wawessh Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Da tu nu sti ca poti sa vezi eroarea cand se aprinde in bord Fi-ul? Trebuie sa apesi doar un buton. Da nu iti zic care. Hai ca o sa te prinzi usor. Afla nr erorii si vezi ce scrie in manual. Mie mi s-a aprins de la exup(sa te ca** in el) si de la sondele lambda(parca) pe autostrada ca erau vreo 15 grade si mergeam constant cu 150 si motorul avea vreo 70 grade. Dupa aia am incetinit si a crescut temperatura si s-a stins. Cred ca nu mai functionau bine ca ele sunt fix in curentul de aer si nu aveau temperatura de lucru, habar n-am. Cine are vreo explicatie sa imi zica si mie. Editat Mai 20, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 La ultimele doua iesiri mi se aprinde becul rosu de "avarie" si scrie FI pe bord. Motocicleta nu da niciun semn nasol, merge absolut la fel. Daca o pornesc si o opresc de vreo 2-3 ori nu se mai aprinde becul ala si pot sa merg multi km linistit. Apoi iar il apuca, iar opresc motoreta de cateva ori, iar se stinge. Mentionez ca am si spalat motoreta inainte de a constata prima data chestia. Are idee cineva daca trebuie sa-mi fac probleme? Ce poate sa fie daca motoreta merge la fel de bine ca deobicei? Nu merita sa dai cu presupusul...pune un tester pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Ce tester visezi? Intai sa afle codul de eroare pe care poate sa il afle si fara tester(mai exact ce tester?. Trebuie sa apese un buton cand e Fi aprins in bord. Fac pariu ca o sa ii dea eroarea 63. Asta daca mai are Exup-ul pe ea si cablurile aferente. E greu sa cautam in manual....... A se urma procedura doar cand apare Fi, daca nu apare nu merge. Trebuie urmata alta procedura. Turn the ignition switch ON. • Push the MODE button [A] to display the odometer.Push the MODE button [A] for more than two seconds. • The service code is displayed on the LCD by the number of two digits. Astea sunt codurile de la zx-6r 07-08. Nu am stat sa caut pentru zx-10r, dar tind sa cred ca sunt aceleasi. A se verifica. Service Code Problems11 Main throttle sensor malfunction, wiring open or short12 Inlet air pressure sensor malfunction, wiring open or short13 Inlet air temperature sensor malfunction, wiring open or short14 Water temperature sensor malfunction, wiring open or short15 Atmospheric pressure sensor malfunction, wiring open or short21 Crankshaft sensor malfunction, wiring open or short23 Camshaft position sensor malfunction, wiring open or short24 Speed sensor malfunction, wiring open or short25 Gear position switch malfunction, wiring open or short31 Vehicle-down sensor malfunction, wiring open or short32 Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short33 Oxygen sensor #1 inactivation, wiring open or short (Equipped Models)34 Exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction, wiring open or short35 Immobilizer amplifier malfunction36 Blank Key detection39 ECU communication error51 Stick coil #1 malfunction, wiring open or short52 Stick coil #2 malfunction, wiring open or short53 Stick coil #3 malfunction, wiring open or short54 Stick coil #4 malfunction, wiring open or short56 Radiator fan relay malfunction, wiring open or short62 Subthrottle valve actuator malfunction, wiring open or short63 Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short64 Air switching valve malfunction, wiring open or short67 Oxygen sensor heater malfunction, wiring open or short (Equipped Models)83 Oxygen Sensor #2 inactivation, wiring open or shout (Equipped Models)94 Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)95 Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models) Editat Mai 20, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Sa presupunem ca apasa butoanele alea si apare un cod de eroare...ok...apoi