Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

:cheers: nu stiu cati suntem dar va astept la discutii!!! :D intrebari si raspunsuri despre cel mai comod(parerea mea) enduro -touring :wave: nu il am de mult dar cred ca este unul dintre cele mai corecte(echilibrate) motociclete din punct de vedere: putere-confort-manevrabilitate si nu in ultimul rand fiabilitate!!! :D nici ca intretinere din cate m-am interesat nu" sare calul " numai bine si va astept cu pareri pro :D si contra :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

enduro -touring

Dragul meu coleg, nici nu se pune problema ca aceasta motocicleta, superba dupa parerea mea, sa faca parte din categoria enduro-touring, si asta pentru ca enduro-touring presupune ceva mai usor, la care nici Transalpul meu nu se incadreaza. Cred ca si tu poti face cam aceleasi lucruri in offroad ca si mine. Doar ca pentru mine "offroad" inseamna "in afara asfaltului" nu efectiv in afara drumului, cum ar fi traducerea mot-a-mot a acestui termen. Cel mai sigur vei afla treaba asta incercand sa treci si tu un deal, doua, sa vezi cum se comporta. te asigur ca iti va fi mila sa faci enduro cu adevarat

In plus, roata de 19" pe fata o face mult mai manevrabila in serpentine, ceea ce e foarte bine, daca iti plac serpentinele (cui nu-i plac :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare, am in vedere, printre altele si Varadero ca viitoare vaca. Rul, am vazut la profilul tau ca ai avut si tu KLE, asa ca ai putea probabil cel mai bine sa zici avantajele/dezavantajele intre cele 2 motoare :( ca sa-mi fac si eu o idee. Un dezavantaj din punctul meu de vedere este faptul ca e pe jante de aliaj si nu spitate, si ma gandeam ca de la vreo groapa sau altceva sa nu se beleasca. Cu KLE ul am sarit o groaza de hartoape si altele si n-a avut nimic, insa daca eram cu ceva cu jante de aliaj nu stiu ce s-ar fi putut intampla.

M-ar interesa si cat de greu este de condus in afara asfaltului fata de KLE, desi cred ca ea poate (nu stiu daca eu :lol: ) sa faca cat face si Kawa. Ideea e ca nu vreau sa o iau doar pentru asfalt, ci si pentru mici devieri de la traseu :blbl:

In rest, in afara consumului care am inteles ca e mare, este superba ! Imi place foarte mult !

Ca alte optiuni mai am in vedere BMW R 1100 GS si Africa Twin. O vreme eram faorte hotarat pe BMW, dar ma gandesc ca totusi are 13-14 ani, si piesele sunt cam scumpe din ce am auzit. Si in legatura cu Africa, o aveam in vedere pt ca era mai accesibila ca bmw, insa inferioara ca performante.

Deci in concluzie : tu ce mi-ai recomanda intre Africa si Varadero ? Crezi ca in teren ai putea sa faci mai multe cu Africa ? Ca pe strada cu siguranta nu :(

Numai bine si asfalt uscat ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in concluzie : tu ce mi-ai recomanda intre Africa si Varadero ? Crezi ca in teren ai putea sa faci mai multe cu Africa ? Ca pe strada cu siguranta nu :lol:

 

 

In teren faci mai multe cu Africa decat cu Varadero.

Altfel, aparea si Varadero pe la Paris-Dakar, nu ???

Cat despre putere, pe sosea dubla de 50 HP de la Varadero isi face mendrele in voie.

 

ps: acum ce vrei si tu , naluca pe asfalt, sau enduro-touring, in adevaratul sens al cuvantului (mot-a-mot, cum spunea un camarad mai devreme)

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in concluzie : tu ce mi-ai recomanda intre Africa si Varadero ? Crezi ca in teren ai putea sa faci mai multe cu Africa ? Ca pe strada cu siguranta nu

Varadero e descendentul direct al lui Africa Twin (au zis-o altii mai destepti, eu doar ii citez :lol: )

Era pe undeva un topic pe tema asta, s-a discutat pe toate partile. Si raman la parerea ca Varadero e touring plus ceva ramasite de offroad, nicidecum enduro

... incep sa cred ca "enduro-touring" e un termen depasit :lol:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salutare, am in vedere, printre altele si Varadero ca viitoare vaca. Rul, am vazut la profilul tau ca ai avut si tu KLE, asa ca ai putea probabil cel mai bine sa zici avantajele/dezavantajele intre cele 2 motoare :( ca sa-mi fac si eu o idee. Un dezavantaj din punctul meu de vedere este faptul ca e pe jante de aliaj si nu spitate, si ma gandeam ca de la vreo groapa sau altceva sa nu se beleasca. Cu KLE ul am sarit o groaza de hartoape si altele si n-a avut nimic, insa daca eram cu ceva cu jante de aliaj nu stiu ce s-ar fi putut intampla.

