Sari la conținut

Sondaj: Hyosung Gt 125r Vs. Honda Cbr 125r


Hyosung GT 125R VS. Honda CBR 125R  

327 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am observat ca nu se prea acorda atentie unui adversar de temut in lupta dintre motoarele de 125 in 4 timpi.

Am facut acest sondaj ca sa va exprimati opiniile despre diferentele dintre aceste motoare si sa evidentiati plusurile si minusurile lor. Bafta si Asfalt uscat :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cbr-ul e un motor bun, fainut insa si-au batut joc de el. nu arata a motor, mai degraba a moped. rotile sunt ceva mai groase ca ale unei biciclete iar motocicleta in ansamblu e prea subtire. pacat...

 

insa hyosung tot nu as alege, nu comparati chinezariile cu honda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ales CBR-ul deoarece are deja un renume pe piata , insa nu cred ca e mai frumos decat Hyosung-ul... in afara de asta , nu stiu care e mai rapida , ambele in 4t , insa Hyosung-ul are un avantaj : v2 , dar si un mare dezavantaj : greutatea. deci ... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe un GT 125 Comet(varianta naked) si vreau sa va zic ca nu se compara cu First-BIke cum ai tine sa zici cand auzi numele....totusi koreeni nu is chinezi si se vede la calitate.....ii o motocicleta dragutza dar putin cam grea pt puterea ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aa si era sa uit e mai ieftin decat cbr-ul :angryfire:

 

 

Hyosung GTR mai ieftin ca CBR

 

 

Honda Cbr 125 - 12.281 RON

Hyosung GT125R - 13.700 RON ( probabil ati vazut pretul fara T.V.A. care este 11.513 RON )

:angryfire:

 

 

 

Asfalt uscat tuturor! :angryfire:

Editat de Alex23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cbr, deoarece hyosung este mult prea mare pt un un motor de 125 cc, + ca e in 4 timpi, deci comparat cu cbr, trage ca un magar obez la deal.

e motocicleta frumosasa dar e prea mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cbr clar

1-e honda

2-modelu nou pe injectie

3-la pozitie nu s-a gandit nimeni ca la hyosung stai cu picioarele ca pe un turing, iar cu cbr te descurci pe curbe

(nu conteaza rotile, cine zice ca arata ca o bicicleta inseamna ca nu are habar de motoare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hyosung - motor in V

arata a motor , necunoscatorii uneori il confunda cu 600

 

am prieten care are 12.000 km cu un hyosung si n`a avut niciodata probleme mecanice cu ea

 

cbr nu`mi place ca este mult prea schiloada, parerea mea e ca e facut pentru copiii chinezi de 1,50 metrii si 40 de kile din japonia

 

 

bafta !

Editat de Vici Biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cbr clar

1-e honda

2-modelu nou pe injectie

3-la pozitie nu s-a gandit nimeni ca la hyosung stai cu picioarele ca pe un turing, iar cu cbr te descurci pe curbe

(nu conteaza rotile, cine zice ca arata ca o bicicleta inseamna ca nu are habar de motoare)

Explica-mi si mie te rog punctu' "1". E honda... da, si ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma amuzati ma!Voi tot comentati ca Hyosungu e foarte greu,ca nu trage la deal,da macar nici nu te-ai dat cu el.Eu cand l-am cumparat al meu (din Germania) era limitat la 80 km/h si 9kw/11cai,si sincer,nu mi se parea slabut nici atunci.E mai mult decat perfecta pentru un incepator,e foarte comoda,sunet placut(desi putin cam prea silentioasa)si bine facuta,nu am vazut pic de rugina pe ea.Despre CBR pot spune doar cateva chestii,deoarece nu am avut ocazia sa pilotez una.Prima mea reactie cand am vazut un CBR a fost ceva de genu : :) .Adica sincer,uitati'va si voi cum arata si ce dimensiuni are.Cauciuc de 100 pe spate,da-on colo de treaba,pozitia,mai ingusta ca un cross :moto: .Ca se tot vorbeste de performante,nu poti oricum scoate nu stiu ce putere dintr-un 125 in 4 timpi,deci,daca putere nu este,macar sa compenseze cu design/dimensiuni.Numai bine

Editat de paul_ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea reactie cand am vazut un CBR a fost ceva de genu : :rusinica: .Adica sincer,uitati'va si voi cum arata si ce dimensiuni are.Cauciuc de 100 pe spate,da-on colo de treaba,pozitia,mai ingusta ca un cross :rolleyes:

 

 

tu stii ce vorbesti??? sunt motociclete mult mai subiri la picioare decat un cbr..un exemplu..suzuki gn fie el de 125 sau de 250... baietzi..nu mai spuneti vorbe mari, nu mai exagerati..nu e forum poetic, deci metaforele nu-si au locul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ieri am vazut un cbr de 125 prima oara, m-am prapadit de ras. Ii mic, ingust, scurt. Probabil ca pe el as arata ca un bodyguard malac intr-un wv beattle cabrio :rusinica:

Tot pe hyosung raman, macar mai arata a motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cbr, deoarece hyosung este mult prea mare pt un un motor de 125 cc, + ca e in 4 timpi, deci comparat cu cbr, trage ca un magar obez la deal.

