Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Usual shit: 15W50 Yacco MVX500

Winter shit: 10W50 5100 Motul... nu prea incantat cam agatza

 

Full synt in Domi ajuta la ungerea sufletului :angry:

Asa si Motorex 10w40 (semisintetic) agata din cand in cand (cu motor rece de regula).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa si Motorex 10w40 (semisintetic) agata din cand in cand (cu motor rece de regula).

Pe-al meu l-am invatat de la bun inceput cu Motul 5100 10W40 (evident, semi-sintetic). Schimbat la 2500km, iar la 5000km si filtrul. E super-incantat si a zis ca mai vrea :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switch ar fi bine sa mergem mai multi ,eu nu am bani ca ma duceam la bulgari cu ravenitza si nici nu am suficienta experienta inca:D

 

Dar putem merge la o plimbarica soft road pe langa bucuresti(un coclau ceva )

:angry: dau plimbarea la bulgari pe una de soft offroad, ca acolo am mai fost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire: dau plimbarea la bulgari pe una de soft offroad, ca acolo am mai fost
Ti-a trecut genunchiul?
In cel mai rau caz mergem la o clatita in Regie :baldy:
Da' alea de la Foisor au ceva? :angry:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a trecut genunchiul?

Da' alea de la Foisor au ceva? :angry:

Hmmm, nu am voie sa il fortez si sa stau mult cu el in pozitii ciudate, dar merge...n-am ce sa fac, pana nu ma operez nu scap de probleme sau dureri.

Asa ca asta e, nu mai rezist, vreau un soft offroad de primavara.

 

Alea nu le stiu :angryfire:

Nu sunt asa bune ca cele din regie.

 

Dar suntem offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usual shit: 15W50 Yacco MVX500

Winter shit: 10W50 5100 Motul... nu prea incantat cam agatza

 

Full synt in Domi ajuta la ungerea sufletului :angry:

Are dreptate omul cu cezice aici. Mergeti cu Yacco, e cel mai bun in cazul de fata, iarna pune-i un 10w50 si merge "ca uns" :angryfire: Motul nu mi-a placut deloc la motocicleta asta, l-am tinut fix 3 zile si am pus iar Yacco din aceeasi problema ca baitul de mai sus, agata si bate daca ii pui Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am luat motorul i-am facut schimbul cu Motul 5100 10W-40.Acuma nu stiu ce sa zic daca e bun sau nu ca incepator cum sunt nu-mi dau seama daca agtata sau nu.Nu stiu ce inseamna asta.Si in plus eu nu fac 3000Km intr-un sezon deci cu uleiul de vara probabil ca merg si iarna.Si daca am bagat un tip de ulei e bine sa schimb marca?Oricum cel vechi nu se scurge de tot si se amesteca...Motorul meu are doar 27000 km si sunt convins de asta deci nu cred ca i-a venit vremea pt semi sau full sinthetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am luat motorul i-am facut schimbul cu Motul 5100 10W-40.Acuma nu stiu ce sa zic daca e bun sau nu ca incepator cum sunt nu-mi dau seama daca agtata sau nu.Nu stiu ce inseamna asta.Si in plus eu nu fac 3000Km intr-un sezon deci cu uleiul de vara probabil ca merg si iarna.Si daca am bagat un tip de ulei e bine sa schimb marca?Oricum cel vechi nu se scurge de tot si se amesteca...Motorul meu are doar 27000 km si sunt convins de asta deci nu cred ca i-a venit vremea pt semi sau full sinthetic.

