Barbarossa Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 recomand DENSO iridium !!! sapt viit incerc filtru de aer K&N... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Eu am ceva de dominator din 90 parca. Exista un manual de service de Dominator din 2000 dar fisierul pdf e corupt. Mai stiti o alta versiune care sa mearga? da-mi un pm si incerc sa ti-l trimit pe mail din bucati pe capitole e pt modelul mai vechi dar e cam acelasi lucru idem pt vladxus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Acest topic reinvie cu un manual aducator de forte proaspete. Pt modele pana in '95. Domi_Manual.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Si o intrebare pentru voi - cu ce instrument si in ce mod se masoara jocul la supape? Lere, micrometru? trebuie scoasa chiulasa cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Tot eu raspund la provocare AICI despre reglarea supapelor. Sper ca la Domi nu trebuiesc cumparate pastile pentru supape... aflu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Alte intrebari: Ce kit de lantz recomandati? Ma refer la marca. Unde gasesc ieftin si bun? Domi al meu e din 92, cu 47 de dinti pe spate. Se potriveste un kit cu mai putini dinti? Vreau viteza, nu acceleratie. Lantul vine inchis, sau trebuie nituit? Operatiunea presupune si demontarea furcii daca e lant inchis? ... ca nu pare sa fie loc suficient sa-l trec intre cadru si furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 .. Daca e de vina pinionul de plastic de la roata, pregatiti-va sa cotizati cca 1 milion la reprezentanta. pana va pregatiti, daca nu e distrus total, luati un cutter, indepartati plasticul storcit dintre dinti(rectificati ce a mai ramas din dinti) , dupa care radeti cca 2 mm cu cutterul din partea laterala care nu vine spre roata, ca sa se aseze mai adanc. ... p.S. faza cu banalul pinion de plastic care costa 1 milion e de tot rahatul, stiu. Dar deh..daca ne-au trebuit japoneze La o comunista de 1 mil schimbi setul de pistoane cu segmenti cu tot Update: melcul de kilometraj costa 85 RON la honda si vine in cateva zile ... pt cine nu mai poate "manari" inca o data banala piesa de plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Am luat spite originale de 21" pentru roata fata cu tot cu niplu si saiba la 2€ bucata, de la Motoadventure. Daca aveti nevoie de spite spate (17"), aveti grija ca difera ca lungime cele de pe stanga fata de cele de pe dreapta din cauza pozitionarii foii si a discului de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 revin cu o intrebare mai veche: are cineva joja termometru pe cadru de RD02 (model '92, d'ala cu semnale in carena)? cine are, imi poate spune fabricantul si seria ghiduseniei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 10034307 MD-OELTEMPERATURANZEIGER HONDA DIVERSE HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [AB BJ. 1995] HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) HONDA VIGOR FX 650 (RD09) 29,95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Asa cred si eu pana la urma, s-ar putea sa traga aer fals, desi am mai verificat o data pozitia si strangerea colierului la admisie si pare ok. Merge foarte bine, trage din 2500 de ture fara mofturi, cand te dai la ea nu are nici o problema. Schimbat bujia cu una de la Cata_m (THX! ), initial am crezut ca s-a ameliorat problema dar la cald tot imi taie relantiul, deci nu e de acolo.Jucat la surub de aer, face cam la fel.Relantiu neregulat (oscilatii intre 1400 si 1700 de ture),daca il reglez mai jos (1300 zice cartea) se opreste brusc. Filtrul de aer e nou l-am schimbat ieri. Problema cu ambreiajul nu mai e asa suparatoare, cutia merge ok la drum desi mai zmuceste cand bagi vit I . MA gandesc ca ar puea fi si de la uleiul care e in ea acum. BTW, ieri mi-au iesit actele! B-42-ZZB Nu stiu ce sa fac , as pleca la mare pe ea, si asa viitorul fericit proprietar de Guzzi de-abia asteapta sa ma lase fara el . Totusi mi-e tarsa ca daca Honda ia aer fals sa nu o parlesc la drum lung.Desi in sarcina nu sughita nu are nici o problema, nu pierde putere. Se incinge destul de mult dar am inteles ca "asa fac ele" neavand vre-un alt radiator de ulei decat cadrul insusi. O fi calculat japonezu' ala cu ochii oblici si treaba asta , daca tot a lasat modelul fara nici un fel de indicator de ulei pe bord. Si va rog care stiti ziceti-mi de ulei, se pare ca nici macar nivelul nu stiu sa-l masor Nu prea am mai avut de a face cu motoare cu ungere fortata ,carter uscat si rezervor de ulei in cadru La carte zice ciongolezu sa pornesti motorul, il lasi sa functioneze 5 minute si dupa aia imediat masori. Pe dos decat