Sari la conținut

moshulik
 Share

Postări Recomandate

Pina la urma care e baiul?

E greu sa faci un ITP?

Sau va doare ca va jupoaie de bani?

Bai baieti, se vede ca nu cumparati de-ale gurii pe acasa. Pai suta de lei pe an pe ITP este wax pe linga ce-a venit sau va mai veni la scumpiri.

Si recunosc ca m-am amuzat cu "ITP la sange". Adica mobra voastra este ghena de gunoi de nu poate trece un amarat de ITP moto fie el si la RAR: lumini, semnalizari, frane si niste cauciucuri decente?

ITP-ul moto in RO este de rahat - fara noxe, fara dB, amortizoare etc.

Asa ca cine nu il trece are mobra pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 979
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pina la urma care e baiul?

E greu sa faci un ITP?

 

 

Cred ca baietii se refereau la lipsa de timp in eventualitatea ca trebuie sa ajungi la RAR care se lasa cu programare, cu asteptari interminabile pe acolo samd. Probabil ca pt unii este greu si sa faca ITP daca sunt detinatori de cine stie ce cotoarbe desi de la o vreme au cam disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu o norma ceava nu din auzite la radio sant ca daca ai ITP-ul expirat nu mai poti sa-l faci decat la RAR, oricum toate statiile ITP sunt monitorizate de RAR, pana acum din 2008 mi-a fost blocata mobra de trei ori de catre RAR pentru supraverificare, sa vedem anul asta ca pe 18 mai expira.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma care e baiul?

E greu sa faci un ITP?

Sau va doare ca va jupoaie de bani?

Bai baieti, se vede ca nu cumparati de-ale gurii pe acasa. Pai suta de lei pe an pe ITP este wax pe linga ce-a venit sau va mai veni la scumpiri.

Si recunosc ca m-am amuzat cu "ITP la sange". Adica mobra voastra este ghena de gunoi de nu poate trece un amarat de ITP moto fie el si la RAR: lumini, semnalizari, frane si niste cauciucuri decente?

ITP-ul moto in RO este de rahat - fara noxe, fara dB, amortizoare etc.

Asa ca cine nu il trece are mobra pe masura.

repet ideea de la care s-a plecat.

ai o mobra. Ii expira ITP-ul in Noiembrie. pana in Aprilie nu iesi cu ea. In Aprilie o iei in duba/pe remorca, RCA si fugi la ITP.

 

In scenariul nou, nu mai pot sa faci ITP decat la RAR.

 

In cel vechi..clasic. La orice statie ITP apropiata .

 

so ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu RAR in caz de ITP expirat era cam asa: daca il ai expirat si te prinde Militia iti ia talonul si nu poti sa mai faci ITP-ul decat la RAR. Chestie valabila de ani de zile. Schimbarea consta in faptul ca pe vremuri primeai o autorizatie de circulatie valabila 15 sau 30 de zile nu mai stiu, sa rezolvi ITP-ul. Acuma spun ei ca iti iau talonul si nu mai ai voie sa circuli cu ea si va trebui sa mergi cu ea pe platforma.

Aici este o problema: una este sa ai ITP expirat de cateva zile si alta sa fie expirat de cateva luni.

 

Eu nu am vazut scris ca daca expira ITP-ul il faci doar la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea are civ si, implicit, primul itp, la sfarsit de noiembrie (27 sau 28). Anul trecut nu tin minte cum, probabil vreme nasoala, n-am ajuns la itp in termen, am fost in ianuarie - da, am circulat cu itp expirat pana la statie - pt ca am prins vreme buna. Daca ar fi treaba cu facut doar la rar cand e expirat nu m-as bucura, poate in ianuarie 2019 o sa fie zapada. La Grivita mi-ar fi cat de cat la indemana, dar pt Voluntari pierd o juma' de zi intreaga. Stiu ca la un moment dat Grivita nu primea mobre, pe urma parca am vz...