Chiar daca nu faci nr de km pentru schimbul de ulei intr-un sezon, e bine sa il schimbi in toamna, daca vrei sa mergi si iarna cu el. La fel cum este indicat sa il schimbi si daca a stat la hibernare peste iarna. Orice ulei ar fi, isi pierde usor-usor calitatile in timp, chiar daca motorul nu este utilizat. Si pentru cat costa 2L de ulei chiar nu se justifica "economia", mai ales daca tii la "jucaria" ta :angry:

 

Pe de alta parte, Motul 5100 este semi-sintetic (nu mineral), ceea ce este ok pentru Domi. Nu as recomanda nici mineral si nici full-sintetic pentru tractorasele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate sa-mi dea mai multe detalii despre curatarea/reglarea carburatorului. M-as baga sa il curat ca i-a cam venit timpul insa n-am mai facut asaceva si nu prea ma incinta sa ma apuc daca stiu ca is riscurile prea mari. Ce scule mi-ar trebui, ce solutii se recomanda, ce anume sa curat neaparat, cum fac sa il pun la loc in exact aceeasi ordine,...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Serban da un bip pe nr 0733 054 046 si iti explic salut.

Scuze ca nu am mai sunat aseara dar am uitat si se facuse cam tirzior pentru telefoane cind mi-am adus aminte.

Azi dimineatza m-am mai uitat odata in manual si am decis sa ma apuc sa-l dau jos. Stau acuma si ma intreb daca si 'omul cu ochii mici' se chinuie jumatate de ora sa insurubeze acel surub de la 'insulator' cind aduna motorul pe linia de fabricatie. Revenind la carburator, l-am scos, am verificat surubelul de amestec si era desurubat doar de 2 ori in loc de 3. Pe dinauntru era f putin innegrit cam pe jumatate din suprafata tevii principale. Am aruncat un ochi si la membrana, am mai suflat si vreo 2 jiglere. Aici am gasit pe ala din 2 bucati niste 'calamina' (cred ca asa ii zice, eram tentat sa zic tartru) in rest era curat pe dinauntru pe la flotor. Per total eu zic ca era curat carburatorul meu. Ce ma enerveaza este ca la desfacerea bujiei era altfel decit afumata. Zau daca inteleg de ce eu ma pling ca se afuma bujia si ea e uscata. Nu v-am povestit da' ieri cind ma introceam de la servici mergea din 2 in 2 motorul meu si reactiona deandoaselea la accelerare; ca de-asta mi s-a pus pata pe ea. Acuma incarc bateria si mai spre dup-amiaza ies la o tura prin cartier sa vad daca am sanse sa ajung maine la munca cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca a avut efect seria de curatari (filtru aer - carburator - bujie).

Azi mi-am adus catrafusele de la garaj si am fost nevoit sa fac inaugurarea la suportul de cutii laterale. A tinut dar totusi, parca n-ar strica o intarire. Am reusit sa nu agat nicio masina pe drum cu cutiile mele insa sentimentul e nasol. De inclinat parca nu prea mai e de inclinat, de trecut pe linga borduri nu prea mai e de trecut, nu mai zic de trecut pe linga masini. Clar numa in excursii o sa pun cutiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca a avut efect seria de curatari (filtru aer - carburator - bujie).

Azi mi-am adus catrafusele de la garaj si am fost nevoit sa fac inaugurarea la suportul de cutii laterale. A tinut dar totusi, parca n-ar strica o intarire. Am reusit sa nu agat nicio masina pe drum cu cutiile mele insa sentimentul e nasol. De inclinat parca nu prea mai e de inclinat, de trecut pe linga borduri nu prea mai e de trecut, nu mai zic de trecut pe linga masini. Clar numa in excursii o sa pun cutiile.

 

Salut,pune si tu cateva poze cu suportii si coburile tale....nici pretul nu ar strica :blink: ,mi-as pune si eu dar mai artizanale asa ....am nevoie de un model si eventual de niste dimensiuni maxime pt case-uri.

 

 

Cine si-a pus lumini suplimentare pe Domi? ....ma refer la unele similare unor proiectoare sa zicem ,ca si asa nu suntem observati in trafic si sunt bune prin coclauri pe un' te prinde intunericul

Ce ziceti.....duce bateria ?instalatia si restul de "electrice" ?