M-ar interesa si cat de greu este de condus in afara asfaltului fata de KLE, desi cred ca ea poate (nu stiu daca eu :D ) sa faca cat face si Kawa. Ideea e ca nu vreau sa o iau doar pentru asfalt, ci si pentru mici devieri de la traseu :D

In rest, in afara consumului care am inteles ca e mare, este superba ! Imi place foarte mult !

Ca alte optiuni mai am in vedere BMW R 1100 GS si Africa Twin. O vreme eram faorte hotarat pe BMW, dar ma gandesc ca totusi are 13-14 ani, si piesele sunt cam scumpe din ce am auzit. Si in legatura cu Africa, o aveam in vedere pt ca era mai accesibila ca bmw, insa inferioara ca performante.

Deci in concluzie : tu ce mi-ai recomanda intre Africa si Varadero ? Crezi ca in teren ai putea sa faci mai multe cu Africa ? Ca pe strada cu siguranta nu :(

Numai bine si asfalt uscat ! :splat:

:moto: cel mai mare handicap al lui DERO este greutatea ,ceea ce in teren accidentat este un handicap major daca vei incerca sa concurezi cu cineva cu moto mult mai usor si dedicat off-road-ului !!!Dar daca o incalti cu pneuri cramponate TKC80 sau KAROO iti garantez ca in tara nu exista cabana care are drum de acces un drum forestier sa nu ajungi si pe aliniamentele de pe forestiere cu putin curaj si indemanare(nu chiar putina) poti sa dai frau liber celor aproape 100cp!! :D asa ca eu o recomand!!!!mai ales ca poti merge cu pasager si bagaje suficiente fara probleme!!!!iti spun eu ca duce!!!!si africana nu mi-ar oferii nici un avantaj din cauza faptului ca eu 98% din timp am pasager!!!1 :D

 

In teren faci mai multe cu Africa decat cu Varadero.

Altfel, aparea si Varadero pe la Paris-Dakar, nu ???

Cat despre putere, pe sosea dubla de 50 HP de la Varadero isi face mendrele in voie.

 

ps: acum ce vrei si tu , naluca pe asfalt, sau enduro-touring, in adevaratul sens al cuvantului (mot-a-mot, cum spunea un camarad mai devreme)

:kiss: Dane nu vreau sa o iei in nume personal dar sunt de parere ca omul sfinteste locul !!!!asa ca se poate intampla ca un DERO cu calaret bun sa faca mai multa treba decat un African cu calaret mai slab pregatit!!!iti spun din propie experienta ca am stat sa astept pe un amarat de forestier dupa motociclisti cu moto mult mai usoare!!Oricum amandoua sunt niste motoare grele care necesita in off-road un pic de experienta!!!asfaltul nu mai intra in discutie cele doua nu se pot compara!!! :D

 

Varadero e descendentul direct al lui Africa Twin (au zis-o altii mai destepti, eu doar ii citez :cheers: )

Era pe undeva un topic pe tema asta, s-a discutat pe toate partile. Si raman la parerea ca Varadero e touring plus ceva ramasite de offroad, nicidecum enduro

... incep sa cred ca "enduro-touring" e un termen depasit :D

:angry: ai dreptate termenul de "enduro-touring" este un pic contoversat!!!! eu ma consider un excursionist pe doua rotii!! si o se ne intalnim la intalnirea calaretilor de TRANSALP si pana atunci am sa am pe DERO gumele cramponate si poate o sa reusesc sa-ti schimb un pic parerea!!!nu sunt capra neagra dar asa ca ursul am mancat suficiente forestiere cu ea si fara crampoane !!!

