Sari la conținut

Jawa-350,tip-354(ogarul:-) )


Vizitator DARK-RIDER-82
 Share

Postări Recomandate

Vizitator DARK-RIDER-82

Salutare bikeri! Ce parere aveti despre acest tip de Jawa? este fiabila? Se mai gasesc piese , cat de cat?Vreau sa cumpar una si as avea nevoie de unele pareri "pro" sau "contra" :crack: !

 

Deci: daca a avut cineva o asa jawa , va rog sa postati cate o parere ! Nu ar strica deloc! :rusinica:

post-2592-1205779975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, cine a pus chiulasa pe motoru' ala? :rusinica: Asa e normal sa fie?

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

"si-nca una mai flacai" acuma sa nu ma intelegeti GRESIT , dar , "ogarul" pe care intentionez sa-l achizitionez este intr-o stare mai "jalnica"... DAR gstul conteaza :crack: ADICA sa uit dreaqului de DNEPR , si sa ma reprofilez pe motoare mai FRUMOASE! :rusinica:

poate se gaseste vreun ex-proprietar sa-si dea cu parerea :crack:

CIAO!

post-2592-1205782623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:crack: sa fiu sincer cu tine , nu stiu la ce anume te referi... poza am gasit-o pe www.pro-bike.ro si era de vanzare... nu prea s-a inghesuit nimeni , DAR , intre timp am gasit si alte poz(n)e cu acest "OGAR" :crack: chiar imi place cum se prezinta tipul asta de motocicleta! mult mai atractiva decat un DNEPR... :rusinica:

CIAO!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce vrei sa faci cu ea, daca vrei sa imbatraneasca langa Dnepr, fiind jalnica, sau sa mergi cu ea. De ce nu cumperi Ij Planeta 5 cu piese garla, 12V si functionanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: sa fiu sincer cu tine , nu stiu la ce anume te referi... poza am gasit-o pe www.pro-bike.ro si era de vanzare... nu prea s-a inghesuit nimeni , DAR , intre timp am gasit si alte poz(n)e cu acest "OGAR" :crack: chiar imi place cum se prezinta tipul asta de motocicleta! mult mai atractiva decat un DNEPR... :rusinica:

CIAO!

 

Ma Gabi, nu te-am acuzat pe tine c-ai fi montat chiulasa aia, doar ca ma zgirie pe ochi, am senzatia ca e cu kurul inainte.

 

Si ai dreptate, Ogarul e unul dintre cele mai reusite din punct de vedere estetic!

 

Toate bune! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

OOOH , DANUTZA :crack:

 

 

:rusinica: salutari stressului :crack:

 

SALUT ALEKO! UITE , sunt sincer cu tine: am vazut-o in curtea unui biker in varsta care are vreo 8 motociclete prin curte(daca nu ma insel ) si nu stiu cum , dar asta IN MOD SPECIAL , IMI FACEA CU OCHIUL , da' imi facea rau tare ,incat nu am mai stat pe ganduri!!! maine dupa-amiaza e acasa, si o asteapta un tratament complet de restaurare!(asa-i , nu mai modific ABSOLUT NIMIC!e perfecta asa cum este!)

 

va salut!

P.S. : Dnepr-ul e dat demult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, cine a pus chiulasa pe motoru' ala? :rusinica: Asa e normal sa fie?

Da,asa e normal sa fie.modelul 362 Californian Oilmaster produs incepand cu 1967 avea cilindri patrati si chiulase cum vedeti in poza.in plus avea pompa de ungere[ca Yamaha Autolube]care doza uleiul in functie de turatie si de deschiderea acceleratiei.acest motor dezvolta 25 cp la 5250 rpm.

post-10713-1205813720_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asa e normal sa fie.modelul 362 Californian Oilmaster produs incepand cu 1967 avea cilindri patrati si chiulase cum vedeti in poza.in plus avea pompa de ungere[ca Yamaha Autolube]care doza uleiul in functie de turatie si de deschiderea acceleratiei.acest motor dezvolta 25 cp la 5250 rpm.

 

Multam de raspuns! Chiar te asteptam cu el :crack: Io n-am zis ca e pusa gresit, doar ca ma zgirie pe ochi, in rest...

