blue_nightwishX Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Cumpar evacuare varadero 1000 model pe injectie fabr dupa 2003 , astept ofertele voastre. Poate isi vinde cineva mocicleta cu tobe aftermarket si are nevoie de niste bani in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Eu am tobele originale de la varadero 2004.In locul lor mi-am pus Leo Vince.Fa-mi o propunere de nerefuzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) Si eu am tobele originale de la Varadero an 2000. Nu conteaza daca modelul motocicletei, daca e pe carburatie sau injectie cand vine vorba de tobe, iar asta e valabil pana in anul 2009 parca, an in care s-au adaugat tobelor acele capete conice. Oricum, aceleasi tobe sunt cu acele capete conice sau fara ele. Editat Septembrie 7, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Cumpar evacuare varadero 1000 model pe injectie fabr dupa 2003 , astept ofertele voastre. Poate isi vinde cineva mocicleta cu tobe aftermarket si are nevoie de niste bani in plus scuze ...cred ca m-am exprimat eu gresit : caut evacuare aftermarket pt varadero ... ca pe aia stock o am si eu pe motor. ofer pret bun !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Buna, Cand am sa fiu mare am sa-mi iau si eu Varadero si as vrea unu din 2007 As vrea sa ma lamuriti in ce constau diferentele (exceptand facelift-ul) fata de modelul 2003, am citit ca e schimbata injectia Va multumesc Editat Septembrie 9, 2011 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 scuze ...cred ca m-am exprimat eu gresit : caut evacuare aftermarket pt varadero ... ca pe aia stock o am si eu pe motor. ofer pret bun !!! Aha! Pai zi asa. Ma miram eu sa o vrei pe cea stoc. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishap Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 salutare frati varaderisti , desi pana acum n-am avut niciun fel de problema cu vacuta , iata ca si veni timpul sa-mi dea batai de cap. problema ese legata de racire si se prezinta in felul urmator : - indicatorul de temp a apei incepe sa creasca la cateva min dupa chiar si prima pornire a zilei ( avand in vedere ca dim sunt abia cateva grade ) , si se tot duce pana la rosu...fie ca merg in afara orasului , fie in oras , fie pe loc - dupa oprire acul scade f incet , adica chiar trebuie sa astept juma de ora - ventilatorul cupleaza doar cand ajunge pe rosu, dar nu de fiecare data , si merge timp de aprox 15 sec ( nu mai mult) , acul scade unpic dar tot langa rosu ramane - termostatul ma gandesc ca merge bine din moment ce radiatoarele sunt calde ( deci merge circuitul mare) Pana sa patesc asta , in general acul ajungea la mijloc doar vara in oras ,iar ventilatorul cupla exact la mijloc , in rest la drum lung acul statea doar la prima linie.( nu stiu la voi cum e dar poate ar fi de folos sa-mi spuneti ) Acuma din cate stiu ( caci am fost si la service) buba poate sa fie la urmatoarele : termocupla sau sonda de la motor care trimite semnal la indicator de temp. E cam nedumerita treaba , daca poate sa ma ajute cineva as fi tare multumitor. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 salutare frati varaderisti , zici ca ai fost la service- deci au veririficat cate ceva. eu as merge pe ideea ca , daca nu e electica( termocupla.etc) atunci sa verfiici ca ai lichid in instalatie si ca i aerisita + cum merge pompa de apa). vezi ca i presurizata . sa nu "arzi".. sansa sa fie infundat ceva e micuta daca nu ai umblat pe acolo iar varadero are o racide de exceptie..eu vara n am reusis sa i pornesc ventilatorul decat o data si aia cu greeeeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishap Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 zici ca ai fost la service- deci au veririficat cate ceva. eu as merge pe ideea ca , daca nu e electica( termocupla.etc) atunci sa verfiici ca ai lichid in instalatie si ca i aerisita + cum merge pompa de apa). vezi ca i presurizata . sa nu "arzi".. sansa sa fie infundat ceva e micuta daca nu ai umblat pe acolo iar varadero are o racide de exceptie..eu vara n am reusis sa i pornesc ventilatorul decat o data si aia cu greeeeu multumesc de sfat , la service am verificat daca mergea ventilatorul - a fost ok ( oricum vorba ta el chiar si vara pornea f rar ) , apoi a pornit motorul cu capacul de la radiator deschis era destul antigel dadea pe-afara dupa care l-a oprit si a copletat inapoi. ventialtorul cand intra cand nu intra chiar si cand arata rosu acul.. vreau sa te intreb ceva legat de indicator apa si ventialtor : mie imi intra ventilatorul cand acul ajungea la jumate ( asta cand mergea bine inainte ) la tine