Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am ceva de dominator din 90 parca. Exista un manual de service de Dominator din 2000 dar fisierul pdf e corupt. Mai stiti o alta versiune care sa mearga?

 

 

da-mi un pm si incerc sa ti-l trimit pe mail din bucati pe capitole

e pt modelul mai vechi dar e cam acelasi lucru

idem pt vladxus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Alte intrebari:

Ce kit de lantz recomandati? Ma refer la marca. Unde gasesc ieftin si bun?

Domi al meu e din 92, cu 47 de dinti pe spate. Se potriveste un kit cu mai putini dinti? Vreau viteza, nu acceleratie.

Lantul vine inchis, sau trebuie nituit? Operatiunea presupune si demontarea furcii daca e lant inchis? ... ca nu pare sa fie loc suficient sa-l trec intre cadru si furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

Daca e de vina pinionul de plastic de la roata, pregatiti-va sa cotizati cca 1 milion la reprezentanta. pana va pregatiti, daca nu e distrus total, luati un cutter, indepartati plasticul storcit dintre dinti(rectificati ce a mai ramas din dinti) , dupa care radeti cca 2 mm cu cutterul din partea laterala care nu vine spre roata, ca sa se aseze mai adanc.

...

 

p.S. faza cu banalul pinion de plastic care costa 1 milion e de tot rahatul, stiu. Dar deh..daca ne-au trebuit japoneze :D La o comunista de 1 mil schimbi setul de pistoane cu segmenti cu tot :cheers:

 

 

Update: melcul de kilometraj costa 85 RON la honda si vine in cateva zile ...

pt cine nu mai poate "manari" inca o data banala piesa de plastic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am luat spite originale de 21" pentru roata fata cu tot cu niplu si saiba la 2€ bucata, de la Motoadventure.

Daca aveti nevoie de spite spate (17"), aveti grija ca difera ca lungime cele de pe stanga fata de cele de pe dreapta din cauza pozitionarii foii si a discului de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

revin cu o intrebare mai veche: are cineva joja termometru pe cadru de RD02 (model '92, d'ala cu semnale in carena)?

cine are, imi poate spune fabricantul si seria ghiduseniei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10034307 MD-OELTEMPERATURANZEIGER

HONDA DIVERSE HONDA SLR 650 RC09 (SLR650)

HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [AB BJ. 1995]

HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08)

HONDA VIGOR FX 650 (RD09)

29,95

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cred si eu pana la urma, s-ar putea sa traga aer fals, desi am mai verificat o data pozitia si strangerea colierului la admisie si pare ok.

Merge foarte bine, trage din 2500 de ture fara mofturi, cand te dai la ea nu are nici o problema.

 

Schimbat bujia cu una de la Cata_m (THX! :rock:), initial am crezut ca s-a ameliorat problema dar la cald tot imi taie relantiul, deci nu e de acolo.Jucat la surub de aer, face cam la fel.Relantiu neregulat (oscilatii intre 1400 si 1700 de ture),daca il reglez mai jos (1300 zice cartea) se opreste brusc.

Filtrul de aer e nou l-am schimbat ieri.

Problema cu ambreiajul nu mai e asa suparatoare, cutia merge ok la drum desi mai zmuceste cand bagi vit I . MA gandesc ca ar puea fi si de la uleiul care e in ea acum.

 

BTW, ieri mi-au iesit actele! B-42-ZZB :rock:

 

Nu stiu ce sa fac , as pleca la mare pe ea, si asa viitorul fericit proprietar de Guzzi de-abia asteapta sa ma lase fara el :lol: . Totusi mi-e tarsa ca daca Honda ia aer fals sa nu o parlesc la drum lung.Desi in sarcina nu sughita nu are nici o problema, nu pierde putere. Se incinge destul de mult dar am inteles ca "asa fac ele" neavand vre-un alt radiator de ulei decat cadrul insusi. :lol: O fi calculat japonezu' ala cu ochii oblici si treaba asta :D , daca tot a lasat modelul fara nici un fel de indicator de ulei pe bord.

Si va rog care stiti ziceti-mi de ulei, se pare ca nici macar nivelul nu stiu sa-l masor

 

:moto: :P

Nu prea am mai avut de a face cu motoare cu ungere fortata ,carter uscat si rezervor de ulei in cadru :lol: La carte zice ciongolezu sa pornesti motorul, il lasi sa functioneze 5 minute si dupa aia imediat masori. :P Pe dos decat la orice moto "normal"... Alaltaieri mi-a iesit nivelul la minim, ieri la masuratoare se vedea pe joja aproape de maxim. :rock: Halal mecanic! :lol:

 

Azi trebuie sa ii iau ulei...iar sunt in dilema . Voi ce bagati in ale voastre???

