dsorinmihail Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 la banisorii astia si la an daca arata bine jucaria si mai si: benzineste, carbuneste, scanteieste si toarce cool ia-ooo. doar nu vrei sa aiba si: cauciucuri stoc, baterie noua ,xenon, kit lant nou, filtre noi, etc.... si acum serios daca vrei sa o verifici asa ca la carte : Acte In primul rind te sfatuiesc sa faci o foarte atenta verificare a actelor si a corespondentei intre seria cadrului/motorului cu cele inscrise pe certificat si pe cartea de identitate. Atentie la anul real al modelului,se intimpla des ca vinzatorul sa iti spuna de ex.ca este un model '91 si sa descoperi dupa cumparare ca e iscrisa ca model'89. Starea generala Dupa aceea poti trece la verificarea starii generale a motocicletei;curatenie,zgirieturi,lovituri. Semne de cazaturi Primele semne de cazaturi pot fi reperate la -pedale -capete ghidon -leviere -interior carenaj "aranjat"(daca e cazul)etc. Nr real de km Incearca sa-ti dai seama de corespondenta dintre numarul pretins de chilometri si anumite amanunte care pot demasca o eventula minimalizare a acestei valori: -rosaturi exagerate a cauciucului de pe pedale -a minerelor de ghidon -a vopselei de pe leviere -in general a tuturor locurilor care intra in contact frecvent cu motociclistul in cadrul unei utilizari normale. Daca unele din aceste elemente sunt noi,intreaba de ce. Urme de maltratare Vei verifica atent deasemenea eventualele urme de maltratare cm ar fi -leviere rupte -leviere indoite -cauciuc topit in pasajul rotii de tractiune -discuri de frina albastrite(semn de supraincalzire),etc. Daca pina aici nu sunt probleme,poti trece la verificarea cadrului. Cadrul Se verifica aspectul general,aliniamentele. Atentie la -vopsea sarita(daca e cazul), -suduri neoriginale, -urme de soc! Acestea de obicei indica un accident. Se verifica atent cadrul in jurul coloanei de directie,unde trebuie sa lipseasca orice fel de torsiuni,umflaturi,suduri,sarituri de vopsea sau vopsea proaspata. Daca cadrul a fost revopsit,(de ce?)se poate vedea usor pt.ca de obicei cadrele la motocicletele mai moderne intii se vopsesc si apoi se stanteaza,deci seria trebuie sa fie vizibila in culoarea metalului,acolo unde nu sunt placute cu seria. Se verifica atent prinderile motorului si a cutiei pe cadru! Se verifica starea bratului oscilant spate,in special lipsa jocului rulmentilor de ghidaj. Atentie la urmele de prindere a cadrului cu menghine sau alte instalatii posibila indreptare! Aliniamentul rotilor Se incearca verificarea aliniamentului rotilor prin ingenuncherea in spatele motorului,cineva trebuind sa tina motorul drept si roata fata dreapta. Metoda este empirice,dar permite depistarea unor dezaliniamente grave. Carenajul Se verifica punctele de prindere ale carenajului pe cadru(daca e cazul)si eventualele perforatii. Carenajul nu trebuie sa stea tensionat pe prinderi(posibila torsionare a cadrului): se desfac 2-3 prinderi din puncte vitale si se remonteaza pt. verificare. Alte semne posibile de accidente serioase pot fi un radiator de apa strimbat (atentie!) sau un suport de instrumente de bord deformat/rupt/sudat(!). Coloana de directie Se verifica atent rulmentii coloanei de directie,cu roata din fata ridicata; se depisteaza eventualul joc in coloana sau eventualele puncte dure la invirtire. Coloana nu trebuie sa aiba joc sau zgomote si ghidonul trebuie sa se invirta usor sub efectul propriei greutati a trenului fata. In final se face un test de tinuta de drum si se incearca depistarea comportamentelor "curioase" cum ar fi instabilitate pe linii drepte bine asfaltate fara vint lateral sau tendinta motocicletei de a "trage" intr-o parte sau alta. Motorul Motorul de preferinta,acesta trebuie sa fie curat,dar nu sters chiar atunci,pe loc,ca tu sa poti verifica eventuale