 

Toate bune! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un post mai lung dar care sper sa fie de ajutor tuturor posesorilor de Jawa dar si celorlalti pasionati de comuniste.Jawa are un motor destul de simplu si cu cateva cunostinte de baza poti sa lucri usor pe el.

sa incepem cu inceputul:odata motorul dat jos de pe cadru[lucru usurat daca in prealabil dai jos de pe el chiulasele si cilindrii precum si dinamul[stator si rotor]trebuie sa scurgi uleiul din cutia de viteze intr-un vas corespunzator[ca altfel te manjesti tot si faci si mizerie;plus ca e cancerigen].apoi dai jos pedala de viteze/pornire[cu cheie de 11 daca are inca surubul original M7]si scoti capacul ambreiajului dupa ce desfaci cu o surubelnita mare cele 5 suruburi M8.daca capacul e lipit vezi ca in fata si in spate are doua mici degajari ptr. surubelnita plata unde poti introduce o surubelnita[sic]ca sa desprinzi capacul[foloseste o miscare de rasucire din manerul surubelnitei si nu una de parghie ptr. ca asa se deterioreaza marginile carterului].pasul urmator e sa dai jos ambreiajul astfel:cu o cheie de 13 fixa apesi pe saibele care mentin arcurile presate si scoti cu cealalta mana micile bolturi de imobilizare[3 la numar].apoi scoti capacul de presiune si placile[5 cu pluta si 4 lise din otel,vezi ca daca aceste placi sunt indoite sau albastrite nu mai pot fi folosite;gros. min. a placilor de frictiune este de 3,1mm,daca sunt mai subtiri trebuie inlocuite].cu o cheie tubulara de 19 desfaci apoi piulita care fixeaza butucul central al ambreiajului pe arborele primar al cutiei[vezi ca normal are o saiba de blocare care se indoieste peste piulita;daca nu o mai are trebuie sa faci neaparat rost de una ptr. ca altfel piulita se va desface in mers si iti va cadea ambreiajul;in cel mai rau caz poti sa folosesti o saiba Grover].odata scos butucul ca sa scoti oala ambreiajului[impreuna cu lantul primar]trebuie sa scoti bucsa de otel pe care se roteste pe arborele cutiei[jocul astfel creat iti va permite sa scoti oala de pe arbore impreuna cu lantul[nu e necesar sa scoti pinionul de pe vilbrochen decat daca vrei sa il scoti din carter].

atentie!sub oala ambreiajului pe arborele cutiei trebuie sa fie o saiba distantier cu grosimea de cam 2-2,5mm care nu trebuie sa lipseasca.vezi sa nu o pierzi si cand montezi motorul la loc sa nu uiti sa o pui la loc.

