Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

alt accesoriu interesant(mai ales pt cei care fac ture lungi).eu l-am achizitionat dar inca nu l-am montat

voltmetru, in cazul de fata unul waterproof: http://www.ebay.com/...d=120815079790

 

dupa patania recenta bateria 180 ron+230 ron releu cred ca am sa caut si eu un gadget de genul sa pot monitoriza incarcarea

 

 

azi am luat releul , este nou after market china sau taiwan sper doar sa tina

 

 

 

 

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649 linkul cu releul de incarcare

pai cred ca pe asta am dat eu 230 ron, ce sa fac daca nu le am cu ebay :nono:

 

am schimbat rulemntii de jug ( erau cei de fabrica 80.000km), am schimbat si rulmentii de la roata fata, am verificat presiunea si am echilibrat din nou roata. Face la fel, vobleaza daca iau mana de pe ghidon pe la 60-70km/h :scratch:

 

sa fie totusi de la profilul cauciucului ? ( heidenau k 76 )

 

 

multumesc,

ce cote au cei de jug de unde ai cumparat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca pe asta am dat eu 230 ron, ce sa fac daca nu le am cu ebay :nono:

 

 

ce cote au cei de jug de unde ai cumparat :cheers:

 

 

salutare, nu stiu ce cote au, i-am luat de la mymoto si cred ca au fost in jur de 40E.

 

oricum, nu cred ca are sens sa-ti bati capul cu cote si alte treburi, comanzi pur si simplu rulmenti jug varadero :)

 

spor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum, nu cred ca are sens sa-ti bati capul cu cote si alte treburi, comanzi pur si simplu rulmenti jug varadero :)

 

 

Atentie ca increderea asta oarba uneori te baga in probleme. Sa dau un exemplu: "marele" Louis de exemplu, vinde pentru Varadero lantul DID (10048278) 525VX. Dar lantul ala e pentru "MAX. 750 C.C.", cum scrie pe situl producatorului: http://www.didchain....reetChains.html. Deci intrebarea despre cotele rulmentilor de jug, despre specificantiile lantului sau semeringurilor nu e deloc bataie de cap, daca mergi "pe incredere" te poti frige rau de tot. Daca nemtii te fac asa pe fata, iti dai seama ce ti-o iei de la romani.

 

Spun asta din experienta, lant DID care a venit pe alta motocicleta m-a tinut 30.000 Km, lant de pe Louis, la care m-am bucurat ca e cu 30 Euro mai ieftin, dupa 10.000 Km nu mai aveam ce sa intind la el. Si cand m-am uitat pe cutia pe care intamplator o mai aveam, am descoperit "secretul preturilor mici de pe Louis".

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la SKF gasesti numai un singur model si anume cu dimensiunea 55x30x17. celalalt difera la interior, fiind 47x25(in loc de 26)x15

 

 

pai oricum voi alege una din cele trei variante, sigur sunt cotele exacte si plus ca primesc si capacele alea semeringuri ce or fi ele , numai ca dilema este ce sa aleg din cele 3 variante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat rulemntii de jug ( erau cei de fabrica 80.000km), am schimbat si rulmentii de la roata fata, am verificat presiunea si am echilibrat din nou roata. Face la fel, vobleaza daca iau mana de pe ghidon pe la 60-70km/h :scratch:

 

sa fie totusi de la profilul cauciucului ? ( heidenau k 76 )

 

 

multumesc,

 

Asa am patit si eu si am mai vorbit cu cateva persoane care aveau aceeasi problema. S-a rezolvat la heidenau cu schimbarea cauciucului. La mine nu se prea simtea ca nu luam mana de pe ghidon. Cu Trailmax, Tourance, nu am mai avut probleme.

Ca aderenta eu am fost foarte multumit de ele pe frig inclusiv. si agatau ceva mai bine decat astea stradale pe offroad. Viata lunga de exploatare peste 22k in cazul meu, Pacat ca vobleaza cand iei mainile de pe ghidon, printre alte defecte, nu stiu daca ai observat, au o vibratie specifica pe la 60km/h. La mine se linstea voblajul daca puneam un deget pe ghidon.

Poate fi si de la echilibrat insa eu am incercat si cu echilibrare pe masina si echilibrare statica pe standul de la louis. Si de fiecare data le echilibrez dupa ce fac 1000km sa se aseze.

Tourance, anakee, trailmax chiar si fara echilibrare nu faceam asa dar astea sunt din alta liga, sunt radiale.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlady80:am rugamintea sa ne spui cum functioneaza noul regulator de tensiune.Sunt curios deoarece am comandat si eu unul.

