gscristi Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 referitor la cbs...:Exact asa este (din ce stiu si eu). Zilele astea am terminat de montat noua pompa de benzina am sincronizat carburile, am schimbat bujiile si am pretensionat arcul de pe spate. Ieri au venit ansamblul spate prindere bascula + suport cric central+cric central si lateral de la sablat si acoperit in camp electrostatic cu pulbere neagra ( de doua ori le-am copt in cuptor). Am montat evacuarea cu clingherit armat ,grafitat si pasta de etansat de pe louis. am cumparat coliere noi de evacuare de inox , am slefuit toata evacuarea ( ce era de inox ,binenteles) . Nu mi se pare sa sufle pe undeva............o sa vedem in timp. cateva poze sa va faceti o idee. Maine revin cu poze noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Cricul central este prins de baia de ulei (de motor)? Cam naspa. Apropo de prinderile astea. Pe Varadero International.com, era o discutie vis-a-vis de suruburile alea lungi care trec prin cadru si care se mai folosesc la prinderile barilor de la GIVI. Eu le-am dat jos si am gasit (au cazut) doua piese de fier ca niste bucse sau ca niste distantiere care erau intre cadru si motor. Cand m-am uitat mai bine am vazut ca suruburile alea lungi se prind direct de blocul motor. Mai exact de capatul (capacul) cilindrului. (scuzati descrierea, dar sunt varza la mecanica). Destul de ciudate prinderile astea direct de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 (editat) Mda, pai nu stii ca si bascula spate este prinsa de motor? Asta numai la Honda am vazut. Ciudat, intr-adevar. Editat Decembrie 5, 2009 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Nu numai honda . foarte multe tipuri de motociclete au adoptat stilul asta de cadru. motocicleta este construita in jurul motorului folosindu-se de acesta ca si de un cadru. gandeste-te ce ar insemna un varadero cu cadru perimetral (inchis).400 de kile la gol .....un exemplu foarte bun la dimensiunile astea cu cadru inchis este de exemplu un harley davidson electra glide.380 de kilograme In acest fel au reusit sa faca o motocicleta mare cat un goldwing sa cantareasca cat un africa twin.acelasi fel de cadru il are si v-stromul de 1000 numai ca au fost putin mai destepti si in loc de fieroaica au pus aluminiu si uite asa s-a ajuns vaca sa cantareasca 205 kg...nu 235 ca varadero...si tot asa In privinta rezistentei sa stai linistit.......sunt foarte bine calculate. Sa te uiti de curiozitate daca o sa ai ocazia la un bmw gs 1100 sau 1150.motorul si cutia de viteze este in centru si de ele se leaga bascula cu cardan,amortizorul spate,cadrul secundar pt sa ,coloana de directie in fata si amortizorul fata .....practic la el nu exista cadru deloc....numai ca nemtii au mers putin cam departe si se cam aud cazuri cu incarcari la limita cand pe drum denivelat se sparge carcasa cutiei de viteza (unde este prins semicadru spate ) si asa mai departe . Nimeni la honda sau suzuki nu a auzit de asa ceva vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Mda, pai nu stii ca si bascula spate este prinsa de motor? Asta numai la Honda am vazut. Ciudat, intr-adevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Nu numai honda . foarte multe tipuri de motociclete au adoptat stilul asta de cadru. motocicleta este construita in jurul motorului folosindu-se de acesta ca si de un cadru. gandeste-te ce ar insemna un varadero cu cadru perimetral (inchis).400 de kile la gol .....un exemplu foarte bun la dimensiunile astea cu cadru inchis este de exemplu un harley davidson electra glide.380 de kilograme In acest fel au reusit sa faca o motocicleta mare cat un goldwing sa cantareasca cat un africa twin.acelasi fel de cadru il are si v-stromul de 1000 numai ca au fost putin mai destepti si in loc de fieroaica au pus aluminiu si uite asa s-a ajuns vaca sa cantareasca 205 kg...nu 235 ca varadero...si tot asa In privinta rezistentei sa stai linistit.......sunt foarte bine calculate. Sa te uiti de curiozitate daca o sa ai ocazia la un bmw gs 1100 sau 1150.motorul si cutia de viteze este in centru si de ele se leaga bascula cu cardan,amortizorul spate,cadrul secundar pt sa ,coloana de directie in fata si amortizorul fata .....practic la el nu exista cadru deloc....numai ca nemtii au mers putin cam departe si se cam aud cazuri cu incarcari la limita cand pe drum denivelat se sparge carcasa cutiei de viteza (unde este prins semicadru spate ) si asa mai departe . Nimeni la honda sau suzuki nu a auzit de asa ceva vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 (editat) Eu vorbeam de ce vazusem eu. Bine ca nu are aceleasi probleme ca un GS...,are altele ce-i drept, insa care motocicleta nu are pana la urma. Editat Decembrie 5, 2009 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 referitor la cbs...:Exact asa este (din ce stiu si eu). Zilele astea am terminat de montat noua pompa de benzina am sincronizat carburile, am schimbat bujiile si am pretensionat arcul de pe spate. Ieri au venit ansamblul spate prindere bascula + suport cric central+cric central si lateral de la sablat si acoperit in camp electrostatic cu pulbere neagra ( de doua ori le-am copt in cuptor). Am montat evacuarea cu clingherit armat ,grafitat si pasta de etansat de pe louis. am cumparat coliere noi de evacuare de inox , am slefuit toata evacuarea ( ce era de inox ,binenteles) . Nu mi se pare sa sufle pe undeva............o sa vedem in timp. cateva poze sa va faceti o idee. Maine revin cu poze noi Good job. Cum ai pus pompa de benzina pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 am pus pompa de benzina cum arata pe net ,...am indoit suportul si l-am prins cu suruburi. necazul este ca