 

:D super astazi am pus Karoo T pe Vardero si in curand am sa bat forestierele tarii!!! :P

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm, cum le zice nenea Rul, bine le zice.

Cat timp nu uiti ca sub outze ai 250-270Kg si nu te avanti in salturi mortale ca la circ, animalul ala te poarta exemplar pe forestiere. Oricum, in miscare greutatea fierului e mai greu sesizabila, iar 19 pe fata e suficient daca nu vrei sa treci peste copacii cazuti in drum. As critica numai amortizoarele si garda la sol. Atingi prea usor bolovanii sau marginile gropilor peste care treci.

Eu as pune imediat Ohlins pe spate si o furca de africana cu tot cu roata de 21. La furca as schimba arcurile cu ohlinsuri progresive. Probabil as pune si un scut mai adecvat. Nu cred ca modificarile i-ar altera cu mult comportamentul exemplat de pe sosele, dar cu siguranta l-ar imbunatati pe cel de pe traseele offroad. Am vazut mai demult pe africanqueens niste varadero ce mi-au mers la inima (parca twindero le poreclisera). Si puteti fi absolut convinsi ca dupa "micile" modificari amintite, varadero se poate lua la bataie cu ORICE Adventure de teapa lui, africana, ktm, bmw, whatever :friends:

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer si mie imi place TDM, dar cand ma uit la el imi inspira gandul ca este prea rigid si mult prea stradal, in plus nu are nici scut, deci eu unul nu cred ca m-as baga cu el pe offroad.

A pus cineva pe Varadero un scut de metal gen Africa, care sa acopere inclusiv partea de jos a motorului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer si mie imi place TDM, dar cand ma uit la el imi inspira gandul ca este prea rigid si mult prea stradal, in plus nu are nici scut, deci eu unul nu cred ca m-as baga cu el pe offroad.

A pus cineva pe Varadero un scut de metal gen Africa, care sa acopere inclusiv partea de jos a motorului ?

am pus eu numai pe partea inferioara ca un scut integral ca la africana costa in jur de 550 euro!!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer si mie imi place TDM, dar cand ma uit la el imi inspira gandul ca este prea rigid si mult prea stradal, in plus nu are nici scut, deci eu unul nu cred ca m-as baga cu el pe offroad.

A pus cineva pe Varadero un scut de metal gen Africa, care sa acopere inclusiv partea de jos a motorului ?

 

 

am vazut pus scut pe TDm de africana :cheers:

 

orcum dintr-o folie de aluminiu sau foaie de tabla orice atelier de metalice iti face un schut strong. bani si ai. ce tre sa fie neaprat de firma? :)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am cumparat un Varadero de curand. Tocmai am facut un traseu ceva mai lung. Bucuresti , Curtea de Arges, Transfagarasan, Sibiu, Fagaras, Brasov , Sinaia , Bucuresti. Am si urcat cu ea pe un drum forestier. Acum, problema se pune, pentru ce iti trebuie motocicleta. Ce anume vrei sa faci cu ea !?

La drum lung, pe autostrada sau drum judetean, se comporta exemplar. Greutatea mare nu se simte, este manevrabila, franele sunt de vis, confortul este aproape excelent si protectia la vant foarte buna. Motorul nu este galagios, tobele se aud superb. In curbe intra foarte bine, daca nu vrei sa alergi ca la curse.

Insa in afara asfaltului, pe un drum pietruit , greutatea mare se transforma imediat intr-un dezavantaj major. Pune probleme foarte serioase daca nu exista experienta vasta. Nu am cauciucuri speciale, iar puterea mare face ca aderenta sa se rupa foarte repede. Si daca ai 259 kg sub tine, nu vrei sa iti plece roata de pe spate instantaneu daca tragi un pic mai tare de acceleratie. Concluzie, fara echipame cu cauciucuri, nici o sansa sa faci enduro. Parerea mea este ca nici macar soft enduro nu prea tine.

Problema cea mai mare este consumul. 10-11 % in oras nu este normal pentru un motor de 1000

Cred ca este exagerat de mare. Afara , consuma intre6-8 % , in functie de stiulu de mers. Si asta am testat personal.2 persoane, bagaje, Transfagarasan, mers mai intepat-8%. Aceleasi conditii, mers relaxat-6%

Oricum , nu este genul de motor cu care sa alergi. Mergi linistit, te bucuri de peisaj, ferestii idiotii care se baga aiurea si totul este foarte frumos.

