ser79ban Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) Macar tu ai stopul pe spate intreg . Cum pana calului frate sa pleci inainte sa plece ala din fata ta. Acu iar tre sa ma duc la reprezentanta Honda si sa dau comanda. Iar 10 zile (14 defapt ca m-am invatat de data trecuta) Ghidonul tau se indoaie de la "tacanitul la ghidon" Alexe. Cine a gatit pina la urma? Tu sau Alina? Editat Iulie 9, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Eu sunt blestemat. De-abia ce mi-am pus un ghidon tzapan de 28 si deja se pare ca l-am indoit. Cum? Doua cazaturi de la 20 la ora (nu mai aveam suflu in mine sa tin motoru drept la viteze mici) in namol Daca numa ti se pare nu te panica(ii cam greu si asa sa fie perfect). Am mers multi km cu un ghidon putin stramb(dar vizibil) si m-am obijnuit. Eu trebuie sa imi iau un ghidon nou deoarece actualul ii ca naiba: ingust si jos. Sa merg in picioare ii de-a dreptul o aventura. Intre timp mi-am luat topcase pentru a renunta la kilogramele rucsacului care de cand si cu aparatul foto imi rupe spatele. A fost reducere pe Louis la Givi E42. La prima vedere pare ok si desi m-am speriat prima oara ca nu voi putea monta suportul universal am gasit o solutie si pare sa tina foarte bine(dar pe offroad o sa il asigur totusi cu niste chingi elastice)si sper sa nu tuseasca daca o sa fie incarcat cu mai mult de 3 kg(cat recomanda italienii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) La mine scrie maxim 9kg in spate (italienii); la tine au scris acolo 3kg niste japonezi. E indoit un pic. Asta e Si cel dinainte era usor stramb; se poate merge, dar e inestetic, incomod si te limiteaza in cazuri extreme (proptit ghidonul la franre, de exemplu). Ca sa nu mai zic k e o adevarata corvoada la mersul in picioare (nu te poti "agata" de ghidon). Despre ghidon inalt nu poate fi vorba: al meu e mai jos si cu 2 cm mai lat si de ABIA ajunge furtunul de frana. Ca sa nu mai zic de cabluri. Ambreiajul la bracaj stanga se agata iar acceleratia nu mai revine la bracaj dreapta. Editat Iulie 9, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 La mine scrie maxim 9kg in spate (italienii); la tine au scris acolo 3kg niste japonezi. E indoit un pic. Asta e Si cel dinainte era usor stramb; se poate merge, dar e inestetic, incomod si te limiteaza in cazuri extreme (proptit ghidonul la franre, de exemplu). Ca sa nu mai zic k e o adevarata corvoada la mersul in picioare (nu te poti "agata" de ghidon). Despre ghidon inalt nu poate fi vorba: al meu e mai jos si cu 2 cm mai lat si de ABIA ajunge furtunul de frana. Ca sa nu mai zic de cabluri. Ambreiajul la bracaj stanga se agata iar acceleratia nu mai revine la bracaj dreapta. da ce fel de motor ti-ai luat ? motor XXL si cabluri cu buget de criza ? okii la banana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 La mine scrie maxim 9kg in spate (italienii); la tine au scris acolo 3kg niste japonezi. E indoit un pic. Asta e Si cel dinainte era usor stramb; se poate merge, dar e inestetic, incomod si te limiteaza in cazuri extreme (proptit ghidonul la franre, de exemplu). Ca sa nu mai zic k e o adevarata corvoada la mersul in picioare (nu te poti "agata" de ghidon). Despre ghidon inalt nu poate fi vorba: al meu e mai jos si cu 2 cm mai lat si de ABIA ajunge furtunul de frana. Ca sa nu mai zic de cabluri. Ambreiajul la bracaj stanga se agata iar acceleratia nu mai revine la bracaj dreapta. M-ai inteles gresit. Japonezul a zis ca pe suportul din spate pot sa stea linistite 9 kg, doar ca topcase'ul recomanda sa fie incarcat doar cu 3kg(ceea ce ii putin). Si am mai citit de problema cablurilor atunci cand se schimba ghidonul. Singura solutie ii sa iti tragi si niste cabluri mai lungi. Si eu zic ca merita mai ales dupa experienta de duminica. In tura care am facut-o am prins o urcare pe cativa km(4-5 sa fi fost) cu niste ace de par pe pietris si nisip de toata frumesetea, cu iesiri din curbe cu gazu tras tare si un derapaj controlat de toata frumusetea. Apoi putin rally raid pe drumul de pe coama muntelui pe care am urcat si la intoarcere pe asfaltul ce serpuieste intre marisel si gilau un mers sportiv cu multe depasiri. Dupa excursia asta mi-am dat seama de cat de multe poate oferi Dominatorul si cat mai am de invatat pana sa ma "joc" numai cu el. Problema cea mai mare care am observat-o a fost