curge pe la filetele conice de la stuturile din bronz ale pompei...cu toate ca le-am strans bine. uite niste poze .....cu spatele ansamblat in sfarsit...maine revin cu poze cu pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Gscristi mai aveai chef de treaba cand afara sfaraia gratarul? Ieri am "facut si eu primii pasi" pana la Sinaia-Cota 1400 si sunt indragostit Parbrizul face intradevar minuni-la 130 saltat viziera si.......nimic Ce am observat la moto -un zornait cand e in neutru(cine a mai lucrat la dacii gen priza cutie sau rulment de presiune scuzati comparatia) care dispare cand trag ambreiajul -arcul spate fleasca-pe cricul lateral tre sa o trag dupa mine cand cobor sa fiu sigur ca nu "pleaca" pe dreapta(asta daca nu e terenul drept-pe asfalt ok)cric central nu am dar o sa trebuiasca ca ma chinui cu stenderul de unul singur Respect Mesaj completat Si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 am pus pompa de benzina cum arata pe net ,...am indoit suportul si l-am prins cu suruburi. necazul este ca curge pe la filetele conice de la stuturile din bronz ale pompei...cu toate ca le-am strans bine. Pune niste banda de teflon din aia alba ce se foloseste la instalatii Numai bine, Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Multumesc mult das das .........asa am sa fac. In ceea ce priveste zornaitul de la ambreiaj vad acum ca este normal. Din pacate am apucat deja sa cumpar kitul de ambreiaj (120 euro).Daca l-am cumparat deja o sa desfac totul si il schimb ....verific absolut totul(oala ambreiaj , rulmentul cu ace de pe oala, angrenaj conic , etc....buinenteles ca va tin la curent cu fiecare pas.....si o sa-ti spun daca are sens sa faci si tu ceva si daca da ....ce. Daca ai observat cand accelerezi brusc simplu se aude un toc toc toc.....spre deosebire de acceleratia in gol cu ambreiajul apasat cand sunetul dispare. Suspectez o uzura a cateilor exteriori de pe placile de ambreiaj (cei ce intra in oala de ambreiaj).....vom vedea . Avand in vedere ca trebuie sa dai si pompa de apa jos i-ti trebuie doua garnituri sa cumperi, daca vrei sa faci manopera asta (de capac de ambreiaj si capac pompa apa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Si eu am zornaitul ala de cand am luat motorul. Initial am avut aceleasi ganaduri ca si gscristi, dar pentru ca nu am avut nici un alt simptom de defectiune la ambreiaj m-am lasat pagubas deocamdata si nu m-am apucat sa il desfac. Ce pot sa va zic ca in 15.000 km nu sa acentuat sau modificat. gscristi, pls sa ne ti la curent cu operatiunea. Mi-ar fi placut mult sa fiu de fata la toata treaba Numai bine, Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 SALUTARI SE PARE CA E CEVA NORMAL LA ACEST MODEL ACEL ZORNAIT IN NEUTRAL CA SI VARANUL MEU FACE ACELASI ZGOMOT RESPECTE THEO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 7, 2009 Autor Share Postat Decembrie 7, 2009 Nu-i o problema asa mare..si V-Strom-ul de 1000 are acelasi zgomot in neutral fara ambreaj tras..cu ambreajul tras sau in sarcina(treapta) nu se mai aude!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elcamino Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Culmea e ca am aceasi problema ssssssper sa ma tine 18.000 km cit avem de gand sa facem asa dintr-o bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Problema asta cu sunetul de la ambreiaj se pare ca-i destul de raspandita pe la Honda... Mai ales la motoarele V2.. Eu am avut, inainte de Varadero, o Honda VT 500E si o Africa Twin... Ambele faceau acelasi sunet si din pacate nici la Varadero n-am scapat de el.. Se pare ca ii ceva uzura la ambreiaj, dar toti cu care am vorbit pana acuma ziceau ca nu-i nicio problema... DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 M-am linistit.Sunt maniac cu motoarele si mai ales cand aud "sunete,zgomotoe"ciudate intru repede in priza Are cineva idee de un cric central? Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Al meu e nou nout (2009) (1600 km) si face zgomotul ala cand o accelerez in neutral. La relanti nu se aude. Si eu am fost obsedat de zgomot crezand ca este ceva desfacut sau nestrans si zornaie, dar m-am intalnit cu un prieten si mi-am permis s-o accelerez un pic si pe a lui ( tot modelul nou 2008) si facea la fel. Se pare ca este de la oala de ambreiaj, si este un zgomot normal. Dar, ca sa fiu sigur, cand ma voi duce la VIM 12 in Mai, o sa le accelerez pe toate ca sa fiu linistit. Editat Decembrie 9, 2009 de Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Are cineva idee daca difera cricurile centrale? A mea este sd-02 2001.Se potriveste de la sd-01 99-01????? Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 99,99 % nu este nici o diferenta.....sunt perfect identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Multumesc gscristi La sw-motech au coduri diferite si ca ani arata ei 99-01 SD-01;01-06 SD-02 dar nu e clar nici la ei. Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 O intrebare pt posesorii de Varadero 1000 fabricate dupa 2008. Cat consuma real la drum intins, eventual functie de viteza maxima de croaziera? Si cam ce autonomie are pana sa intre pe rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 O intrebare pt posesorii de Varadero 1000 fabricate dupa 2008. Cat consuma real la drum intins, eventual functie de viteza maxima de croaziera? Si cam ce autonomie are pana sa intre pe rezerva? va ganditi sa schimbati liga domnu bogdan??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 va ganditi sa schimbati liga domnu bogdan??? Caut alternative! V-Stromul nu-l mai tin decat un sezon si apoi un DL 650 nou, sau un Varadero ca altceva nu s-a inventat inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.