acum intorci motorul pe partea cealalta si scoti mecanismul de debreiere[pe care oricum trebuie sa il scoti atunci cand iei jos lantul daca nu cumva ai za de legatura[eu unul recomand sa nituiesti lantul ptr. ca cu zaua poti sa ai surprize neplacute].apoi scoti cele doua tije care trec prin arborele cutiei si bila dintre ele[e o bila de rulment cu diam. de 4,5mm].urmeaza cama semiautomatului[mecanismul semiautomat de debreiere brevetat de Jawa]pe care o scoti dupa ce bati afara stiftul ce o fixeaza pe axul selectorului de viteze[foloseste un dorn cu diam. egal cu cel al orificiului ptr. stift ptr. ca daca e mai mic stiftul se va umfla si sa va intepeni-e la fel ca cele ce se folosesc la Dacia ca sa fixeze planetarele[cele mici care intra in interiorul celor mai mari].daca ai scos deja rotorul[folosind un surub M8 complet filetat si de 60 mm lungime care se infileteaza axial dupa ce scoti cama de aprindere]poti sa desfaci suruburile de fixare a carterelor[nu mai stiu exact cate sunt dar is M6 cu cap de surubelnita si trebuie sa fi atent sa le scoti pe toate ptr. ca altfel nu poti crapa motorul].odata suruburile desfacute trebuie sa scoti bucsele de centrare a carterelor[una in fata sus si una in spate jos,parca].folosesti o teava cu diametrul extern egal cu cel al bucsei si un ciocn de 0,5kg.acum ca sa crapi carterele ar trebui sa ai o presa speciala dar in lipsa poti folosi doua surubelnite late si un ciocan de lemn/cauciuc.surubelnitele le bagi in fata si in spate intre crtere si cu ciocanul lovesti in vilbrochen si usor de jur imprejurul carterelor pana cand acestea se desprind.vezi ca trebuie sa iasa paralel de jur imprejur altfel se intep[eneste.dupa ce carterele se desprind trebuie sa scoti piesa aia din aluminiu care separa central cele doua canale de admisie.prin crepatura astfel creata va iesi biela din dreapta si vei putea scoate carterul dreapta.ambielajul si cutia de viteze trebuie sa rmana in carterul stang.ca sa scoti ambielajul din carter trebuie sa scoti prima data pinionul transmisiei primare de pe con.cu o cheie de 24 desfaci piulita de fixare apoi cu o presa de rulmenti cu 3 ghiare depresezi pinionul.acum normal ar trebui un alt dispozitiv special care sa preseze ambielajul afara din carter.in lipsa poti sa pui pe cineva sa suspende carterul in aer deasupra a ceva moale[o saltea veche de ex.]si apoi cu un ciocan de lemn lovesti in cpatul vilbrochenului pana cand iese ajutt mai mult de greutatea proprie[ai grija sa nu deteriorezi filetul !].

ambielajul trebuie sa fie verificat ca sa nu iba joc radial la biele si in rulmentul central[6306]la care ajungi desfacand piesa centrala de etansare[defapt doua bucati prinse cu doua suruburi M6.de o parte si de alta a rulmentului central se gasesc doua inele de etansare cu labirint din aluminiu,daca unul din ele este uzat sau ambele sau daca rulmentul central are joc excesiv ambielajul va trebui depresat pentru ca ltfel nu ai cum sa inlocuiesti piesele uzate.eu zic ca daca hotarasti sa desfaci ambielajul ca sa inlocuiesti rulmentul[care garantat ca are joc exagerat]sa faci si o modificare a celor doua piese ale separatorului central astfel ca sa poti monta in locul celor doua inele din aluminiu un simering de calitate[30x72x10mm].rulmentul va trebui sa fie 6306-c3[joc mi mare ca standard].rulmentii laterali sunt 6305-C3,iar simeringurile laterale 25x62x8mm.

oricum daca trebuie sa desfaci ambielajul iti recomand un specialist ptr. ca singur nu o sa te descurci si nici nu i sculele necesare.

daca bolturile pistoanelor au uzura[msoara cu un micrometru,tot ce e sub 14,95mm nu merge]trebuie inlocuite.cu bolturi noi vei vedea daca bucsele din biele mai merg sau sunt uzate caz in care trebuie facute altele pe care le faci din bronz grafitat sau bronz-aluminiu[nici un caz din alama].jocul boltului in bucsa trebuie sa fie de aprox. 0,05mm.

cat despre cartere daca prezinta deformari de la demontari ulterioare acestea trebuie indepartate folosind o pila lata astfel ca cele doua cartere sa calce bine unul peste celalalt.la montaj iti recomand sa montezi doar cutia fara ambielaj si sa vezi jocul axial al celor doi arbori.acesta nu trebuie sa depaseasca 0,5mm dr trebuie sa existe un oarecare joc.jocul il masori cu silicon rosu sau orice alt mijloc de etansare folosesti intre cartere ca sa nu se modifice la montajul final.daca jocul e excesiv atunci va trebui sa folosesti saibe subtiri de otel pe arborii cutiei ca sa il aduci in limite normale.daca la demontare gasesti saibe pe arborii cutiei sa nu le pierzi si sa nu uiti de unde le-i scos pentru ca la montaj sa le pui inapoi exact la fel.altfel s-ar putea sa ai surpriza sa iti sara din viteze sau chiar sa nu mai intre deloc[mai ales tr. a 3 a la acest tip de cutie].la montajul cutiei sa ai grija sa nu inversezi pozitia pinioanelor pe arbori[merg si montate altfel dar cutia va strange si nu vei mai avea libere].saibele de reglaj a jocului se baga astfel[doar daca sunt necesare]:una sub pinionul cu 24 dinti[tr.1]de pe arborele secundar[cel ce se roteste pe bucse],una sub pinionul cu 12 dinti[tr.1]de pe arborele primar,imediat sub rulmentul 6303 de langa ambreiaj.fa rost de mai multe saibe de otel cu diametrul interior usor mai mare decat cel al arborilor cutiei si grosimi de la 2,3 zecimi pana la 1mm[eventual ca sa reglezi jocul corect folosesti combinatii de 2 sau mai multe saibe].