pozitia. Pozitia in scarite e buna si ofera un control bun asupra motocicletei, dar pozitia ghidonului e oribila fiind mult prea ingust si jos. Cand vor mai fi bani ma gandesc la niste inaltatoare de ghidon, un ghidon mai serios si schimbate cablurile de acceleratie si ambreaj si furtunul de frana astfel incat sa ajunga. Dupa aceea sunt curios cat de manevrabil va deveni Dominatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Cum naiba? Am ghidon inalt si am cumparat cablu de ambreiaj de pe wemoto si merge perfect. (verifica reglajul de jos de la urechea aia de metal in care sta camasa). La furtunul de frana ai dreptate. La mine scrie maxim 9kg in spate (italienii); la tine au scris acolo 3kg niste japonezi. E indoit un pic. Asta e Si cel dinainte era usor stramb; se poate merge, dar e inestetic, incomod si te limiteaza in cazuri extreme (proptit ghidonul la franre, de exemplu). Ca sa nu mai zic k e o adevarata corvoada la mersul in picioare (nu te poti "agata" de ghidon). Despre ghidon inalt nu poate fi vorba: al meu e mai jos si cu 2 cm mai lat si de ABIA ajunge furtunul de frana. Ca sa nu mai zic de cabluri. Ambreiajul la bracaj stanga se agata iar acceleratia nu mai revine la bracaj dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Eu sunt blestemat. De-abia ce mi-am pus un ghidon tzapan de 28 si deja se pare ca l-am indoit. Cum? Doua cazaturi de la 20 la ora (nu mai aveam suflu in mine sa tin motoru drept la viteze mici) in namol Ăine limba drept in gura cand te dai cu motoru... vei cadea mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Ăine limba drept in gura cand te dai cu motoru... vei cadea mai rar Ah, futui. Si eu care incercam sa echilibrez cu limba si nu puteam de dintzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Eu sunt blestemat. De-abia ce mi-am pus un ghidon tzapan de 28 si deja se pare ca l-am indoit. Cum? Doua cazaturi de la 20 la ora (nu mai aveam suflu in mine sa tin motoru drept la viteze mici) in namol mai swichule tu unde ai umblat weekendul trecut? sa nu spui ca ai fost la enduro ca nu te cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) mai swichule tu unde ai umblat weekendul trecut? sa nu spui ca ai fost la enduro ca nu te cred... Du-te mah ca tu esti la tine acasa pe carari de munte Eu am vreo 8000km cu mobra din care 5000 pe putin in Bucuresti. Editat Iulie 10, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) Merge careva dintre voi intamplator la intalnirea Transalpistilor? Eu in 31 iulie pornesc la o tura pe Transalpina si prima noapte de campare va fi la Obarsie Lotrului la intalnire. Azi am facut prima tura cu Dominatorul cu cutie. Suportul universal al cutiei mi se pare cam subred in sensul in care este numai din plastic si cutie are un pic de joc pe el. Cu cutia goala cam suna acel mic joc. Cand am ajuns acasa am bagat in topcase geaca si casca si din cauza greutatii geanta statea mult mai bine si nu suna. Sper ca atunci cand va fi plin si legat cu 2 corzi elistice, topcase'ul sa nu vrea sa "faca o pauza" mai ales la socurile de pe off. Editat Iulie 10, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Merge careva dintre voi intamplator la intalnirea Transalpistilor? La Dominatoristii tai nu ai venit da; te duci la TransAlinisti. Bineeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Azi am facut prima tura cu Dominatorul cu cutie. Suportul universal al cutiei mi se pare cam subred in sensul in care este numai din plastic si cutie are un pic de joc pe el. Cu cutia goala cam suna acel mic joc. Cand am ajuns acasa am bagat in topcase geaca si casca si din cauza greutatii geanta statea mult mai bine si nu suna.Sper ca atunci cand va fi plin si legat cu 2 corzi elistice, topcase'ul sa nu vrea sa "faca o pauza" mai ales la socurile de pe off. Eu am lipit niste bucati de cauciuc pe suport ca sa fixeze mai bine cutia in prinderi. Inainte troncanea la orice hop (insa nici urma sa sara). Acum nu mai trancane decat continutul daca nu e destul de compact. Nici urma de desprindere, nici chiar la cazaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 La Dominatoristii tai nu ai venit da; te duci la TransAlinisti. Bineeeee As fi venit la intalnire da banii care am reusit sa ii strang ii investesc in topcase, genunchere, costum de ploaie si ce imi mai ramane vreau sa merg in tura pe