dsorinmihail Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 intrebare rapida, de 1000 de puncte: de unde fum alb, de la care lichid de racire ? am scris in general ce se verifica. dupa cum ai observat sunt si greseli de ortografie si nu m-am mai complicat sa sterg si sa verific scrisul ca sa fie pt dominator, i-am dat un copy-paste din alt tutorial si gata, citeste si el printre randuri, nu? doar e baiat mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 intrebare rapida, de 1000 de puncte: de unde fum alb, de la care lichid de racire ? daca ai da acuma examenul de cat B ai stii o groaza de alte chestii de macanica (gen "cum detectezi daca ti-a intrat apa in circuitul de ulei") haideti totusi sa lasam topicul asta pentru NX650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) Buna compilatie, Sorine. Cam mult de verificat pentru un Domi, insa @Kroben: vino cu detalii mai multe si te ajutam sa-ti dai seama daca iei ceva bun sau cu ...si neavand ieri ce face am tras o fuga-n Politehnica sa-mi incerc aparatu si mana de fotograf amator pe dominator ...nu vand nimic, doar ma laud Editat Februarie 8, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) daca ai da acuma examenul de cat B ai stii o groaza de alte chestii de macanica (gen "cum detectezi daca ti-a intrat apa in circuitul de ulei") haideti totusi sa lasam topicul asta pentru NX650. pe pariu ca le stiu si pot sa iau si acum sala tot cu minim 23 de puncte? nu am dat examenul la 18 ani ca aveam masina de jdemii de caii putere de la "tati afaceristul", ci am primit un o masina ce mergea intr-un cilindru din 2 si nu avea nici frane, trebuind sa am grija de ea de la vopsea pana la itp. nu sunt toba de mecanica sau electrica si nici nu imi propun dar tot stiu cum arata o platina, un subler, un micrometru, un releu, un fum albastru, un patinaj care patineaza sau o bobina de inductie. gata cu flame-ul. replica data @dsorinmihail era o gluma la copy-paste-ul lui, smiley-ul "" aratand asta. din nou spun, nu am avut intentia de a-l lua peste picior. domiul meu se odihneste momentan. ca sa "manance jar" mai cu spor la vara. Editat Februarie 8, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 bah schumy. daca era motoru 3500 de euro din 94 ma uitam si io la alea ce spui tu. dar e nesemnificativ crede-ma. Nu mam exprimat corect , eu ma refeaream ce ii bine sa verifici dupa ce il iei si chiar daca l-ai folosit multi kilometri si singurele griji au fost uleiul, filtrele, cauciucurile si franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) switch da-mi add pe mess te rog: raven30hell ma tot uit la pozele voastre cu domi si ma gandesc ca daca nu ati avea masca aia de fata cu far, rezervorul e aproximativ la fel...ma tot chinuie un gand, dar tre sa le pun unul langa altul Domi & SLR ... Editat Februarie 8, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 ...sper ca nu ai de gand sa-ti carenezi SLRu Desi daca stau bine sa ma gandesc, cred k Domi72 ar fi incantat de idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 ...sper ca nu ai de gand sa-ti carenezi SLRu Desi daca stau bine sa ma gandesc, cred k Domi72 ar fi incantat de idee nu stiu, ma gandeam si eu...dar cred ca raman la ideea aceea nebuneasca despre care ti-am zis la titan atunci...SHHH sa nu care cumva sa spui cuiva ca ne suparam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 @Korben Dallas:pune o poza cu mobra de 1400 de iepuroi, te rugam! Va multumesc pentru tuturor raspunsuri, majoritatea aspectelor subliniate de voi le-am verificat si pare OK, nu am apucat sa fac proba de drum, Dominatorul acela domina un parc de motociclete din care nu am avut chef sa-l scot, era prea mult de lucru si eram in criza de timp Dar mai am f'o doua intrebari: prima ar fi cum e cu vibratiile la acet motor? Cum se comporta la drumuri lungi? E obositor? Singurele monocilindrice pe care le-am calarit au fost Simsonul si un F650 "F"-ul mi s-a parut foarte bine echilibrat si ma astept ca si cei de la Honda sa nu se lase mai prejos Alta ar fi in legatura cu capacitatea cilindrica, dar asta urmeaza sa aflu oricum de la vanzator: am vazut ca la modelele pt Austria (de acolo e adus) capacitatea cilindrica e de 500 cmc, nu de 650. Voi stiti sa aiba cineva acest model? P.S. cere 1300 nu 1400 P.S. 2 nu sunt incepator, deci puteti sa va rezumati la sfaturile concrete si esentiale Inca o data va multumesc tuturor pentru ca nu m-ati pus sa citesc toate cele peste 100 pagini ale topicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 http://www.universmoto.ro/article--Honda_N...are--10308.html asta e raspunsul la ultima intrebare a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 si pt harciog(mihnea) vad ca l-ai tinut pe butuci de lemn toata iarna, or fii si din brad te pomenesti, asta ca sa iL obisnuiesti cu mirosul de conifere? ai de gand sa iL scoti pe plaiurile mioritice si pe forestierele patriei in sezonul asta -banuiesc eu, vezi poate pleci fara mine ca iti fur stetoscopul. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Buna compilatie, Sorine. Cam mult de verificat pentru un Domi, insa @Kroben: vino cu detalii mai multe si te ajutam sa-ti dai seama daca iei ceva bun sau cu ...si neavand ieri ce face am tras o fuga-n Politehnica sa-mi incerc aparatu si mana de fotograf amator pe dominator ...nu vand nimic, doar ma laud Salut,arata foarte fain mobra ta,si ii sta foarte bine cu parbrizul ala fumuriu....cred ca mi-ar placea si mie unu pe domi.Este original sau custom made(parca ziceai la un moment dat ca este confectionat de cineva) ? Poti sa-mi dai mai multe detalii te rog....cine il face/monteaza,cam cat costa si daca te protejeaza impotriva vantului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 asta e raspunsul la ultima intrebare a ta. Multumesc Intre timp am aflat ca motorul e intr-adevar de 500, nu de 650 O fi bine, o fi rau?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 MultumescIntre timp am aflat ca motorul e intr-adevar de 500, nu de 650 O fi bine, o fi rau?... Acuma nu stiu in ce masura se potrivesc piesele de la cel de 650, dar cert e ca pentru cel de 650 exista piese. Apoi probabil mai ii si o diferenta de putere si cuplu.... Cum crezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Gasesti Dominatoare bune, de 650, in 1300 - 1400 de euro. Eu zic sa te mai gandesti si totusi sa nu iei unul de 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Deci NX500, nu NX650. Nu mai stiu in ce ani s-au fabricat astea, dar au manual comun cu NX650urile. Deci diferentele prea mari nu sunt. Probabil doar capacitatea cilindrica si mici detalii pe la carburatie si rapoarte. Parbrizul e un Givi - a venit "la pachet" cu mobra. De bine ce ma laudam cu parbrizul meu, azi l-am crapat Tontu' de mine nu a fost atent si a scapat mobra la pragul garajului E crapat dar sper sa-l pot repara cumva... acuma clar ma apuc de facut parbrizuri. In alta ordine de idei... are cineva in plus o oglinda stanga? Editat Februarie 9, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 O mica adaugire: Domi72, poate nu a fost o idee buna sa prindem parbrizu in pop-nituri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 OFFTOPIC (mai mult pt admini): De ce s-a scos edit post si concatenarea automata a post-urilor consecutive? /OFFTOPIC Inca o adaugire: am gqasit parbriz Givi pentru Domi: 47e (2 bulioane pt o buca' de plexiglas ), se aduce cu factura la United Motors. Kitu de prindere inca vreo 10e (adica 4 suruburi la 10e ). Merge comandat fara kit de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 "moca"...tot atata ii si la auner....sper ca eu sa nu il crap pe al meu Intre timp mi-a adus omul de la care am luat moto printr-un prieten pinionul nou de la wemoto si merge foarte bine. L-am uns si ii pregatit de mers. Voi ce ulei si filtru de ulei folositi si cam cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 "moca"...tot atata ii si la auner....sper ca eu sa nu il crap pe al meuIntre timp mi-a adus omul de la care am luat moto printr-un prieten pinionul nou de la wemoto si merge foarte bine. L-am uns si ii pregatit de mers. Voi ce ulei si filtru de ulei folositi si cam cat costa? vb cu dominator 72. el face rost de filtre si ulei. dai un pm si vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 L-am uns si ii pregatit de mers. vezi intai cum ti se misca melcul (spirala dinauntru) ca sa nu ti-l beleasca si pe asta. vb cu dominator 72. el face rost de filtre si ulei. dai un pm si vezi. Vorbeste da sa vorbeasca TARE ca Schumy e cam departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 "moca"...tot atata ii si la auner....sper ca eu sa nu il crap pe al meuIntre timp mi-a adus omul de la care am luat moto printr-un prieten pinionul nou de la wemoto si merge foarte bine. L-am uns si ii pregatit de mers. Voi ce ulei si filtru de ulei folositi si cam cat costa? io bag motorsex 10W40 semisintetic cu 50 lei litrul. filtru de ulei de care prind la mana cu 17 lei. dar chiar vorbeste cu dominator72. baga motul ca e cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Eu pun numai Motul 7100 10w40 full sintetic. E mai scump dar merge Honditza super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Va salut! Am si eu o nelamurire cu un dominator. Cand e motorul rece, pana se incalzeste, ~7-8 km, merge brici( aici ma refer la intrat si iesit din viteze). Dupa ce se incalzeste intra si iese mai greu, trebuie sa bruschez pedala. La fel si cand o scot pe neutru cu motorul pornit (cald). Daca opresc motorul e ok. Am verificat ambreiajul si este ok. Chiar si cu ulei nou se comporta la fel. Motocicleta are 38000 km. Aveti idee ce ar putea fi? E normal la dominatoare sa se intample asta? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salut florine! Din cate stiu eu, ce zici tu acolo poate fi cauzat de o problema la sistemu de ungere. Ce ulei ai pus in el? Ai pus cat trebuie, de calitate etc? Iti merge pompa de ulei (stii sa verifici asta?)? Ar mai fi de luat in calcul ca posibila cauza si ambreiajul dar aici las pe cineva cu mai multa experienta sa se pronunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.