 

 

pai ce sa zic , este monatat sus de vineri, nu am apucat sa ma dau cu mobra insa dupa montare si la baraielile de rigoare masururatorile erau in parametri. Cred ca un feed bak exact vom reusi sa dam abia dupa un timp de folosire . Acuma este calar ca nu va tine cat cel original desi nu se stie dar vom vedea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine iarna, incep planurile si framantarile :)

 

1. si-a pus cineva power commander pe varadero? am citit la vecinii cu v-strom ca ar trage mai bine + ca ar disparea smunciturile la turatii mici. in cazul meu ar disparea si fluctuatiile relatiului (de la burlanele leo vince)

 

2. ori sunt eu paranoic ori la pornire aud un zgomot naspa, ca si cum invarte electromotoru si dupa ce mobra a pornit :mellow: a mai patit cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la vstrom 1000 sta cu totul altfel treaba decat la noi

vstromul e mai violenta in ture mici, smuceste destul de puternic la plecarile de pe loc(vina celor de la suzuki ca nu au "imblanzit" putin motorul), pe langa asta mai are ceva probleme la hartile de injectie

problema cu fluctuatiile la relantiu o mai da si un filtru de aer aftermarket, dar nu sunt deranjabile. si la mine face de cand am pus k&n, fluctuatiile sunt f mici. parerea mea(strict personala) nu merita investitia in PC la varadero

zgomote ciudate se mai aud, de gen cloncanit(destul de rar), oala de ambreiaj(nu se mai aude daca tragi ambreiajul). niciodata nu am avut senzatia ca ar mai invarti electromotorul dupa ce am pornit motorul. ma refer la ambele modele, 2001 si 2009, pe care le-am avut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la vstrom 1000 sta cu totul altfel treaba decat la noi

vstromul e mai violenta in ture mici, smuceste destul de puternic la plecarile de pe loc(vina celor de la suzuki ca nu au "imblanzit" putin motorul), pe langa asta mai are ceva probleme la hartile de injectie

problema cu fluctuatiile la relantiu o mai da si un filtru de aer aftermarket, dar nu sunt deranjabile. si la mine face de cand am pus k&n, fluctuatiile sunt f mici. parerea mea(strict personala) nu merita investitia in PC la varadero

zgomote ciudate se mai aud, de gen cloncanit(destul de rar), oala de ambreiaj(nu se mai aude daca tragi ambreiajul). niciodata nu am avut senzatia ca ar mai invarti electromotorul dupa ce am pornit motorul. ma refer la ambele modele, 2001 si 2009, pe care le-am avut

 

confirm , si la mine se aude putin oala de ambreiaj , insa nu o bag in seama caci din toate cele trei honde xl 600 v si xl 650 v cat si la vara se aude oala de ambreaj am inteles ca nu este o problema este ceva tipic Honda

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu vremea asta m-am apucat de accesorizat mobra: indicator treapta si voltmetru

 

domnule Dragos chestia aia cu voltmertul este geniala , pacat ca nu am io cont pe ebay dar sigur gasec si eu ceva .Eu vad acel voltmeru ( dupa ce am schimbat o bacterie si un releu de incarcare ) foarte util, monitorizezi incarcare tot timpul si poti constata problemele in faza incipienta . :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnule Dragos chestia aia cu voltmertul este geniala , pacat ca nu am io cont pe ebay dar sigur gasec si eu ceva .Eu vad acel voltmeru ( dupa ce am schimbat o bacterie si un releu de incarcare ) foarte util, monitorizezi incarcare tot timpul si poti constata problemele in faza incipienta . :10:

nu este nevoie de nici un cont sau shoping de pe ebay ,cumparal pe acesta,testat, cumparat de mine la un pret mai mult decat ok, il am pe un VFR800,Dragos stie ... :) si este destul si de micutz

http://www.magazine-...cu-fir--2332721

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smok il are legat direct pe baterie, merge non stop

eu ca sa nu stric instalatia motocicletei am facut asa cevapost-43899-0-94352800-1352308757_thumb.jpg

de aici am alimentat voltmetrul

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indicatorul de treapta e model plug&paly, are mufa care se conecteaza la mufa de diagnoza de sub sa

 

Am facut schema , la un service in Graz , si merge brici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voltmetrul este legat direct la baterie cu o siguranta de 10 Ah pe firul plus....l`as fi legat dupa contact dar am constat ca pe instalatie sunt "pierderi" de 3-4 zecimi, pe instalatie masurat incarcarea este 13,7-13,8 V la relantiu si in ture mai ales langa un consumator si legat direct la baterie incarcarea este 14,1-14,2 V asa ca asta este motivul pt care este legat direct la baterie, cat despre consum nu stiu ce sa iti spun sincer ....nu am masurat cat imi consuma, dar pot sa iti spun ca este led ....deci cat sa imi consume...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...