Transalpina pe care vreau sa o fac de anul trecut. Si ar fi fost tare bine daca in loc de transplantisti ar fi fost intalnirea dominatoristilor. Poate vin la anul viitor daca va fi dupa bac. Eu am lipit niste bucati de cauciuc pe suport ca sa fixeze mai bine cutia in prinderi. Inainte troncanea la orice hop (insa nici urma sa sara). Acum nu mai trancane decat continutul daca nu e destul de compact. Nici urma de desprindere, nici chiar la cazaturi Tu de care suport ai la topcase? Pentru Dominator(care vine cum ii capacul original) sau universal(mai ingust si cu prindere diferita)? In alta ordine de idei ma bate gandul sa montez o priza de 12v(dar pe marime auto astfel incat sa nu am probleme cu incarcatoarele obisnuit) si ma interesa cum ati legat voi asa ceva si cum ii cel mai recomandat. Capacul de la rezervor imi face figuri si cand il apas nu se mai inchide singur, cu ce ar trebui sa il ung? wd-40? In rest fiecare km care trece pe Dominator ii o incantare tot mai mare. Dupa cei 1300km pana acum motorul merge brici si ma inteleg cu el tot mai bine. Daca ar fi avut totusi suspensile putin mai rigide mai ales pentru franare nu ar fi fost rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Eu am un sistem monkey montat pe placa lui cred. Adica doar o placa neagra din aia. Pentru priza, recomandarea mea e sa iti iei un releu (e vreo 3e pe louis unul nou sau vreo 5-10RON la dezembrari - merge releu de far de dacie) pe care sa il legi cu comanda fie la firul de contact, fie la faza scurta si cu activ-ul la baterie, prin intermediul unei sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 (editat) Eu am monolock si ii diferit suportul. Eu sper sa tina. Switch am vazut ca tot cauti rezervor Acerbis. Ai incercat pe http://africanqueens.de ? Uite ce am gasit eu pe magazinul lor virtual: https://ssl.kundenserver.de/s74270419.einsu...ndex.shopscript (daca nu merge link'ul vezi ca se intelege simplu navigatia) Sincer si pe mine ma bate gandul de un rezervor din asta, dar pretul(300e) ma face sa ma mai gandesc.... Citisem undeva ca se mai poate comanda si de la Acerbis direct, doar ca trebuie 10 bucati pentru al produce(altfel cica nu le-ar fi rentabil). Editat Iulie 11, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Un prieten are un Dominator care ii face figuri;nu mai vrea sa porneasca decat foarte rar.Nu are scanteie.A verificat cablurile,contactele,le-a dat cu spray,dar degeaba. Are Dominatorul ceva probleme specifice sau doar al lui are buba asta?Ce ar mai putea sa verifice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Un prieten are un Dominator care ii face figuri;nu mai vrea sa porneasca decat foarte rar.Nu are scanteie.A verificat cablurile,contactele,le-a dat cu spray,dar degeaba.Are Dominatorul ceva probleme specifice sau doar al lui are buba asta?Ce ar mai putea sa verifice? Am vazut ca ati verificat cablurile si contactele, dar a verificat bine fisa de la bujie si a incercat si cu bujie noua? Daca le-a verificat atunci mai exista o sansa sa fie problema cu un contact ceea ce ar fi bine, ori o problema ceva mai rara: cdi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Am si eu o intrebare pentru posesorii de dominator.Am de 2 ani o honda nx 500 (din austria), aproape identica cu cea de 650 si cam de cand o am are o problema: la rece cand o pornesc se aude un clantanit in motor insotit de cate un "tic" periodic. asta pana se incalzeste dupa care nu se mai aude nimic patologic. mentionez ca am facut asa peste 20000 de km fara probleme, dar m-am hotarat sa o desfac si sa remediez problema pt ca bate tot mai tare si nu vreau sa se strice de tot. ulei consuma intre 500-700 ml la 1000 de km dar merge foarte bine si nu scoate deloc fum. De la ce ar putea fi bataia, sa fie de la distributie, intinzatorul sau altcela...de la piston sau biela...mi groaza sa o desfac si sa constat ca nu gasesc piesa respectiva sau ca nu potriveste de la modelul de 650 sau ca ma costa prea mult. As mai avea o intrebare: stie cineva care e reglajul la supape la modelu de 500? daca aveti cumva manualul comun multumesc Am desfacut in sfarsit motorul si as vrea sa va cer parerea in legatura cu punerea diagnosticului. L-am desfacut pt ca avea o bataie (clantanit) la rece dupa care se ameliora cat de cat la cald. Nu am gasit vreo problema la chiuloasa, ax cu came, intinzator