Sari la conținut

Detectoare Radar - Totul despre


grex
 Share

Postări Recomandate

Incearca Beltronics Vector 940 A.Si vechiul model 940 este destul de bun insa noului model i-au facut un upgrade al carui rezultat se poate vedea AICI.Tot acolo gasesti niste linkuri cu teste comparative intre cele mai performante modele RX65, VECTOR 940 A, ESD 7100 si XTR 140.Recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ai fugit vreodata cand ai fost oprit? Sau de ce tot insisti cu asta?

 

Eu unul nu am Oo de asa ceva.

 

 

pai nici nu am oprit :) daca-s in oras trec pe langa ei dupa juma' de ora cu 40 la ora ca oricum n-au ce sa-mi faca. daca sunt in afara trec de ei si dupa 2-3 km opresc, indrept numarul si merg normal pana trec de primul echipaj de politie. dupa aia iar ii dau in gura si tot asa. n-au numar, nu pot sa dovedeasca ca am fost eu :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
pai nici nu am oprit :) daca-s in oras trec pe langa ei dupa juma' de ora cu 40 la ora ca oricum n-au ce sa-mi faca. daca sunt in afara trec de ei si dupa 2-3 km opresc, indrept numarul si merg normal pana trec de primul echipaj de politie. dupa aia iar ii dau in gura si tot asa. n-au numar, nu pot sa dovedeasca ca am fost eu :blink:

 

Bun baiat..

Nu cumva tu esti ala care pe alt topic sareai in sus sa aperi ilegalitatea tobelor sport si xenoanelor pe moto?

Ce sa intelegem, ca acum te-ai dedublat si eul tau merge ilegal pe drumuri, tu de fapt esti Sfanta Parascheva?

/index.php?...10&start=10

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Bun baiat..

Nu cumva tu esti ala care pe alt topic sareai in sus sa aperi ilegalitatea tobelor si xenoanelor pe moto?

Ce sa intelegem, ca acum te-ai dedublat si eul tau merge ilegal pe drumuri?

/index.php?...10&start=10

 

 

ma doare la basca de ilegalitatea lor. pur si simplu ma orbesc xenoanele puse fara cap, oricat de reglat ar fi farul. am experimentat de mi-a venit greata cu xenoanele deopotriva pe far cu sticla care disperseaza si pe far cu oglinda care disperseaza lumina dar cu geam simplu. n-am reusit sa fiu multumit deloc de rezultate (nu ca nu as fi vazut eu personal mai bine ca da, vedeam mai bine) asa ca am apelat la o solutie mai buna: xenoane cu lupa si angel-eyes :) lumineaza cum trebuie si cel mai important disperseaza lumina cum trebuie. despre tobe ma deranjeaza cele extrem de zgomotoase, nu cele sport "normale" sa zic asa. chiar extrem de multe le suport fara db-killer dar sunt unele care sunt de-a dreptul exagerate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am experimentat de mi-a venit greata cu xenoanele deopotriva pe far cu sticla care disperseaza si pe far cu oglinda care disperseaza lumina dar cu geam simplu. n-am reusit sa fiu multumit deloc de rezultate ...

Pai n-ai cum, xenonul si halogenul au focalizari diferite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

stiu, unul e pe filament, altul pe descarcare in gaz. am zis totusi sa experimentez poate-poate scap de acel "halo" cu tot felul de saibe, mai bagate in far, mai scoase... n-a mers! astea pe lupa sunt miezul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angel eyes-urile alea sa stii ca ajuta foarte tare.

Nu s-a rupt numarul ala daca l-ai tot indoit si indreptat de atatea ori fugind de politie?

Daca n-ai facut ceva atat de grav incat sa te duca direct la puscarie nu vad de ce ai risca sa fugi de ei? Nu cred ca un om normal face asta.

 

940A e un 940 cu benzi selectabile si K pulse.

Desi cei de la Falcon fac reclama si tot ii dau ca acest K pulse e special facut pentru radarele din Romania, n-are nicio treaba.

K pulse face detectorul sa vada radarele rusesti iskra si clonele lor, care emit in banda k in semnale de cate de 200ms.

Contra radarelor din Romania e fix pix.

940A se situeaza ca si optiuni configurabile intre 955/965 si 995. Toate detectoarele Bel si Escort au 2 tipuri de antene, M4 si M3.

M3 e mai performanta si e pusa pe cele scumpe, STI driver, Redline, STI remote, 9500ci. Restul sunt cu M4. Ca sensibilitate toate cu aceeasi antena se comporta la fel.

 

Cine e interesat de subiect poate lectura mai mute aici: http://www.radardetector.net/forums/

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am mai spus ca toate detectoarele din lume nu ajuta la radarele astea noi.