Ce imi place foarte mult , este poate cara in draci si nu te deranjeaza in urcare la munte. Poti sa te bazezi pe ea.

In oras, e dificila. Trebuie atentie mare, datorita dezavantajului greutatii. E inalta, ceea ce te ajuta sa vezi mai mult in trafic. Si sa fii vazut. Iesi in evidenta deasupra capotelor masinilor de langa tine. dar consumul rupe .E imens. Nici masina nu consuma asa mult. Si e totusi motocicleta.

Eu am ales Varadero, deoarece KTM-ul nu are confort asa bun pentru a doua persoana, si DL-ul nu are aceeasi reclama ca fiabilitate.

De asemenea, imi place tehnica BMW, insa la partea estetica, GS-ul arata urat. Nu e pe gustul meu.

E adevarat, am vazut ca cei care cauta asa ceva, pentru drumuri foarte lungi, aleg BMW-ul. Reclama, fiabilitate reala, nu stiu. S-ar putea sa fie ceva adevar in asta. Insa probabil asta poate spune cineva care a avut ambele modele si le-a tinut ceva timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am citit cam ce se scrie pe aci

 

 

de varadero, ( modelul 2004, ABS + CBS , injectie ) ce detalii imi puteti da?

 

ma cam bata gandul si am o oferta faina

 

multumesc si scuze daca s a mai discutat asa ceva

 

ca idee, 2004, cum spuneam mai sus. ~ 40.000 km, coburi _+ crash bars-uri

 

cam ..cat sa "Dau "?

 

 

multumesc pentru raspuns :lol:

 

l am "comis"

 

e fain si mi se potriveste( 1.85, 90 kg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un Varadero de curand. Tocmai am facut un traseu ceva mai lung. Bucuresti , Curtea de Arges, Transfagarasan, Sibiu, Fagaras, Brasov , Sinaia , Bucuresti. Am si urcat cu ea pe un drum forestier. Acum, problema se pune, pentru ce iti trebuie motocicleta. Ce anume vrei sa faci cu ea !?

La drum lung, pe autostrada sau drum judetean, se comporta exemplar. Greutatea mare nu se simte, este manevrabila, franele sunt de vis, confortul este aproape excelent si protectia la vant foarte buna. Motorul nu este galagios, tobele se aud superb. In curbe intra foarte bine, daca nu vrei sa alergi ca la curse.

Insa in afara asfaltului, pe un drum pietruit , greutatea mare se transforma imediat intr-un dezavantaj major. Pune probleme foarte serioase daca nu exista experienta vasta. Nu am cauciucuri speciale, iar puterea mare face ca aderenta sa se rupa foarte repede. Si daca ai 259 kg sub tine, nu vrei sa iti plece roata de pe spate instantaneu daca tragi un pic mai tare de acceleratie. Concluzie, fara echipame cu cauciucuri, nici o sansa sa faci enduro. Parerea mea este ca nici macar soft enduro nu prea tine.

Problema cea mai mare este consumul. 10-11 % in oras nu este normal pentru un motor de 1000

Cred ca este exagerat de mare. Afara , consuma intre6-8 % , in functie de stiulu de mers. Si asta am testat personal.2 persoane, bagaje, Transfagarasan, mers mai intepat-8%. Aceleasi conditii, mers relaxat-6%

Oricum , nu este genul de motor cu care sa alergi. Mergi linistit, te bucuri de peisaj, ferestii idiotii care se baga aiurea si totul este foarte frumos.

Ce imi place foarte mult , este poate cara in draci si nu te deranjeaza in urcare la munte. Poti sa te bazezi pe ea.

In oras, e dificila. Trebuie atentie mare, datorita dezavantajului greutatii. E inalta, ceea ce te ajuta sa vezi mai mult in trafic. Si sa fii vazut. Iesi in evidenta deasupra capotelor masinilor de langa tine. dar consumul rupe .E imens. Nici masina nu consuma asa mult. Si e totusi motocicleta.

Eu am ales Varadero, deoarece KTM-ul nu are confort asa bun pentru a doua persoana, si DL-ul nu are aceeasi reclama ca fiabilitate.