Din nou la carte ( acum 15 ani) japonezu zice 10W40 pt frig sau 20W50 pt cald.De ce oare nu zice nimic de 15W50???E intermediar !

 

Am gasit la OMW un full sintetic 10W50 la 400.000 kilu. Eu d-ala as baga...10 pt ca mi-e tarsa de diminetile friguroase cand 15/20 ar fi prea gros si 50 ca mi-e tarsa de cele 55-60 de grade la nivelul asfaltului de la vara. :what:Merita sa ii bag sintetic? E obligatoriu sau facultativ?

Pareri?

THX!

salve

si mie mi sa intamplat chestia aia cu ralantiul dar io aveam pre putine ture...am ridicat la 1500 si e ok

eu fac drumuri de 150 de km pe strada si mere f bine

Despre ulei io bagai Mobil1 15w40 semisintetic.ca sa masori cu motoru cald scoate joja,stergeo si bago la loc fara sa infiletezi capacul, apoi scoti si te uiti dar trebe sa stai pe motor ca sa fie vertical...

am eu tot felul de manuale si de intrtinere si de service cu toate datele de pe pamant...

daca le vrei da un beep

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10034307 MD-OELTEMPERATURANZEIGER

HONDA DIVERSE HONDA SLR 650 RC09 (SLR650)

HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [AB BJ. 1995]

HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08)

HONDA VIGOR FX 650 (RD09)

29,95

Am comandat eu joja asta la louis. Era la 15 €.

Problema e ca nu se potriveste. E tot pe filet mic, de FMX sau domi dupa 95. Ori au incurcat aia comanda mea, ori asa sunt toate si e greseala pe site. Joja o puteti vedea la Motolouis - Vitan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ajutati-ma va rog frumos,am un tacanit la motor nu stiu :rock: ,este foarte puternic dar motoru la rece porneste bine,trage dar nu-mi dau seama ce sa fie tacheti, supapele,imi bat segmenti nu stiu :rock: .Cand e rece ,asa fac toate? Daca ii dau ture nu imi sta la relantiu dar dupa 10 km sta fara nici o problema chiar si la 1300rpm?!!Daca il las 15- 20min la fel,chiar daca am facut 100km,ce sa fie sau asa trebuie?Va rog ajutati-ma,nu vreau sa-l stric deabea l-am cumparat :rock: !!!!!! :D

Va doresc numai bine si asfalt uscat fara probleme tehnice!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dammm, am comandat-o deja

@soldi: axa nu mai are Dominatorul si din 2005 cred ca i-a dat deja de cap (daca nu ma insel, citeva posturi mai tirziu chiar el da unele raspunsuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10034307 MD-OELTEMPERATURANZEIGER

HONDA DIVERSE HONDA SLR 650 RC09 (SLR650)

HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [AB BJ. 1995]

HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08)

HONDA VIGOR FX 650 (RD09)

29,95

 

Eu pe SLR am RD09

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Oameni buni ma scuzati ca va intrerup, dar am si eu o problema.Ma rog am avut si altele dar asta dureaza, poate ma puteti ajuta voi.Am si eu un Dominator care nu pornea, acum porneste dar...La pornire mai ales la rece se aude un croncanit metal pe metal si din cand in cand se aude doar electromotorul cum se invarte dar restul ba.Am verificat electromotorul, e ok, dintii arata bine, la fel si pinionele, chiar si cel mare de tot pare ok.Un singur lucru nu am verificat partea pinionului mare care e in contact cu arborele, care nu se vedea.Ce ziceti aia ar putea fi cauza???CE sistem de angrenare are acolo, stie careva din voi???Si daca aia e problema stie careva unde as putea gasi piese de schimb???

 

Mersi baieti.

Asfalt uscat si kilometri multi va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La faza cu pornirea am avut si eu probleme... E un angrenaj compus din trei piese.

Problema a fost ca la mine invartea electromotorulu, dar nu cupla .. .invartea in gol :drums: .

problema a fost rezolvata de un prieten, mi-a schimbat una din piesele angrenajului (90 E) - un fel de rola care avea foarte putina uzura... uzura de genul cativa microni! :( . Practic la rece facea figuri, la cald, piesele fiind mai dilatate- nu mai avea nici cea mai mica problema.

 

 

Iar pentru colegul cu zgomottul fier/pe/fier..

Verifica prinderea scultului de toba in partea dreapta, imediat dupa cotul de la iesirea tobei din cilindru... daca ai unu dintre cele 2 suruburi slabite- iti zdrangane !

 

Daca nu e asta - mai poate fi kit-ul de distributie, de obicei cand se uzeaza lantul (distributia e pe lant) face zgomot ca de zale metalice.. Ca sa verifici kit-ul ala e mai complicat, trebe sa descaci chiuloasa....

