Sari la conținut

LICHID DE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:blink: Este o vorba "Cum sa-ti zic ca esti prost fara sa-ti dai seama ?"

Mai baieti cu motorete si miguri si moditecuri etc...etc...etc...

Eu am zis ca merge, asta am zis dar !! numa ca se intinpla ca

o data din 10 NU se potrivesc lichidele si se brinzesc ( sau chiar o data din 20 )

Si sigur !!!! lichidul vechi strica lichidul nou, il strica prematur asta nu inseamna ca nu merge, binenteles ca merge,

numai ca nu este treaba facuta bine atit.

de ex bea o cana de apa buna in care era cantitatea unei cesti de apa statuta ..

 

In concluzie eu pun pariu pe o suta de E = 100 E :( ca daca nu scoti etrierii sa-i intorci NU :P iese lichidul de sub

conducta pe care vine lichidul nou.

 

Ps. poti sa ai si GS sau MIG sau SAHARIAN si DACIE si FERARI toate instalatiile de frinare sint lafel din punctul de vedere la vaselor comunicante.

ce treaba are frana cu vasele comunicante? sau vorbeai de carburator aici? :wacko:

 

Mi-a intrat aer pe sus (de la pahar), cum naiba il ma scot, ca am dat la pompa (maneta) de mi s-a acrit si tot nu da semne ca ar vrea sa se intareasca?

cu o putoare buna? da' buna rau, nu asa... se intareste sigur :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, mor cand vad topicuri de-astea.

acum 2 sapt am schimbat lichidu la transalp fata/spate si nu a durat mai mult de 15min (maxim maxim).

1 surubelnita stea, cheie inelara de 8, un furtunas de acvariu, un borcanel si lichid de frana nou. Am intepenit ambele frane cu o singura aerisire. Nu inteleg cum altii se cacaie atat, e un procedeu super banal, sistemul e banal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!nu stiu daca s-a mai scris sau nu,dar mar interesa sa stiu exact cum se realizeaza schimbul lichidului de frana!am citit si am vazut ca atunci cand se face schimbul trebuie sa curatam etrierele,pistonasele...etc.!vreau sa stiu se curata dupa ce am scos vechiul lichid cu ceva instalatia....se curata pistonasele,ce anume!si mai ales procesul....cum se aeriseste....stiu ca sunt 2 feluri ...de sus in jos....turnand lichid prin borcanasul de langa maneta de frana,si de jos in sus....dar nu stiu cum!cum se procedeaza ptr primul fel?trebuie sa fie inchis aerisitorul cand incepem sa turnam lichid,inchis?cum scoatem aerul?si vreau sa stiu ce ulei trebuie sa folosesc ptr modelul meu...zx9r!explicati-mi va rog pas cu pas....cum ati mai facut si voi!vreau sa fac si eu,nu am mai facut niciodata si stiu ca nu e de glumit cu frana asa ca vreau sa fie perfecta!astept explicatiile voastre!

asfalt uscat si o iarna cat mai blanda ptr frumusetile noastre! :blink:

dar de ce vrei sa-l schimbi? :P

 

numai uleiurile nu sunt compatibile..de tipuri diferite...... pot face spuma.....lichidul de frana facut de o firma oarecare e compatibil si cu alta firma.......cu conditia sa respecti tipul DOT3, DOT4, adik sa nu le amesteci...etc......scrie si pe sticluta..compatibil cu alte marci de acelasi tip.....si daca mai raman 3 grame de lichid vechi pe instalatie.....nesemnificativ... ..si odata pe an fac treaba asta ..desi recomandat la lichidul de frana perioada e de 4 ani parca....sau....km.depinde cat mergi si pe an..

sa ai o zi usoara....

PS: sunt posesor de MIG.. :P ..care a schimbat lichidul cu perfuzor .si nu s-a branzit..la naiba ... cum a fost descris de belbody mai tarziu....

si e o vorb, intr-adevar...nimeni nu e ata de inteligent sa ii demonstreze unui prost ca e prost

ce legatura are numarul de kilometri cu lichidul de frana? :(

 

Asta este diferenta dintre a face treaba bine sau nu de aia mecanici buni sint numarati pe degete !!!

Si la cauciucuri patesc lafel si dupa aia zic ca am cobit si de aia au cazut....nu pentru ca fac stopie cu cauciucuri tari.

 

Eu mi-am dat seama de ceva "noi mecanici, stricam masinaria mai mult decit se strica ia singura"

Spun asta ca eu am stricat destule .....

si de ce dai sfaturi? :wacko:

Editat de marinesku73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a intrat aer pe sus (de la pahar), cum naiba il ma scot, ca am dat la pompa (maneta) de mi s-a acrit si tot nu da semne ca ar vrea sa se intareasca?

