cturturica Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Mergem cu bagaje mai putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 La mine si doar cu pasager face figuri... trebe musai sa ii mai pun ceva acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 La mine si doar cu pasager face figuri... trebe musai sa ii mai pun ceva acolo Inventeaza ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 pune-i domnule un plastic. sa fie acolo, cat sa nu "roada" lantul din bascula. @cturturica: unde se innopteaza? voineasa, vidra? la cort, pe principiul ieftin si bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Mai oameni buni, un plastic il pap lantul in trei gropi. Mi-a papat vreo juma de cm de aluminiu deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Mai oameni buni, un plastic il pap lantul in trei gropi. Mi-a papat vreo juma de cm de aluminiu deja... Cam cat de intins ti lantu? Daca ii foarte larg si aia ajuta sa mai incaseze socuri. La mine de exemplu dupa ce am intins lantu cum o zis japonezul se mai loveste de bascula numai la socuri puternice(de exemplu pragurile de asfalt de la Sebes pana la Obarsia Lotrului). Oricum o sa ii cumpar un chain slider nou sau sh pt ca fara el nu pot merge. Si asa imi bate suficient plasticul pe care ii prins parbrizul pentru ca marele mester italian a reusit sa ii rupa o ureche cu care se prindea de carena laterala. Mesaj completat Si am rezolvat partial problema cu tacanitul la motor. Culbutorul de la o supapa se desfacuse. Dar supapa aceea mai are inca o problema: agata in scaun si are putin intarziere. Se pare ca problema a fost uleiul prost deoarece a lasat si axa cu came cateva urme pe culbutori. Cu un drum i-am facut si schimbul de ulei, Motulul pe care l-am pus incepea deja sa dea semne de oboseala(dupa 2000 si ceva km) si am bagat niste Castrol. Cu un drum am schimbat si suruburile cu cap imbus de la filtrul de ulei care pana la urma le-am deschis cu greu, dar au cedat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 (editat) Hai sa va explic mai pe indelete de ce am eu nevoie de o bucata de chain-slider. In primul rand, chain slider-ul meu e inca ok. E intreg, nu da semne de oboseala, nu-i uzat excesiv. Insa weekendul ce tocmai a trecut mi-am facut un mic upgrade la mobra. Iaca acilea niste poze cu minunatia. Problema e ca la incarcare mare si gropi, cu amortizorul meu de 2 lei, atinge in pistonasul fixat langa scarita. Trebuie sa gasesc o solutie (slider sau rola) care sa-mi permita sa merg fara probleme. Preferabil ceva care sa nu ma oblige sa schimb sistemul de ambreiaj sau amortizorul. Editat August 25, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 nu stie cineva unde as putea gasi un gat de carburator pt modelu 93 de preferabil nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Bai, lasati prostiile!Mergem la o plimbare la inceput de Septembrie? 5-6 sau 12-13 septembrie. bucuresti- dealu negru- voineasa- vidra- petrosani- valea jiului- targu jiu- rm valcea- dealu negru- bucuresti Ma bag si eu la o plimbare dar pe 12-13 septembrie.Ne intalnim la Rm. Valcea si cand ne intoarcem raman la mine la Horezu.Daca vreti bonus niste trasee din zona mea ar fi si mai frumos..Daca mai sunt ciobanii pe munte va promit si o masa traditionala la stana langa Vf. Valeanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 greu de gasit galeria aia de admisie (pe ebay parca se mai vindeau unele second, dar pe wemoto sau louis nu gasesti asa ceva). nu mai poate fi "carpacita" in nici un fel cea vechea? @switch: nu e cea mai fericita pozitie pentru pistonas, nu incapea pe langa ghidul ala vechi al ambreiajului pe cablu, in stanga carbului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Din pacate, pistonul poate doar sa impinga. In pozitia standard a levierului de ambreiaj de pe blocul motor, nu ai cum sa montezi altfel pistonul - e cam imposibil dpdv fizic. Va ramane acolo, chit ca trebuie sa mai sudez o prindere pentru sider.