Multi motociclisti au probleme cu itp pt ca tobe, xenoane/leduri prin faruri, semnale led invizibile, anvelope de alte dimensiuni, modificari/choppareli samd. Ca de jocuri, rulmenti si alte alea oricum nu cauta nimeni, iar de la comuniste incoace franele tin cam la toate. A trecut Transalpul meu cu discuri aftermarket, si frana fata era de toata jena, standul insa a considerat-o ok...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca asa e cum se spune e o problema. Daca expira ITPul cand da zapada te poti duce cu 1-2 luni inainte sa expire si rezolvi problema. Pierzi 10-15 lei pt perioada din ITP neconsumata dar macar nu te mai doare capul pe urma pe la RAR si cu o cheltuiala mult mai mare daca pui si platforma. Si peste 2 ani nu mai ai aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca asa e cum se spune e o problema. Daca expira ITPul cand da zapada te poti duce cu 1-2 luni inainte sa expire si rezolvi problema. Pierzi 10-15 lei pt perioada din ITP neconsumata dar macar nu te mai doare capul pe urma pe la RAR si cu o cheltuiala mult mai mare daca pui si platforma. Si peste 2 ani nu mai ai aceeasi problema.

despre asta vorbim

sunt cazuti si cazuri. Eu de exemplu nu am putut sa merg cu una din mobre o vreme. nu vad de ce atata vreme cat nu merg cu ea sa ii fac ITP si RCA. POate nu merg un sezon.

asa ca NU vorbim de cazul in care te prinde in trafic CI DE cazul in care vrei sa faci ITP-ul expirat si nu mai poti DECAT LA RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU vorbim de cazul in care te prinde in trafic CI DE cazul in care vrei sa faci ITP-ul expirat si nu mai poti DECAT LA RAR.

M-ai facut curios cu privire la chsestia asta asa ca am cautat OG14/2017 care modifica OUG 195 privind circulatia pe drumurile publice cat si legea 260/2017 care modifica regelemntarile privind realizarea ITP-ului. Ce am inteles din astea:

- s-a introdus termenul "suspendarea inmatricularii"

- unul din motivele suspendarii este expirarea ITP-ului

- daca esti identificat circuland cu vehicului cu inmatricularea suspendata e nasol (amenda, retinere certificat, placute, dovada fara drept de circulatie)

- primesti certificatul inapoi in momentul in care inceteaza suspendarea inmatricularii (care, la randul ei, inceteaza in momentul incetarii cauzelor care au determinat-o - in cazul nostru lipsa ITP-ului)

- singurul loc in care este pomenita adeverinta de la RAR este art. 112 alin (5) din oug. 195 modificat si se refera la cazul in care ti s-a retinut certificatul pentru contraventii privind conducerea pe drumurile publice a unui vehicul cu deficiente majore sau periculoase.

 

Deci, daca nu exista nicio alta reglementare interna a RAR pentru statiile ITP autorizate, n-ar avea de ce sa nu se poata face ITP la orice statie, chiar daca ITP e expirat. Problema e doar cum ajungi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai inspectia periodica expirata nu mai ai ce cauta la o statie ITP de cartier , doar la RAR o mai poti face contra sumei de peste 300 ron si o gramada de timp si nervi , cred c-ai inteles exact ce-am vrut sa zic dar ma rog daca nici acuma n-ai priceput , suna la RAR pentru clarificari .

 

 

Îmi pare rău să-ți zic asta, dar te-ai luat după niște „guriști” !

 

POȚI să faci în continuare ITP-ul la orice atelier agreat RAR, indiferent cât a trecut de la data expirării celui precedent, cu o singură condiție : să ajungi în curtea atelierului prin două metode, pe barba ta cu riscul de a fi prins în trafic cu ITP expirat sau mobra dusă pe platformă sau cu o dubă!

