Clau_C Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 » Post actualizat in 26 Feb 2017 20:35 Apropo..are cineva sea Corbin? Ceva pareri? Referitor la saua Corbin, am eu; pentru mine saua asta este (aproape) geniala; spun aproape pentru ca este putin tare la primul contact, insa poate asta o face confortabila la drum lung. Pe spate scrie ca e cu ceva gel in interior! Ca idee este mai lata decat saua originala inclusiv in zona coapselor, asadar (si pentru mine 1.86 cm) o simt cand pun picioarele jos, dar nu incomodeaza. In rest mult mai confortabila decat saua originala ...estimez la dublu km pana cand incepe sa-ti amorteasca fundul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu. Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei. Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu. Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei. Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu... BMW-ul e misto rau, dar am auzit ca nu prea mai e ce a fost. Am auzit de probleme la rulmentul de la grup si alte prostii electronice pe la tot felul de senzori. In schimb, BMW-ul mi se pare costisitor de intretinut. E foarte frumos si e una din motocicletele mele de vis, insa nu stiu in cati ani as putea sa-mi permit eu asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 (editat) Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu. Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei. Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu... Ktm 1290 SuperAdventure sau AfricaTwin 2017 ori bmw GS1200 LC cu roti spitate far cu led, dar sunt mai scumpe la intretinere daca nu-s noi. Editat Mai 13, 2017 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis ) Vedem dupa concediu. Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero. Viitorul e electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis ) Vedem dupa concediu. Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero. Viitorul e electric. Cum merge electricioasa? Cat are autonomie reala? Datele de pe net le stiu, dar sunt curios daca ce scrie pe hartie e valabil in viata reala. Viteza maxima, ciclistica, unde sunt bateriile, unde are centrul de greutate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Face orice motor de strada sa roseasca pana la 120-130, eu am atins doar 150kmh. Ciclistica e ok, dar nu e la nivelul unui motor “normal“. In modul cel mai puternic rezista undeva la 100 km. 18000 euro sunt totusi mult prea multi bani. Ciclistica Honda este de vis prin comparatie. Bateria e in locul rezervorului iar centrul de greutate e destul de sus. La viteze mici si f mici e usor ciudata, dozarea acceleratiei e...ciudata. Editat Mai 15, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis ) Vedem dupa concediu. Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero. Viitorul e electric. Generic vorbind, da, asa se pare. In particular, viitorul este electric pana maine. Maine este ziua cand tu vei testa un Boss Hoss care consuma 50% si ne vei spune ca acela e the one. Orice motor ti-ai cumparat tu a fost cel mai cel. Este nevoie de mult timp si rabdare ca sa delimitezi nuantele de gri din ce scrii tu. Face orice motor de strada sa roseasca pana la 120-130, eu am atins doar 150kmh. Ciclistica e ok, dar nu e la nivelul unui motor “normal“. In modul cel mai puternic rezista undeva la 100 km. 18000 euro sunt totusi mult prea multi bani. Ciclistica Honda este de vis prin comparatie. Bateria e in locul rezervorului iar centrul de greutate e destul de sus. La viteze mici si f mici e usor ciudata, dozarea acceleratiei e...ciudata. Din ce scrii tu aici, viitorul mai are de asteptat mult si bine. Vorbim de Zero, care este un producator cu state vechi in domeniu, nu de un experiment nord coreean. Editat Mai 15, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Este in continuare departe de un motor normal. Motorul are un fun factor foarte ridicat. Cand spun ca viitorul e electric, ma refer la faptul ca o motocixleta cu doar cativa ani in.spate la