Jump to content

Recommended Posts

Salut ! Ma poate ajuta si pe mine un coleg in rezolvarea unei probleme ?

Am realizat ca nu mai am scanteie la cilindrul spate. Din ce am citit , intrebat este posibil ca CDI-ul sa fie de vina. In plus si releul pompei de benzina nu pare a merge, insemnand ca nu actioneaza pompa (acesta nu are legatura cu scanteia).

Clarificarea problemei se poate face doar daca testez CDI-ul si releul. Cam asta ar fi de facut :sa pot gasi pe cineva sa le testeze pe motocicleta lui.

Moto este o Honda Varadero 2000 SD01. Multumesc!

 

Salut Andrei, eu zic sa o iei pe rand. Cumpara un kit de reparatie a pompei de benzina ( ala cade de obicei, de releu nu prea am auzit sa se strice), apoi daca alimentarea va functiona corect, verifica fisele, curata le, samd. Mi-e greu sa cred ca s a dus CDI-ul. Bafta,

Edited by memyselfandI
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pompa funtioneaza daca o alimentez separat. Asta inseamna ca nu primeste curent. Am verificat la mufa releului si exista 12V care intra in releu.

Referitor la CDI, nu inteleg de ce la un cilindru am scanteie si la celalalt nu. Bobina funtioneaza , dar nu stiu daca in parametrii corespunzatori, poate fi si asta o cauza.

Link to post
Share on other sites

Pompa funtioneaza daca o alimentez separat. Asta inseamna ca nu primeste curent. Am verificat la mufa releului si exista 12V care intra in releu.

Referitor la CDI, nu inteleg de ce la un cilindru am scanteie si la celalalt nu. Bobina funtioneaza , dar nu stiu daca in parametrii corespunzatori, poate fi si asta o cauza.

un releu poate fi defect chiar daca ai 12v la intrare,in fapt este doar un comutator.......releul trebuie sa aibe 4 picioruse : plusul de la baterie,minusul cadru/baterie ,plusul de comutare on\off ( de obicei se actioneaza prin comutatorul de ignition off/on sau contact ,nu cred ca prin cdi ) si plusul spre pompa. ca sa aflii ce este bulit,leaga un fir de la plusul bateriei pe plusul de actionare al releului......daca pompa da sa plece releul e bun....daca nimic,de vazut firul de comutare pe schema de unde vine.......legat de scanteie,inverseaza bobinele intre ele...daca iti da la fel scanteie pe fata da pe spate nu,foarte posibil cdi-ul......daca se inverseaza situatia scanteii,ai o bobina in scurt. As inversa si bujiile intre ele sa fiu sigur.

Edited by mad_max_86
Link to post
Share on other sites

Eu cred ca releul este defect. In el intra 12V da nu mai scoate pentru pompa.

Releul are 3 pini si anume : unul care vine de la comutatorul ignition on/off , unul albastru/galben ce vine de la bobina cu problema si ultimul pleaca la pompa de benzina.

Referitor la bobine am interschimbat firele de alimentare si din aceasta operatiune rezulta ca bobinele sunt bune , dar cu intesitatea scanteii putin mai scazuta la cea cu problema. Important este ca bobinele au scanteia facand operatiunea asta.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare. Imi poate recomanda cineva unde pot face o sincronizare la carburatoare? Va rog sa imi dati si un PM ptr. a nu rata un raspuns. Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Voi ati observat ca in ceasurile de la bord (la mine e vorba de turometru), acolo unde sunt cele doua suruburi negre in mijloc, vopseaua se exfoliaza? Am crezut ca e ceva la mine, insa am vazut chestia asta la toate Varadero la care m-am uitat. Nu e mare lucru, insa daca esti chitibusar, observi. Se exfoliaza usor vopseaua, insa nu pica, ramane acolo, ca si cum ar avea bule de aer.

Link to post
Share on other sites

Tu zici pe cadrane, in interior? Ala e autocolant, si la mine e la fel, la vitezometru parca... se vede lumina noaptea pe langa surubele :)) Asa il las, mi-e lene sa-l mai desfac.

Link to post
Share on other sites

Tu zici pe cadrane, in interior? Ala e autocolant, si la mine e la fel, la vitezometru parca... se vede lumina noaptea pe langa surubele :)) Asa il las, mi-e lene sa-l mai desfac.

 

Da, pe cadrane, in interior.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salutare dragi Varadisti,

 

In urma cu cateva zile mi-am vandut Shadow ul VT600 si am decis ca imi trebuie un motor care sa ma tina la drum lung, avand in vedere ca pe Shadow a fost cam dificil sa fac ture lungi, desi ultima oara, la mare, + prietena + bagaje nu a fost rau deloc. Anyway ... M-am gandit sa va intreb pe voi, cei care aveti deja modelul, daca ar fi dpdv tehnic si al nevoilor mele ceva la care sa ma uit. Mentionez ca am mers pe unul dar nu mult.

 

Sa va zic ce asteptari am de la Varadero:

 

- la capitolul conforabilitate, sa pot merge cu prietena mea in spate ture lungi, 400 - 500 de km pe zi fara sa trebuiasca sa ma opresc la fiecare suta.

 

- sa nu consume mai mult de 6.5 in drum intins (aka autostrada)

 

- ce se poate face pentru furca de fata, si mie mi s-a parut ca e cam soft cand m am urcat pe el.

 

- sa fie un motor care sa dovedeasca la capitolul fiabilitate ca este Honda, stiti voi ce zic.

 

- sa pot sa merg si pe drumurile mai rele (aka gropile partiei sau ceva gen forestier).

