vlady_80 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) alt accesoriu interesant(mai ales pt cei care fac ture lungi).eu l-am achizitionat dar inca nu l-am montat voltmetru, in cazul de fata unul waterproof: http://www.ebay.com/...d=120815079790 dupa patania recenta bateria 180 ron+230 ron releu cred ca am sa caut si eu un gadget de genul sa pot monitoriza incarcarea azi am luat releul , este nou after market china sau taiwan sper doar sa tina Editat Octombrie 11, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 http://www.ebay.com/itm/230748136825?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 linkul cu releul de incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649 linkul cu releul de incarcare pai cred ca pe asta am dat eu 230 ron, ce sa fac daca nu le am cu ebay am schimbat rulemntii de jug ( erau cei de fabrica 80.000km), am schimbat si rulmentii de la roata fata, am verificat presiunea si am echilibrat din nou roata. Face la fel, vobleaza daca iau mana de pe ghidon pe la 60-70km/h sa fie totusi de la profilul cauciucului ? ( heidenau k 76 ) multumesc, ce cote au cei de jug de unde ai cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 pai cred ca pe asta am dat eu 230 ron, ce sa fac daca nu le am cu ebay ce cote au cei de jug de unde ai cumparat salutare, nu stiu ce cote au, i-am luat de la mymoto si cred ca au fost in jur de 40E. oricum, nu cred ca are sens sa-ti bati capul cu cote si alte treburi, comanzi pur si simplu rulmenti jug varadero spor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) oricum, nu cred ca are sens sa-ti bati capul cu cote si alte treburi, comanzi pur si simplu rulmenti jug varadero Atentie ca increderea asta oarba uneori te baga in probleme. Sa dau un exemplu: "marele" Louis de exemplu, vinde pentru Varadero lantul DID (10048278) 525VX. Dar lantul ala e pentru "MAX. 750 C.C.", cum scrie pe situl producatorului: http://www.didchain....reetChains.html. Deci intrebarea despre cotele rulmentilor de jug, despre specificantiile lantului sau semeringurilor nu e deloc bataie de cap, daca mergi "pe incredere" te poti frige rau de tot. Daca nemtii te fac asa pe fata, iti dai seama ce ti-o iei de la romani. Spun asta din experienta, lant DID care a venit pe alta motocicleta m-a tinut 30.000 Km, lant de pe Louis, la care m-am bucurat ca e cu 30 Euro mai ieftin, dupa 10.000 Km nu mai aveam ce sa intind la el. Si cand m-am uitat pe cutia pe care intamplator o mai aveam, am descoperit "secretul preturilor mici de pe Louis". Editat Octombrie 14, 2012 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 tocmai de asta am lansat intrebarea ca nu stiu ce sa comand din astea 3 variante 1. louis http://www.louis.de/_30d48066da7dbb502ad6d7a74c77f87d4a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10051190&typ_id=SD01 2. romimoto A http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41803/article/143943?show=gallery&sr=30 3. romimoto B http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41803/article/94329?show=gallery&sr=30 :scratch: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 la SKF gasesti numai un singur model si anume cu dimensiunea 55x30x17. celalalt difera la interior, fiind 47x25(in loc de 26)x15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 la SKF gasesti numai un singur model si anume cu dimensiunea 55x30x17. celalalt difera la interior, fiind 47x25(in loc de 26)x15 pai oricum voi alege una din cele trei variante, sigur sunt cotele exacte si plus ca primesc si capacele alea semeringuri ce or fi ele , numai ca dilema este ce sa aleg din cele 3 variante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) am schimbat rulemntii de jug ( erau cei de fabrica 80.000km), am schimbat si rulmentii de la roata fata, am verificat presiunea si am echilibrat din nou roata. Face la fel, vobleaza daca iau mana de pe ghidon pe la 60-70km/h sa fie totusi de la profilul cauciucului ? ( heidenau k 76 ) multumesc, Asa am patit si eu si am mai vorbit cu cateva persoane care aveau aceeasi problema. S-a rezolvat la heidenau cu schimbarea cauciucului. La mine nu se prea simtea ca nu luam mana de pe ghidon. Cu Trailmax, Tourance, nu am mai avut probleme. Ca aderenta eu am fost foarte multumit de ele pe frig inclusiv. si agatau ceva mai bine decat astea stradale pe offroad. Viata lunga de exploatare peste 22k in cazul meu, Pacat ca vobleaza cand iei mainile de pe ghidon, printre alte defecte, nu stiu daca ai observat, au o vibratie specifica pe la 60km/h. La mine se linstea voblajul daca puneam un deget pe ghidon. Poate fi si de la echilibrat insa eu am incercat si cu echilibrare pe masina si echilibrare statica pe standul de la louis. Si de fiecare data le echilibrez dupa ce fac 1000km sa se aseze. Tourance, anakee, trailmax chiar si fara echilibrare nu faceam asa dar astea sunt din alta liga, sunt radiale. Editat Octombrie 16, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI VARADERO Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Vlady80:am rugamintea sa ne spui cum functioneaza noul regulator de tensiune.Sunt curios deoarece am comandat si eu unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Vlady80:am rugamintea sa ne spui cum functioneaza noul regulator de tensiune.Sunt curios deoarece am comandat si eu unul. pai ce sa zic , este monatat sus de vineri, nu am apucat sa ma dau cu mobra insa dupa montare si la baraielile de rigoare masururatorile erau in parametri. Cred ca un feed bak exact vom reusi sa dam abia dupa un timp