ce face?? Se apuca sa o repare (presupunund ca nu e de meserie) ??? Nu ajunge cu ea la un service specializat (nu alea de schimbat uleiul) unde vor fi identificate&remediate problemele (care pot fi mai multe intr/o faza incipienta) ??? Adica la un utilaj de 5000 euro cu care omul isi risca viata (mergand cu viteza apare un risc nu??) tu vrei sa se apuce cineva de surubarit in fata blocului??? Daca se opreste motorul fix intr-o depasire?? De curand si eu am avut probleme cu pornirea...puneam contactul, bateria ok, motorul invartea doar ca nu pornea. Am fost ferm convins ca s/a prajit fuse junction box-ul, cand puneam contactul bazaia de parca era in scurt. Problema a fost in cu totul alta parte..... din cauza apei s/a dus o mufa de unde nu mai pleca tensiunea corecta (bazaitul din fuse junction box era dat de niste relee ce nu erau corect alimentate, insa fara sa fie defecte). Editat Mai 21, 2014 de bradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Multumesc baieti! Am citit si eu in manual dupa ce am citit ce a zis wawessh, la fel se face si la mine, diseara ma duc sa citesc codul. Apoi bradu are si el dreptate, odata aflat codul tot la mecanici o sa ma duc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Service specializat. Aaaaaa, deci la United. . Deci la Masinutaaaaaa. . Nu e asa "the mentalist" ca te lasi din nou pe mana lui Masinuta? Vezi ca procedura merge doar daca ai Fi aprins in bord. Tu(bradule) ai un fetish cu service-urile, dar mai baga ochiul in manualul ala sa vezi ca procedura asta se numeste "User mode". Deci e pentru utilizatorii motocicletei, poate sunt ei prosti ca i-au invatat pe utilizatori sa isi afle erorile. Cu cat ai mai multe cunostinte mecanice, tu ca utilizator, cu atat esti mai in siguranta pe motocicleta!!!!. Si dupa cum ai vazut , the mentalist, a mers cu motorul cu Fi aprins, deci nu i-a pasat de "pericolul" aratat de becul ala. Daca stia procedura, oprea, afla pe loc codul de eroare, suna la "service-ul specializat" si intreba daca e sigur sa mai mearga avand in vedere codul de eroare afisat. Mai sigur asa nu? Plusul de siguranta a fost dat de cunostinte. Si fie vorba intre noi, dupa ce afla codul de eroare, exista procedura de verificare a celor necesare explicata "CA LA PROSTI". Da, daca n-ai chef, scule, garaj, timp, te duci frumos la un service. Prietenieeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Niko e in seara asta la Cesar, acolo isi repara el motoretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Nu azi,azi incerc eu sa vad cum e treaba ca ma cearta wawessh , zilele urmatoare trec pe la Cesar!) Da oare daca il pornesc, se aprinde becul de FI si tin 2 secunde butonul de RESET (la mine e cu butonul din dreapta, nu tot ala de MODE ca la tine) imi afiseaza cu motorul pornit? Ca in manual zice doar sa pui cheia pe ON si apoi sa il treci pe ODO, tin 2 secunde pe RESET si cica apare codul (codurile). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Ce aveti mai cu Masinuta? Omul e foarte bun. Nu-i asa complique sa identifici eroarea. Editat Mai 21, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Poti sa faci si cand mergi cu motorul, eu asa fac. Nici nu mai opresc. Vad ca s-a aprins Fi si dau sa vad codul. La mine apare doar 63, care e de la Exup si care se stinge singur daca pui/iei contactul sau dupa o acceleratie mai tare(habar nu am cu ce ajuta acceleratul, dar se opreste).Cand pui contactul isi face procedura de verificare pentru EXUP. L-am reglat, dar tot se mai aprinde ca prostul cam o data pe luna. Si tot nu ai zis daca mai ai motorasul de exup si cablurile conectate corect. Ori il ai, ori nu il mai ai si ai o smecherie sa nu se aprinda Fi ca urmare a absenta Exup-ului. Am eu schema electrica daca vrei sa dai jos Exup-ul