B.B. Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 ba, mor cand vad topicuri de-astea. acum 2 sapt am schimbat lichidu la transalp fata/spate si nu a durat mai mult de 15min (maxim maxim). 1 surubelnita stea, cheie inelara de 8, un furtunas de acvariu, un borcanel si lichid de frana nou. Am intepenit ambele frane cu o singura aerisire. Nu inteleg cum altii se cacaie atat, e un procedeu super banal, sistemul e banal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Salut!nu stiu daca s-a mai scris sau nu,dar mar interesa sa stiu exact cum se realizeaza schimbul lichidului de frana!am citit si am vazut ca atunci cand se face schimbul trebuie sa curatam etrierele,pistonasele...etc.!vreau sa stiu se curata dupa ce am scos vechiul lichid cu ceva instalatia....se curata pistonasele,ce anume!si mai ales procesul....cum se aeriseste....stiu ca sunt 2 feluri ...de sus in jos....turnand lichid prin borcanasul de langa maneta de frana,si de jos in sus....dar nu stiu cum!cum se procedeaza ptr primul fel?trebuie sa fie inchis aerisitorul cand incepem sa turnam lichid,inchis?cum scoatem aerul?si vreau sa stiu ce ulei trebuie sa folosesc ptr modelul meu...zx9r!explicati-mi va rog pas cu pas....cum ati mai facut si voi!vreau sa fac si eu,nu am mai facut niciodata si stiu ca nu e de glumit cu frana asa ca vreau sa fie perfecta!astept explicatiile voastre!asfalt uscat si o iarna cat mai blanda ptr frumusetile noastre! dar de ce vrei sa-l schimbi? numai uleiurile nu sunt compatibile..de tipuri diferite...... pot face spuma.....lichidul de frana facut de o firma oarecare e compatibil si cu alta firma.......cu conditia sa respecti tipul DOT3, DOT4, adik sa nu le amesteci...etc......scrie si pe sticluta..compatibil cu alte marci de acelasi tip.....si daca mai raman 3 grame de lichid vechi pe instalatie.....nesemnificativ... ..si odata pe an fac treaba asta ..desi recomandat la lichidul de frana perioada e de 4 ani parca....sau....km.depinde cat mergi si pe an..sa ai o zi usoara.... PS: sunt posesor de MIG.. ..care a schimbat lichidul cu perfuzor .si nu s-a branzit..la naiba ... cum a fost descris de belbody mai tarziu.... si e o vorb, intr-adevar...nimeni nu e ata de inteligent sa ii demonstreze unui prost ca e prost ce legatura are numarul de kilometri cu lichidul de frana? Asta este diferenta dintre a face treaba bine sau nu de aia mecanici buni sint numarati pe degete !!!Si la cauciucuri patesc lafel si dupa aia zic ca am cobit si de aia au cazut....nu pentru ca fac stopie cu cauciucuri tari. Eu mi-am dat seama de ceva "noi mecanici, stricam masinaria mai mult decit se strica ia singura" Spun asta ca eu am stricat destule ..... si de ce dai sfaturi? Editat Aprilie 17, 2009 de marinesku73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobre_alex Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Mi-a intrat aer pe sus (de la pahar), cum naiba il ma scot, ca am dat la pompa (maneta) de mi s-a acrit si tot nu da semne ca ar vrea sa se intareasca? baga pe aerisitor un furtunas transparent de cauciuc si la celalalt capat o seringa mai mare,desfaci aerisitorul un pic si tragi cu seringa pana vine lichid,merge sigur e probat de mine se gasesc in comert pompitze elecrice cu ajutorul carora poti face aerisirea singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Am rezolvat, am mai citit inca o data, mai atent de data asta, postul lui Belbody, in 10 min. rezolvand problema. 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 stau si ma intreb de ce se apuca uni sa-si schimbe lichidul daca nu au mai facut-o niciodata si nici nu au cele mai elementare cunostinte de mecanica<daca motoreta are abs ce va faceti?> oricum la srad-ul meu la cei ''''18000''''''' km la care am luat-o <97> am gasit in etrieri ceva gen gelatina care daca schimbam pur si simplu lichidul garantez ca tot acolo ramanea concluzia e ca schimbul de lichid nu e o operatiune de 15min<sa faci aerisire si sa completezi cu lichid nou e egal cu 0>si trebuie neaparat desfacute pistonasele, curatate<si ele si etrieri>dupa care bagat lichid nou si aerisit bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 dar de ce vrei sa-l schimbi? Ca bine mai zici! Pentru initiator, de ce vrei sa schimbi lichidul de frana? Nu inteleg, te-a deranjat cu ceva? Te-a amenintat? Te-a suparat? L-ai pierdut? Care e motivul pentru care vrei sa-l schimbi????