la orice moto "normal"... Alaltaieri mi-a iesit nivelul la minim, ieri la masuratoare se vedea pe joja aproape de maxim. Halal mecanic! Azi trebuie sa ii iau ulei...iar sunt in dilema . Voi ce bagati in ale voastre??? Din nou la carte ( acum 15 ani) japonezu zice 10W40 pt frig sau 20W50 pt cald.De ce oare nu zice nimic de 15W50???E intermediar ! Am gasit la OMW un full sintetic 10W50 la 400.000 kilu. Eu d-ala as baga...10 pt ca mi-e tarsa de diminetile friguroase cand 15/20 ar fi prea gros si 50 ca mi-e tarsa de cele 55-60 de grade la nivelul asfaltului de la vara. :what:Merita sa ii bag sintetic? E obligatoriu sau facultativ? Pareri? THX! salve si mie mi sa intamplat chestia aia cu ralantiul dar io aveam pre putine ture...am ridicat la 1500 si e ok eu fac drumuri de 150 de km pe strada si mere f bine Despre ulei io bagai Mobil1 15w40 semisintetic.ca sa masori cu motoru cald scoate joja,stergeo si bago la loc fara sa infiletezi capacul, apoi scoti si te uiti dar trebe sa stai pe motor ca sa fie vertical... am eu tot felul de manuale si de intrtinere si de service cu toate datele de pe pamant... daca le vrei da un beep asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 10034307 MD-OELTEMPERATURANZEIGER HONDA DIVERSE HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [AB BJ. 1995] HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) HONDA VIGOR FX 650 (RD09) 29,95 Am comandat eu joja asta la louis. Era la 15 €. Problema e ca nu se potriveste. E tot pe filet mic, de FMX sau domi dupa 95. Ori au incurcat aia comanda mea, ori asa sunt toate si e greseala pe site. Joja o puteti vedea la Motolouis - Vitan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Baieti ajutati-ma va rog frumos,am un tacanit la motor nu stiu ,este foarte puternic dar motoru la rece porneste bine,trage dar nu-mi dau seama ce sa fie tacheti, supapele,imi bat segmenti nu stiu .Cand e rece ,asa fac toate? Daca ii dau ture nu imi sta la relantiu dar dupa 10 km sta fara nici o problema chiar si la 1300rpm?!!Daca il las 15- 20min la fel,chiar daca am facut 100km,ce sa fie sau asa trebuie?Va rog ajutati-ma,nu vreau sa-l stric deabea l-am cumparat !!!!!! Va doresc numai bine si asfalt uscat fara probleme tehnice!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 dammm, am comandat-o deja @soldi: axa nu mai are Dominatorul si din 2005 cred ca i-a dat deja de cap (daca nu ma insel, citeva posturi mai tirziu chiar el da unele raspunsuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladxus Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 10034307 MD-OELTEMPERATURANZEIGER HONDA DIVERSE HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [AB BJ. 1995] HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) HONDA VIGOR FX 650 (RD09) 29,95 Eu pe SLR am RD09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabster Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Salut. Oameni buni ma scuzati ca va intrerup, dar am si eu o problema.Ma rog am avut si altele dar asta dureaza, poate ma puteti ajuta voi.Am si eu un Dominator care nu pornea, acum porneste dar...La pornire mai ales la rece se aude un croncanit metal pe metal si din cand in cand se aude doar electromotorul cum se invarte dar restul ba.Am verificat electromotorul, e ok, dintii arata bine, la fel si pinionele, chiar si cel mare de tot pare ok.Un singur lucru nu am verificat partea pinionului mare care e in contact cu arborele, care nu se vedea.Ce ziceti aia ar putea fi cauza???CE sistem de angrenare are acolo, stie careva din voi???Si daca aia e problema stie careva unde as putea gasi piese de schimb??? Mersi baieti. Asfalt uscat si kilometri multi va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 La faza cu pornirea am avut si eu probleme... E un angrenaj compus din trei piese. Problema a fost ca la mine invartea electromotorulu, dar nu cupla .. .invartea in gol . problema a fost rezolvata de un prieten, mi-a schimbat una din piesele angrenajului (90 E) - un fel de rola care avea foarte putina uzura... uzura de genul cativa microni! . Practic la rece facea figuri, la cald, piesele fiind mai dilatate- nu mai avea nici cea mai mica problema. Iar pentru colegul cu zgomottul fier/pe/fier.. Verifica prinderea scultului de toba in partea dreapta, imediat dupa cotul de la iesirea tobei din cilindru... daca ai unu dintre cele 2 suruburi slabite- iti zdrangane ! Daca nu e asta - mai poate fi kit-ul de distributie, de obicei cand se uzeaza lantul (distributia e pe lant) face zgomot ca de zale metalice.. Ca sa verifici kit-ul ala e mai complicat, trebe sa descaci chiuloasa.... Iar alta sursa de zgomot- de care MA PLANG