capitolul dezvoltare poate surprinde atat de tare. Bateria de schimb costa 10000 euro, conform dealerului, asta acum. E garantata insa 5 ani, iar in.5 ani ei spera ca va deveni asemeni bateriilor pentru biciclete acum, muult mi accesibile. Editat Mai 15, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebi2006bc Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Salutari colegi de forum.Sint posesor de varadero model pe carburatie.Am o problema cu motorul si am nevoie de ajutor.Nu mai vrea sa porneasca.Am verificat sigurantele,totul ok.Cind pun contactul se aprinde verdele,se aprinde galbenul si apoi se stinge,rosu de la ulei de asemeni se stinge cind dau la buton.Intr-un cuvint pina aici totul normal.Functioneaza tot ce tine de lumini.Am verificat da scinteie si totusi nu porneste.Ramine doar pompa de benzina sa o verific,dar nu stiu cum.Va rog poate ma puteti ajuta.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Invarte motorul? Pornirea o faci cu socul tras sau fara? Miroase a benzina dupa ce incerci pornirea? Bujiile cum se prezinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebi2006bc Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 Motorul invirte.Pornirea an incercat si cu socul tras si fara.Ceva miros de benzina se simte dar nu foarte puternic.Recunosc ca nu am umblat la bujii.Totusi la modelul pe carburatie nu ar trebui sa se auda ceva la pompa de benzina cind ii pun contactul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 Eu nu tin minte sa se auda... da' poate sunt eu mai surd/neatent. O poti verifica f usor, scoti furtunul de iesire si dai la automat, vezi daca scuipa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Salutari colegi de forum.Sint posesor de varadero model pe carburatie.Am o problema cu motorul si am nevoie de ajutor.Nu mai vrea sa porneasca.Am verificat sigurantele,totul ok.Cind pun contactul se aprinde verdele,se aprinde galbenul si apoi se stinge,rosu de la ulei de asemeni se stinge cind dau la buton.Intr-un cuvint pina aici totul normal.Functioneaza tot ce tine de lumini.Am verificat da scinteie si totusi nu porneste.Ramine doar pompa de benzina sa o verific,dar nu stiu cum.Va rog poate ma puteti ajuta.Multumesc Sa nu fie butonul rosu... Eu am patit-o! Zic doar... si la o luna dupa. Ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebi2006bc Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Am rezolvat.Motocicleta a fost oprita vreo 2 saptamini,stat in garaj.Inauntru ff cald.Banuiesc acum ca a fost ceva cu alimentarea benzina,o fi ramas carburatoarele fara benzina,nu stiu,dar dimineata cind am incercat iar a pornit imediat.Nu stiu ce a avut,dar si.a revenit.Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
concorde Postat Mai 12, 2018 Share Postat Mai 12, 2018 Salutare tuturor! Invii si eu topicul asta cu o cerere. Am o SD01 din 1999. La mine a ajuns in 2013, prima mea moto. De atunci am mers doar 5000km. Eu am 1.82 si 70kg. Dintr-un motiv sau altul, mi se pare la fel de greoaie in mers ca si in parcare. De asemenea, ambreiajul si acceleratia mi se par brutale. M-am mai dat cu Transalp pe carburatie de la cunoscuti. Mi-au placut si mi s-au parut foarte prietenoase, chiar daca dpdv tehnic nu erau perfecte. Problema in momentul de fata este ca de fiecare data cand ma sui la loc pe Varadero nu mai sunt asa convins sa trec la Transalp. In principal imi place la Dero protectia fata de vant si lipsa oricarei vibratii. As aprecia daca unul din voi mi-ar da Varadero lui sa merg cativa km sa vad daca asa e motocicleta asta facuta sau are a mea niste probleme. Sau mergem pe undeva si schimbam moto la un moment dat. Vreau sa ma hotarasc daca mai tin Varadero sau fac downgrade la Transalp. Pe care il pot scoate stand pe sa din garaj, nu impingand, intre noi fie vorba :-) Stau in Bucuresti, Crangasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Salutare tuturor! Invii si eu topicul asta cu o cerere. Am o SD01 din 1999. La mine a ajuns in 2013, prima mea moto. De