 

Iar alta sursa de zgomot- de care MA PLANG SI EU IN PREZENT :wave: - provine de la culbutori..

Desi am culbutori originali nou-nouti + ax cu came nou-nout, pe care am dat o caruta de bani (385 E) - tot tzacane la pornire, pana se incalzeste... La mine e clara treaba, e din reglajul jocului liber... Se regleaza simplu odata ce demontati carenele :clap: . In capul capacului de chiuloasa sunt 4 suruburi mari care se demonteaza CU GRIJA, sa nu le rupeti, si de acolo ajungeti la suruburile de reglaj ale jocului liber. Apoi cu un imbus se desurubeaza un surub pentru ca sa se poata vedea pozitia motorului, se invarte axul motorului pana apare un "T"... Partea cu demontatul carenelor e destul de migaloasa... aveti grija de suruburile originale, ca la mine nu prea mai sunt originale decat cele de la prinderea parbrizului...

La mine in carte scrie ca jocul trebuie sa fie 0,10 pentru supapele de admisie si 0,12 pe cele de evacuare. La mine cand s-a facut reglajul - motorul nu era COMPLET RECE; ci asa, la 45 -50 de grade, deci piesele erau dilatate, asa ca la rece cand se contracta, jocurile sunt ceva mai mari si de-aia tacana. De mers insa merge de rupe, odata incalzit nu mai se aude nici un zgomot...

 

Din cate vad, problema cu bataia la rece e una destul de frecventa la dominator... Atentie cand montati filtrul de ulei, la motorul meu s-au dus culbutorii si axu cu came tocmai datorita montarii INVERSE a filtrului de ulei!!!! Primul proprietar care a avut motorul in RO a montat gresit filtrul ala buclucas si nu venea destul ulei... Rezultatul a fost terminarea culbutorilor. Dupa ce a terminat culbutorii, i-a dat jos si a sudat pe ei camasa de rulment - bineinteles, o data la 1000 de km trebuia refacut reglajul.. In final, motorul a ajuns pe mana mea si am bagat o gramada de bani in piese noi... Am preferat sa inlocuiesc si axul, desi era inca in stare buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat eu joja asta la louis. Era la 15 €.

Problema e ca nu se potriveste. E tot pe filet mic, de FMX sau domi dupa 95. Ori au incurcat aia comanda mea, ori asa sunt toate si e greseala pe site. Joja o puteti vedea la Motolouis - Vitan.

eu am un domi din 95

rd 08 in carte

daca mi se potriveste mie ti-as lua eu joja aia

da un pm

 

am si eu un tzacanit pe care il aud mai ales in frana de motor dupa ce o turez un pic mai tare

mi-au spus oareshce mesteri de prin cj ca ar fi de schimbat decompresorul

cred ca o sa il schimb in curand

daca se rezolva va anunt

 

bafta in exces!!!

:drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Gabii mersi de raspuns.Daca nu reusesc nimic poate voi apela la tine si prietenul tau.

Mersi."

 

o sa ai ceva drum din Caras Severin pana in Arad :drums:

 

Apropo, numai gura e de mine, io nu ma bag SINGUR sa le repar... Pentru reparatii si surubareli apelez la amici mai priceputi ca mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit joja cu termometru :drums: . cica sa mai ai incredere in calaretii de transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am iarasi probleme...

Cred ca e dus CDI-ul

 

Adica - NU MAI DA SCANTEIE :D

 

Electromotoru invarte, da scanteie ciu-ciu. am scos sigurantele, le-am sters, desi nu erau osidate, am scos mufele, dat cu spray etc.. nu mai da scanteie si gata...

 

Uffff....

 

 

unde-i coasa- nu-i trifoi, unde-i sooola nu-i un coooi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol. verifica tot de la bujie in sus. mufa de pe bujie, prinderea cablului in mufa de sus, BUJIA. pasul doi e prinderea unui Dominator si schimbat piesele pina o gasesti pe cea defecta. eu am demontat sa, plastice fatza, bujie, si inca citeva chestii, in mijlocul bucurestiului ca in final sa ma prind ca iesise mufa de la contact. Trust Nothing, Check Everything

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se duce dracului CDI-ul, vorbesti singur !!! Si eu am patit chestia asta si am impins de motor 4 km pana acasa. Mi-a fost destul, m-am lepadat de el si am trecut la alt motor (si marca) si chiar nu-mi pare rau. Nu faceti ca mine, nu e un exemplu ci doar o optiune personala !!!

Partea cea mai tampita a fost ca inainte de a muri de tot, CDI-ul meu m-a lasat de vreo 2-3 ori balta, dupa care, la intervale de timp aleatoare, a pornit !!!! Aveti grija ca face figuri urate si te lasa unde ti-e lumea mai draga.

 

Bafta si asfalt uscat !!!

Editat de Placid Demon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...