ai grija ca cele doua furci ale selectoeului de viteze[furcile baladoare]sa nu fie strambe sau prea uzate[max.0,15mm uzura].ele trebuie sa fie la 90 grade.de asemenea crabotii pinioanelor sa nu aiba muchii rotunjite [raza max.0,5mm].pinioanele cu uzura pronuntata e bine sa incerci sa le schimbi pentru ca nu o sa mai angreneze bine si o sa iti sara din viteze[mai ales tr. a3a].

la montajul final daca folosesti silicon rosu sa cureti si sa degresezi bine suprafetele de asezare a celor doua cartere folosind diluant sau benzina curata apoi sa aplici siliconul uniform sa il lasi 5-10 min. sa lucreze apoi sa apropii carterele si sa strangi usor si uniform suruburile pornind din centru spre exterior urmand ca strangerea definitiva sa o faci dupa 24 ore ptr. ca siliconul sa polimerizeze bine.indicat ar fi sa folosesti o surubelnita de impact pentru ca strangerea sa fie ferma.eventual fa rost de suruburi cu cap hexagon M6[insa doar negre nu din cele zincate ca sunt de kko]si cu un inbus de 5 poti sa le strangi bine.lungimea fiecarui surub o determini masurndu-le pe cele vechi.

daca carterele au deformari adanci pe suprafata de etansare poti sa incerci o reparatie folosind rasina epoxy si apoi rectificand suprafata cu o pila lata.nu incerca sa pui doar mai mult silicon in locul respectiv pentru ca cu timpul o sa il arunce afara[in cartere se face presiune de 1,5 at].

la montajul cilindrilor sa folosesti un carton subtire[max.0,5mm]ca sa faci garnituri intre acestia si cartere.vezi sa decupezi exact orificiile pentru ferestrele de baleiaj pentru ca altfel o sa ai pierderi gazodinamice la transfer precum si baleiaj simetric si incomplet.chiar si 0,5mm conteaza la un motor de 175[practic sunt doua motoare de 175 lipite].

carburatorul sa il montezi cu garnituri groase de carton prespan[min.2,5mmx2]si izolator termic din textolit.sa nu cumva sa traga aer fals.jiglerul de ralanti[cel din alama orizontal pe dreapta pe care scrie 50 sau 55 functie de tipul carburatorului]sa fie strans tare pe scunul sau si sa nu fie infundt[la fel si cnalul de aer respectiv].pentru un motor in rodaj surubul de aer se strange la max. si apoi se desurubeaza 0,5-0,75 tura[180-270 grade].acul de dozaj se fixeaza la al doilea canal de sus pe timpul verii si poi la al treilea cand temperatura coboara sub 5 gradeC.acul de dozaj original e din alama si are 5 santulete de reglaj.sertarasul de acceleratie are un decupaj oblic posterior care cu cat e mai pronuntat cu atat ofera un amestec mai sarac in sarcini partiale[acceleratie 1/4-3/4].jiclorul principal ar trebui sa fie de 96 la motorul tau[adica 96/100mm].daca e mai mic motorul va merge cu amestec sarac la plina sarcina si nu va dezvolta toata puterea sa.invers daca e mult prea mare amestecul va fi prea bogat si motorul va merge innecat.un jiclor usor mai mare[98-100 dar nu mai mult]va duce la o crestere usoara a consumului-0,5-1l/100km-dar performantele motorului se vor imbunatati:putere dezvoltata putin mai mare,temperatura de functionare mai scazuta datorita cantitatii suplimentare de amestec care prin vaporizare raceste cilindrul.oricum initial din fabrica motoarele sunt reglate pe un amestec mai sarac pentru a reduce consumul si a mari resursa motorului.