 

baga pe aerisitor un furtunas transparent de cauciuc si la celalalt capat o seringa mai mare,desfaci aerisitorul un pic si tragi cu seringa pana vine lichid,merge sigur e probat de mine :wacko: se gasesc in comert pompitze elecrice cu ajutorul carora poti face aerisirea singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stau si ma intreb de ce se apuca uni sa-si schimbe lichidul daca nu au mai facut-o niciodata si nici nu au cele mai elementare cunostinte de mecanica<daca motoreta are abs ce va faceti?>

oricum la srad-ul meu la cei ''''18000''''''' km la care am luat-o <97> am gasit in etrieri ceva gen gelatina care daca schimbam pur si simplu lichidul garantez ca tot acolo ramanea

concluzia e ca schimbul de lichid nu e o operatiune de 15min<sa faci aerisire si sa completezi cu lichid nou e egal cu 0>si trebuie neaparat desfacute pistonasele, curatate<si ele si etrieri>dupa care bagat lichid nou si aerisit bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
dar de ce vrei sa-l schimbi? :wink:

Ca bine mai zici!

Pentru initiator, de ce vrei sa schimbi lichidul de frana?

Nu inteleg, te-a deranjat cu ceva?

Te-a amenintat? Te-a suparat? L-ai pierdut? Care e motivul pentru care vrei sa-l schimbi?????????????????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stau si ma intreb de ce se apuca uni sa-si schimbe lichidul daca nu au mai facut-o niciodata si nici nu au cele mai elementare cunostinte de mecanica<daca motoreta are abs ce va faceti?>

oricum la srad-ul meu la cei ''''18000''''''' km la care am luat-o <97> am gasit in etrieri ceva gen gelatina care daca schimbam pur si simplu lichidul garantez ca tot acolo ramanea

concluzia e ca schimbul de lichid nu e o operatiune de 15min<sa faci aerisire si sa completezi cu lichid nou e egal cu 0>si trebuie neaparat desfacute pistonasele, curatate<si ele si etrieri>dupa care bagat lichid nou si aerisit bine

Nu trebuie mai, de cele mai multe ori ai sanse sa strici garniturile. Daca desfaci schimbi toate garniturile, nu speli nimic.

 

Trebuie intinse cateva ore la aerisit pe sarma, nu?

 

E operatie de 15 min, crede-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie mai, de cele mai multe ori ai sanse sa strici garniturile. Daca desfaci schimbi toate garniturile, nu speli nimic.

 

Trebuie intinse cateva ore la aerisit pe sarma, nu?

 

E operatie de 15 min, crede-ma.

intrebare putin pe langa subiect

cand schimbi placutele cum faci<tu in special> ?

impingi pistonasele inapoi pui placutele si esti super multumit de ce ai facut<in total 4 min> :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
intrebare putin pe langa subiect

cand schimbi placutele cum faci<tu in special> ?

impingi pistonasele inapoi pui placutele si esti super multumit de ce ai facut<in total 4 min> :wink:

Nu, mai!

Cum sa faci asa?

Cum sa schimbi asa placutele?

Normal, trebuie sa procedezi asa:

-desfaci suportii motorului, dai motorul jos de pe cadru, desfaci chiulasa, distributia, scoti axa cu came, scoti pistoanele, scoti segmentii, dai motorul in doua, scoti arborele, desfaci toate bielele, desfaci pompa de ulei, scoti axa primara si cea secundara din cutie, scoti pinioanele de pe ele, scoti furcile, scoti parghiile schimbatorului;

-tai toate firele din instalatia electrica cu un sfic;

-acum esti gata sa demontezi etrierii: ii demontezi, scoti placutele, impingi pistonasele inapoi;

-pui placutele noi, montezi etrierii;

-innadesti prin cositorire toate firele taiate anterior;

-asamblezi, in ordine inversa, toate ansamblele si subansamblele cutiei si motorului, montezi motorul la loc pe cadru, strangi bine toate suruburile, la cuplul prescris de manual, pui ulei si gata, ai terminat!

Vezi ce simplu e?

Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 4 zile! :wink:

 

 

Insa, repet: DE CE TREBUIE SA SCHIMBI LICHIDUL DE FRANA?

Editat de mariion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare putin pe langa subiect

cand schimbi placutele cum faci<tu in special> ?

impingi pistonasele inapoi pui placutele si esti super multumit de ce ai facut<in total 4 min> :wink:

daca nu ai umblat la surubul ala mic pe care aerisesti, da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, mai!