De fapt te poate ajuta numai in masura in care nu esti printre primii intr-o coloana si ai timp doar o secunda, poate doua sa reactionezi franand.

Inutil sa spun ca in timpul asta nici nu filtrezi informatia prin creier ca sa coordonezi piciorul pe frana, iar daca o faci esti in potential pericol sa se urce altul peste tine care vine tare din spate!

Acum ce faci, esti atent la drumul tau sau stai si mergi dupa altii in ideea sa nu fii primul, sa te prinda radarul?

Statiile CB sunt crem de la creme, cu amendamentul ca nu se preteaza la orice tip de motor, costurile sunt mai mari, trebuiesc adaptate buton PTT si casti, microfon, etc.

Dar daca faci toate astea nu mai ai treaba..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mai spus ca toate detectoarele din lume nu ajuta la radarele astea noi.

 

Spui asta din experienta, adica ai avut detector bun si tot ti-ai luat cateva amenzi, sau e doar convingerea ta?

Daca vii pana in raza lui de actune si l-a pornit cand esti in prim plan degeaba mai franezi ca deja ti-au masurat viteza, dar....

In 60% din cazuri noile radare sunt folosite in modul constant on, ca cele vechi. Nu se obosesc toti sa stea la vanatoare.

In celelalte cazuri de ori detectorul a tipat de cateva ori 2-3 secunde inainte sa vad masina cu radar, ori erau pozitionati la vedere si fiind primul in coloana i-am vazut de la mare distanta. Oricum MCV-urile sunt usor de vazut.

Trebuie adaptat si stilul de mers la trafic.

In principiu atat timp cat nu ai pe cineva in fata sau nu vezi drumul pe cateva sute de metri o lasi mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[/url]

 

 

Ai dreptate DAR pana si cu 940-ul simplu pe care il am de 2 ani am evitat cu masina minim 4 radare.mentionez ca erau instalate pe MCV-urile noi.Eram primul in coloana iar in 3 dintre cazuri cei din spatele meu au fost opriti,eu nu :D .E drept ca aveam cca 70 in localitate si am reusit sa franez la timp,si acest aspect conteaza.940A iti da un ragaz de 3-4 secunde pt. a frana la viteza legala,asta daca ai o viteza "peste"rezonabila,pana in 75 km/h.O fi coincidenta sau nu,eu asta am experimentat cu Vector 940 simplu. :D

Editat de purdi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine iti iei statie CB. Exista si modele mici gen walkie talkie care bat destul de mult si au suport ptr handsfree :D

 

cu o jucarie din asta

 

12169898300.jpg

 

cand eram pe la Sf. Ana ptr. putin timp cred ca am auzit si rusi =))

Asa ceva folosesc eu pe moto si pe Logan(o mut unde am nevoie).

 

post-15897-1287122615_thumb.jpg

 

Pe camion am una mai performanta

 

 

Orice detector la ora avertizeaza cam tarziu la noile radare(deja esti luat la ochi)sau in cel mai bun caz esti in spatele unuia care a picat in plasa !!

Nu uitati ca politia inca foloseste si vechile radare,inclusiv cele mascate in masini ne-inscriptionate de toate culorile !

E mai dificil de folosit statia pe moto dar asta e situatia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciun detector nu iti da 3-4 secunde in care sa franezi in momentul in care radarul e pornit in modul instant on.

Dincolo de publicitate, realitatea e ca detectoarele scaneaza anumite frecvente. Daca poti inchide benzi in special Ka care e cea mai larga, viteza de raspuns creste, dar asta nu afecteaza raspunsul detectorului la un instant on clasic cum pot face radarele astea. E important atunci cand radarul e folosit in modul quick trigger, adica emite 0,2 - 0,3s. Unele detectoare nu alerteaza la asa ceva pentru ca algoritmii lor de filtrare sunt ganditi sa ignore semnalele de scurta durata pentru a nu da multe alarme false.

Orice detector va alerta in 0,2-1s dupa ce radarul incepe sa emita. Radarul citeste viteza in 0,1s. In momentul in care detectorul tipa viteza a fost deja obtinuta de radar daca erai cel vizat, indiferent de detector.

Testul facut cu 940A e irelevant. Nu asa se masoara timpul de raspuns al unui detector. Probabil 940 e best buy in momentul asta, dar sunt detectoare mai bune si cu mai mutle functii, iar pentru Romania orice Bel e la fel de bun ca si acest 940A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu mai folosesc detectorul de cand au bagat MCV-urile astea noi!

Nu am de ce, mi-am luat statie.

Am avut un Yupiteru, sunt japoneze, foarte bune, dar in clipa in care au bagat MCV-urile am uitat de el.

Nu am experimentat nimic, am motivat mai sus de ce, dar am citit destule info pe forumuri.