cum e ? , apoi in mod normal p vreme dinasta acul sta doar p la prima linie , maxim cand o turez mult se apropie de a doua , nici gand de mijloc...la tine cum arata ? ,te rog sa-mi spui ca sa compar...caci nu mai cunosc pe nimeni cu varadero azi dupa cateva ture prin oras m-am oprit , acul era pe la linia a doua ( a treia fiind mijlocul) si am zis hai sa vad cum se incalzeste motorul la relanti...si surpriza ! dupa ce a trecut de mijloc ventilatorul n-a pornit , iar acul brusc intr-o secunda a sarit pana inainte de rosu ,dupa care a stat unpic si s-a dus de a trecut de rosu ) . ventilatorul n-a pornit nicicand..nici nu stiu daca avea de ce din mom ce motorul era cald bine dar nu frigea de sa faci oua ochi p el banuiala mea e ca tot sonda e de vina , tremostatul e ok din moment ce circuitul se deschide pe cel mare , iar termocupla e ok fiindca ventilatorul inainte nu pornea decat cand era super cald afara si mergeam la viteza mica mult timp mersi ca mi-ai scris , sper sa-mi spui si de cele de care te-am intrebat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Fă un test... dă termostatul jos de tot Âşi vezi dacă se mai încălzeÂşte aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 ar trebui vazut daca temperatura care o arata sonda ta este cea reala......la mijloc ar trebui sa fie 85 ,90 C ....deci fa rost de termometru si masoara ......daca nu este reala atunci e simplu ,cumperi sonda ...daca este reala... ramane o singura problema avand in vedere ca circuitul deschide bine si da drumul termostatul cand trebuie..................garnitura de chiulasa ......ma rog sa nu fie asta. noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Salutare! Vand parbriz inalt (~64 cm) pentru Varadero 1000 SD01 (se potriveste la modelele 1999-2002). Pret: 200 ron. Detalii PM sau tel: 0744 633 491. Mai ai parbrizul? As avea eu interese. Ai si suruburile de fixare? Mesajul este pentru 84sbf. Mai ai parbrizul? As avea eu interese. Ai si suruburile de fixare? GUSU, Am al doilea Varadero. Sunt mandru nevoie-mare de cat de tare sunt eu, cu motorul meu... Imi iese pe nas cand tinsa rebuie sa merg off-road, desi am facut 50 KM in Retezat, de exemplu... Mai iese pe nas cand trebuie sa intorc motorul, dand din piciorusele mele... Este un motor MARE! Daca iti asumi asta, e brici! Am facut o tura de 1300 KM, de exemplu. Vis! Cand ajung acasa din ture, in jumatate din cazuri, mai dau un ocol, ca sa nu pierd gustul... Morcovul este insa foarte mare cand ajung in off-road. Foooarte mare, desi nu l-am pus jos, in off-road, niciodata. Sa fim clari: off-road inseamna forestier, macadam etc. _______________________________ Buna ziua. Ma numesc SORIN FLORIAN sunt din Braila si am 37 ani. Am tot citit si iar citit prin acest forum si poate nu este chiar corect sa intreb aici (sunt o sumedenie de topic-uri deschise pe tema alegerii motociclete pentru incepator) dar o fac totusi cerand scuzele de rigoare daca am gresit. Sunt incepator, nu am avut niciodada motocicleta nu am mers nici macar pe scuter doar pe motocicleta de la scoala(first bike de 200 cmc), am permis categoria B din 1992 , am 192 cm inaltime si 114 Kg. Ma tenteaza o Honda Varadero sau un Transalp. Nu sunt adeptul vitezei , imi place sa merg la drumuri lungi in plimbare sau la pescuit si vanatoare. Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat parere ce as putea achizitiona. Va multumesc anticipat, ASFALT USCAT SI DRUMURI PLINE DE SOARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 va salut, am o rugaminte la voi, cei cu varadero: am un prieten care si a luat un varadero din 2007 si ar vrea o sa mai buna decat cea originala. din experienta voastra , ce-i recomandati ? nu vrea sa o repare pe asta, vrea omu ceva firma consacrata. din cate stiu touratech sau wunderlich nu fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 va salut, am o rugaminte la voi, cei cu varadero: am un prieten care si a luat un varadero din 2007 si ar vrea o sa mai buna decat cea originala. din experienta voastra , ce-i recomandati ? nu vrea sa o repare pe asta, vrea omu ceva firma consacrata. din cate stiu touratech sau wunderlich nu fac... Eu zic ca-s bani aruncati degeaba pe sa de firma consacrata. Eu mi-am facut saua la Darian, de aici de pe forum, si-s tare multumit. Plus ca poti sa faci chestii custom la el - sa o modifici cum vrei tu (mai inalta, mai joasa, mai lata, mai ingusta, mai moale) sau sa-i schimbi culorile si sa-i adaugi broderie. Imaginatia e limita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 va salut, am o rugaminte la voi, cei cu varadero: am un prieten care si a luat un