trebuie retinut ca imbogatirea amestecului pur si simplu nu poate duce la cresterea puterii motorului in conditiile in care nu se modifica ceilalti parametrii:durate dmisie,transfer,evacuare,suprafete lumini cilindri,raport compresie,forma camera de ardere si canale transfer etc.

in final culoarea bujiilor dupa un rulaj de cel putin 1km in tr.4 la plina sarcina va spune daca amestecul carburat este in parametri:o culoare carmizie spre rosu indica un amestec bun insa spre sarac,adica economic,o culoare brun cenusie indica un mestec optim ptr. putere max. dezvoltata,negru cenusiu un mestec prea bogat,iar alb perlat un amestec mult prea sarac.in functionare un motor cu 2 sau mai multi cilindri alimentati de la acelasi carburator nu vor beneficia niciodata de un amestec identic de aceea este indicat ca acesta sa fie reglat initial mai bogat ptr. ca astfel se poate ajunge pana la topiri de pistoane.

avansul nu o sa il poti regla niciodata la fel cu platini dar daca te inscrii intre3 si 3,5mm cu ambii cilindri e in regula.platinile sa calce drept si p[e toata suprafata,sa nu fie impuscate sau corodate si sa nu aiba joc pe axul lor[cele mobile].de asemernea condensatoarele trebuie sa fie in parametri.bobinele moto pe 6v sunt de belea asa ca iti recomand bobine auto pe 12v racite cu ulei si trecere urgent la 12v[de preferat cu alternator de IJ].o prindere electronica cu senzori ar fi ideala.

la set vezi ca pistoanele sa nu aiba joc excesiv in cilindrii[joc normal 0,13mm masurat in partea de jos a fustei pistonului]si acestia sa nu prezinte o uzura excesiva[tot ce este peste 1 zecime este prea mult].segmentii noi de cele mai multe ori vor trebui pasuiti in cilindru.deschiderea lor la capete cu ei introdusi perpendicular in cilindri cm la 20mm de gura lor trebuie sa fie de 0,15 mm.limita max. este de 0,8mm.pistoanele se monteaza cu sageata spre esap[amente si sunt diferite-stang si drept-si nu pot fi schimbate intre ele.de asemenea intr-un motor nu poti sa folosesti pistoane la cote diferite sau cu greutati diferite[max.10 grame diferenta].

Kyvacka

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

;) DA "KYVACKA" ASA ESTE!!! incredibil dar adevarat!!! asa se cheama motorul asta pe care l-am salvat de la rugina!!! KYVACKA!type 354!...si s-ar putea sa nu fie din 1960...sau in 1954 au inceput productia?! dar , am o mare nelamurire: cum de si tu ai nick-ul asta(kyvacka?)?!

simpla coincidenta , NU? :bow:

click-uiti si convingeti-va... ca nici mie nu-mi venea sa cred!

http://www.sweb.cz/sejky/modely.htm

 

INCEP SA CRED CA , D-le kyvacka , aveti o varsta si "ceva" experienta in domeniul motocicletelor JAWA :bow: (sau ma insel?) cred ca o sa vin in august prin radauti la o fosta colega si SIGUR STAM LA O BERE DE VB!!! :bow:

 

BAFTA! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) DA "KYVACKA" ASA ESTE!!! incredibil dar adevarat!!! asa se cheama motorul asta pe care l-am salvat de la rugina!!! KYVACKA!type 354!...si s-ar putea sa nu fie din 1960...sau in 1954 au inceput productia?! dar , am o mare nelamurire: cum de si tu ai nick-ul asta(kyvacka?)?!

simpla coincidenta , NU? :bow:

click-uiti si convingeti-va... ca nici mie nu-mi venea sa cred!

http://www.sweb.cz/sejky/modely.htm

 