Daca ceilalti afirma ca detectoarele nu mai fac doi bani si mint, atunci te mint si eu.

Un detector foarte performant(dar care si ala iti da o secunda, doua, hai trei de reactie) costa peste 600 euro..pe statia mea(un Intek M100+antena Sirio Turbo de 200 cm)am dat cam 120 euro!

Este o diferenta, nu?

Ideea este ca nu stau sa pandesc radarele, sa fiu al nustiucatelea in coloana, sa merg stresat.

Aflu info in timp real, cu citiva kilometri buni inainte..te intreb..mai are rost detectorul?

Oricum si cu statie merg in limita aia de pina in 50 km/ora peste viteza legala, ca-i afara sau in localitate.

In cel mai rau caz platesc amenda si halesc puncte, dar nu raman fara permis.

Urmeaza sa-mi montez si pe Burgman, dar eu am norocul ca maxi asta imi permite atat amplasarea antenei cit si a statiei.

Dupa ce termin va pun poze si revin cu impresii.

O seara buna.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma incanta ideea cu statia in masina pentru ca prefer sa ascult muzica si sa stau linistit in loc sa ascult tot ce vorbeste lumea prin statie si sa ma deranjeze zgomotul. Mai bine ma concentrez la drum.

Pe motor cu atat mai putin as pune o statie. Cand merg tare oricum e destul zgomot, nu cred ca as putea la 140 sa aud ce se vorbeste, cu atat mai putin sa fac conversatie. Chiar daca e destul de buna casca, de la o anumita viteza deja zgomotul e destul de mare. Combinat cu calaritatea sunetului de la o statie fara o antena lunga serioasa... complet ineficient.

Yupiteru nu sunt nici pe departe detectoare de top. Personal prefer Escort si Bel pentru numarul redus de alarme false si sensibilitatea buna. Am avut si un cobra, primul detector. Era slabut, urla aiurea, filtrare varza. Am avut si un Whistler 3450 remote cand erau interzise, sensibilitate buna, dar filtrare slabuta. Bel sunt cu o clasa peste.

Pentru mine detectoul a ramas de baza.

Nici statia si nici detectorul nu iti garanteaza nimic. Degeaba afli unde e radarul, se poate misca pana ajungi acolo. Ochii mari, mers preventiv si nu cu peste 50km/h peste limita in localitate + un detector bun m-au ferit de probleme.

Spunea cineva mai sus de modul de pozitionare a radarului in spatele unui tir, sa te ia din spate. Am scapat de doua ori din situatia asta. Detectorul a tipat cu vreo 50m inainte, nu mult, dar suficient cat sa pot evita. Cu un detector mai putin sensibil sau cu unul care urla de nebun fara motiv sigur le luam.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Chestie de gust..

Cate bordeie atatea obiceie..

La statie nu exista sa se deplaseze masina politiei si tu sa nu stii..decit daca ai statia inchisa.

Oriunde te invartesti sunt masini mari si din ce in ce mai multe automobile cu statii, este practic imposibil sa nu afli info in timp real..

Ce spui tu este valabil intr-a zona slab circulata..dar unde mai gasesti asa ceva?

Legat de confort..eu mi-am luat o casca "in ear", mica, o tin intr-o ureche, statia data mai incet si cu squelch-ul reglat in asa fel incat sa receptionez de la citiva kilometri(nici nu-ti trebuie mai mult)..nu deranjez pe nimeni in masina, merg si cu muzica..tot tacamul.

Pe moto este mai dificil si-repet-nu se preteaza la orice tip..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l.u.v :D ambele !!

Mesaj completat

Marele avantaj al unei statii este ca te poti informa de eventuale blocaje,starea drumului(f important in Ro),starea vremii(daca trebuie sa te echipezi pt ploaie,opresti din timp )si nu in ultimul caz(nefericit)poti gasi mult mai usor si mai ieftin o masina sa te duca acasa daca ramai imobilizat din cauza unei defectiuni !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatorul pas pe care il vor face boi.i de la circulatie va fi sa monteze radar pe masini incognito cum am vazut in Franta: senzorul era montat in masca unui Audi S5 care mergea in spatele meu si ma "impingea" s-o calc (2 blitzuri, banda 2, banda 1 si tot asa). Eu nu mi-am prins mintea cu el pt ca nu aveam cu ce (Citroen Xsara) dar a gasit un BMW mai in fatza care a "muscat-o". Imediat a scos girofarul albastru pe geam jigodia. Am oprit si eu iar politistu radea de ala zicand "c'est tres ingenieux, n'est-ce pas ?" aratandu-ne cerculetele de la audi. Daca politistii francezi, aia care iertau in 2002 pt alcool, fac asa, va inchipuiti ce ar face ai nostri cu o asemenea scula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...