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 pune-i domnule un plastic. sa fie acolo, cat sa nu "roada" lantul din bascula. @cturturica: unde se innopteaza? voineasa, vidra? la cort, pe principiul ieftin si bun? In functie de ce stabilim, dar de preferat sa inoptam pe traseul Petrosani - Targu Jiu. Eu as prefera la cort, dar nici cazarea la o pensiune nu ma deranjaza (bagaj mai putin si o noapte n-o costa o avere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 80 la stuta sansa sa ma bag si eu la traseu. Mesaj completat 80 la stuta sansa sa ma bag si eu la traseu. Mesaj completat 80 la suta sansa sa ma bag si eu la traseu. Mesaj completat mama lui de calculator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) Rila, ti-o dau eu pe-a mea; si asa am una singura Gata, am rezolvat cu oglinda.Merci Switch... A ramas adaptorul vechi, cand iti trebuie zi-mi si ti-l dau... Editat Septembrie 1, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Gata, am rezolvat cu oglinda.Merci Switch... A ramas adaptorul vechi, cand iti trebuie zi-mi si ti-l dau... Cu placere omule! ...cand iti iei Husa', mi-o dai si mie o tura, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 de unde se poate cumpara un cric central pentru dominator? ceva de genul asta (sa poata ridica de la 24/26 cm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 de unde se poate cumpara un cric central pentru dominator? ceva de genul asta (sa poata ridica de la 24/26 cm) Eu folosesc un stander de KTM. Fiind putin mai inalt decat garda lui Domi, ca sa il pot introduce sub motor, inclin foarte mult motocicleta pe cric si o rog pe fiica-mea sa bage stander-ul in pozitie si apoi readuc motocicleta la verticala. In functie de cum pozitionez stander-ul obtin fata sau spatele ridicate (fara sa mai actionez stander-ul - respectiv sa ridic motocicleta). Daca o si ridic, pot salta ambele roti. Pe stander am dat aprox 150 lei acum un an jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Mai e si varianta cu cricul lateral sprijinit pe ceva mai inalt (bordura), ridicat motor si varat standerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 pentru la anu am ganduri serioase cu dominatoru, asa ca imi trebuie un cric central usor de folosit si compact. de obicei cricurile se fac de minim 29 cm insa dominatorul are 25/26 cm, speram ca vreun posesor de dominator sa fi gasit vreo solutie la asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Cric central sau stander? Mie nu mi-e clar ce vrei tu de fapt... In alta ordine de idei: cine stie de unde pot face rost de o placa de otel de 3-4 mm, taiata dupa un sablon dat? Merge taietura si la ghilotina, nu imi trebe laser sau alte nebuneli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 In alta ordine de idei: cine stie de unde pot face rost de o placa de otel de 3-4 mm, taiata dupa un sablon dat? Merge taietura si la ghilotina, nu imi trebe laser sau alte nebuneli. Daca zici ca-i simpla taietura, faci rost de placa si o tai cu 'polizorul unghiular' (FLEX) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Completez: de unde fac rost de o placa de otel 3-4mm, de vreo 250x200mm? Editat Septembrie 8, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naminator2003 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Salutare tuturor ce discuta in acest topic! Sunt si eu incepator si este primul meu post pe forum. Probabil ati mai auzit intrebarea asta de 100 de ori, dar eu inca nu sunt lamurit ce sa aleg ca prima motocicleta. As vrea sa imi iau ceva SH in stare buna, pentru drumuri mai mult de asfalt (oras+nationale) si mai putin off-road, si mi-am restrans cautarile la cateva modele, printre care: Honda nx650 dominator, Yamaha tenere(oricare), aprilia pegaso, BMW F650, etc. Dintre toate aceste Honda nx650 imi place cel mai mult, dar asta doar ca aspect, plus ca am auzit ca e si mai fiabila decat Aprilia, de exemplu. As dori sa intreb daca pe aici mai exista cineva care a inceput pe dominator, cum s-a simtit, daca i s-a parut grea si a avut dificultati in manevrare ca incepator, etc, adica parerile pe care si le-a facut la acel moment. Sunt indecis deoarece imi plac mult touring, dar nu am mers niciodata pe una. Am mers la scoala pe super sportiva (Suzuki gs600), si mi s-a parut mai degraba greu sa o manevrezi, dupa pozitia pe sa si turatiile ridicate pentru un regim de mers linisit. In general, este ok sa incepi pe un touring din clasa lui nx650? Multumesc mult..