franceză da nu se mișcă, presupun că tre să-mi fac cheie specială și să cam forțez. 2. Lanțul se întinde direct prin rotirea surubului, sau acela e de fapt un capac care ascunde reglajul? 3. În ce direcție trebuie rotit și cîte ture e admis? Ca să string arcul întinzător . » Post actualizat in 22 Aug 2016 08:11 Tare slaba miscarea Dominatorilor la MAN Sovata,,,,,, abia doua Domi,,,,,,, Am cam umblat după tine să te întreb una alta da te-ai mișcat mult și eu la fel, cînd eram eu nu erai tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Salut Galen, La mine zornaia din cauza aparatorii de caldura de pe toba, am incercat sa desfac suruburile si s-au rupt. Surubul de care zici, e doar axul intinzatorului. Intinzatorul e cu reglaj automat - nu ai ce regla. de la 0:44 se vede ce e cu surubul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 (editat) Salut Galen, La mine zornaia din cauza aparatorii de caldura de pe toba, am incercat sa desfac suruburile si s-au rupt. 123.png Surubul de care zici, e doar axul intinzatorului. Intinzatorul e cu reglaj automat - nu ai ce regla. Merci Emilian, puteam să tot forțez șurubul ăla! Mă gîndesc că trebuie să înlocuiesc arcul respectiv. Misto trick-ul de montat arcul. Arcul și eventual pinionul de distribuție, patinele, lanțul se pot scoate doar cu motorul luat afară din cadru? Există undeva vre-un tutorial? Mă pregătesc psihologic pt la iarnă, cînd trebuie să rezolv oricum problema. » Post actualizat in 22 Aug 2016 09:47 Am găsit pe tube asta: https://www.youtube.com/watch?v=x8DzPZM7WVk Noah, se pare că nu-i mare lucru, motorul poate rămîne în cadru.Alte trick-uri? Editat August 22, 2016 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Nu e mare lucru de schimbat distributia, eu cand am reparat motorul (am schimbat piston, segmenti, bolt, lant distributie, intainzator) nu am dat jos motorul de pe cadru. Ca sa schimbi lantul, trebuie data jos oala de ambreiaj. Pentru asta eu am folosit un pistol pneumatic cu impact, altfel ai nevoie de cheie de desfacut oala. Mai trebuie demontat si pinionul de pe ambielaj ce invarte oala de ambreiaj si senzorul Hall pentru aprindere. In rest nu e nimic special din cate imi aduc eu aminte. Ca sa dai jos capacul de la chiuloasa, trebuie scos carburatorul, ca iasa doar prin spate. Am incercat o data sa-l scot si prin fata, si a trebuit sa apas pe supape, si cred ca am defacut si cateva din suruburile ce tin motorul in cadru ca sa-l aplec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 (editat) Consecvenți micuții cu ochi oblici! Nici la AT nu ies capacele de chiulasă (unul cel puțin nu iese ) dacă nu scoți motorul din cadru. Merci Emilian, oricum voiam să dau carbul ăla jos să verific și toate etanșeitățile, membrana, flanșa și să-l curat ca lumea. Așa că daca-i bal, bal să fie. I-am dat azi drumul din nou, țăcănitul de distribuție dispare după cam 2-3 minute, dar vibrația/zbîrnîiala aia rămîne, mîine dau jos plasticile să văd dc nu s-au slăbit ceva șuruburi, că rațional ai dreptate, ce să zdrăngăne în motor? Editat August 22, 2016 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 (editat) Pe cadru de RD02 iese capacul de ciulasa prin fata, insa cu (foarte foarte) mult chin. Pe cadru de RD08 nu. [sau era invers... stiu ca odata am reusit cu cineva sa il dam jos, insa nu tin minte daca era cadrul vechi sau cel nou] Oricum e mai bine sa dai jos carb-ul si sa il scoti pe acolo. Varianta frontala e numai pentru cine are mult prea multa rabdare si mult prea mult timp liber. Editat August 22, 2016 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Eu am RD08. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Salut, caut CDI SH pentru RD 02, 88. Daca aveti, lasati, va rog, un mesaj pe privat. Am scris si la sectiunea de cumparari piese. Mersi » Post actualizat in 01 Sep 2016 14:50Se poate repara? Vad ca e greu de gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.