scurgeri de ulei la rece. Daca s-a sters nu-i bai,vei putea verifica la cald,dupa o testare mai prelungita aceste scurgeri. Pornirea la rece Este obligatoriu sa asisti la prima pornire a motorului la rece(verifica cu mina!). Aici vei vedea in cazul demarorului electric starea bateriei, electromotorului de pornire, a dispozitivului de roata libera care scoate demarorul din tractiune dupa pornirea motorului. Vei asculta la relanti si la acceleratie usoara eventualele batai sau clantanituri la rece(cele mai evidente)ale: cuzinetilor de biela si palier, bolturilor de piston(nasol!), si in cazul motoarelor de 4 timpi, zgomotul supapelor(posibil reglaj incorect al supapelor) si al lantului de distributie (daca nu cumva distr. este cu tren de pinioane). Acesta din urma in caz de uzura emite un zgomot metalic de fierarie asemanator cu un suierat. Fum Exista motoare de 4 timpi ca de ex.multicilindricele japoneze in stare perfecta,care nu au voie sa scoata fum chiar din prima secunda. Altele precum boxerele mari BMW au voie in primele secunde sa emita o cantitate minuscula de fum pina la refacerea jocurilor normale intre piesele componente. In orice caz(bineinteles regula nu se aplica la 2 timpi), la foarte putin timp dupa demaraj, fumul trebuie sa dispara. Daca nu: - Aburul e normal pe timp rece si umed, a nu se confunda! - Fumul albastru = consum de ulei(segmenti sau ghiduri de supapa uzate); - Fum alb = posibila prezenta a lichidului de racire (daca e cazul racirii cu lichid) in camerele de combustie, adica garnitura de chilasa terminata,sau,mai rau,bloc motor fisurat. Cu motorul cald,dupa 2 minute de relanti se accelereaza brusc intii in punctul mort,dupa care dupa ale 2 min.se repeta procedeul in sarcina.(se evita totusi expunerea exagerata la relanti mai ales in cazul motoarelor racite cu aer). - Fum albastru=motor uzat - Fum negru=amestec prea bogat in benzina(posibile probleme de calamina) Toate acestea (repet)referitoare la fum =numai pt. 4 timpi. Se verifica buloneria motorului:un motor bun nu are nevoie de demontare profunda! Uleiul Tot pt.4 timpi:Se verifica cantitatea si calitatea uleiului(culoare,consistenta), se intreaba de filtru, frecventa schimbului de ulei si filtre. In anumite cazuri (motoare de mare performanta cu uleiuri inalt aditivate) culoarea aproape neagra este normala. Se verifica numai consistenta si "grasimea acestuia. Se poate scurge putin ulei la cald si se verifica dupa "asezare"prezenta de eventuale particole metalice:a se evita! Se verifica functionarea corecta a cablurilor de acceleratie si de soc (integritate, tensiune corecta, ungere). Acceleratia trebuie sa revina singura! Transmisia secundara Cardan Daca totul e bine; transmisia secundara:in cazul cardanului se verifica eventualele zgomote, puncte dure de invirtire, starea buna a cardanului, daca e vizibil (axialitate, lipsa de lovituri,marcaje,starea amortizorului de transmisie,daca exista)si prezenta uleiului in cantitate si consistenta corecte. De asemenea se poate verifica prezenta de particol metalice in ulei(dupa o minima invirtire). Curea Daca ar fi fost cazul curelei(Harley):starea curelei si a coroanelor de transmisie. Lant In cazul lantului:vezi aspectul general, lipsa de rugina, ungerea corecta (un lant poate ascunde rugina si sub un strat nou de ulei), curatenia, prezenta tuturor rolelor, lipsa totala a jocurilor de orice natura. Atentie la elemente gripate: ele se demasca prin "sarituri" ale lantului la invirtirea in relanti cu roata din spate libera, pe cricul central. Zgomotele de tip "clac" indica de asemenea de obicei un lant uzat. Vezi tensiunea corecta a lantului (un lant incorect tensionat se uzeaza f. repede, ca si coroana si pinionul). Verifici starea pinionului primar si a coroanei de transmisie: uzuri, prezenta tuturor dintilor, fixare, lipsa