SI EU IN PREZENT - provine de la culbutori.. Desi am culbutori originali nou-nouti + ax cu came nou-nout, pe care am dat o caruta de bani (385 E) - tot tzacane la pornire, pana se incalzeste... La mine e clara treaba, e din reglajul jocului liber... Se regleaza simplu odata ce demontati carenele . In capul capacului de chiuloasa sunt 4 suruburi mari care se demonteaza CU GRIJA, sa nu le rupeti, si de acolo ajungeti la suruburile de reglaj ale jocului liber. Apoi cu un imbus se desurubeaza un surub pentru ca sa se poata vedea pozitia motorului, se invarte axul motorului pana apare un "T"... Partea cu demontatul carenelor e destul de migaloasa... aveti grija de suruburile originale, ca la mine nu prea mai sunt originale decat cele de la prinderea parbrizului... La mine in carte scrie ca jocul trebuie sa fie 0,10 pentru supapele de admisie si 0,12 pe cele de evacuare. La mine cand s-a facut reglajul - motorul nu era COMPLET RECE; ci asa, la 45 -50 de grade, deci piesele erau dilatate, asa ca la rece cand se contracta, jocurile sunt ceva mai mari si de-aia tacana. De mers insa merge de rupe, odata incalzit nu mai se aude nici un zgomot... Din cate vad, problema cu bataia la rece e una destul de frecventa la dominator... Atentie cand montati filtrul de ulei, la motorul meu s-au dus culbutorii si axu cu came tocmai datorita montarii INVERSE a filtrului de ulei!!!! Primul proprietar care a avut motorul in RO a montat gresit filtrul ala buclucas si nu venea destul ulei... Rezultatul a fost terminarea culbutorilor. Dupa ce a terminat culbutorii, i-a dat jos si a sudat pe ei camasa de rulment - bineinteles, o data la 1000 de km trebuia refacut reglajul.. In final, motorul a ajuns pe mana mea si am bagat o gramada de bani in piese noi... Am preferat sa inlocuiesc si axul, desi era inca in stare buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Am comandat eu joja asta la louis. Era la 15 €. Problema e ca nu se potriveste. E tot pe filet mic, de FMX sau domi dupa 95. Ori au incurcat aia comanda mea, ori asa sunt toate si e greseala pe site. Joja o puteti vedea la Motolouis - Vitan. eu am un domi din 95 rd 08 in carte daca mi se potriveste mie ti-as lua eu joja aia da un pm am si eu un tzacanit pe care il aud mai ales in frana de motor dupa ce o turez un pic mai tare mi-au spus oareshce mesteri de prin cj ca ar fi de schimbat decompresorul cred ca o sa il schimb in curand daca se rezolva va anunt bafta in exces!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabster Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Gabii mersi de raspuns.Daca nu reusesc nimic poate voi apela la tine si prietenul tau. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 "Gabii mersi de raspuns.Daca nu reusesc nimic poate voi apela la tine si prietenul tau. Mersi." o sa ai ceva drum din Caras Severin pana in Arad Apropo, numai gura e de mine, io nu ma bag SINGUR sa le repar... Pentru reparatii si surubareli apelez la amici mai priceputi ca mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 a venit joja cu termometru . cica sa mai ai incredere in calaretii de transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Am iarasi probleme... Cred ca e dus CDI-ul Adica - NU MAI DA SCANTEIE Electromotoru invarte, da scanteie ciu-ciu. am scos sigurantele, le-am sters, desi nu erau osidate, am scos mufele, dat cu spray etc.. nu mai da scanteie si gata... Uffff.... unde-i coasa- nu-i trifoi, unde-i sooola nu-i un coooi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 nasol. verifica tot de la bujie in sus. mufa de pe bujie, prinderea cablului in mufa de sus, BUJIA. pasul doi e prinderea unui Dominator si schimbat piesele pina o gasesti pe cea defecta. eu am demontat sa, plastice fatza, bujie, si inca citeva chestii, in mijlocul bucurestiului ca in final sa ma prind ca iesise mufa de la contact. Trust Nothing, Check Everything Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placid Demon Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 (editat) Cand se duce dracului CDI-ul, vorbesti singur !!! Si eu am patit chestia asta si am impins de motor 4 km pana acasa. Mi-a fost destul, m-am lepadat de el si am trecut la alt motor (si marca) si chiar nu-mi pare rau. Nu faceti ca mine, nu e un exemplu ci doar o optiune personala !!! Partea cea mai tampita a fost ca inainte de a muri de tot, CDI-ul meu m-a lasat de vreo 2-3 ori balta, dupa care, la intervale de timp aleatoare, a pornit !!!! Aveti grija ca face figuri urate si te lasa unde ti-e lumea mai draga. Bafta si asfalt uscat !!! Editat Iunie 19, 2007 de Placid Demon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.