De asemenea, imi place tehnica BMW, insa la partea estetica, GS-ul arata urat. Nu e pe gustul meu.

E adevarat, am vazut ca cei care cauta asa ceva, pentru drumuri foarte lungi, aleg BMW-ul. Reclama, fiabilitate reala, nu stiu. S-ar putea sa fie ceva adevar in asta. Insa probabil asta poate spune cineva care a avut ambele modele si le-a tinut ceva timp.

Salutare !!ai descris corect Varadero intradevar este grea pe forestiere dar foarte comoda la drum asfaltat !!! consumul cam acolo este poate un pic cam mare dar nu cu mult!!! eu acum am cumparat un GS 1200 dar inca nu stiu foarte multe despre el ...ce stiu sigur este mult mai rapid pe forestiere si drumuri proaste consuma cam 5 la suta si este si mult mai usor!!!!peste 2 zile il ridic de la BMW si am sa va tin la curent despre cele doua moto

 

am citit cam ce se scrie pe aci

 

 

de varadero, ( modelul 2004, ABS + CBS , injectie ) ce detalii imi puteti da?

 

ma cam bata gandul si am o oferta faina

 

multumesc si scuze daca s a mai discutat asa ceva

 

ca idee, 2004, cum spuneam mai sus. ~ 40.000 km, coburi _+ crash bars-uri

 

cam ..cat sa "Dau "?

 

 

multumesc pentru raspuns :kiss:

 

l am "comis"

 

e fain si mi se potriveste( 1.85, 90 kg)

salut !!! sfatul meu : cauta una similara pe ..mobile.de sau moto.it si mai pune cam 500 euro adusul si actele si vezi la ce pret te ajunge!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Salutari tuturor.

 

In curand pe Transalp.ro se va deschide o sectiune noua dedicata numai pentru posesorii sau viitorii posesori de Varadero.

 

http://www.transalp.ro/forum/sectiuni-noi-...adero-t502.html

 

Va asteptam acolo sa va purtati toate discutiile legate de aceasta motocicleta si nu numai.

 

Noi suntem o comunitate stransa cu discutii numai la obiect care creste incet incet in fiecare zi.

 

Va asteptam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare varadistilor :rolleyes:

 

tocmai sunt in proces de colectare de fonduri pt varadero

acum, desigur ca imi trec o multime de intrebari prin cap,

ce ma intereseaza in mod direct ar fi:

1. din ce an au inceput sa fabrice pe injectie ?

2. care e viteza de croaziera pe autostrada ?

3. un consum estimativ, defapt, o autonomie aproximativa

4.ceva costuri vis-a-vis de consumabile

5. fiabilitatea, citeva cuvinte...

6. probleme cunoscute, eu stiu relee, treburi d'astea

 

daca imi aduc aminte, va mai intreb...

 

multumesc mult,

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am Vara, dar iti spun eu.

 

Pe injectie e din 2002.

 

Consuma mai putin cel pe injectie, in jur de 6.

 

Cica cel pe carburi consuma 7% si in oras si mai mult.

 

 

In rest:

 

-n-ai treaba

-n-ai treaba

-n-ai treaba

 

 

Singura treaba la Honda sunt: PIESE SCUMPE si EXXTREMM de SCUMPE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare varadistilor :)

 

tocmai sunt in proces de colectare de fonduri pt varadero

acum, desigur ca imi trec o multime de intrebari prin cap,

ce ma intereseaza in mod direct ar fi:

1. din ce an au inceput sa fabrice pe injectie ?

2. care e viteza de croaziera pe autostrada ?

3. un consum estimativ, defapt, o autonomie aproximativa

4.ceva costuri vis-a-vis de consumabile

5. fiabilitatea, citeva cuvinte...

6. probleme cunoscute, eu stiu relee, treburi d'astea

 

daca imi aduc aminte, va mai intreb...

 

multumesc mult,

 

1. 2002/2003 - sau vandut in paralel din ambele variante deci este posibil sa gasesti pe injectie din 2002 si carburatie 2003.