de batai laterale. La pinion, daca poti, vezi sa nu curga ulei pe linga simeringul axului acestuia. Daca exista amortizor de transmisie de cauciuc in roata din spate, verifica lipsa jocului, sau macar acesta sa fie foarte mic: invirte coroana fate de roata din spate si vezi ce se intimpla. Cutia de viteze Acum, cutia de viteze: aceasta trabuie sa nu prezinte zgomote anormale, trebuie sa fie cit mai precisa si rapida, mai ales la motoarele sport. Punctele moarte trebuie sa fie usor de gasit si cele false trebuie sa lipseasca. Atentie la sariturile din viteza, mai ales prima si a 2-a (pinioane uzate sau furci de ghidaj torsionate) :se accelereaza puternic in toate treptele corect cuplate si se verifica de citeva ori acest lucru. Daca cutia este unsa separat, aceeasi verificare a uleiului. Suspensiile Suspensiile fata-spate:se verifica lipsa zgomotelor de culisare, infundarea trebuie sa fie progresiva si revenirea libera si neta, dupa un mic recul. La spate:starea amortizorului, scurgeri, functionarea reglajelor (daca e cazul), aspect general. La fata: aspect general, curatenie, urme de ulei, lovituri. Tuburile trebuie sa nu prezinte nici o zgirietura sau alte marcaje. Se verifica paralelismul prin compararea la ochi a reflectiilor tuburilor de furca. Se fac pompaje repetate si se verifica daca a aparut ulei pe tuburi (simeringuri terminate). Vezi starea simeringurilor de praf, daca sunt terminate, nici cele de ulei nu mai duc mult! Vezi comportamentul furcii la revenire, nu trebuie sa faca zgomote. Daca tuburile sunt curate dar nu amortizeaza de loc (oscilatii repetate) atunci s-ar putea sa nu ai decit putin ulei in tuburi sau chiar deloc! Intrebi daca s-a schimbat uleiul in tuburi si cind anume (maximum pt. Romania este de 10-12.000 km) Reglaje, daca sunt: functionarea corecta. Franele Eficienta la apasare: daca sunt cu tamburi se verifica lipsa ovalizarii fata si spate separat (frineaza neregulat la o apasare constanta a levierului sau pedalei.) Uzura tamburului, reglaj incorect. Daca sunt actionate prin cablu se verifica integritatea, lipsa griparii, ungerea corecta, starea camelor de actionare. Daca sunt hidraulice: Lichidul trebuie sa fie proaspat, transparent si la nivelul corect. Daca este brun, oxidat este vechi si are o posibila prezenta de apa (se schimba la max.2 ani-20.000 km) Verifica etanÂşeitatea garniturilor de pompa centrala, etriere conductele (stare generala) Cursa comenzilor trebuie sa fie ferma si sa nu atinga capetele(ex.minerul dreapta al ghidonului):aer in instalație! Se verifica funcționarea becului de stop fata si spate. In cazul discurilor se verifica starea si tipul plăcutelor. Starea generala a discurilor: Lipsa adanciturilor in sensul pistei exagerate (max.0,2-0,3 mm), grosimea minima de siguranța (de obicei inscrisa pe disc) se măsoară măcar cu un Âşubler. Se verifica cu rotile suspendate foarte atent lipsa absoluta a oricarei batai laterale a discurilor. Culoarea albăstrita a acestora este un semn de supraincalzire si posibila deformare a pistei. Uzura discurilor in functie de nr.total de km.sau de nr.de km de cind au fost schimbate este un indiciu asupra felului de utilizare la care a fost supusa motocicleta. Ex.disc de sub 20.000 km. cu plăcute standard si grosimea minima atinsa = utilizare supersportiva intensiva. Exista plăcute de mare perf. care uzeaza mai rapid discurile, ex. metal sinterizat. Intreabă! Ambreiaj Se verifica lipsa patinarii la acceleratii f. puternice in treapta a 2-a-a 3-a (depinde de putere, poate chiar a 4-a in cazul motoarelor de mare putere): daca cauciucul nu patinează, dar turația motorului creste fara ca viteza sa faca acelasi lucru in mod proporțional, ambreiajul trebuie refăcut. O cursa activa exagerat de mica, chiar fără patinare inseamnă ca ambreiajul va trebui refacut curand. Hidraulica ambreiajului se verifică exact la fel ca la capitolul frine anterior.