 

Ca idee, am inceput sa caut si am vazut ca modelul 1999 – 2000 se gaseste foarte usor atat in Romania, cat si afara, iar la buget s-ar incadra. Dupa care modelul 2001 – 2003 nu prea am gasit si apoi sunt cele cu 2004+ care momentan sar de bugetul meu. Nu ma deranjeaza modelul pe carburatie dar voiam sa va intreb daca exista modele de ingrijorare sa zicem la un Varadero 1000 din 2000 cu 70k km.

 

Am nevoie de niste pareri avizate din partea voastra, pasionati de Varadero, nu de link uri catre reviews internationale pentru ca pe majoritatea deja le-am citit.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa intru in randul posesorilor de Varadero curand. :D

 

Link to post
Share on other sites

60-70.000 km sunt niste km reali, nu am incredere intr-un touring de 16-17 ani cu "doar" 35.000 km. Si nu sunt multi 70.000, a mea are compresia buna, merge bine, duce 2 oameni si bagaje full fara probleme.

Carburatia consuma multicel, in jur de 7% in afara la mers constant pana in 140 km/h. Daca dai in ea, ajunge si la 10% pe autostrada, dar la 170-180 km/h.

Poti face 500 km/zi relaxat, opririle se fac si in functie de om...eu fumez, deci opresc cam la 1-1,5 ore. La 2-3 ore fara oprire incep sa amortesc totusi. Dar si pe fotoliu la tv amortesti... :))

E mare, grea si slab manevrabila la viteze mici...merge un drum de tara, uscat, dar nu are valeitati de offroad

Link to post
Share on other sites

Multumesc de feedback Geo. :peace: Intr-adevar am citit ca are un motor cam insetat de benzina dar pana la urma 7% in afara orasului nu e chiar asa de mult. O sa fie mai greu cand ma duc la work prin Bucuresti cu el dar deah, nu pot sa le am pe toate, nu ? Aceeasi problema o are si V Strom de 1000 dar mie mi se pare ca intra in top cele mai urate motoare :))) anyway

 

Alte pareri guys / girls ?

Link to post
Share on other sites

N-ai treaba la 70K. Am vazut pe net Varadero cu 400K fara probleme, deci nu trebuie sa-ti faci griji. Intr-adevar e inalta, mare si grea, insa din moment ce te-ai pus in miscare nu prea ii mai simti asa rau greutatea. E dificil de manevrat la manevre de parcare.

 

In cazul modelului pe injectie scoti consum si de 5 % daca mergi cu 100-120 kmh. Daca incepi sa dai in ea, consuma. Pe autostrada poti sa mergi linistit cu 160-170kmh, dar acolo creste peste 7% consumul, parca. In oras consuma 9, asa ca nu e schema sa o omori degeaba printre masini (de-aia am si Virago 535 ;) )

 

Am bagat-o si eu pe drum forestier cu noroaie si gropi si se simte ca e grea, nu prea poti sa te joci cu ea cum vrei.

Edited by dionysos
Link to post
Share on other sites

Multumesc Dionysos pentru pareri,

 

Eu foloseam Shadow pentru a ajunge la work on time dar acum va trebui sa folosesc Varadero. Noroc ca eu plec la ore in care nu am mult trafic, gen 6 dimineata si 7 seara deci sper sa evit traficul.

Nu pentru consum ci pentru ca sa nu o chinui. :peace:

Link to post
Share on other sites

Multumesc Dionysos pentru pareri,

 

Eu foloseam Shadow pentru a ajunge la work on time dar acum va trebui sa folosesc Varadero. Noroc ca eu plec la ore in care nu am mult trafic, gen 6 dimineata si 7 seara deci sper sa evit traficul.

Nu pentru consum ci pentru ca sa nu o chinui. :peace:

 

Apropo de chinuit: sa stii ca in oras, oricat de cald ar fi si oricat ai sta la semafor sau in inghesuiala, nu ai nicio sansa sa-ti fiarba motorul. Tot timpul temperatura sta la 3 liniute din 5, asa ca nu ai probleme. Are doua radiatoare laterale mari si de-aia nu fierbe niciodata motorul.

Link to post
Share on other sites

Apropo de chinuit: sa stii ca in oras, oricat de cald ar fi si oricat ai sta la semafor sau in inghesuiala, nu ai nicio sansa sa-ti fiarba motorul. Tot timpul temperatura sta la 3 liniute din 5, asa ca nu ai probleme. Are doua radiatoare laterale mari si de-aia nu fierbe niciodata motorul.

 

uite asta chiar nu stiam, e bine de retinut avand in vedere ca fostul motor in trafic era sa ma epileze de cateva ori :)))

Link to post
Share on other sites

Nu fierbe, radiatoarele si electroventilatorul isi fac treaba. La drum lung sta sub jumatate apa.

In oras e mai incomoda, nu ai mereu loc sa te strecori, nu poti sa o manevrezi f usor pe loc... Si carburatia mie mi-a luat si 14%. Dar in mod normal cam 10-11% ia in Bucuresti.

Dezavantajele sunt depasite de avantaje cand iesi la drum lung cu ea. Am facut vara asta o tura de 4000km fara nici cea mai mica problema

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Proaspat posesor de Varadero.

 

Fucking happy!

 

Azi am fost sa o vad/platesc, in 2 saptamani o astept acasa.

 

2004

 

Pachet Travel

 

Parbriz mare MRA

 

Tobe Bos

 

Sa Sargent

 

Un proprietar

 

45000 km cu carte service.

 

Am fost sa vad un KTM 990 la KTM Munchen si am plecat posesor de Varadero.

 

Acum caut un crashbar, singurul lucru care ii lipseste.post-11570-0-02672600-1484423200_thumb.jpgpost-11570-0-17163400-1484423255_thumb.jpgpost-11570-0-74118800-1484423295_thumb.jpgpost-11570-0-33392800-1484423336_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...