varadero din 2007 si ar vrea o sa mai buna decat cea originala. din experienta voastra , ce-i recomandati ? nu vrea sa o repare pe asta, vrea omu ceva firma consacrata. din cate stiu touratech sau wunderlich nu fac... Corbin, Bagster si Topseleria, astia sunt crema cand e vorba de sei aftermaket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 MULTUMESC, da,da se pare ca bagster e solutia . am mai luat de la ei si am fost multumit ! acum alta : cu gel sau fara ? ca doar se stie, nu tot timpul saua daca i mai moale, e si mai comfortabila...ca cica atunci cand ti se scufunda fesele in prea moale poate sa ti blocheze circulatia si i mai rau,amortesti. de asta unele sei originale sunt mai ferme ! deci, cu gel sau fara ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 MULTUMESC, da,da se pare ca bagster e solutia . am mai luat de la ei si am fost multumit ! acum alta : cu gel sau fara ? ca doar se stie, nu tot timpul saua daca i mai moale, e si mai comfortabila...ca cica atunci cand ti se scufunda fesele in prea moale poate sa ti blocheze circulatia si i mai rau,amortesti. de asta unele sei originale sunt mai ferme ! deci, cu gel sau fara ?? touring mult clar gel. asa e recomandat. vezi ca la bagster trebuie trimisa saua. Au dealer oficial in craiova daca nu ma insel. sunt mentionati la ei pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Salutare! Vreau sa trec la BMW. Am / am avut: Varadero, Varadero, Moto Guzzi, IJ. Ce sa aleg intre GS 2005, 40.000 km, ceva extra-optiuni si un Adventure 2007, 100.000 km? Aceeasi bani: 8.000 EUR plus nu-stiu-cat, probabil... La ce sa ma zgaiesc? Am gasit si GS din 2005, standard, la 90.000 km, cu 5.000 EUR... Africa Twin ar fi o optiune, deasemenea... Ma ajutati cu opinii? Ati avut si una si alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Varadero dupa 2003 are computer de bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Da are! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) Da are! Mai spune-mi te rog, e ca la masina si arata consum mediu, instant, km pana la alimentare, viteza medie de la ultima resetare? Am citit tot topicul de Varadero, dar nimeni nu zicea nimic de asa ceva Multumesc Editat Octombrie 28, 2011 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Mai spune-mi te rog, e ca la masina si arata consum mediu, instant, km pana la alimentare, viteza medie de la ultima resetare? Am citit tot topicul de Varadero, dar nimeni nu zicea nimic de asa ceva Multumesc Este aproape ca la auto!!! Instrument Panel The Varadero’s instrument panel has also been thoroughly redesigned with larger, easier to read meters and a useful LCD readout of odometer, dual trip meter and clock. The display even features a current fuel consumption readout, with a 3-second refresh cycle (referenced to an injector flow volume of 10cc at maximum throttle opening) to provide a ready warning of excessive fuel consumption. The panel’s new translucent dials are illuminated with ambercoloured backlighting for easy recognition at night that’s also easy on the eyes. Indicator lights were all repositioned to the top of the instrument panel for easier viewing when carrying a touring tank bag, and include a bright yellow low fuel indicator that comes on when the fuel tank is down to its last 4 litres of fuel, and a blinking red HISS anti-theft ‘immobiliser’ warning light to warn off potential bike thieves when parked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Multumesc mult, foarte buna descrierea Editat Octombrie 29, 2011 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobristu Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Multumesc mult, foarte buna descrierea salutare tuturor sant nou venit pe forum . as -avea si eu o intrebare ' mai rar se-antanpla sa nu recunoasca cheia . nu se stinge becul verde din bord si degeaba dau la demaror nu porneste motorul . dupa mai multe insistente isi revine a mai patit cineva asaceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) salutare tuturor sant nou venit pe forum . as -avea si eu o intrebare ' mai rar se-antanpla sa nu recunoasca cheia . nu se stinge becul verde din bord si degeaba dau la demaror nu porneste motorul . dupa mai multe insistente isi revine a mai patit cineva asaceva? SALUTARE! AM VAZUT O INTREAGA POVESTE PE FORUM PE TEMA ASTA. DACA DAI PAGINILE INAPOI, AS ZICE CA AICI O GASESTI. NU ERA O REZOLVARE ACOLO, INSA. CRED CA FINALUL ERA CU "AIA E". Eu nu am patit-o. Pare-se ca se intampla la motoarele pe injectie... Asa e si in cazul tau? Editat Noiembrie 3, 2011 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.