(lichid,etanseitate,etc.) Roti, jenți, pneuri Se Ⲵe fiecare roata pe liber pt. verificarea axialitatii si a lipsei jocului din rulmenți. In cazul franelor disc e posibil ca rotile sa fe foarte uÂşor franate din Ⲵirea lor libera(nu prea mult!): e normal. Daca exista suspiciuni cu privire la starea rulmenților, se demontează plăcutele si se invirt rotile pe liber. Se examinează jantele: urme Âşocuri, etanÂşeitate la tubeless (modul de schimbare a cauciucului). Se verifica valvele. Se verifica starea cauciucurilor. Se inreabă acum citi km. au fost schimbate pneurile si in functie de raspuns(sincer!?) si de tipul cauciucurilor se poate evalua din nou modul de utilizare a motocicletei. EÂşapamente Stare generala, lovituri, zgirieturi, rugina ascunsa; la motoarele in 4 timpi: culoarea interna trebuie sa fie apropiata de cea a betonului; se baga un deget in evacuai: urmele grase, negre+ motor cu carburatia dereglata sau uzat. Se verifica starea galeriilor: etanÂşare (zgomote ascuțite rapide "ps-ps-ps-ps" tip compresor de aer, sau motor care "ticaie" la frine de motor puternice), oxidare, integritate generala, etc. Instalația electrica Instalația electrica trebuie sa fie ne-"facuta", integra, fara urme de arsuri, topituri, dezizolari, etc. Se verifica funcționarea tuturor echipamentelor electrice si a bordului (ex.aprinderea becului roÂşu de ulei la punerea contactului, si, apropo, stingerea lui imediat dupa pornirea motorului, adică presiune corecta la ulei!!) Bateria Se verifica starea bateriei si,daca e posibil incarcarea corecta(alternator!). Contacte baterie oxidate = intreținere necorespunzătoare. Test de drum Acestea fiind făcute, faci un test de drum cu proprietarul la ghidon: vei vedea cum se poarta acesta cu motocicleta, daca respecta timpii de incalzire a motorului, daca manuieÂşte corect cutia, etc. Daca totul e bine, ai cumpărat-o si drum bun. Poți avea incredere in ea!! dar revin ia-ooooooooooo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) intrebare rapida, de 1000 de puncte: de unde fum alb, de la care lichid de racire ? serios vorbind - @Korben Dallas:pune o poza cu mobra de 1400 de iepuroi, te rugam! Editat Februarie 8, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 intrebare rapida, de 1000 de puncte: de unde fum alb, de la care lichid de racire ? am scris in general ce se verifica. dupa cum ai observat sunt si greseli de ortografie si nu m-am mai complicat sa sterg si sa verific scrisul ca sa fie pt dominator, i-am dat un copy-paste din alt tutorial si gata, citeste si el printre randuri, nu? doar e baiat mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 intrebare rapida, de 1000 de puncte: de unde fum alb, de la care lichid de racire ? daca ai da acuma examenul de cat B ai stii o groaza de alte chestii de macanica (gen "cum detectezi daca ti-a intrat apa in circuitul de ulei") haideti totusi sa lasam topicul asta pentru NX650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) Buna compilatie, Sorine. Cam mult de verificat pentru un Domi, insa @Kroben: vino cu detalii mai multe si te ajutam sa-ti dai seama daca iei ceva bun sau cu ...si neavand ieri ce face am tras o fuga-n Politehnica sa-mi incerc aparatu si mana de fotograf amator pe dominator ...nu vand nimic, doar ma laud Editat Februarie 8, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) daca ai da acuma examenul de cat B ai stii o groaza de alte chestii de macanica (gen "cum detectezi daca ti-a intrat apa in circuitul de ulei") haideti totusi sa lasam topicul asta pentru NX650. pe pariu ca le stiu si pot sa iau si acum sala tot cu minim 23 de puncte? nu am dat examenul la 18 ani ca aveam masina de jdemii de caii putere de la "tati afaceristul", ci am primit un o masina ce