2. Poti merge 150-160 lejer. 150 km/h - aprox 5100 rmp (rosu de la 8500; asta in conditiile in care nu urci ceva deal sau nu ai vant puternic din fata)

3. Al meu (2001 carburator) intre 6 si 6.5 consum mixt (mixt in sensul cum te plimbi prin Romania, vrei nu vrei mai treci prin ceva oras/sat). Consumul depinde ff mult de cum bagi mana in gaz. Am reusit si 7.5 la mers sportiv (schimbat tot in 7000) :) . O autonomie ce imi iasa constant in regim de plimbare (nevasta si bagaje) este de 320km(+/- 5km) pana se aprinde becul de benzina. Cel mai mult am mers 400km dupa care am bagat 24.8L in rezervor de 25L.

4. Consumabile: filtru ulei - in jur de 30Roni; fitru aer 160Ron filtru Hiflo normal; kit de lant - in jur de 150E (nu am schibat, dar cam atata era pe louis DID X-ring).

5. Probleme ce am avut eu in 15.000km: rulmenti jug - 150Roni rulmenti+garnituri (asa l-am cumparat); termostat dus - 20Roni(inlocuit cu termostat de tico; originalul Honda era vreo 300 Roni). In rest am schimbat doar consumabile(ulei;filtre;lichid de frana). In rest nu ma lasat in drum pana acuma si sper sa nici nu o faca :)

6.Probleme cunoscute: eu de relee nu am auzit nimic pana acuma, doar ceva contact de la regulator care se mai oxideaza in timp si trebe curata ca altfel se incalzeste, se topeste si face scurt. O probleme cunoscuta cu modelele pe carburator este pompa de benzina care in jur de 50.000km se duce(sunt multe alternative aftermarket, fiind aceiasi pompa ca si la AfricaTwin). O alta "problema" cunoscuta este trepidatii in ghidon cu cauciucurile Metzler Tourance.

 

In rest... apa, paie si bataie... trage de rupe... sunet de V-twin mare... duce bagaje si pasager ca un bivol negru fara sa comenteze nimic... iar daca ai curaj si fizic mai faci si un soft enduro :)

 

PS: Resurse de informatii:

Varadero International Forum

Varadero UK Forum

 

Astea sunt in engleza, daca te descurci cu franceza sau germana sunt niste forumuri bine puse la punct si in aceste limbi. Gasesti link-urile pe oricare din site-urile de mai sus la sectiunile de linkuri utile.

 

Numai Bine,

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur si eu grupuli...dupa lungi asteptari... cu un Varader 2003 pe injectie achizitionat vineri Ce pot sa spun, fata de KLE-ul pecare l-am avut, nnu pot sa fac o comparatie, este o diferenta enorma. Sunt super super super incantat de ea, este un motor extraordinar din toate punctele de vedere. O singura problema am, nu am gasit nicaieri manualul proprietaruuli sau cel de service, si am cautat pe tot Internetul L-am gasit doar pe cel pt modelul pe carburator. Daca il are cineva in format electronic sau chiar manuscris, sau stie unde pot sa il gasesc va rog mult dati un semn. Raman dator ! Trebuie sa stiu si eu despre intretinere, ce consumabile sa cumpar (bujii, baterie, etc), pt ca nu am chef sa dau mereu banii la service pt chestii care le pot face eu acasa.

Va multuemsc mult si numai bine tuturor !

Pauli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur si eu grupuli...dupa lungi asteptari... cu un Varader 2003 pe injectie achizitionat vineri Ce pot sa spun, fata de KLE-ul pecare l-am avut, nnu pot sa fac o comparatie, este o diferenta enorma. Sunt super super super incantat de ea, este un motor extraordinar din toate punctele de vedere. O singura problema am, nu am gasit nicaieri manualul proprietaruuli sau cel de service, si am cautat pe tot Internetul L-am gasit doar pe cel pt modelul pe carburator. Daca il are cineva in format electronic sau chiar manuscris, sau stie unde pot sa il gasesc va rog mult dati un semn. Raman dator ! Trebuie sa stiu si eu despre intretinere, ce consumabile sa cumpar (bujii, baterie, etc), pt ca nu am chef sa dau mereu banii la service pt chestii care le pot face eu acasa.

Va multuemsc mult si numai bine tuturor !