 

amandoua sunt in 4 timpi iar un v2 (hyosung) are ceva mai multa putere decat un cilindru (honda).

 

nu conteaza rotile, cine zice ca arata ca o bicicleta inseamna ca nu are habar de motoare

 

bine ca ai tu habar, mare maestru cu "motor" de 125cc :rusinica:...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma amuzati ma!Voi tot comentati ca Hyosungu e foarte greu,ca nu trage la deal,da macar nici nu te-ai dat cu el.Eu cand l-am cumparat al meu (din Germania) era limitat la 80 km/h si 9kw/11cai,si sincer,nu mi se parea slabut nici atunci.E mai mult decat perfecta pentru un incepator,e foarte comoda,sunet placut(desi putin cam prea silentioasa)si bine facuta,nu am vazut pic de rugina pe ea.Despre CBR pot spune doar cateva chestii,deoarece nu am avut ocazia sa pilotez una.Prima mea reactie cand am vazut un CBR a fost ceva de genu : :rolleyes: .Adica sincer,uitati'va si voi cum arata si ce dimensiuni are.Cauciuc de 100 pe spate,da-on colo de treaba,pozitia,mai ingusta ca un cross :crack: .Ca se tot vorbeste de performante,nu poti oricum scoate nu stiu ce putere dintr-un 125 in 4 timpi,deci,daca putere nu este,macar sa compenseze cu design/dimensiuni.Numai bine

Va plangeti degeaba de rotile cbr`ului,cati dintre voi care aveti cauciucuri late si aveti fobia asta ATI DAT CAPATUL LA CAUCIUCURI?? :rusinica: Ca nu e buna pe curbe ca nu stiu ce...cati?? Eu de cand am rs`ul adica de o saptamana mai am jumatate de centimetri si dau capatu la gume ( si nu am fost la munte, doar prin oras) acu vreau sa va vad pe voi...daca vreti fac si poze.

 

Asa ca nu va mai plangeti de cauciucuri subtiri si voi nu va aplecati deloc pe curbe.

 

bine ca ai tu habar, mare maestru cu "motor" de 125cc :kiss:...

Ai si tu capatu la gume dat? Sau mergi numai pe autostrada? :)) :blbl: Daca ai cauciucuri subtiri nu merge pe curbe sau cum?

Editat de Costy_Clipcea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa vorbesc aiurea,dar din cate stiu eu cauciucul lat este bun pentru stabilitate in linie dreapta

daca vrei manevrabilitate,atunci e bun mai subtire

asa i sau nu?

eu am gs 500,are 130 spatele,am vrut mai lat,150,dar vorbind cu oameni de meserie,m au convins ca motocikleta e gandita intr un anumit fel,pe care noi nu prea mai avem cum il imbunatati

 

 

dar intr adevar arata cam aiurea cbr ul cu gumele alea

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va plangeti degeaba de rotile cbr`ului,cati dintre voi care aveti cauciucuri late si aveti fobia asta ATI DAT CAPATUL LA CAUCIUCURI?? :rusinica: Ca nu e buna pe curbe ca nu stiu ce...cati?? Eu de cand am rs`ul adica de o saptamana mai am jumatate de centimetri si dau capatu la gume ( si nu am fost la munte, doar prin oras) acu vreau sa va vad pe voi...daca vreti fac si poze.

 

Asa ca nu va mai plangeti de cauciucuri subtiri si voi nu va aplecati deloc pe curbe.

 

 

Ai si tu capatu la gume dat? Sau mergi numai pe autostrada? :blbl:) :rolleyes: Daca ai cauciucuri subtiri nu merge pe curbe sau cum?

domne, eu vorbesc de estetica, nu de cat de bine merge un motor cu cauciucuri subtiri. arata ca un scooter, ca o jucarie, aia ma deranjeaza pe mine (ma rog, nu ma deranjeaza ca nu am asa ceva dar nu-mi place). in al 2-lea rand, nu-mi spune ca tu poti frana mai bine ca mine cu cauciucuri din alea :kiss:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domne, eu vorbesc de estetica, nu de cat de bine merge un motor cu cauciucuri subtiri. arata ca un scooter, ca o jucarie, aia ma deranjeaza pe mine (ma rog, nu ma deranjeaza ca nu am asa ceva dar nu-mi place). in al 2-lea rand, nu-mi spune ca tu poti frana mai bine ca mine cu cauciucuri din alea :rusinica:.

la ce greutate si frane are frigideru ala al tau , garantat franeaza mai bine ca tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...