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 In general e o motocicleta buna de incepator: - depinde de inaltime sa poti ajunge jos bine dar se poate regla destul demult din amortizor spate - are vibratii fiind monocilindru deci s-ar putea sa iti amorteasca mainile la drum lung pana te inveti sa nu strangi ghidonul prea tare in palme - frana spate e relativ putin dozabila deci la inceput mai bine mergi doar pe frana fatza ca altfel risti sa pierzi spatele - rezista foarte bine la tavaleala (cazaturi pe laterale) chiar daca nu are crashbar - iarna (sau pe frig) nu e chiar asa de usor de pornit ca o motoreta mai moderna, pe injectie (dar nici nu costa atata) - e fiabila neavand lichid racire, ventilator, pompa si alte prostii sunt mai putine chestii sa se strice (la cazaturi sau altcumva) - ca la orice enduro ai cursa mare la furca deci distanta de franare efectiva e un pic mai mare ca la o moto de strada (insa nu cu mult) Astea sunt puncte si pro si contra care intereseaza, cred eu, un incepator. Salutare tuturor ce discuta in acest topic! Sunt si eu incepator si este primul meu post pe forum. Probabil ati mai auzit intrebarea asta de 100 de ori, dar eu inca nu sunt lamurit ce sa aleg ca prima motocicleta. As vrea sa imi iau ceva SH in stare buna, pentru drumuri mai mult de asfalt (oras+nationale) si mai putin off-road, si mi-am restrans cautarile la cateva modele, printre care: Honda nx650 dominator, Yamaha tenere(oricare), aprilia pegaso, BMW F650, etc. Dintre toate aceste Honda nx650 imi place cel mai mult, dar asta doar ca aspect, plus ca am auzit ca e si mai fiabila decat Aprilia, de exemplu. As dori sa intreb daca pe aici mai exista cineva care a inceput pe dominator, cum s-a simtit, daca i s-a parut grea si a avut dificultati in manevrare ca incepator, etc, adica parerile pe care si le-a facut la acel moment. Sunt indecis deoarece imi plac mult touring, dar nu am mers niciodata pe una. Am mers la scoala pe super sportiva (Suzuki gs600), si mi s-a parut mai degraba greu sa o manevrezi, dupa pozitia pe sa si turatiile ridicate pentru un regim de mers linisit. Multumesc mult..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) Ar mai fi de spus ceva de mobra asta pe termen lung: daca ai grija de ulei, fiabilitatea este extrem de ridicata. Nu prea are ce sa se strice la ea. Nu ai treaba cu radiatoare, lichid de racire, alte dracii din astea. Nu iti pica starterul sau releele ca la Aprilia. Eu unul am ales initial pe criterii de fiabilitate si design si inca nu regret. E destul de usoara pentru a se preta la mers pe macadam si drumuri (foarte) proaste chiar si fara experienta, e destul de robusta ca sa nu chitaie la mers prin oras si la drum lung, cu sau fara pasager. Totul e sa nu vrei sa mergi constant cu 140, ca nu prea e placut acolo. Ah si inca ceva: ca incepator, sansele sa dai cu ea de pamant din cine stie ce motiv stupid (sunt 1001 de astfel de motive) sunt destul de mari. Nu mi-o lua in nume de rau, ca vorbesc din experienta proprie Motoru' asta daca pica pe-o parte nu are nimic. cel mai rau caz julesti nitel carenele spate si indoi putin ghidonu. Bine, acu daca dai cu el la 100 la ora e alta poveste... s-o mai zgaria un pic pe ici-colo. Dar nu prea cred ca poti sa-l trimiti pe tusa daca nu da tramvaiu peste tine... Mesaj completat EDIT: Ah, da, eu am inceput acu vreo 12 luni pe un dominator. M-am simtit excelent pe el si inca ma simt la fel de bine. Am mers cat timp nu a fost zapada sau inundatie si tot ce-a trebuit sa-i fac a fost sa invat cum se porneste (foarte simplu dealtfel, mai greu daca nu ai avut niciodata masina cu shoc manual) si sa mai schimb ici-colo o ocnsumabila. Am mers prin oras (cel putin juma din timp). Am mers la drum lung, singur si cu prieteni. Am mers la munte, pana la Babele. Am mers la mare. Am mers cu pasager si bagaje. Am bagat-o pe circuit de enduro-cross (cu mine cu experienta cam zero). Am scapat-o pe asfalt. Am scapat-o in namoale. A dat un bou peste mine. N-are nimic. Doua plastice zgariate si o zgaiba pe rezervor. Fara daune sau alte probleme. Editat Septembrie 9, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.