lant, lant, bolt.... Eu cred ca problema vine de la piston. Daca il bag in cilindru fara segmenti intra f usor si are joc destul de mare...aproape ca pot sa reproduc clantanitu ala prin miscarea pistonului in cilindru. Daca il indrept spre sursa de lumina se vede printre piston si cilindru o fanta destul de mare(ar trebui sa fie maxim 0.12 dupa carte)..la cate motoare am facut inca nu am vazut asa ceva si la prima vedere am fost aproape sigur ca de acolo vin problemele...sa nu mai zic ca deschizatura la segmenti este de aproape 1 mm..cilindrul in schimb nu are uzura deloc. Ce am mai observat este ca, cama de la decompresorul automat de pe axul cu came are un joc lateral si sus jos destul de mare (inca nu am desfacut ansamblul) dar mi-a zis cineva care a mai desfacut ca ar fi normal. Cum pot verifica lantul de distributie?...stie cineva care e distanta dormala intre 20 de zale? ca nu am gasit nicaieri astfel de date.ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Domnu MZRider, la intrunire nu ati venit... si totusi ati pus o intrebare deosebit de pertinenta. Fara prea mare experienta, daca cilindrul si pistonul nu prezinta urme de uzura, ar merge doar tras un rand de segmenti si umblat la valve + distribuite. Distributia parca stabilisem k e aceeasi ca la NXurile de 650, deci ar fi de consultat un manual de reparatie al modelelor respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Domnu MZRider, la intrunire nu ati venit... si totusi ati pus o intrebare deosebit de pertinenta. Fara prea mare experienta, daca cilindrul si pistonul nu prezinta urme de uzura, ar merge doar tras un rand de segmenti si umblat la valve + distribuite. Distributia parca stabilisem k e aceeasi ca la NXurile de 650, deci ar fi de consultat un manual de reparatie al modelelor respective. Daca aveam cu ce veni eram prezent cu siguranta... Azi urmeaza sa masor pistonu si cilindru cu un subler electronic si sa compar rezultatele cu cele din carte. Singura explicatie pe care pot sa o dau este ca pistonul are un joc prea mare in cilindru de unde provine si bataia care se amelioreaza la cald odata cu dilatarea pistonului. Segmentii bine inteles ca trebuiesc schimbati...de acolo si consumul exagerat de ulei care in ultimu timp ajungea la 1l la 1000 de km Daca ar veni de la distributie nu ar avea de ce sa se amelioreze la cald si in plus nu se vad urme de uzura decat acel joc la cama decompresorului automat Toata distractia ma costa in jur de 10 mil (piston, segmenti si garnitura la chiuloasa) deci ar trebui sa fiu destul de sigur ca de acolo vine bataia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 A verificat bine fisa de la bujie si a incercat si cu bujie noua? Probleba e ca atunci cand nu porneste,bobina nu primeste curent.Asa ca e ceva inaintea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Carbune in electromotor mai are? intreb, nu dati cu parul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) Probleba e ca atunci cand nu porneste,bobina nu primeste curent.Asa ca e ceva inaintea ei. Nu stiu sa iti raspund... Azi am incaltat in sfarsit Dominatorul. Perechea de Metzeler Tourance chiar daca nu are inca rodajul merge super bine si pot zice ca o intinerit motocicleta cu 10 ani la cat de agila e acuma . Cu un drum am aflat ca Anakee'ul de pe fata a fost montat invers de catre italian... Pe zi ce trece merge tot mai bine Domi'ul meu si de abia astept tura pe Transalpina ca sa imi arate cat de bine poate merge. Editat Iulie 14, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) Dragii mosului... probabil multi dintre voi nu sunt interesati de rezervoare acerbis, dar arunc oferta pe masa: Niste italieni au de gand sa se stranga sa cumpere rezervoare Acerbis la pret de ~180e bucata. Partea proasta e ca trebuie sa fie minim 15 sau ceva de stilu, altfel Acerbis nu le baga in productie. Eu unul sunt dispus sa cumpar doua bucati; daca mai vrea cienva sa isi ia rezervor, sa puna banii de-o parte si sa ridice mana. Rezervoarele Acerbis sunt din plastic (dur), nu am auzit sa se sparga, duc 23L si merg fixate cu carenajul si saua originala (adica fara modificari). Stiu ca noi ne-am luat mobrele la 1000-2500e si 180 e destul de mult pentru o piesa de domi, dar daca e cineva interesat... sa urle! Editat Iulie 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.