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 stau si ma intreb de ce se apuca uni sa-si schimbe lichidul daca nu au mai facut-o niciodata si nici nu au cele mai elementare cunostinte de mecanica<daca motoreta are abs ce va faceti?>oricum la srad-ul meu la cei ''''18000''''''' km la care am luat-o <97> am gasit in etrieri ceva gen gelatina care daca schimbam pur si simplu lichidul garantez ca tot acolo ramanea concluzia e ca schimbul de lichid nu e o operatiune de 15min<sa faci aerisire si sa completezi cu lichid nou e egal cu 0>si trebuie neaparat desfacute pistonasele, curatate<si ele si etrieri>dupa care bagat lichid nou si aerisit bine Nu trebuie mai, de cele mai multe ori ai sanse sa strici garniturile. Daca desfaci schimbi toate garniturile, nu speli nimic. Trebuie intinse cateva ore la aerisit pe sarma, nu? E operatie de 15 min, crede-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Nu trebuie mai, de cele mai multe ori ai sanse sa strici garniturile. Daca desfaci schimbi toate garniturile, nu speli nimic. Trebuie intinse cateva ore la aerisit pe sarma, nu? E operatie de 15 min, crede-ma. intrebare putin pe langa subiect cand schimbi placutele cum faci<tu in special> ? impingi pistonasele inapoi pui placutele si esti super multumit de ce ai facut<in total 4 min> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) intrebare putin pe langa subiectcand schimbi placutele cum faci<tu in special> ? impingi pistonasele inapoi pui placutele si esti super multumit de ce ai facut<in total 4 min> Nu, mai! Cum sa faci asa? Cum sa schimbi asa placutele? Normal, trebuie sa procedezi asa: -desfaci suportii motorului, dai motorul jos de pe cadru, desfaci chiulasa, distributia, scoti axa cu came, scoti pistoanele, scoti segmentii, dai motorul in doua, scoti arborele, desfaci toate bielele, desfaci pompa de ulei, scoti axa primara si cea secundara din cutie, scoti pinioanele de pe ele, scoti furcile, scoti parghiile schimbatorului; -tai toate firele din instalatia electrica cu un sfic; -acum esti gata sa demontezi etrierii: ii demontezi, scoti placutele, impingi pistonasele inapoi; -pui placutele noi, montezi etrierii; -innadesti prin cositorire toate firele taiate anterior; -asamblezi, in ordine inversa, toate ansamblele si subansamblele cutiei si motorului, montezi motorul la loc pe cadru, strangi bine toate suruburile, la cuplul prescris de manual, pui ulei si gata, ai terminat! Vezi ce simplu e? Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 4 zile! Insa, repet: DE CE TREBUIE SA SCHIMBI LICHIDUL DE FRANA? Editat Aprilie 21, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 intrebare putin pe langa subiectcand schimbi placutele cum faci<tu in special> ? impingi pistonasele inapoi pui placutele si esti super multumit de ce ai facut<in total 4 min> daca nu ai umblat la surubul ala mic pe care aerisesti, da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Nu, mai!Cum sa faci asa? Cum sa schimbi asa placutele? Normal, trebuie sa procedezi asa: -desfaci suportii motorului, dai motorul jos de pe cadru, desfaci chiulasa, distributia, scoti axa cu came, scoti pistoanele, scoti segmentii, dai motorul in doua, scoti arborele, desfaci toate bielele, desfaci pompa de ulei, scoti axa primara si cea secundara din cutie, scoti pinioanele de pe ele, scoti furcile, scoti parghiile schimbatorului; -tai toate firele din instalatia electrica cu un sfic; -acum esti gata sa demontezi etrierii: ii demontezi, scoti placutele, impingi pistonasele inapoi; -pui placutele noi, montezi etrierii; -innadesti prin cositorire toate firele taiate anterior; -asamblezi, in ordine inversa, toate ansamblele si subansamblele cutiei si motorului, montezi motorul la loc pe cadru, strangi bine toate suruburile, la cuplul prescris de manual, pui ulei si gata, ai terminat! Vezi ce simplu e? Toata operatiunea nu dureaza mai mult de 4 zile! Insa, repet: DE CE TREBUIE SA SCHIMBI LICHIDUL DE FRANA? Exact ca in manual. Total de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 majoritatea dintr voi vad ca lucreaza decat,,pe genuchi,,, bravo voua da nu-i mai invatati si pe altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 intrebare putin pe langa subiectcand schimbi placutele cum faci<tu in special> ? impingi pistonasele inapoi pui placutele si esti super multumit de ce ai facut<in total 4 min> hai mai, fara caterinca, ce e gresit in asta? eu asa am facut si la masini, si la mobra, si a fost totul ok, mii de km fara vreo problema. ce altceva ar fi trebuit sa fac in afara de impins pistonasu si pus placutele noi? (si binenteles facut cateva pedale dupa)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 hai mai, fara caterinca, ce e gresit in asta? eu asa am facut si la masini, si la mobra, si a fost totul ok, mii de km fara vreo problema. ce altceva ar fi trebuit sa fac in afara de impins pistonasu si pus placutele noi? (si binenteles facut cateva pedale dupa)? Cica ar trebui curatate pistoanele. Asa e sau nu? Cu ce sa le cureti? Cu brake cleaner? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 hai mai, fara caterinca, ce e gresit in asta? eu asa am facut si la masini, si la mobra, si a fost totul ok, mii de km fara vreo problema. ce altceva ar fi trebuit sa fac in afara de impins pistonasu si pus placutele noi? (si binenteles facut cateva pedale dupa)? majoritatea asa fac si nu sunt probleme , doar ca pe pistonase se mai aduna mizerie si cand le inpingi risti sa fu-- garniturile. un baiat destept spunea mai sus ca daca dai pistonasele afara tr sa schimbi neaparat garniturile<fals> am dat pistonasele afara si le-am curatat de n ori si nu au avut nici pe dracu; oricum io i-am spus celui care a intrebat ce am facut si ce am gasit cand l-am desfacut prima oara<gelatina in etrieri> si cu asta cred ca-i raspund si celui care intreba de ce se schimba lichidul de frana. numai bine si asfalt uscat<fiecare face ce vrea cu capra sa> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) majoritatea asa fac si nu sunt probleme , doar ca pe pistonase se mai aduna mizerie si cand le inpingi risti sa fu-- garniturile.un baiat destept spunea mai sus ca daca dai pistonasele afara tr sa schimbi neaparat garniturile<fals> am dat pistonasele afara si le-am curatat de n ori si nu au avut nici pe dracu; oricum io i-am spus celui care a intrebat ce am facut si ce am gasit cand l-am desfacut prima oara<gelatina in etrieri> si cu asta cred ca-i raspund si celui care intreba de ce se schimba lichidul de frana. numai bine si asfalt uscat<fiecare face ce vrea cu capra sa> Mno, asa se intampla cand mananci piftie cu o mana si cu una torni lichid de frana in vas! Face gelatina! Du-te si da chiulasa jos, caci, trebuie sa schimbi placutele de frana si nici nu te-ai apucat de motor! Unde ti-o fi mintea? Cand ai de gand sa demontezi motorul? Editat Aprilie 24, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 doamne multi prosti ti-au sarit gardu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 doamne multi prosti ti-au sarit gardu Pai, de aia ai pantalonii rupti in poponeata, te-ai agatat in tambrele gardului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Pai, de aia ai pantalonii rupti in poponeata, te-ai agatat in tambrele gardului... cred ca era sarma ghimpata, ca mai in spate erau urme de sange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Doamne!!!! cand or inventa oamenii destepti frane pe magneti, ce fericiti o sa fim ! )))) Editat Mai 12, 2009 de G-xer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Doamne!!!! cand or inventa oamenii destepti frane pe magneti, ce fericiti o sa fim ! )))) Surpriză: există deja! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Si pe motociclete ? Sau numai la Maglev? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Si pe motociclete ? Sau numai la Maglev? El a întrebat de frâne magnetice. Nu a specificat de la ce anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G-xer Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 1. Ai dreptate, nu am specificat. 2. Sunt sigur ca ai inteles la ce mijloc de transport am facut aluzie. 3. Acel 'el' sunt eu...) Liniste si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 majoritatea dintr voi vad ca lucreaza decat,,pe genuchi,,,bravo voua da nu-i mai invatati si pe altii Bine mai, nu o sa mai stam in GENUCHI, o sa stam pe scaunel, sa nu te mai suparam. Mariion, 10plus, asa o sa fac de obicei. Normal ca orice bun meserias pe genuchi inainte de a impinge pistonasele in interior, le imping usor afara, le curat bine fara sa le scot din etrier APOI LE IMPING INAPOI. Mai carcacatilor, mai bine dati sfaturi la oameni nu mai comentati la sfaturile altora cu precizari de 2 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.