 

Cât despre acel tarif aberant de 300 de RON al ITP-ului la RAR este tot o „dumă guristică” ! Dacă nu mă crezi dă un telefon la orice RAR !

 

Chestia cu suspendarea înmatriculării atunci când n-ai ITP se face , logic, atunci când ești oprit în trafic de către organele abilitate :)

 

Îți doresc o zi bună !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi pare rău să-ți zic asta, dar te-ai luat după niște „guriști” !

 

POȚI să faci în continuare ITP-ul la orice atelier agreat RAR, indiferent cât a trecut de la data expirării celui precedent, cu o singură condiție : să ajungi în curtea atelierului prin două metode, pe barba ta cu riscul de a fi prins în trafic cu ITP expirat sau mobra dusă pe platformă sau cu o dubă!

 

Cât despre acel tarif aberant de 300 de RON al ITP-ului la RAR este tot o „dumă guristică” ! Dacă nu mă crezi dă un telefon la orice RAR !

 

Chestia cu suspendarea înmatriculării atunci când n-ai ITP se face , logic, atunci când ești oprit în trafic de către organele abilitate :)

 

Îți doresc o zi bună !

acesta explicatie este si cea pe care o dicteaza bunul simt- este insa ea si cea" reala" pe care "guvernantii" o au in vedere?

 

ma tem sa n-aiba dreptate"colegu'" de mai sus:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

POȚI să faci în continuare ITP-ul la orice atelier agreat RAR, indiferent cât a trecut de la data expirării celui precedent, cu o singură condiție : să ajungi în curtea atelierului prin două metode, pe barba ta cu riscul de a fi prins în trafic cu ITP expirat sau mobra dusă pe platformă sau cu o dubă!

corect! bine punctat! :peace: :peace: :peace:

 

(....astea dupa niste telefoane si documentare, nu vorbe spuse pe burta goala...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ar functiona?

vine acasa la tine politaiul si-ti ia numarul si talonul??

 

..eu asa stiu ca mergi frumos la ghiseu la politie, stai frumos la coada si predai numarul, si ceri suspendarea inmatricularii pe o perioada de XYZ zile / luni.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite ce zic cei de la MAI pe contul lor de facebook :

 

https://www.facebook.com/ministeruldeinterne/photos/a.439151032821960.92805.438338142903249/1895002950570087/?type=3

 

„Din 20.05.2018, dacă sunteți surprinși în trafic cu ITP expirată, polițistul vă va reține talonul și plăcuțele cu numerele de înmatriculare, vă va da amendă și o dovadă FĂRĂ drept de circulație, așadar nu o să mai luați mașina de acolo decât pe platformă sau împinsă, apoi trebuie să mergeți la RAR... deci, mult mai complicat!
Același lucru este valabil și dacă mașina a fost cumpărată/vândută dar nu a fost trecută pe numele noului proprietar în termen de 90 de zile de la înstrăinare.”

 

Deci clar, dacă ești surprins în trafic cu ITP expirată, nu vine polițaiul acasă să-ți ia numerele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci aia vor avea in final baza de date comuna cu RAR-ul si circularea cu ITP expirat, daca esti prins, "se pune" in plus ca si cum circuli cu autovehicul cu inmatricularea suspendata. asta inteleg eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci aia vor avea in final baza de date comuna cu RAR-ul si circularea cu ITP expirat, daca esti prins, "se pune" in plus ca si cum circuli cu autovehicul cu inmatricularea suspendata. asta inteleg eu.

 

Oameni buni, ce-i așa greu de priceput ?

 

Baza comună cu cei de la RAR exista și până acum la fel cum există baza comună cu cei de la taxe și impozite dar voi vă închipuiți că funcționarii de la serviciul înmatriculări vor sta să suspende mii și mii de înmatriculări pentru ITP expirat stând toată ziua cu nasul în baza de date ?!

Plus cozile imense de la ghișee care s-ar crea de cei veniți să predea numerele ?!