atunci am mers doar 5000km. Eu am 1.82 si 70kg. Dintr-un motiv sau altul, mi se pare la fel de greoaie in mers ca si in parcare. De asemenea, ambreiajul si acceleratia mi se par brutale. M-am mai dat cu Transalp pe carburatie de la cunoscuti. Mi-au placut si mi s-au parut foarte prietenoase, chiar daca dpdv tehnic nu erau perfecte. Problema in momentul de fata este ca de fiecare data cand ma sui la loc pe Varadero nu mai sunt asa convins sa trec la Transalp. In principal imi place la Dero protectia fata de vant si lipsa oricarei vibratii. As aprecia daca unul din voi mi-ar da Varadero lui sa merg cativa km sa vad daca asa e motocicleta asta facuta sau are a mea niste probleme. Sau mergem pe undeva si schimbam moto la un moment dat. Vreau sa ma hotarasc daca mai tin Varadero sau fac downgrade la Transalp. Pe care il pot scoate stand pe sa din garaj, nu impingand, intre noi fie vorba :-) Stau in Bucuresti, Crangasi. Mai mergi 5000 de km si vorbim apoi. Daca faci doar cateva sute de km pe an te dezobisnuiesti si ti se pare balena. Da, este o motocicleta grea, insa eu ii simt greutatea doar cand o parchez si eventual cand franez mai brusc si trebuie sa pun piciorul jos. In rest, in mers, e parfum. Eu am 1.78 si 74 kg, deci tu ar trebui sa o stapanesti mai bine, fiind mai inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
concorde Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Multumesc pentru raspuns. S-ar putea sa fie si asta un motiv... Ti-am trimis muuult mai multe detalii despre cum simt eu moto asta prin mesaj privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Multumesc pentru raspuns. S-ar putea sa fie si asta un motiv... Ti-am trimis muuult mai multe detalii despre cum simt eu moto asta prin mesaj privat. Cu placere. Ti-am raspuns acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konektor Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 (editat) Salutare, M-am inoit cu un Varadero SD02 din 2004, model pe injectie cu ABS, 33.000 km. Motocicleta a stat aprox 4 ani si era toata intepenita cand am luat-o (m-a atras pretul foarte bun si speranta ca schimband consumabilele o sa o readuc la viata). Avea becul de la ABS aprins cand am luat-o dar am pus asta pe seama faptului ca a stat mult si a ramas fara baterie. Pe scurt, am schimbat: ulei, filtre, (inclusiv benzina, curatat rezervor, curatat sitele din rezervor), placute fata + spate, antigel, lichid frana, lant + pinioane, anvelope si baterie noua. Problema este ca dupa toate operatiunile astea becul la ABS s-a stins dar am rulat 200 de metri cu ea si s-a aprins din nou si motorul nu mai trage... o alta problema e ca nu am reusit sa o leg la o diagnoza sa vad ce spune acolo, nu reuseste sa se conecteze.Vre-un sfat? S-a mai lovit cineva de o astfel de problema? Multumesc Editat Mai 21, 2018 de konektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 (editat) salutare. are cineva de la un varadero pe carburatie din 1999, urmatoarele 3 piese (poza atasata) de la cablul de soc? multumesc! Editat Iunie 11, 2018 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Se cumpara noi, in jur de 140-150 lei pt un carburator. Le-am schimbat si eu acum 3 ani... crapa niplul ala de plastic. Eu le-am luat de la mexykanu (motorush.ro), a durat ceva livrarea pt ca au venit de la japonezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 (editat) Cautam sh pt ca e nevoie mai rapid Editat Iunie 12, 2018 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Mi-am dat seama, dar cele sh sunt tot coapte... plus ca varadero la dezmembrat cam greu gasesti. Daca le schimbi, schimba-le pe amandoua... daca a crapat unul, crapa si al 2lea. Sunt patit, dupa 2-3 sapt de asteptare (era si cu pastele etc), cand am montat la loc carburatoarele, a crapat si al 2lea... si iar am stat 1-2 sapt. S-a incercat si fabricarea unuia din bronz/alama, de catre alti colegi, nu iese cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 K ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.