si sa nu se aprinda Fi(63), iti trebuie un letcon si un drum pe Maica Domnului. Da e bun Exup-ul ca iti mai da niste cuplu in ture joase. @Cesar, eu nu am nimica cu Masinuta, dar sincer cred ca "the mentalist" nu il are la suflet. Editat Mai 21, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Poti sa faci si cand mergi cu motorul, eu asa fac. Nici nu mai opresc. Vad ca s-a aprins Fi si dau sa vad codul. La mine apare doar 63, care e de la Exup si care se stinge singur daca pui/iei contactul sau dupa o acceleratie mai tare(habar nu am cu ce ajuta acceleratul, dar se opreste).Cand pui contactul isi face procedura de verificare pentru EXUP. L-am reglat, dar tot se mai aprinde ca prostul cam o data pe luna. Si tot nu ai zis daca mai ai motorasul de exup si cablurile conectate corect. Ori il ai, ori nu il mai ai si ai o smecherie sa nu se aprinda Fi ca urmare a absenta Exup-ului. Am eu schema electrica daca vrei sa dai jos Exup-ul si sa nu se aprinda Fi(63), iti trebuie un letcon si un drum pe Maica Domnului. Da e bun Exup-ul ca iti mai da niste cuplu in ture joase. @Cesar, eu nu am nimica cu Masinuta, dar sincer cred ca "the mentalist" nu il are la suflet. Eu am evacuare completa Micron (nu cred ca mai are Exup) si parca l-am auzit pe Masinuta spunand ceva de genul ca a "pacalit" senzorul respectiv ...Nu trage prea tare in ture medii dar o las asa ca e liniara si controlabila pe curbe Eu am cu el doar ca m-a mintit de mai multe ori in fata si mi-a zis ca nu a umblat in motor desi schimbase cuzinetii la ea, in rest ce sa mai am cu el?Ca s-o pricepe?Poate. Cel mai probabil la astea se pricepe ca e cu mainile in ele toata ziua. Se jura ca problema mea cu aruncatul uleiului o aveau toate care au trecut prin mana lui si au fost la curse, ca imi arata mailul trimis la Kawasaki cand a sesizat el prima data problema. A zis ca a facut pentru altii un catch-can din aluminiu si ca a pus chiar sita in aia de vase ca sa condenseze mai bine vaporii de ulei inauntru, idee care imi venise si mie ) De cand mi-a bagat Cesar kerosen in ea sa mai curete interiorul camasilor si capetelor de pistoane parca arunca mult mai putin. Bine, important e ca i-a facut sistemul de preluare a vaporilor in codita si a sigilat air-box-ul, deci nu mai ajunge ulei in airbox - nu mai face depuneri in motor, o sa pun niste poze cu mantzocaria. Masinutza a zis si el ca asta e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Eu am cu el doar ca m-a mintit de mai multe ori in fata Si ca se da la gagica-ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 baiatul acesta masinuta a avut un zx10 2004 2005 la vanzare ? acum 2-3 ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Si ca se da la gagica-ta Ah,da! Si asta! ) baiatul acesta masinuta a avut un zx10 2004 2005 la vanzare ? acum 2-3 ani ? Nu,e mecanicul principal de la United, are asa vreo 40 si ceva de ierni spre 50 ,deci baiat nu mai e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 am vrut sa cumpar un kawasaki negru de la cineva si zicea ca e mecanic la united acum 3 ani ... ,asta e.. confuzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am gasit, eroarea este nr. 67! 67 Oxygen sensor heater malfunction, wiring open or short (Equipped Models) ??? Traducere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Defectiune la incalzitorul senzorului de oxigen(lambda sensor) care are rolul de a creste temperatura senzorului de oxigen(lambda sensor) inainte de activarea lui. Da intrebare e: Tu mai ai senzorii lambda pe motor cu evacuarea schimbata? Si mie mi s-a aprins eroarea asta o data pe autostrada cum am zis mai sus. Editat Mai 21, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Traducere? He he ...tare asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 La 26 si 27 