 

NU există NICIO bază legală care să prevadă așa ceva !

 

Totul este o petardă lansată de către presa de scandal prin răstălmăcirea legii care spune că PUNEREA ÎN CIRCULAȚIE a unui mijloc de transport cu ITP și (sau) RCA expirate se sancționează cu suspendarea înmatriculării!

 

Repet, punerea în circulație, nu faptul că motorul sau mașina ta stau la tine în curte sau garaj !

 

Poți să-l ții și câțiva ani fară ITP sau RCA dar să NU circuli cu el!

 

Iar faza că doar RAR face un nou ITP este valabilă DOAR în cazul în care ai fost prins circulând fără ITP , în rest dacă duci motorul cu ITP deja expirat la orice atelier agreat RAR și-l vor face fără probleme.

 

Să aveți o zi bună și nu mai ascultați de toți „guriștii” :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ori nu ai citit pana la final postarea aia de fb cu care ai pus link, ori nu intelegi ce inseamna suspendare de drept.

partea cu baza de date comuna ai si tu dreptate, nu e relevanta, pt ca oricum se vede pe talon ITP-ul expirat cand / daca esti oprit de politie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegule, dupa cum iti spuneam, tu nu intelegi ce inseamna "de drept" sau nu ai citit corect ce scrie in a doua parte a postarii aleia. din momentul expirării ITP, AUTOMAT se considera si inmatricularea suspendata. ai talon dar nu e valabil, ai numere dar nu sunt valabile. nu vine nimeni sa ti le ia, nu esti obligat sa le depui tu la politie, dar ele isi pierd valabilitatea si dpdv legal este ca si cum nu ar exista.

daca esti si prins ca circuli asa, atunci ti se si ridica talonul si placutele si iei si amenda, atat pt itp expirat cat si pentru punerea in circulatie a unui vehicul cu inmatricularea suspendata. pana pe 20 mai nu iei si a doua amenda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegule, dupa cum iti spuneam, tu nu intelegi ce inseamna "de drept" sau nu ai citit corect ce scrie in a doua parte a postarii aleia. din momentul expirării ITP, AUTOMAT se considera si inmatricularea suspendata. ai talon dar nu e valabil, ai numere dar nu sunt valabile. nu vine nimeni sa ti le ia, nu esti obligat sa le depui tu la politie, dar ele isi pierd valabilitatea si dpdv legal este ca si cum nu ar exista.

daca esti si prins ca circuli asa, atunci ti se si ridica talonul si placutele si iei si amenda, atat pt itp expirat cat si pentru punerea in circulatie a unui vehicul cu inmatricularea suspendata. pana pe 20 mai nu iei si a doua amenda.

 

Colegule drag, cred că tu semeni puțin cu nevastă-mea, ești cam greu de lămurit :)

 

Suspendarea înmatriculării se manifestă în fapt ATUNCI când ți se rețin talonul și plăcuțele cu numere, DOAR atunci !

 

Motorul tău care stă parcat în curte sau garaj ESTE înmatriculat, oricând poți să-l sui pe o platformă, să mergi la un atelier agreat RAR și să-i faci ITP . Talonul și numărul NU ți-au fost ridicate de poliție !

 

Să-ți mai dau un argument : dacă ieși cu motorul fără ITP și ești prins iei amendă și se suspendă DE DREPT în matricularea DAR nu intri la penal pentru punerea în circulație a unui autovehicul neînmatriculat.

 

Dacă ar fi cum zici tu ar trebui să intri direct la penal !

 

Să ai o zi bună !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai fix asta ti se zice in textul ala pe care nu il intelegi tu. intreaba un avocat ce e aia suspendare de drept...

» Post actualizat in 24 Apr 2018 09:02

cred ca cel mai bine reluam discutia dupa 20 mai, in baza textului de lege. si despre suspendarea de drept, si despre obligativitatea de a face ITP-ul doar la RAR. asa, discutam discuții

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...