INCEP SA CRED CA , D-le kyvacka , aveti o varsta si "ceva" experienta in domeniul motocicletelor JAWA :bow: (sau ma insel?) cred ca o sa vin in august prin radauti la o fosta colega si SIGUR STAM LA O BERE DE VB!!! :bow:

 

BAFTA! :bow:

o varsta am si eu ca toata lumea insa nu cred ca o pot considera atat de inaintata.cat priveste experienta cu motocicletele Jawa de asta am avut parte din plin si asta din simplu fapt ca sunt pasionat de aceasta marca de motociclete.nick-ul meu Kyvacka nu e din coincidenta asta.prima mea moto a fost o Jawa 353 Kejvacka din 1957 si a fost o prietena de nadejde.prin Radauti degeaba mai vii acuma ptr. ca intre timp viata m-a adus pe meleaguri noi.mai precis in Sighisoara.dar o vizita nu m-ar deranja nicicand. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bow: DA "KYVACKA" ASA ESTE!!! incredibil dar adevarat!!! asa se cheama motorul asta pe care l-am salvat de la rugina!!! KYVACKA!type 354!...si s-ar putea sa nu fie din 1960...sau in 1954 au inceput productia?! dar , am o mare nelamurire: cum de si tu ai nick-ul asta(kyvacka?)?!

simpla coincidenta , NU? :bow:

click-uiti si convingeti-va... ca nici mie nu-mi venea sa cred!

http://www.sweb.cz/sejky/modely.htm

 

INCEP SA CRED CA , D-le kyvacka , aveti o varsta si "ceva" experienta in domeniul motocicletelor JAWA :bow: (sau ma insel?) cred ca o sa vin in august prin radauti la o fosta colega si SIGUR STAM LA O BERE DE VB!!! :bow:

 

BAFTA! :bow:

incredibil!Acum observam si noi! :bow:

...pai la starea civila cand au fost sa-l inmatriculeze, s-au tot scarpinat :bow: , si s-au scarpinat :bow: :bow: , si pana la urma Batranu' a hotarat sa-i spuna Kyvaka!

'Pai de ce ?!!! Cuuum?...au urlat femeile...

'De aia !' a zis Batranu'...avea el o premonitie , cum ca , candva in viitor, se va inventa un azil la care ii zice "forum" si acolo, cineva , se va minuna foooaaarte, cand va descoperii ca fierul ruginit pe care la dezgropat de dupa niste cotetze are zgariat pe el numele 'Kyvaka' ezact ca si cel al fiului sau (care absolut din intamplare a facut o pasiune pentru anumite utilaje ....).A anticipat acest moment de climax in sirul de revelatii al viitorului personaj, si fara ezitare a pecetluit viitorul lui dark-rider-82.

El va descoperi o motocicleta care se numeste ezact ca si userul care sustine la greu(si la obiect) topicurile despre Jawa, de vreo doi ani incoace!

 

...ma duc sa-mi dau doua palme... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incredibil!Acum observam si noi! :bow:

...pai la starea civila cand au fost sa-l inmatriculeze, s-au tot scarpinat :bow: , si s-au scarpinat :bow: :bow: , si pana la urma Batranu' a hotarat sa-i spuna Kyvaka!

'Pai de ce ?!!! Cuuum?...au urlat femeile...

'De aia !' a zis Batranu'...avea el o premonitie , cum ca , candva in viitor, se va inventa un azil la care ii zice "forum" si acolo, cineva , se va minuna foooaaarte, cand va descoperii ca fierul ruginit pe care la dezgropat de dupa niste cotetze are zgariat pe el numele 'Kyvaka' ezact ca si cel al fiului sau (care absolut din intamplare a facut o pasiune pentru anumite utilaje ....).A anticipat acest moment de climax in sirul de revelatii al viitorului personaj, si fara ezitare a pecetluit viitorul lui dark-rider-82.

El va descoperi o motocicleta care se numeste ezact ca si userul care sustine la greu(si la obiect) topicurile despre Jawa, de vreo doi ani incoace!

 

...ma duc sa-mi dau doua palme... ;)

hai ca ai fost prea acid!omul mai si greseste! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare bikeri! Ce parere aveti despre acest tip de Jawa? este fiabila? Se mai gasesc piese , cat de cat?Vreau sa cumpar una si as avea nevoie de unele pareri "pro" sau "contra" :bow: !