mergea intr-un cilindru din 2 si nu avea nici frane, trebuind sa am grija de ea de la vopsea pana la itp. nu sunt toba de mecanica sau electrica si nici nu imi propun dar tot stiu cum arata o platina, un subler, un micrometru, un releu, un fum albastru, un patinaj care patineaza sau o bobina de inductie. gata cu flame-ul. replica data @dsorinmihail era o gluma la copy-paste-ul lui, smiley-ul "" aratand asta. din nou spun, nu am avut intentia de a-l lua peste picior. domiul meu se odihneste momentan. ca sa "manance jar" mai cu spor la vara. Editat Februarie 8, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 bah schumy. daca era motoru 3500 de euro din 94 ma uitam si io la alea ce spui tu. dar e nesemnificativ crede-ma. Nu mam exprimat corect , eu ma refeaream ce ii bine sa verifici dupa ce il iei si chiar daca l-ai folosit multi kilometri si singurele griji au fost uleiul, filtrele, cauciucurile si franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) switch da-mi add pe mess te rog: raven30hell ma tot uit la pozele voastre cu domi si ma gandesc ca daca nu ati avea masca aia de fata cu far, rezervorul e aproximativ la fel...ma tot chinuie un gand, dar tre sa le pun unul langa altul Domi & SLR ... Editat Februarie 8, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 ...sper ca nu ai de gand sa-ti carenezi SLRu Desi daca stau bine sa ma gandesc, cred k Domi72 ar fi incantat de idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 ...sper ca nu ai de gand sa-ti carenezi SLRu Desi daca stau bine sa ma gandesc, cred k Domi72 ar fi incantat de idee nu stiu, ma gandeam si eu...dar cred ca raman la ideea aceea nebuneasca despre care ti-am zis la titan atunci...SHHH sa nu care cumva sa spui cuiva ca ne suparam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 @Korben Dallas:pune o poza cu mobra de 1400 de iepuroi, te rugam! Va multumesc pentru tuturor raspunsuri, majoritatea aspectelor subliniate de voi le-am verificat si pare OK, nu am apucat sa fac proba de drum, Dominatorul acela domina un parc de motociclete din care nu am avut chef sa-l scot, era prea mult de lucru si eram in criza de timp Dar mai am f'o doua intrebari: prima ar fi cum e cu vibratiile la acet motor? Cum se comporta la drumuri lungi? E obositor? Singurele monocilindrice pe care le-am calarit au fost Simsonul si un F650 "F"-ul mi s-a parut foarte bine echilibrat si ma astept ca si cei de la Honda sa nu se lase mai prejos Alta ar fi in legatura cu capacitatea cilindrica, dar asta urmeaza sa aflu oricum de la vanzator: am vazut ca la modelele pt Austria (de acolo e adus) capacitatea cilindrica e de 500 cmc, nu de 650. Voi stiti sa aiba cineva acest model? P.S. cere 1300 nu 1400 P.S. 2 nu sunt incepator, deci puteti sa va rezumati la sfaturile concrete si esentiale Inca o data va multumesc tuturor pentru ca nu m-ati pus sa citesc toate cele peste 100 pagini ale topicului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 http://www.universmoto.ro/article--Honda_N...are--10308.html asta e raspunsul la ultima intrebare a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 si pt harciog(mihnea) vad ca l-ai tinut pe butuci de lemn toata iarna, or fii si din brad te pomenesti, asta ca sa iL obisnuiesti cu mirosul de conifere? ai de gand sa iL scoti pe plaiurile mioritice si pe forestierele patriei in sezonul asta -banuiesc eu, vezi poate pleci fara mine ca iti fur stetoscopul. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Buna compilatie, Sorine. Cam mult de verificat pentru un Domi, insa @Kroben: vino cu detalii mai multe si te ajutam sa-ti dai seama daca iei ceva bun sau cu ...si neavand ieri ce face am tras o fuga-n Politehnica sa-mi incerc aparatu si mana de fotograf amator pe dominator ...nu vand nimic, doar ma laud Salut,arata foarte fain mobra ta,si ii sta foarte bine cu parbrizul ala fumuriu....cred ca mi-ar placea si mie unu pe domi.Este original sau custom made(parca ziceai la un moment dat ca este confectionat de cineva) ? Poti sa-mi dai mai multe detalii te rog....cine il face/monteaza,cam cat costa si daca te protejeaza impotriva vantului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 asta e raspunsul la ultima intrebare a ta. Multumesc Intre timp am aflat ca motorul e intr-adevar de 500, nu de 650 O fi bine, o fi rau?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 MultumescIntre timp am aflat ca motorul e intr-adevar de 500, nu de 650 O fi bine, o fi rau?... Acuma nu stiu in ce masura se potrivesc piesele de la cel de 650, dar cert e ca pentru cel de 650 exista piese. Apoi probabil mai ii si o diferenta de putere si cuplu.... Cum crezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Gasesti Dominatoare bune, de 650, in 1300 - 1400 de euro. Eu zic sa te mai gandesti si totusi sa nu iei unul de 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Deci NX500, nu NX650. Nu mai stiu in ce ani s-au fabricat astea, dar au manual comun cu NX650urile. Deci diferentele prea mari nu sunt. Probabil doar capacitatea cilindrica si mici detalii pe la carburatie si rapoarte. Parbrizul e un Givi - a venit "la pachet" cu mobra. De bine ce ma laudam cu parbrizul meu, azi l-am crapat Tontu' de mine nu a fost atent si a scapat mobra la pragul garajului E crapat dar sper sa-l pot repara cumva... acuma clar ma apuc de facut parbrizuri. In alta ordine de idei... are cineva in plus o oglinda stanga? Editat Februarie 9, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 O mica adaugire: Domi72, poate nu a fost o idee buna sa prindem parbrizu in pop-nituri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 OFFTOPIC (mai mult pt admini): De ce s-a scos edit post si concatenarea automata a post-urilor consecutive? /OFFTOPIC Inca o adaugire: am gqasit parbriz Givi pentru Domi: 47e (2 bulioane pt o buca' de plexiglas ), se aduce cu factura la United Motors. Kitu de prindere inca vreo 10e (adica 4 suruburi la 10e ). Merge comandat fara kit de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 "moca"...tot atata ii si la auner....sper ca eu sa nu il crap pe al meu Intre timp mi-a adus omul de la care am luat moto printr-un prieten pinionul nou de la wemoto si merge foarte bine. L-am uns si ii pregatit de mers. Voi ce ulei si filtru de ulei folositi si cam cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 "moca"...tot atata ii si la auner....sper ca eu sa nu il crap pe al meuIntre timp mi-a adus omul de la care am luat moto printr-un prieten pinionul nou de la wemoto si merge foarte bine. L-am uns si ii pregatit de mers. Voi ce ulei si filtru de ulei folositi si cam cat costa? vb cu dominator 72. el face rost de filtre si ulei. dai un pm si vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 L-am uns si ii pregatit de mers. vezi intai cum ti se misca melcul (spirala dinauntru) ca sa nu ti-l beleasca si pe asta. vb cu dominator 72. el face rost de filtre si ulei. dai un pm si vezi. Vorbeste da sa vorbeasca TARE ca Schumy e cam departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 "moca"...tot atata ii si la auner....sper ca eu sa nu il crap pe al meuIntre timp mi-a adus omul de la care am luat moto printr-un prieten pinionul nou de la wemoto si merge foarte bine. L-am uns si ii pregatit de mers. Voi ce ulei si filtru de ulei folositi si cam cat costa? io bag motorsex 10W40 semisintetic cu 50 lei litrul. filtru de ulei de care prind la mana cu 17 lei. dar chiar vorbeste cu dominator72. baga motul ca e cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Eu pun numai Motul 7100 10w40 full sintetic. E mai scump dar merge Honditza super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.