Cum sa faci asa?

Cum sa schimbi asa placutele?

Normal, trebuie sa procedezi asa:

-desfaci suportii motorului, dai motorul jos de pe cadru, desfaci chiulasa, distributia, scoti axa cu came, scoti pistoanele, scoti segmentii, dai motorul in doua, scoti arborele, desfaci toate bielele, desfaci pompa de ulei, scoti axa primara si cea secundara din cutie, scoti pinioanele de pe ele, scoti furcile, scoti parghiile schimbatorului;

-tai toate firele din instalatia electrica cu un sfic;

-acum esti gata sa demontezi etrierii: ii demontezi, scoti placutele, impingi pistonasele inapoi;

-pui placutele noi, montezi etrierii;

-innadesti prin cositorire toate firele taiate anterior;

-asamblezi, in ordine inversa, toate ansamblele si subansamblele cutiei si motorului, montezi motorul la loc pe cadru, strangi bine toate suruburile, la cuplul prescris de manual, pui ulei si gata, ai terminat!

Vezi ce simplu e?

Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 4 zile! :wink:

 

 

Insa, repet: DE CE TREBUIE SA SCHIMBI LICHIDUL DE FRANA?

Exact ca in manual. Total de acord :wink: :laugh: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare putin pe langa subiect

cand schimbi placutele cum faci<tu in special> ?

impingi pistonasele inapoi pui placutele si esti super multumit de ce ai facut<in total 4 min> :D

hai mai, fara caterinca, ce e gresit in asta? eu asa am facut si la masini, si la mobra, si a fost totul ok, mii de km fara vreo problema. ce altceva ar fi trebuit sa fac in afara de impins pistonasu si pus placutele noi? (si binenteles facut cateva pedale dupa)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai, fara caterinca, ce e gresit in asta? eu asa am facut si la masini, si la mobra, si a fost totul ok, mii de km fara vreo problema. ce altceva ar fi trebuit sa fac in afara de impins pistonasu si pus placutele noi? (si binenteles facut cateva pedale dupa)?

Cica ar trebui curatate pistoanele. Asa e sau nu? Cu ce sa le cureti? Cu brake cleaner?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai, fara caterinca, ce e gresit in asta? eu asa am facut si la masini, si la mobra, si a fost totul ok, mii de km fara vreo problema. ce altceva ar fi trebuit sa fac in afara de impins pistonasu si pus placutele noi? (si binenteles facut cateva pedale dupa)?

majoritatea asa fac si nu sunt probleme , doar ca pe pistonase se mai aduna mizerie si cand le inpingi risti sa fu-- garniturile.

un baiat destept spunea mai sus ca daca dai pistonasele afara tr sa schimbi neaparat garniturile<fals>

am dat pistonasele afara si le-am curatat de n ori si nu au avut nici pe dracu; oricum io i-am spus celui care a intrebat ce am facut si ce am gasit cand l-am desfacut prima oara<gelatina in etrieri> si cu asta cred ca-i raspund si celui care intreba de ce se schimba lichidul de frana.

numai bine si asfalt uscat<fiecare face ce vrea cu capra sa> :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
majoritatea asa fac si nu sunt probleme , doar ca pe pistonase se mai aduna mizerie si cand le inpingi risti sa fu-- garniturile.

un baiat destept spunea mai sus ca daca dai pistonasele afara tr sa schimbi neaparat garniturile<fals>

am dat pistonasele afara si le-am curatat de n ori si nu au avut nici pe dracu; oricum io i-am spus celui care a intrebat ce am facut si ce am gasit cand l-am desfacut prima oara<gelatina in etrieri> si cu asta cred ca-i raspund si celui care intreba de ce se schimba lichidul de frana.

numai bine si asfalt uscat<fiecare face ce vrea cu capra sa> :lol:

Mno, asa se intampla cand mananci piftie cu o mana si cu una torni lichid de frana in vas!

Face gelatina! :D

Du-te si da chiulasa jos, caci, trebuie sa schimbi placutele de frana si nici nu te-ai apucat de motor! Unde ti-o fi mintea? Cand ai de gand sa demontezi motorul? :D

Editat de mariion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator mariion
Doamne!!!! cand or inventa oamenii destepti frane pe magneti, ce fericiti o sa fim ! :)))))

Surpriză: există deja! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
Si pe motociclete ? Sau numai la Maglev?

El a întrebat de frâne magnetice. Nu a specificat de la ce anume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...