 

Deci: daca a avut cineva o asa jawa , va rog sa postati cate o parere ! Nu ar strica deloc! ;)

...dupa ce-ai ingropat nepra, acum sa nu faci lafel si cu JAWA...

Succes d-le si sa fi multumit de ea! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:bow: "senc iu senc iu" DROBULE! CATEODATA MAI MERIT SI EU SA FIU TRAS DE URECHI :bow: , foarte interesant comentariul tau :bow:

 

DA' CINE A ZIS CA AM INGROPAT DNEPR-UL? E PE MAINILE UNUI OM FOARTE PRICEPUT RABDATOR IN ALE MECANICII , CUMPATAT , MAI SI GANDESTE CAND PUNE MANA PE ACCELERATIE :bow: ETC ETC , STITI VOI ! ESTE UN OM MAI IN VARSTA CARE NICI EL NU MAI STIE CATE MOTOARE A AVUT LA VIATA LUI! :bow:

 

AH UITAM: SI NU MA PLACE DELOC... ZICE CA SUNT "CRIMINAL MECANIC" ;)

 

SI BINEINTELES CA NU VOI PROCEDA LA FEL SI JAWÂŽA!!! M-AM CAM "FRIPT" LA BUZUNARE CU NIPRUL... SI ORICUM AM AJUNS LA CONCLUZIA CA DACA VREI PERFORMANTA SI FIABILITATE , ITI IEI DREAQULUI O JAPONEZA CU PUTINI KM , CARE SA SUNE FRUMOS CAND O PORNESTI , SA FUGA CU 200 KM/H sa fie confortabila etc etc ...deci ? a-ti ghicit: HONDA VFR-750F sau VFR-800 Fi :bow:

 

bat campii , opriti-ma! :bow: :bow:

 

bafta! 2T RULZ :bow: ce incalzire globala?! :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu un preten care inca mai tine una ca pe cadavru' in curte......ne faceam tineretea cu ea..mama mea ce-i mai dadea si cu adevarat ogarul i se spunea,tin minte cand s-a strambat la seful de post(ca eram si eu in spatele lui) si ala cand l-a vazut ca se stramba a pornit masina (un olcit nou ,,si olcitul ce se mai tinea de ea ca ala prindea vreo 150-160) da jawa asta fugea bn ca era si modificata,nici acum numai stiu ce i-a facut ;) si nu poci sa iti spun nimic despre ea :bow: ,a si mai tin minte ceva eram cu el si mergeam la bucuresti,el numai 130-140 o tinea de-al dreacu ,i ea de-a dreacu nu crapa!

oricum bafta muuulta

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

http://www.autogallery.org.ru/48jaw350.htm

 

FACI O MARE CONFUZIE! CITESTE TOT TOPICUL TE ROG! ASA AM ZIS SI EU... :bow: MI-AM LUAT "OGAR" TRAIMI-AR... DA' DE UNDE ... CA NU E FACUTA IN FABRICA OGAR... E JAWA NORMALA...DA' MAI VECHE!

 

PLUS CA "OGARUL" ARE ROTI PE 19" , IAR DESPRE VITEZA.... :bow: VITEZA CU CARE VOI CALATORI , INDIFERENT CAT DE GRABIT VOI FI , ESTE DE MAXIM 85 KM/H :bow: ! POVESTI DE-ASTEA CU "160-170 LA ORA FRATE" AM AUZIT DE M-AM SATURAT , SI CHIAR SUNT SATUL DE ELE... MAI AM UN AMIC CARE SUSTINE SUS SI TARE CA JAWA LUI "FUGE CU 150 KM/H"... HAI MAH , MAI TAIATI DIN KM/H CA RADE SI CURCA VOI... :bow: DUPA CE CA PIESELE SUNT DE C.ACAT MAI VII SI TU CU VITEZE DE-ASTEA "SUPERLUMINICE"...