Pauli

cred ca pe al proprietaruli il am eu ( verific )

 

ala de service..poti sa uiti de el :D

e Honda nu BMW :P

eu sunt mai mult decat incantat de el - am fost in turcia anul asta - am ajuns la 5.4 - 5.6 consumul :rose:

al meu este 2004, injectie

un sfat - primul lucuru e sa ti pui crash bar-uri . apoi ..da te cu el

 

si nu fa rabat la ULEI, FILTRE, PLACUTE DE FRANA, CAUCIUCURI

 

bine ai venit si multe bucurii " dero"istice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. 2002/2003 - sau vandut in paralel din ambele variante deci este posibil sa gasesti pe injectie din 2002 si carburatie 2003.

2. Poti merge 150-160 lejer. 150 km/h - aprox 5100 rmp (rosu de la 8500; asta in conditiile in care nu urci ceva deal sau nu ai vant puternic din fata)

3. Al meu (2001 carburator) intre 6 si 6.5 consum mixt (mixt in sensul cum te plimbi prin Romania, vrei nu vrei mai treci prin ceva oras/sat). Consumul depinde ff mult de cum bagi mana in gaz. Am reusit si 7.5 la mers sportiv (schimbat tot in 7000) :rose: . O autonomie ce imi iasa constant in regim de plimbare (nevasta si bagaje) este de 320km(+/- 5km) pana se aprinde becul de benzina. Cel mai mult am mers 400km dupa care am bagat 24.8L in rezervor de 25L.

4. Consumabile: filtru ulei - in jur de 30Roni; fitru aer 160Ron filtru Hiflo normal; kit de lant - in jur de 150E (nu am schibat, dar cam atata era pe louis DID X-ring).

5. Probleme ce am avut eu in 15.000km: rulmenti jug - 150Roni rulmenti+garnituri (asa l-am cumparat); termostat dus - 20Roni(inlocuit cu termostat de tico; originalul Honda era vreo 300 Roni). In rest am schimbat doar consumabile(ulei;filtre;lichid de frana). In rest nu ma lasat in drum pana acuma si sper sa nici nu o faca :P

6.Probleme cunoscute: eu de relee nu am auzit nimic pana acuma, doar ceva contact de la regulator care se mai oxideaza in timp si trebe curata ca altfel se incalzeste, se topeste si face scurt. O probleme cunoscuta cu modelele pe carburator este pompa de benzina care in jur de 50.000km se duce(sunt multe alternative aftermarket, fiind aceiasi pompa ca si la AfricaTwin). O alta "problema" cunoscuta este trepidatii in ghidon cu cauciucurile Metzler Tourance.

 

In rest... apa, paie si bataie... trage de rupe... sunet de V-twin mare... duce bagaje si pasager ca un bivol negru fara sa comenteze nimic... iar daca ai curaj si fizic mai faci si un soft enduro :rose:

 

PS: Resurse de informatii:

Varadero International Forum

Varadero UK Forum

 

Astea sunt in engleza, daca te descurci cu franceza sau germana sunt niste forumuri bine puse la punct si in aceste limbi. Gasesti link-urile pe oricare din site-urile de mai sus la sectiunile de linkuri utile.

 

Numai Bine,

Dan.

 

Multumesc foarte mult Dan,

Intamplarea, norocul sau soarta au facut sa iau tot honda, doar ca vfr :rose:

Multumesc oricum pentru informatii.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Stie cineva unde pot sa gasesc si eu o bara stabilizatoare, sa o pun la ghidon ? Si daca se potrivesc cumva prinderile la crashbar si suporturile de genti de la modelul SD01 pe carburaotr pe modelul pe injectie.

Multumesc mult.

P.S. Consum instantaneu la 100 km/h 3,7-4,1 l si la 140km/h 5,4 l :laugh:. Ce nu prea imi place mie este ca afisajul consumului de benzina nu se schimba imediat ca la masina, ci la cateva secunde... indiferent ca trag la maxim de acceleratie sau reduc la minim... Nu stiu daca are o problema a mea sau asa sunt toate

Editat de Torrance
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era interesant cat este consumul real in diferita conditii de mers (viteza, cu sau fara pasager si bagaje). Dupa V-Strom-ul de 650, ma uit tot mai des la Varadero pe injectie, dar nu sant hotarat 100%. Suspensiile si frana au vre-un cusur, cand esti incarcat la maxim? Sa-l stapanesti cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...