de folosire . Acuma este calar ca nu va tine cat cel original desi nu se stie dar vom vedea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 vine iarna, incep planurile si framantarile 1. si-a pus cineva power commander pe varadero? am citit la vecinii cu v-strom ca ar trage mai bine + ca ar disparea smunciturile la turatii mici. in cazul meu ar disparea si fluctuatiile relatiului (de la burlanele leo vince) 2. ori sunt eu paranoic ori la pornire aud un zgomot naspa, ca si cum invarte electromotoru si dupa ce mobra a pornit a mai patit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 la vstrom 1000 sta cu totul altfel treaba decat la noi vstromul e mai violenta in ture mici, smuceste destul de puternic la plecarile de pe loc(vina celor de la suzuki ca nu au "imblanzit" putin motorul), pe langa asta mai are ceva probleme la hartile de injectie problema cu fluctuatiile la relantiu o mai da si un filtru de aer aftermarket, dar nu sunt deranjabile. si la mine face de cand am pus k&n, fluctuatiile sunt f mici. parerea mea(strict personala) nu merita investitia in PC la varadero zgomote ciudate se mai aud, de gen cloncanit(destul de rar), oala de ambreiaj(nu se mai aude daca tragi ambreiajul). niciodata nu am avut senzatia ca ar mai invarti electromotorul dupa ce am pornit motorul. ma refer la ambele modele, 2001 si 2009, pe care le-am avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) la vstrom 1000 sta cu totul altfel treaba decat la noi vstromul e mai violenta in ture mici, smuceste destul de puternic la plecarile de pe loc(vina celor de la suzuki ca nu au "imblanzit" putin motorul), pe langa asta mai are ceva probleme la hartile de injectie problema cu fluctuatiile la relantiu o mai da si un filtru de aer aftermarket, dar nu sunt deranjabile. si la mine face de cand am pus k&n, fluctuatiile sunt f mici. parerea mea(strict personala) nu merita investitia in PC la varadero zgomote ciudate se mai aud, de gen cloncanit(destul de rar), oala de ambreiaj(nu se mai aude daca tragi ambreiajul). niciodata nu am avut senzatia ca ar mai invarti electromotorul dupa ce am pornit motorul. ma refer la ambele modele, 2001 si 2009, pe care le-am avut confirm , si la mine se aude putin oala de ambreiaj , insa nu o bag in seama caci din toate cele trei honde xl 600 v si xl 650 v cat si la vara se aude oala de ambreaj am inteles ca nu este o problema este ceva tipic Honda Editat Octombrie 22, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 mersi, exact genul de parere de care aveam nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 SH: http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-XL-1000-VARADERO-RIGHT-MIRROR-09-/310477988179?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4849ee2153 Noua: http://www.honda-moto.ro/dealeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 cu vremea asta m-am apucat de accesorizat mobra: indicator treapta si voltmetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 cu vremea asta m-am apucat de accesorizat mobra: indicator treapta si voltmetru domnule Dragos chestia aia cu voltmertul este geniala , pacat ca nu am io cont pe ebay dar sigur gasec si eu ceva .Eu vad acel voltmeru ( dupa ce am schimbat o bacterie si un releu de incarcare ) foarte util, monitorizezi incarcare tot timpul si poti constata problemele in faza incipienta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) domnule Dragos chestia aia cu voltmertul este geniala , pacat ca nu am io cont pe ebay dar sigur gasec si eu ceva .Eu vad acel voltmeru ( dupa ce am schimbat o bacterie si un releu de incarcare ) foarte util, monitorizezi incarcare tot timpul si poti constata problemele in faza incipienta . nu este nevoie de nici un cont sau shoping de pe ebay ,cumparal pe acesta,testat, cumparat de mine la un pret mai mult decat ok, il am pe un VFR800,Dragos stie ... si este destul si de micutz http://www.magazine-...cu-fir--2332721 Editat Noiembrie 6, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 @ smok : are fire pe care le pui direct la baterie ? cati miliamperi consuma ? ori afiseaza voltajul doar cand este cheia in contact ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) smok il are legat direct pe baterie, merge non stop eu ca sa nu stric instalatia motocicletei am facut asa ceva de aici am alimentat voltmetrul Editat Noiembrie 7, 2012 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 cu vremea asta m-am apucat de accesorizat mobra: indicator treapta si voltmetru Unde ai legat indicatorul de trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 indicatorul de treapta e model plug&paly, are mufa care se conecteaza la mufa de diagnoza de sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 indicatorul de treapta e model plug&paly, are mufa care se conecteaza la mufa de diagnoza de sub sa Am facut schema , la un service in Graz , si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Voltmetrul este legat direct la baterie cu o siguranta de 10 Ah pe firul plus....l`as fi legat dupa contact dar am constat ca pe instalatie sunt "pierderi" de 3-4 zecimi, pe instalatie masurat incarcarea este 13,7-13,8 V la relantiu si in ture mai ales langa un consumator si legat direct la baterie incarcarea este 14,1-14,2 V asa ca asta este motivul pt care este legat direct la baterie, cat despre consum nu stiu ce sa iti spun sincer ....nu am masurat cat imi consuma, dar pot sa iti spun ca este led ....deci cat sa imi consume... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.