 

 

:bow: "ENGAGE CU WARP 9" :bow: adica 90km/h :bow:

 

 

JAWA 354 ESTE KYVACKA! am gresit eu titlul.... ;)

 

va salut! :bow:

 

--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 14:44 -------------
uite aici OGAR! :bow:

 

--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 14:45 -------------
uite aici OGAR! :bow:

post-2592-1206362694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu un preten care inca mai tine una ca pe cadavru' in curte......ne faceam tineretea cu ea..mama mea ce-i mai dadea si cu adevarat ogarul i se spunea,tin minte cand s-a strambat la seful de post(ca eram si eu in spatele lui) si ala cand l-a vazut ca se stramba a pornit masina (un olcit nou ,,si olcitul ce se mai tinea de ea ca ala prindea vreo 150-160) da jawa asta fugea bn ca era si modificata,nici acum numai stiu ce i-a facut :bow: si nu poci sa iti spun nimic despre ea :bow: ,a si mai tin minte ceva eram cu el si mergeam la bucuresti,el numai 130-140 o tinea de-al dreacu ,i ea de-a dreacu nu crapa!

oricum bafta muuulta

daca e la misto postul tau sa stii ca nu prea am ras.daca insa tu chiar crezi ce debitezi acolo atunci ai ceva probleme.sa zici ca o jawa 354 de prin epoca lui Hrusciov[chiar si modificata]prinde mai mult de 150-160 km/h e o ineptie[ca sa nu-i zic mai rau].o Yamaha R5[motor 2cilindri,2 timpi,350 cm3]din 1970 atingea 160-170 km/h dar avea apropae 40 cp,ir tu imi zici mie ca o Jawa 350 stock de prin 195toamna fugea la fel?fugi cu presu frate.

e adevarat ca au fost specialisti care au modificat aceste motoare ptr. curse si le-au facut sa atinga acest fel de viteze sau chiar mai mari dar sa nu imi zici tu ca voi aveati asa ceva ca nu pun botu`. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e la misto postul tau sa stii ca nu prea am ras.daca insa tu chiar crezi ce debitezi acolo atunci ai ceva probleme.sa zici ca o jawa 354 de prin epoca lui Hrusciov[chiar si modificata]prinde mai mult de 150-160 km/h e o ineptie[ca sa nu-i zic mai rau].o Yamaha R5[motor 2cilindri,2 timpi,350 cm3]din 1970 atingea 160-170 km/h dar avea apropae 40 cp,ir tu imi zici mie ca o Jawa 350 stock de prin 195toamna fugea la fel?fugi cu presu frate.

e adevarat ca au fost specialisti care au modificat aceste motoare ptr. curse si le-au facut sa atinga acest fel de viteze sau chiar mai mari dar sa nu imi zici tu ca voi aveati asa ceva ca nu pun botu`. ;)

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e la misto postul tau sa stii ca nu prea am ras.daca insa tu chiar crezi ce debitezi acolo atunci ai ceva probleme.sa zici ca o jawa 354 de prin epoca lui Hrusciov[chiar si modificata]prinde mai mult de 150-160 km/h e o ineptie[ca sa nu-i zic mai rau].o Yamaha R5[motor 2cilindri,2 timpi,350 cm3]din 1970 atingea 160-170 km/h dar avea apropae 40 cp,ir tu imi zici mie ca o Jawa 350 stock de prin 195toamna fugea la fel?fugi cu presu frate.

e adevarat ca au fost specialisti care au modificat aceste motoare ptr. curse si le-au facut sa atinga acest fel de viteze sau chiar mai mari dar sa nu imi zici tu ca voi aveati asa ceva ca nu pun botu`. ;)

 

"si Oltcitul ce se mai tinea de ea ca ala prindea vreo 150 - 160" :bow:

 

...deci nu cred ca despre Jawa era vorba.

 

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:bow: doar cateva lucruri am de spus:

 

 

bah mihai: MAI LASA-NE CU "BLA-BLA-BLA"-urile :bow:

 

 

JAWA e o motocicleta cu performante modeste , SI ASA VA RAMANE! ;) mie incepe sa-mi placa!!! ca e si simpla (comparativ cu DNEPR-ul,imitatie grosolana de BMW...)

 

salutare! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...