Editat de DarkDrac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,pune si tu cateva poze cu suportii si coburile tale....nici pretul nu ar strica :) ,mi-as pune si eu dar mai artizanale asa ....am nevoie de un model si eventual de niste dimensiuni maxime pt case-uri.
Ai si tu dreptate, pina acuma numa poze naspa cu telefonul le-am facut si d-aia nu le-am pus. Astea-s proaspete:

post-5582-1237874758_thumb.jpg post-5582-1237874781_thumb.jpg

Mai artizanale de 3metri de platbanda si niste suruburi nush daca le poti face. ;)

Cine si-a pus lumini suplimentare pe Domi? ....ma refer la unele similare unor proiectoare sa zicem ,ca si asa nu suntem observati in trafic si sunt bune prin coclauri pe un' te prinde intunericul

Ce ziceti.....duce bateria ?instalatia si restul de "electrice" ?

Pe mine ma bate un gind. Tre sa mai studiez nitel chestia asta. Acuma ca am si engine-guard, am si unde sa le pun. :) Parca am vazut totusi un Dominator cu proiector intre jambe. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu proiectorul intre jambe mai avea "ciorapeii" de cauciuc?

Daca da, de unde era prins?

 

Ai si tu dreptate, pina acuma numa poze naspa cu telefonul le-am facut si d-aia nu le-am pus. Astea-s proaspete:

Mai artizanale de 3metri de platbanda si niste suruburi nush daca le poti face. ;)

Pe mine ma bate un gind. Tre sa mai studiez nitel chestia asta. Acuma ca am si engine-guard, am si unde sa le pun. :) Parca am vazut totusi un Dominator cu proiector intre jambe. :blink:

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea, posesoare sau nu de Domi, activi sau nu pe forum... Spun asta pentru ca desi rasfoiesc de ani buni forumul nu am avut interventii prea dese prin intermediul tastaturii. Un lucru puteti fii siguri, chiar daca nu se manifesta toti in scris, mare parte din cei care viziteaza aceste pagini au avut de invatat cate ceva (numai eu am un teanc de printuri cu tot felul... ).

Si eu astept cu nerabdare vremea calda pentru iesit in "decor" insa mai am nevoie de anumite preparative: ulei, spalat filtrul de aer ( este un K&N- si poate ma lamuriti cu ce si de unde?!), montat alarma ( exista pe undeva prin dulap de 2 ani! si poate cunoasteti pe cineva care monteaza corect o alarma pe moto) reglat jocul supapelor (aceeasi rugaminte de la alarma) si montat hand-guard-urile. De fapt aici am o problema la care sper sa primesc un sfat: sunt inscriptionate KTM si le-am cumparat anul trecut de la Motomania, pe langa faptul ca mi-au fost vandute cu prinderi pe 17 ( deci fara utilitate la acest motor) nici nu stiu daca se potrivesc pe ghidonul unui Domi - ma tem sa nu incomodeze conductele de frana cat si celelalte cabluri. Aceste hand-g sunt cu prindere directa pe ghidon si nu prin intermediul unui inaltator de aluminiu. Pentru a nu fii confuzie atasez cateva poze. Sper ca nu am dat 2 mil degeaba!

Inca o data salut audienta si sper sa ne "revedem" atat scris cat si live!

post-30577-1238061647_thumb.jpg

post-30577-1238061660_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei... aici depinde ce vrei. Cel mai probabil iti trebuie 3L de ulei (ca sa ai sa mai completezi). Acum poti da 90 de lei pe acei 3L sau poti da 150 lei. :scratch:

 

Cat despre handguards-uri, probabil se pot adapta. Cel putin din poze vad ca exista niste burdufuri de cauciuc la prinderile circulare (nu cele de pe capatul ghidonului). Acele bucati de cauciuc pot fi schimbate cu altele, mai groase sau mai subtiri. Alea din capat sa nu-ti dea prea mult de furca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...