sunt senzorii pe care ii cauti. Si arata asa. Nu stiu cum e sistemul tau de evacuare Micron, daca are loc de senzori(nu cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Acolo scrie si ceva de niste sigurante,nu poate sa fie una din sigurantele alea arse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Daca nu gasesti senzorii bagati in evacuare, te apuci si cauti mufele astea in care ar intra senzorii de oxigen daca ar exista pe motorul tau. Daca gasesti mufele si nu e bagat nimica in ele sau au doar un "capace"(kit de eliminare sensor oxigen), le desfaci si vezi daca au apa sau sunt oxidate. Le dai preventiv cu un spray de contact. Dupa ce ai terminat vezi daca mai apare vreo eroare. Editat Mai 21, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Multumesc, o sa tinem cont cand o duc la desfacut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Avand in vedere evacuarea race nu cred ca mai ai senzorii, probabil ai bagat apa in mufele A si B cand ai spalat-o. Oricum nu e panica cu eroarea asta. Bafta Cesare la desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Daca evacuarea este schimbata full posibil ca sa nu mai fie lambda acolo,asa ca are mai mult ca sigur un "lambda eliminator"care poate nu mai face servici sau sunt contacte slabe,oxidate etc. Daca are sonda,trebuie verificat tot pe linia contactelor, heater-ul sondei cand s-a stricat...s-a stricat este o rezistenta de nikelina care o data arsa nu se mai repara singura. La fel cum a zis si "wawessh" heater-ul sondei nu functioneaza de cat la pornire sa aduca sonda la temperatura de lucru,dupa care sta inactiv pana la un nou start.Asa ca,este de urmarit daca codul de eroare este generat in primele secunde de la start cand moto este rece. Din punct de vedere a sigurantei de deplasare nu implica nici un risc,atat pentru motor cat si pentru pilot...poate doar buzunarul sa fie afectat deoarece nu mai are corectie de AFR si consuma mai mult....nu ca, kawa nu ar consuma si asa destul de mult... Totusi este de preferinta sa se remedieze defectul deoarece o inactivitate a heater-ului sondei duce la distrugerea sondei rapid si iremediabil. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Daca evacuarea este schimbata full posibil ca sa nu mai fie lambda acolo,asa ca are mai mult ca sigur un "lambda eliminator"care poate nu mai face servici sau sunt contacte slabe,oxidate etc. Daca are sonda,trebuie verificat tot pe linia contactelor, heater-ul sondei cand s-a stricat...s-a stricat este o rezistenta de nikelina care o data arsa nu se mai repara singura. La fel cum a zis si "wawessh" heater-ul sondei nu functioneaza de cat la pornire sa aduca sonda la temperatura de lucru,dupa care sta inactiv pana la un nou start.Asa ca,este de urmarit daca codul de eroare este generat in primele secunde de la start cand moto este rece. Din punct de vedere a sigurantei de deplasare nu implica nici un risc,atat pentru motor cat si pentru pilot...poate doar buzunarul sa fie afectat deoarece nu mai are corectie de AFR si consuma mai mult....nu ca, kawa nu ar consuma si asa destul de mult... Totusi este de preferinta sa se remedieze defectul deoarece o inactivitate a heater-ului sondei duce la distrugerea sondei rapid si iremediabil. Cu respect TNG! Multumesc,George! Am fost,acolo sunt ca niste "dopuri" de plastic care au inauntru fiecare 2 sigurante. S-a dat cu spray, s-a curatat, dar dopurile respective sigur nu mai functioneaza cum trebuie, a intrat apa acolo sau ceva si s-a "topit" una din sigurante. Cert e ca dupa curatare si remontare eroarea a disparut,am mers deja 2 zile cu motoreta si nu se mai aprinde, doar ca probabil cum zice si George ar tregui inlocuita rezistenta aia ca sa lucreze cum a fost inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.